Unet ja muut houreet

1,327 posts, 67 pages, 503,501 views

Jago

Posts: 4,039

#721 • • Jago un-trained monkee
Näin unta että olin ala-asteikänen poika ja vahingossa(?) tapoin pari ihmistä. Lähdin sitten pakomatkalle ympäri maita ja mantuja ja päädyin lopulta johonkin vanhaan arkistotaloon, johon piilouduin ja jossa poistin kaikki viralliet tiedot olemassaolostani. Sen jälkeen poliisitkaan ei enään jahdannut samalla tavalla, mutta en voinut kun vaan haahuilla koko elämäni koska mulla ei ollut henkilöllisyyttä tai kansallisuuttakaan.
15vuotta myöhemmin ilmeisesti tutustuin uudestaan siskooni(se ei tiennyt kuka mä olin) ja se pyysi mua vanhempieni luokse syömään. Melkeen menin, mutta ovella purskahdin itkuun ja melkeen paljastin henkilöllisyyteni, mutta lähdin pois ja elin loppuelämäni metsässä rannanläheisyydessä ja masentuneena

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#722 • • Jago un-trained monkee
Ainiin näin myös sellasta unta viimeyönä jossa mun yläleuka oli jotebnkin irronnut kallosta ja meinas pudota ja repeytä ihonläpi, sitten mun hampaat epämuodostui ja muutama putos pois.

Mä nään hirveesti tollasia hammasunia. En oikeen tajuu että miks. Joain ne varmaan symboloi, mutta mitä?

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Avatar
#723 • • Säty Guest
Jos hammas irtoaa unessa, niin se merkitsee että olet kipeä. Niin mä olen ainakin kuullut!
Marjo

Posts: 1,796

#724 • • Marjo pupuTupuna
Mulla kanssa joskus irtoilee ja murenee hampaat unissa. Se on hirvee tunne. Joku sanoi kanssa joskus, että se kuvastaa kontrollin menetyksenpelkoa. Sinäänsä sopis, kun oon kontrollifriikki. *nauru*
Jago

Posts: 4,039

#725 • • Jago un-trained monkee

pupuTupuna, 23.8.2007 15:36:

`Ҡӫ, 23.8.2007 15:31:

Lasersäde, 23.8.2007 15:33:


haha. kaikki on kuullu eriselityksen*nauru*. mäkin oon kuullut(eri selityksen eli ), että se tarkoittaisi tulevaa muutosta, mutta jotenkin selitykset on usein vähän liian huuhaata

Helpompi uskoo ois että pelkään että oon laiminlyönyt hammashygieniaani liian paljon tai jotain*hihu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Anime

Posts: 1,939

#726 • • Anime Retrostööpeli
Mä nään välil niin sekopäisii unii et oon ihan pihal pari tuntii heräämisen jälkeen *ding* Oon monta kertaa joutunu soittaa ihmisille että ovatko ne kunnossa, jos oon nähny niiden esim kuolevan tms. Mun unet on monesti niin todentuntuisii et oon heränny itkuun tai vastavuoroisesti nauruun. Oon tässä nyt viime aikoina nähny esim. Mossoon liittyviä unia ja mul on menny pasmat ihan sekaisin avajaisten tai joittenkin saatanan valokiskojen suhteen *hmph* Alitajunnastahan tässä kaikesta on kyse, eli jos joku asia vaivaa niin useimmiten sitä käy läpi myös unissa.. Joskus sitä vaan haluaa nukkua vaikka 14 tuntia jos näkee jotain kivoi unei *joo*

--
-K

Mark

Posts: 7,311

#727 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

pupuTupuna, 23.8.2007 15:36:
Mulla kanssa joskus irtoilee ja murenee hampaat unissa. Se on hirvee tunne. Joku sanoi kanssa joskus, että se kuvastaa kontrollin menetyksenpelkoa. Sinäänsä sopis, kun oon kontrollifriikki. *nauru*



Hampaista unia näkeminen kuulemma ties jotain suurta muutosta, vai oliks se jotain pahaa *ding* Nainen tietää *hihu*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Jago

Posts: 4,039

#728 • • Edited Jago un-trained monkee
Tänään tuli nähtyy taas aika hassu uni.

