Unet ja muut houreet

1,327 posts, 67 pages, 502,300 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#681 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Mark, 1.8.2007 08:58:
---
Super-Kerttu, 1.8.2007 08:03:
Mitä sitten lie nuo luvut tarkoittavatkaan..*ding*

---


Ootsä salaillu jotai, häh?! *pepsodent*

-M



Ai niinku, että salaa oon pyöräyttänyt tossa kesällä lapsen..No en tiedä. Onhan täällä se yks todistuskuva tältä kesältä, missä olen maha pystyssä.. Et kai mä sit oon. Ei vaan oo sitä vauvaa missään näkynyt! *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

La Petite

Posts: 1,160

#682 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Viime yönä heräsin joskus klo 4 ja näin (mukamas) seinällä jonkun renkaan muotoisen varjon. siinä se oli keskellä seinää,, niinku "leijui" tavallaan... Olin sen verran koomassa, etten jaksanut kurkata ikkunasta mikä sen aiheutti, mutta olin varma että se on jotain pelottavaa. (kuudennes kerroksessahan on paljon aina kaikkee vaarallista ikkunan takana *nauru*)

Aamulla päättelin että se "rengas" olikin oikeasti ollut stepperin kahvan varjo...
että semmosta sekoilua *tirsk*

--
Rem tene, verba seqventur

Miinapiina

Posts: 3,494

#683 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
näin ihan kauheeta unta päikkäreille. niin todellinen et ku heräs ni joutu hetken kelailee...
hyi että, mikä uni...

--
pinkki on pop!!!

Birgie

Posts: 1,311

#684 • • Birgie Kikati
Nyt oli kyllä niin kamalat unet viime yönä että *eiei*
Joku hyppivä rapu meinas purra mua ja sitte mua vietiin jossain sokkeloissa ja heräsin ihan pökerryksissä aamulla ja meinasin vielä myöhästyä töistä..
Ja oli muuten hirvee vapina ku kampesin itteni sängystä ylös, ihan ku ois ollu krapulassa tai kännissä vaikka mitään en eilen juonu *justjoo*

Tää vois kyllä olla samalla päivän O_o

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

pirpeli

Posts: 5,533

#685 • • Edited pirpeli
Ekaa kertaa elämässäni näin painajaista kampaajalle menosta(tänään siis aika Style Pointerissa). Löysin unessa hädintuskin paikan päälle. Menin kampaamon ovesta sisään, ja paikka oli sellainen suurehko hirsimökki sisältä päin. Luokseni tuli mies, joka kysyi mitä halusin. Vastasin, et mulla ois kampaaja-aika, jolloin mies sanoi, että voi leikata hiukseni. No, kerroin sitte mitä haluaisin, jolloin tää heppu alkoi nykimään hiuksiani ja kehotti etsimään tuolin. Paikalla oli muitakin ihmisiä, osa henkilökuntaa ja osa kai asiakkaita. Istuin sitte erääseen tuoliin ja mies tuli sellasten vanhojen ruosteisten saksien kanssa mun luo. Nyppi hetken hiuksia ja otti pienen tukon irti. Sitte se huomas jonkun asiakkaan tuoman "lahjan". Lahja oli sellanen ortodoksityyliin koristeltu n.3metriä korkea risti. Mies päätti, että risti on saatava seinälle ja alkoi nikkaroimaan sille jonkinlaista kehystä...Mä odottelin siinä noin tunnin verran, ellei ylikin ja katselin ihmeissäni touhua.

Reilu tunti kului ja mies sai ripustuskehyksen valmiiksi. Se oli ihan vääränlainen, eikä ristiä saanut ripustettua siihen. Mies suuttui ja lähti ovet paukkuen ulos talosta. Seurasin häntä, ja yhtäkkiä oltiinkin muka Lapissa jollain hirsihuvilalla(sen ulkopuolella) ja paikalla oli alkamassa jonkun teinibändin konsertti. Ihmettelin kovasti, ja huusin kampaajamiestä odottamaan ja selittämään, et mitä helvettiä on tekeillä. Mies vaan draamaattisin elkein painu johonkin. Odottelin sit siinä teinikakarafanilaumassa bändiä ja mietin, et pääsenkö ikinä kampaajalle. Bändi saapui ja jakeli nimmareitaan maailmantähden lailla. Mukana fanilaumassa oli lapsia entiseltä duunipaikalta ja ne ihmetteli, mitä teen tuolla. Mä selitin, että tulin kampaajalle ja että kohta pitäisi ehtiä mummon luo(joka on ollut kuolleena...n.7 vuotta). Kampaajamies tuli takaisin ja painui sellaseen kotaan yhen bändin jäsenen kanssa. Menin vihaisena perään ja vaadin selitystä sille, miksei mun hiuksille oo tapahtunut mitään ja aikaa on kulunut reilut 3 tuntia siitä kun saavuin. Mies vaan poltteli kai jotain paukkuja sen bändityypin kanssa ja lupasi sen jälkeen leikata hiukset. Lähtiin kävelemään takas kampaamoon, ja se mies sanoi, että 100 eurolla leikkaan millaset hiukset ikiniä haluan. No vastasin sit vaan, että väri ja leikkaus maksaa teillä kyllä 75 euroa, jolloin tää heppu kimmastu, et enkö meinaa jättää tippiä? Vastasin vaan, että jos tulos miellyttää, niin seuraavalla kerralla jätän. Siihen se mies vastasi, et niinhän ne kaikki sanoo ja painu sisälle kampaamoon. Siellä oli sen miehen vaimo ja lapsi, ja ne pakkaili yhdessä tavaroita. Ihmettelin, et mitä kummaa, enkö saakaan hiustenleikkuuta ja siihen se uni loppu.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Sinza

