SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,786,292 views

itis

Posts: 2,518

#6141 • • itis Morning Star
Kumma kun ei osaa kelaa oikein. *justjoo*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Nepenthe

Posts: 141

#6142 • • Edited Nepenthe

Daverian, 14.4.2005 21:06:

Se ongelma on siinä että pelkää sitä että toinen sanoo ei. Kun itsellä on halu tutustua toiseen paremmin niin sitä ei halua kuulla että ei kelpaa.



Kun sen kuulee tarpeeks monta kertaa, ei se enää tunnu ihan niin pahalta!

/N

Oho, joku ehtiki taas ensin. Nooh.
jarps

Posts: 28

#6143 • • jarps
Byebye *iloinen*.. havaitsin että aurinko paistaa minunkin risukasaan joskus.*piis**vink*
Bellezaaa

Posts: 573

#6144 • • Bellezaaa Afrodite*

tatjaana,
mul on ollu sama ongelma joskus, ja tilanne on menny pahaksi josus. Mä tiedän et miltä tuntuu ku ei uskalla mutta haluaa, eikä siinä oo mitään pahaa. MUTTA se on vaan niin et on aivan pakko kerätä rohkeutensa läpsäistä parii kertaa itseään naamaa(tyyliin:mikä v.... mua vaivaa) ja lähteä meneen ja tekemään sen mitä on halunnut. mitä nopeempaa sen parempi, eikä sun tartte suoraan pyytää sitä ulos vaan voit vaikka vitsailla muka et : Eiks ois hassuu et me oltais pari, ja sit katot miten se reagoi, siitä sitten jos reagoi niinku sä haluut ni pyydät sitä ulos. Jos taas tulee naurua ja lisää vitsejä sen puolelt, tiedät missä mennään.




Aika hyvä...*hihu*
täytyypä testata *joo*
Ninka

Posts: 564

#6145 • • Ninka

Nepenthe, 17.4.2005 22:59:
---
Daverian, 14.4.2005 21:06:

Se ongelma on siinä että pelkää sitä että toinen sanoo ei. Kun itsellä on halu tutustua toiseen paremmin niin sitä ei halua kuulla että ei kelpaa.

---


Kun sen kuulee tarpeeks monta kertaa, ei se enää tunnu ihan niin pahalta!

/N

Oho, joku ehtiki taas ensin. Nooh.



parempihan se nyt on kuulla "ei" ku sillain että se toinen yrittää sua mielistellä...siis sanoo aina vaan jotain "soitellaan" tai vastaavaa ku ei saa suoraan sanottuu ettei kiinnosta

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

manaatti

Posts: 82

#6146 • • manaatti

INFIANA, 18.4.2005 11:05:

eiks toi oo aika naurettavan obvious... kysyt vaan suoraan, eikä mitään tommosta "ovelaa" mimmejen bullshittiä. Mä ainakin tunnen enemmän vetoa ihmisiin jotka tietää mitä ne haluaa, ja ilmasee sen selvästi ja kiertelemättä.


Nii kylhän se parempi oliskin kysyy suoraa, se vaan et kun kysees on ystävä/tuttu niin jos toista ei kiinnostakaa ni siin sit menee samal se ystävyyskin. Ja siintä et ku ei vaan uskalla kysyy suoraa vaikka kuinka haluais.

--
"Bring It On"

Ninka

Posts: 564

#6147 • • Ninka

>>zero, 18.4.2005 11:13:

Nii kylhän se parempi oliskin kysyy suoraa, se vaan et kun kysees on ystävä/tuttu niin jos toista ei kiinnostakaa ni siin sit menee samal se ystävyyskin. Ja siintä et ku ei vaan uskalla kysyy suoraa vaikka kuinka haluais.



ei nyt sentään aina

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Kianoni

Posts: 357

#6148 • • Kianoni pomputtaako?

Ninka, 18.4.2005 11:18:
---
>>zero, 18.4.2005 11:13:

Nii kylhän se parempi oliskin kysyy suoraa, se vaan et kun kysees on ystävä/tuttu niin jos toista ei kiinnostakaa ni siin sit menee samal se ystävyyskin. Ja siintä et ku ei vaan uskalla kysyy suoraa vaikka kuinka haluais.