Mä menin luokkakokoukseeni. Siellä oli jotain ihan ihmeohjelmaa. Jotain tarinankerrontaa ja aina kun tuli tietty kohta tarinassa ne veti valtavan tyyny hahmon pienemmästä tyynystä*ding*
Selkeesti siis joku lastenohjelma oli meneillään*nauru*

Satuin sitten näkemään keinuissa yhden lapsuuden ystävän, joka selkeestikkään ei sopeutunut joukkoon. Menin juttelemaan sille ja kysymään miksei se osallistu aktiviteetteihin ja se kerto siitä ettei se pysynyt olla niiden kanssa kun ne silloin kiusasi sitä. Mä yritin saada sen ymmärtämään että sen tarvitsee antaa anteeksi, ei niille ihmisille, vaan sille mitä tapahtui, koska muuten se ei pysty jatkaa elämäänsä. Se ei tajunnut mitä mä tarkoitin. (lisäinfona että tiedän että kyseinen jäbä vietti yläasteensa erikoiskoulussa kyseisen asian takia)

Mä ilmeisesti ystävästyin sen kanssa jotenkin uudestaan ja me haahuiltiin yhdessä nimettömän määrän aika(luultavasti vuosia, koska paljon muuttui välissä((tässä vaiheessa mä ilmeisesti oon joutunut kodittomaksi, kuten myös se + se on jotenkin vaihtanut sukupuolta, ja muistuttaa jotain macy grayta] *hihu*).

Sen jolkeen me oltiin syömässä keksejä jollain randomilla ovella, kun päätin laittaa niitä riviin oven eteen ja tallata niitä muussiksi. Sieltä sitten tuli joku stara joka oli lähössä jonnekin ja mä sitten nopeesti imuroin ne ja se oli tosi kiitollinen. Se sitten halus auttaa meitä jotenkin, mutta mä en kokenut apua tarvitsevani(olin just saamassa duunia ja olin varmaa että sen avulla pääsen takasin normielämään) ja frendi taas oli kadonnu johonkin.

Mä lähin ettimään sitä. Se löyty sekasena ostoskeskuksen kukkaistutuksen takaa. Se oli kai hakattu tai jotain.. Sitten se menetti suuren mahollisuuden, joka olisi ollut sen haaveiden täyttyminen(sen ois pitänyt duetoida se tähden kanssa yks biisi). Ei pystynyt siihen ja se lähtikin sitten pöpilään loppuajaksi elämästään.
En tiiä mitä mulle siinä tarinassa kävi, mutta ilmeisesti kuitenkin pääsin siihen "normielämään" takaisin

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#729 • • Jago un-trained monkee
Näin viimeyönä jotain ihmeunta. Mä olin lainannut naapurilta minihaikaroita, joilla oli nokan paikalla mato ja keskusteltiin siitä että se halus ne takasin ja ihmetteli että niitä oli enemmän kun viimeks. Mä sitten ylpeilin siitä että olin kasvattanut niitä siellä mun varastotilassa ja sitten me mentiin varastoon.
Varaston toisen puolen oven läpi tuli luolapeikko/sarvikuono ja örkkejä ja me alettiin taistella niitä vastaan. Ilmeisesti saatiin ne tapettua(?). Sitten me lähettiin sieltä nopeesti karkuun ja örkit jahtas meitä kunnes balroq karkotti ne kaikki. Me molemmat päästiin sillan toiselle puolelle, mutta gandalf putosi sillan ja balroqin mukana rotkoon.
Sitten mä menin oviaukosta toiselle puolelle ja menin kattoo akvaariotani, jossa mun vastahankitut valkosaumataistelijat kuti