Posts: 2,227

#686 • • Sinza
Hirmuisia unia oon viime aikoina nähnyt *ding* Niissä on ollut esim. hirveesti väkivaltaa, tai sit mua on ajettu takaa, pidetty vankina tai yritetty tappaa *uuh*. Niinku viime yönäkin kun joku piti mua vankina, ja sit mulle annettiin sellanen pistos, jonka jälkeen ei pysty liikuttamaan mitään lihaksia, ja kurkkua alkoi kuristaa, enkä meinannnut edes saada nielaistua vettä. Ei oo mukavia tuollaset, mistähän noikin nyt yhtäkkiä on tullu...?

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

sapeli

Posts: 11,768

#687 • • sapeli jokukukamikä?
Mul on viime kuukausina ollu aika usein semmonen fiilis että unet loppuu kesken. Siis ei silleen että ne menis keskeltä poikki, vaan silleen et puolessa välissä yötä alan heräilemään kun unissa ei vaan enää oo mitään sisältöä tai tapahtumia. Vähän ku telkasta loppus ohjelmat aamuyöllä. *ding*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

mariq

Posts: 2,154

#688 • • mariq

sapeli, 2.8.2007 12:33:
Mul on viime kuukausina ollu aika usein semmonen fiilis että unet loppuu kesken. Siis ei silleen että ne menis keskeltä poikki, vaan silleen et puolessa välissä yötä alan heräilemään kun unissa ei vaan enää oo mitään sisältöä tai tapahtumia. Vähän ku telkasta loppus ohjelmat aamuyöllä. *ding*


*nauru* Ehkä sä nukut liikaa ja kohta alkaa unistakin uusinnat kun ohjelmat loppuu kesken *vink*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#689 • • Aurinkoneiti
Hivelin jonkun miehen rintakehää. Yhtäkkiä ex-puoliso hyppää kylmään veteen, nousee ylös vaatteet märkinä ja kaappaa minut halaukseen. Puhelin herätti minut; harmitti. Olis ollu mukavaa nähdä, miten uni loppui.
Chatte

Posts: 4,085

#690 • • Chatte Team Teknolipat :)

Sinza, 2.8.2007 10:09:
Hirmuisia unia oon viime aikoina nähnyt *ding*--- Ei oo mukavia tuollaset, mistähän noikin nyt yhtäkkiä on tullu...?


Oon huomannut itselläni, että pahat unet voivat liittyä esim. vaikkapa ihan fyysiseen kipuun. Viimeksi, kun koski ihan sikana jalkaan yöllä (olin iskenut sen kivasti Ärkkärin DVD-hyllyyn), niin oli unetkin sen mukaisia.

Sen lisäksi toki stressi ja elämänmuutokset saattavat antaa ainakin minulle melko hirmuisia unia jonkin aikaa. Uneni ovat usein vieläpä pelottavan todentuntuisia, joskus on herätessä hetken aikaa vaikea tietää, mikä on ollut unta ja mikä totta. *uuh*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Lyylikki

Posts: 2,975

#691 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

titityyt, 31.7.2007 11:52:
Viime yönä seikkailin agentti meiningeissä: lapsuudenkodin leikkimökkiin oli piilotettu saksalaisen vakoojan ruumis ja mun piti piilotella sitä uteliaalta äidiltäni. Mun tehtävänä oli myös ruumiin rahojen ja erityisesti visa electronin jemmaus, joka ei mitenkään onnistunut! Jotain ruumiin taskusta saatuja salakirjoituksia onnistuin piilottamaan rappusten alle.

Hommat meni ihan puihin siinä vaiheessa, kun lähimetsästä löytyi toinen ruumis jonka päällä oleva läppäri paljasti kaiken! Onneks heräsin, kun olin niin toivoton agentti.



Mahtavaa, joku muukin näkee agenttiunia *vink* Mulla on kanssa aikamoisia seikkailuita joskus. Ne ei oo mitään painajaisia, mutta kyllä niissä aika jännittä tunnelma yleensä on. Tossa muutama yö sitten näin ihan oikeesti jotain painajaista ja pitkästä aikaa jouduin herättämään itseni kesken unen, kun se oli niin pelottava.