---


ei nyt sentään aina


no mutta mä tällä hetkellä yritän olla yhden tytön ystävä johon tutustuin puol vuotta sitten..
hmm. yritän selittää.
rakastuin vaikka en halunnut, se kun ei kysele vaan se tulee.
sit se ei o kiinnostunu musta muuta ku ystävänä.
rakastan sitä tyyppiä myös ystävänä mut toisaalta satutan itteeni kokoajan
on vaan sillai et ei tiedä mitä tekis
jokapäiväkokoajan muuttuu mieli
ärsyttää. rakastuminen on perseestä
noh koitetaan kestää tippa linssissä ystävinä
Ninka

Posts: 564

#6149 • • Ninka

osama, 18.4.2005 11:26:

no mutta mä tällä hetkellä yritän olla yhden tytön ystävä johon tutustuin puol vuotta sitten..
hmm. yritän selittää.
rakastuin vaikka en halunnut, se kun ei kysele vaan se tulee.
sit se ei o kiinnostunu musta muuta ku ystävänä.
rakastan sitä tyyppiä myös ystävänä mut toisaalta satutan itteeni kokoajan
on vaan sillai et ei tiedä mitä tekis
jokapäiväkokoajan muuttuu mieli
ärsyttää. rakastuminen on perseestä
noh koitetaan kestää tippa linssissä ystävinä



täytyy myöntää etten oikeen osannu ajatella sitä tolta kantilta..*painaa krapula vielkäli vähä päälle eikä pää oikeen toimi*

mut joo varmasti vaikeaa.. itellä vähä saman suuntanen juttu *uuh* täytyy vaan yrittää ajatella muutakin

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Bellezaaa

Posts: 573

#6151 • • Bellezaaa Afrodite*

INFIANA, 18.4.2005 11:05:
---
eiks toi oo aika naurettavan obvious... kysyt vaan suoraan, eikä mitään tommosta "ovelaa" mimmejen bullshittiä. Mä ainakin tunnen enemmän vetoa ihmisiin jotka tietää mitä ne haluaa, ja ilmasee sen selvästi ja kiertelemättä.



niin....
se oliski taktiikan muutos koska minä=sanoo asíat suoraan ja selvästi *joo*
Nepenthe

Posts: 141

#6152 • • Nepenthe

Ninka, 18.4.2005 11:09:
---
Nepenthe, 17.4.2005 22:59:
---
Daverian, 14.4.2005 21:06:

Se ongelma on siinä että pelkää sitä että toinen sanoo ei. Kun itsellä on halu tutustua toiseen paremmin niin sitä ei halua kuulla että ei kelpaa.

---


Kun sen kuulee tarpeeks monta kertaa, ei se enää tunnu ihan niin pahalta!

/N

Oho, joku ehtiki taas ensin. Nooh.

---


parempihan se nyt on kuulla "ei" ku sillain että se toinen yrittää sua mielistellä...siis sanoo aina vaan jotain "soitellaan" tai vastaavaa ku ei saa suoraan sanottuu ettei kiinnosta



Kyl tohon jälkimmäiseenkin tottuu.

/N
Epailija

Posts: 5,636

#6153 • • Epailija Physicist, 2nd class.

e-will, 14.4.2005 19:25:
"RRRR! me horNY STUD! ME BASH!" =)



Ei helvata. Miten huomaa (jälleen kerran) olevansa totaalinen nörtti: "ME BASH!" ja ensimmäinen mielleyhtymä "ME READ BASH.ORG!". *nauru*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Ninka

Posts: 564

#6154 • • Ninka

Nepenthe, 18.4.2005 13:31:

Kyl tohon jälkimmäiseenkin tottuu.

/N



valitettavasti

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Grizzley

Posts: 2,893

#6155 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti

kilobitti
Kauppatietelijän näkeymys, verrataan suhteeseen lähtemistä sijoittamiseen


VAIN kauppatieteilijä voi verrata ihmissuhdetta sijoittamiseen!! *nauru*

--
Signature summarily executed for treason

Avatar
#6156 • • gnomex Guest
Minä poistun ->
zenny

Posts: 1,145

#6157 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Vieläkin täällä.. eikä poistumisesta o tietoakaan.. joka ei täl hetkellä kyl haittaa mua ollenkaa...*täh* kesä ja kaiken maailman seikkailut vielä tulossa (toivottavasti) *hymy*

(toivottavast pystyn ajatella yhtä posiitivisesti viel huomennaki..*iloinen*)

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

zari

Posts: 716

#6160 • • Edited zari Team Tamppaajat
Täältä luukusta oltu poissa jo reilut puolivuotta ja toivottavasti paluuta tänne ei edes tule.
Sain sen kenet halusin *sydän*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice