SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,769,330 views

Sithil

Posts: 77

#3061 • • Sithil Drifter

hallucinogen:
---
Sithil:
Olinpa eilen Rusheissa. Näin parikin poikaa, jotka kiinnostivat. Tulos? Yhden pojan luokse juoksi yltiönätti tyttö, joka halasi tätä - hän oli siis varattu.
---


Eh, mä en tiennytkään, että halaaminen jonkun kanssa merkitsee sitä, että seurustelee halattavan kanssa? Bileissä ihmisillä on tapana halailla ja pussaillakin ilman sen suurempaa merkitystä *hymy*



Nomutta se olli semmoinen MERKITSEVÄ hali. Tai sitten olen oikeasti vainoharhainen. *nyyh*

[muokattu 8.2.2004 10:42]

--
And we want you to pretend it's the most fantastic thing you've ever heard!

hallucinogen

Posts: 8,190

#3062 • • hallucinogen Edain

Sithil:
Nomutta se olli semmoinen MERKITSEVÄ hali. Tai sitten olen oikeasti vainoharhainen. *nyyh*

[muokattu 8.2.2004 10:42]



Millainen on merkitsevä hali? *hih* Voihan olla mahdollista tietenkin et ko. poika seukkas mut jonkun halin varaan en menis tuota laskemaan *hymy*

--
pikku-*possu*

Jammailija

Posts: 3,224

#3063 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Tulkaa ny joku nappaa mut pois täältä...
Kuka haluis näppärän ja energisen tanssipojan kotiinsa...?*iloinen*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

keisha

Posts: 1,394

#3064 • • keisha bullet with butterfly wings

wxw:
SAME HERE*hih*
....joku vois tulla repii poies... Moon esim. kiltti, kiva, pehmee halikone*iloinen**hali*

Voin huutokaupata Empun eniten tarjoavalle!

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Optik

Posts: 1,691

#3066 • • Optik Piikkisika/Outopallo

keisha:
Voin huutokaupata Empun eniten tarjoavalle!



Sinkkujen huutokauppa... *lmao*

”Tarjolla olisi jo jonkinverran maailmaa nähnyt ja melkein kaiken kokenut mies.. puhuu, pussaa, korjaa erilaisia vekottimia ja muutenkin passeli runkoinen. Vähäruokainen ja hyvätapainen... Paljonkos tarjotaan...?” *hih* *nauru*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Sithil

Posts: 77

#3067 • • Sithil Drifter

Puistokemisti:
Ei mitään chanssii et joku niistä olisin ollut minä?*iihhih*



*blush* En tainnut edes huomata/tunnistaa sinua. *uuh*

Hei, mulle saa sitten tulla juttelemaan. En tunne ketään ja tunnen oloni TOSI eksyneeksi.

Ps. Huutokauppaan itseni, lähtöhinta on nippu sukkanöyhtää.

--
And we want you to pretend it's the most fantastic thing you've ever heard!

S-T

Posts: 1,195

#3068 • • S-T Pieni

Sithil:
Nomutta se olli semmoinen MERKITSEVÄ hali. Tai sitten olen oikeasti vainoharhainen. *nyyh*


Mä kyllä ainakin annan ihan MERKITSEVIÄ haleja kavereillenikin - onhan nekin mulle ihan oikeesti MERKITTÄVIÄ henkilöitä *plur*

edit: niinja jos Antti joskus on mun kanssa samoissa bileissä niin ei oikeastaan tule edes niin hirvittävästi halailtua.. ennemmin sitä pitää kädestä kiinni tai vaan tökkii päällä välillä tai jotain muuta sellaista, mitä taas ei niin usein kavereille tee... no okei. Pidän mä aika usein kavereita kädestä kiinni :]

[muokattu 8.2.2004 14:28]

--
Pieni on kaunista.

nina¤

Posts: 364

#3069 • • nina¤ -eläinlaps
Jammailija>

Tulkaa ny joku nappaa mut pois taalta...Kuka haluis näppärän ja energisen tanssipojan kotiinsa...?



wxw>

SAME HERE....joku vois tulla repii poies... Moon esim. kiltti, kiva, pehmee halikone



mä otan teidät molemmat *jiihaa* te ootte hyvä yhdistelmä *super*

--
..for me to POOP ON..

wallu

Posts: 125

#3070 • • wallu

alien:
---
wallu:
Mutta vanhemmat naiset ne vasta ihania onkin, niiltä saattaa aina oppia jotain uutta ja, ja ne on yksinkertasesti niin ihania *plur**sydän**nauru*

---


Niin noh, osaahan ne ryppyiset 60+ -vuotiaat yleensä hommansa hoitaa! Ei ainakaan tartte pelätä hampaita bj:ssa, kunhan muistaa ottaa ne tekarit pois ensin... *nauru**vink*

ei kyl ole omakohtaista kokemusta, ainakaan vielä *possu**hih*



Mä nyt tarkotin lähinnä muutaman vuoden vanhempia *nauru*

Ps. ja mä ilmottaudun kans huutokauppaan, minusta on moneksi ja vaikka mihin...*vink**nauru*

[muokattu 8.2.2004 14:28]
ella_

Posts: 1,329

#3071 • • ella_
mä voin toimia virallisena valvojana tässä kaupankäynnissä ja vetää vähän välistä

--
Elementary, my dear.

hallucinogen

Posts: 8,190

#3072 • • hallucinogen Edain
Jos joku vaihtaa muhun niin se saa viel hyvän välirahan *vink*

--
pikku-*possu*

wallu

Posts: 125

#3073 • • wallu

hallucinogen:
Jos joku vaihtaa muhun niin se saa viel hyvän välirahan *vink*



Joo, kyllä paalua löytyy *pahis*
cheat

Posts: 796

#3074 • • cheat

Optik:
---
keisha:
Voin huutokaupata Empun eniten tarjoavalle!

