SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,769,401 views

Dacey

Posts: 671

#6161 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
pois pois postin tieltä.. eiku.. äääh.. haluu siis pois tästä luukusta.. jos mä oon posti,niin noukkiiko joku mut mukaansa?
WuZuul

Posts: 181

#6162 • • WuZuul
Tääki taitaa lähteä tonne toiseen luukkuun *plur*
Pitäkää lippua korkealla! MenoX ->

--
Wannabe bilekone.

zenny

Posts: 1,145

#6163 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö

Darianna^, 21.4.2005 02:15:
pois pois postin tieltä.. eiku.. äääh.. haluu siis pois tästä luukusta.. jos mä oon posti,niin noukkiiko joku mut mukaansa?




älä nyt jätä mua kuitenkaa ihan yksin tänne...*nauru* joo-o ihan ku olisin ainut...

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Avatar
#6164 • • sakk303 Guest
Se on se juuttu. Me keksittiin se poikien kans! Se on se.. se naisen tuoksu! Sitten sitä.. Elikkäs, ratkaisu on kovinkin yksinkertaista ja ekonomista, silllä se ei ole edes kallista vaan ylettömän luksusta! Eli tuoksu...joo* kerronko, mitä ajelen takaa? *joo*

Ostakaa sieltä pesuainehyllyiltä tyttöjen jutut : Shampoot, Pellavaöljyt ja ne niin saatanan hyvälle tuoksuvat tukanhoitoaineet! Satsaatte niihin kymmenisen euroa kuussa, niin elätte huikean leveästi naista syleillen, keinotekoisesti teihin kyteytyen eteeristen fiilinkien kautta.

Tuoksu. Kapish? No need no woman, no´´it's the fragrance we need!
zari

Posts: 716

#6165 • • Edited zari Team Tamppaajat

Annakins, 22.4.2005 13:11:
Mä en vieläkään tiedä... Meillä on poitsun kanssa kyllä suhde, mutta en tiedä mikä suhde. Ja 6 viikon päästä mä lähden 3 kuukaudeks aavikolle...


et tiedä mikä suhde? kysy? josko se poikakaan ei sitten tiedä ja luulee sun tietävän...
ota asia puheeks nii luulis selviävän *hmph*

Nii ja puhukaa ny siitä että minkälaisen suhteen molemmat haluaa!

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

RainChild

Posts: 909

#6167 • • RainChild
Joku söpöin ens viikolla tänne terppailee minuu pariks päiväks *hihu*. Reippaat 600 kilsaa on välissä tällä hetkellä, mutta oottelen kovasti että se kaventuu muutamaan hassuun, ku pääsee kk päästä taas takas kotikonnuille *hymy* *joo*

*innokasoottelija* *sydän*

--
Rainchild is back home

Lenita

Posts: 1,423

#6168 • • Lenita

Ritu_, 25.4.2005 19:27:
Jahas, täältä on poistuttu kuukausi sitten. Oi oi tätä onnea. *plur*



Ooh! Onneks olkoon muru :)(:

--
^_____________^

T-rex

Posts: 262

#6169 • • T-rex ku(i)va tomaatti

sakk303, 21.4.2005 23:46:
...Se on se juuttu. Me keksittiin se poikien kans! Se on se.. se naisen tuoksu!...
Tuoksu. Kapish? No need no woman, no´´it's the fragrance we need!



Kerrotko suurelle yleisölle viikon päästä miten onnistui? Hävisikö naisen kaipuu *iloinen*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

Massamuusi

Posts: 73

#6170 • • Massamuusi

Ritu_, 25.4.2005 19:27:
Jahas, täältä on poistuttu kuukausi sitten. Oi oi tätä onnea. *plur*



Et varmaankaan ylläty jos tuo herättääkin jonkinasteista kateutta ja katkeruutta.. Ei siis mitenkään henkilökohtaista vaan yleensä se kun tajuaa oman tilanteensa.

--
Koti, Uskonto ja Isänmaa.

toma

Posts: 2,009

#6171 • • toma Tototoototo

Ritu_, 25.4.2005 19:27:
Jahas, täältä on poistuttu kuukausi sitten. Oi oi tätä onnea. *plur*



Onnea! :)(:

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Avatar
#6172 • • sakk303 Guest

T-rex-orava, 25.4.2005 20:00:
---
sakk303, 21.4.2005 23:46:
...Se on se juuttu. Me keksittiin se poikien kans! Se on se.. se naisen tuoksu!...
Tuoksu. Kapish? No need no woman, no´´it's the fragrance we need!