Uudessa duunissa kun olen aloittanut reilu 1,5 kk sitten niin tuli nähtyä koiranruokaunia aika paljon. Hih.
spoinkel

Posts: 398

#692 • • spoinkel Alferd Heatpacker
Jouduin unissani testaamaan uutta kännykkää, jossa oli lukuisia turhia ominaisuuksia:
- useita kameroita (ainakin 2)
- simpukkakotelo jossa kaksi(!) avattavaa kuorta, joiden alta löytyi erilaisia featureita
- partatrimmeri, joka sai leukani ihan verille. Itse asiassa niitä taisi olla kaksi(?)

Olen ollut myös oikeissa kännykän käytettävyystesteissä, liekö siitä jäänyt jotain muistoja hampaankoloon... :o

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#693 • • Aurinkoneiti
Hölskyttelin insuliinikynää toissa yönä.
daffy

Posts: 737

#694 • • daffy duck and cover

spoinkel, 10.8.2007 02:16:
Jouduin unissani testaamaan uutta kännykkää, jossa oli lukuisia turhia ominaisuuksia:
- useita kameroita (ainakin 2)


Off-topic, mut mun nykyisessäkin kännykässä on kaks kameraa eikä ne oo ollenkaan turhia (toinen videopuheluihin etupuolella ja toinen varsinaiseen kuvaamiseen takapuolella) =)

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

sapeli

Posts: 11,768

#695 • • sapeli jokukukamikä?
Mä oon nähny viime aikoina paljon unia mitkä liittyy matkustamiseen, erityisesti junilla. Hmm...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Janisa

Posts: 2,226

#696 • • Edited Janisa vaikeasti kesytettävä
Mutpa hyvaksyttiin viime yona New York Yankeesiin pelaamaan! Juuh, ne anto mulle "testien" jalkeen tarran tohon olkapaahan, jolla ne merkkas mut yhdeksi uudeksi pelaajaksi. *iloinen*

Edit. Miten tytot voi nahda tallaisia unia...?

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

spoinkel

Posts: 398

#697 • • spoinkel Alferd Heatpacker

daffy, 15.8.2007 13:25:
Off-topic, mut mun nykyisessäkin kännykässä on kaks kameraa eikä ne oo ollenkaan turhia (toinen videopuheluihin etupuolella ja toinen varsinaiseen kuvaamiseen takapuolella) =)



Niin on mullakin. Ja kuinka usein soitat videopuhelun? Itselläni ainoa etukameran käyttötarkoitus on peilin korvike, tosin kuvanlaatu on niin huono että näkee juuri ja juuri kammata tukan.

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

daffy

Posts: 737

#698 • • daffy duck and cover

spoinkel, 15.8.2007 19:18:
---
Niin on mullakin. Ja kuinka usein soitat videopuhelun? Itselläni ainoa etukameran käyttötarkoitus on peilin korvike, tosin kuvanlaatu on niin huono että näkee juuri ja juuri kammata tukan.


Kyllä niitä videopuheluita silloin tällöin tulee soiteltuakin, yleensä dokaillessa ;)

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

Avatar
#699 • • Norb Guest
Viimeyönä näin ihan pimeitä unia o_O

Katselin kissanpentuja, jotka olivat pahvisessa kopassa. Pennut olivat tosi pieniä noin peukalon mittaisia*ding*. Poltin samalla tupakkaa ja tulipää tippui yhden pennun päälle ja ja sen häntä suli pois *uuh*

Toinen uni oli myös outo. Katsoin peilistä ja huomasin että mun kulmakarvat rehotti! Näytti siltä, että mulla oli toiset kulmakarvat toisten alla. Eli siis neljät kulmikset *ding*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#700 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Näin tän viime yönä. Ei ihme, että nyt väsyttää! *haukottel* *nauru*

Olin jatkoilla Peksin (Pepé Le Pew) kanssa. Oltiin ihan kahden ja meillä oli tosi tylsää! Yritettiin soittaa kaikille kavereille mm. Ronielle et voitais liittyy seuraan. Tiedettiin, et muitakin on jatkoilla. Mut ketkään ei halunneet meitä seuraansa!? (Ollaan vissiin aika tylsää seuraa, niin ja kiitti Ronie..*justjoo* *nauru*) Jossain vaiheessa kävin viemässä eväsleivän Annalle (töölön prinsessa) ja Jannelle (radiac) johonkin omakotitaloon, missä he olivat töissä. He lupasivat tulla meidän seuraksi, kunhan pääsevät töistä. Menin takaisin sinne jatkoille, mikä olikin nyt Mejan (kissi) koti. Mielettömän hieno merenranta rivitalohuoneisto. Meri oli aivan lähellä! Talo oli samainen, jonka itse olisin joskus halunnut jossain toisessa unessa ostaa joskus kesällä nähdyssä unessa (niin siis vanha ja uusi uni sekoittuivat!! *ding*) Olin kateellinen Mejalle asunnosta! Kasper liittyi tässä vaiheessa mun ja Peksin seuraan, kello oli jo iltapäivällä neljä. Me kierreltiin taloa ja jokainen huone oli täynnä antiikkisia sänkyjä. Meja siis keräili sänkyjä! Jossain vaiheessa myös Anna ja Janne liittyivät seuraamme. Tähän uni päättyikin!

Olipas harvinaisen tylsät jätkot! *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..