---


Sinkkujen huutokauppa... *lmao*

”Tarjolla olisi jo jonkinverran maailmaa nähnyt ja melkein kaiken kokenut mies.. puhuu, pussaa, korjaa erilaisia vekottimia ja muutenkin passeli runkoinen. Vähäruokainen ja hyvätapainen... Paljonkos tarjotaan...?” *hih* *nauru*



*reps* *nauru* kaikkea muuta paitsi kansatansseja ja mummoa kokkeillut, vai?

Entäs minä sitten? tällä saattaa jäädä ilman tarjouksia, mutta... ”Helvetin aamuäreä,heseaddiktoitunut, herkästi kiukutteleva, tunneskaalalta rajaton, hankala, vittuilee, hallitsee hyvinkin jäätäsulattavan koirailmeen.motto:jos minulla ei ole kivaa on vitun epäreilua että jollain toisella on.”

pitäiskö tilata kiikkustuoli amiksen puupuolelta odottelee vanhapiikapäiviä ja lastenlapsia... (eikös nää kaksi asiaa jotenkin sulje toisensa pois... *ding*)

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

Blues

Posts: 5,414

#3075 • • Blues Koning van Afrika

cheat:
Entäs minä sitten? tällä saattaa jäädä ilman tarjouksia, mutta... ”Helvetin aamuäreä,heseaddiktoitunut, herkästi kiukutteleva, tunneskaalalta rajaton, hankala, vittuilee, hallitsee hyvinkin jäätäsulattavan koirailmeen.motto:jos minulla ei ole kivaa on vitun epäreilua että jollain toisella on.”



Ainakin sulla on asennetta ja kerrot miten asiat ovat *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Cassu

Posts: 634

#3076 • • Cassu Vieras omassa elämässä
Kukakohan mut huolis, sinkkuus käy pikku hiljaa kääntymään yksinäisyydeksi....
Oon yksinäinen mutten yksinäinen...ei vaan jaksais selailla tuntikausia kirjan sivuja tai netistä uutta tietoo.....ei bileissä kukaan kai iske tai ei oo mua tullu iskee....kai se on sellanen tapa ettei tuol bileis tulla säätämään mitää....ehkä luodaa kontakteja mut sit muualla tehdään se isompi aloite....

Onx etäsuhteet missää täällä esille.....mun kanta on niille aika negatiivinen.....vai voiko ne muka loppupeleis toimii...*täh*....must vaan alkaa tuntuu et toi olis ainoo muoto miten voisin päässä täst sinkkuudesta irtaantumaan....ei mulla oo aikaa seukata....tai jos olis ni liikun paikasta toiseen...kämpästä kämppään....kaupungista kaupunkiin.....töiden, koulun tai jonkun pakottavan jutun takii.....ei helv....tää on niin tätä....

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

wallu

Posts: 125

#3077 • • wallu
Mun listaan vielä kesäkiree, vallaton ja kuolettavan komea *vink**nauru**pahis*
India

Posts: 475

#3078 • • India
Ensimmäinen kaukosuhde oli Vantaa- Utsjoki ja kyllä se toimi... erillään asuttiin vähän vajaa vuos jonka jälkeen sitten muutettiin yhteen... sitä kesti sitten vielä kaks vuotta.. toinen oli Vantaa - Oulu... ja hyvin sekin on mennyt...

Kyllähän se on rankkaa kun on koko ajan ikävä kosketusta... mutta se tekee sen näkemisen ja tapaamisen vaan entistä paremmaks ja sitä arvostaa paljon enemmän..
hallucinogen

Posts: 8,190

#3079 • • hallucinogen Edain
Itselläkin ollut yksi kaukosuhde ja olihan se aivan mahtava tunne kun ei ollut vähään aikaan nähnyt ja astut junasta ja toinen hymyilevänä vastassa *hymy*
Se vaatii kyllä työtä jotta kaukosuhteen saa toimimaan.

--
pikku-*possu*

merqus

Posts: 1,010

#3080 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Kaukosuhteet sopii joillekin ihmisille, toisille sitten taas ei. Oma Helsinki-Turku suhde kesti lähestulkoon vuoden ennen kariutumistaan, välimatka oli siihen vain osasyy.
Eräs kaveri reissaa tuota samaa reittiä kuin minä aikoinani, hetki sitten tuli tuolla pariskunnalla kaksi vuotta täyteen. Kesällä varmaankin muuttavat yhteen *hymy* Eli joskus näinkin päin.