---


Kerrotko suurelle yleisölle viikon päästä miten onnistui? Hävisikö naisen kaipuu *iloinen*



No näin viidettä päivää naisten tuoksujen kanssa kylpyhuoneessa pelleiltyäni voin todeta, että toistaiseksi tekee ainakin uskomattoman hyvää. Eli jos ei nyt ihan sataprosenttisesti vois ilman elää, niin kyllä näillä persikka yms. -meiningeillä kituuttelee *hih*
Tanemann

Posts: 56

#6173 • • Tanemann
Semmoset 22 ja puoli vuotta jaksoin täällä "viihtyä", mut hiljattain tapahtu pieni ihme ja pääsin täältä pois *plur*
Paistaa se aurinko risukasaankin näemmä *joo*
Massamuusi

Posts: 73

#6174 • • Massamuusi
Tää on vähän niinku metropysäkki. Kaikki haluaa pois ja äkkiä. Minä myös!

--
Koti, Uskonto ja Isänmaa.

zari

Posts: 716

#6175 • • zari Team Tamppaajat

Annakins, 27.4.2005 09:02:
---
zari, 22.4.2005 13:28:
---
Annakins, 22.4.2005 13:11:
Mä en vieläkään tiedä... Meillä on poitsun kanssa kyllä suhde, mutta en tiedä mikä suhde. Ja 6 viikon päästä mä lähden 3 kuukaudeks aavikolle...

---

et tiedä mikä suhde? kysy? josko se poikakaan ei sitten tiedä ja luulee sun tietävän...
ota asia puheeks nii luulis selviävän *hmph*

Nii ja puhukaa ny siitä että minkälaisen suhteen molemmat haluaa!

---


Ei voi puhua ei... *prkl*


Mites nyt noin *hmph*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

nibes

Posts: 165

#6176 • • nibes tiikerikivi aina taskussa.
täällä taas, ja nyt ajattelin pysyä pidemmänkin aikaa. Ihanaa, vapaus On kOittanut!*jiihaa**aplodit**iloinen*

--
On uskallettava tehdä mOkia. Ihmisistä On hauska havaita, että tuOhan On vielä tyhmempi kuin minä itse.
(Erkki Pälli, radiotoimittaja)
*piis*

TrixAreForKids

Posts: 42

#6177 • • TrixAreForKids

sakk303, 25.4.2005 22:25:
---
T-rex-orava, 25.4.2005 20:00:
---
sakk303, 21.4.2005 23:46:
...Se on se juuttu. Me keksittiin se poikien kans! Se on se.. se naisen tuoksu!...
Tuoksu. Kapish? No need no woman, no´´it's the fragrance we need!

---


Kerrotko suurelle yleisölle viikon päästä miten onnistui? Hävisikö naisen kaipuu *iloinen*

---


No näin viidettä päivää naisten tuoksujen kanssa kylpyhuoneessa pelleiltyäni voin todeta, että toistaiseksi tekee ainakin uskomattoman hyvää. Eli jos ei nyt ihan sataprosenttisesti vois ilman elää, niin kyllä näillä persikka yms. -meiningeillä kituuttelee *hih*




Toimiskohan tää toiseenkin suuntaan...?taitais tulla vähän kalliimmaks...tai sit vois kylvää hikisiä sukkia ja likasia kalsareita ympäri kämppää...*poks*...taidan jättää kokeilematta ja jatkaa seepran halailua..

--
maybe yes, maybe no. Questions?no questions

MissJ

Posts: 17

#6178 • • MissJ Missy

::nibes::, 27.4.2005 09:33:
täällä taas, ja nyt ajattelin pysyä pidemmänkin aikaa. Ihanaa, vapaus On kOittanut!*jiihaa**aplodit**iloinen*



On se vapaus myös ihanaa *joo* mutta silloin tällöin heikkoina hetkinä toivoisi, että ihan näin vapaa ei tarttisi olla. *blush*
Massamuusi

Posts: 73

#6179 • • Massamuusi

ambro, 27.4.2005 21:19:
---
::nibes::, 27.4.2005 09:33:
täällä taas, ja nyt ajattelin pysyä pidemmänkin aikaa. Ihanaa, vapaus On kOittanut!*jiihaa**aplodit**iloinen*

---


On se vapaus myös ihanaa *joo* mutta silloin tällöin heikkoina hetkinä toivoisi, että ihan näin vapaa ei tarttisi olla. *blush*



Itse en ole kokenut nykyistä olotilaa miellyttäväksi edes tilapäisesti.

--
Koti, Uskonto ja Isänmaa.

Kianoni

Posts: 357

#6180 • • Edited Kianoni pomputtaako?

Lene, 28.4.2005 16:55:
Target 1 selected. *yessir*
Se hymy. Kun vain näkisi sen vielä jossain - useimminkin. *hymy*


no just se helevetin hymy. sitä ei saa mielestä. eikä sitä nenää. saatikka korvia sitten. jatkavat täydellisellä kaarella kasvojen linjaa. prkl.
hehheh täällä sitä vaan hengaillaan ja jatketaan kauniiden katsomista välimatkan päästä.

edit : niin kuin moni muu kattoo korvia? oonks mä outo