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Miika

Posts: 893

#730 • • Miika

Mark, 24.8.2007 10:41:
---
pupuTupuna, 23.8.2007 15:36:
Mulla kanssa joskus irtoilee ja murenee hampaat unissa. Se on hirvee tunne. Joku sanoi kanssa joskus, että se kuvastaa kontrollin menetyksenpelkoa. Sinäänsä sopis, kun oon kontrollifriikki. *nauru*
---

Hampaista unia näkeminen kuulemma ties jotain suurta muutosta, vai oliks se jotain pahaa *ding* Nainen tietää *hihu*
-M



Hampaat unissa liittyvät hedelmällisyyteen, lapsien saantiin tms. eli suuria muutoksia indeed. Se ei tarkoita hedelmöittymistä tai sen mahdollisuuden menettämistä, vaan käsittelee asiaa niiden "ulkopuolelta". Hampaiden mureneminen ei siis tarkoita pahaa vaikka tuntuu inhottavalta, näin äiti kertoi kun pari vuotta sitten näin unta että kaikki hampaani irtosivat ja kädellä koetin estää niiden tippumisen ulos. (lopulta syljin niitä kuin kuivia muroja...)
Miika

Posts: 893

#731 • • Miika
Viime yönä olin ottanut lemmikiksi tiikerin. Se oli mulle hyvin kiltti kun pidin siitä huolta, söi mun kädestä ja antoi paijata. Sitten multa loppui sen normaaliravinto (en muista mitä) ja muistin että oikeassa elämässä mulla olleen hoitokoiran namipussi on vielä tallella kaapissa. No, kokeilin syöttää niitä ja ihmettelin kun ei ne maistuneet, aloin peljätä että muuttuukohan sen asenne kun ruoka loppui.. Sitten tajusin että eihän kissalle voi koiranruokaa syöttää!
RiD

Posts: 2,817

#732 • • Edited RiD Nukemi
Näin aivan vitun häiritseviä painajaisia.

Eräs vanha koulukaveri tossa noin 2vuotta sitten meinas tuikkasta mua puukolla hesburgerin edessä.

Viime yönä näin erinäisiä pätkiä missä tää sama kaveri mutiloi mua erilaisilla tavoilla ja erilaisilla veitsillä.

Se veteli multa suolia ulos lihakoukulla, leikkas kättä viidakkoveitsellä, puhko keuhkoja jääpiikillä ja sahas päätä irti rautasahalla.

En ees about muistanu koko tapahtumaa vasta kun nyt se hiipi jostain alitajunnasta unien kautta esiin.

Ihan rules unet!

--
*super* *possu*

Freja

Posts: 8,775

#733 • • Freja Sihteeri
Viime yönä näin taas painajaista *uuh* harmi ku en muista sitä enempää, mut mulla kasvoi selässä sellaset lepakonsiipien näköset siivet, ja mä pakenin jotai pahaa, jotai pahuutta, sellasta tummaa pilveä. Olin jossai luolastossa missä piti keplotella, ja olin iha paniikissa. Lopulta sain huudettua itteni hereille. Pulssi hakkas varmaa kahtasataa ja olo oli hirveä.

Hitsi, ois pitäny heti aamulla kirjottaa se uni muistiin.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

tir

Posts: 951

#734 • • tir
viimeyönä tuli nähtyä taas "leffauni". ( = uni jossa selkeä juoni..)

tainnut tulla katsottua tuota surfacea vähän liikaa, sillä ne öttiäiset hyökkäs sit yhden kylän kimppuun. muistan vaan ku jossain vaiheessa katselin ku asukkaat päätti alkaa sitten palvomaan näitä öttiäisiä, ja yrittivät uhrilla lepytellä. minä ja pari muuta sitten kauhulla katottiin vierestä että ei tuossa nyt ole mitään järkeä. samalla piilouduin kukkulan laelle, missä makasin ihan paikoillani, sillä öttiäinen tietenkin näki vain liikkeen ja lämmön. järkeilin että koska minulla oli kylmä niin olin tietenkin sitten näkymätön tälle hirviölle... *ding**justjoo*
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#735 • • Aurinkoneiti
Olin ilmeisesti Indonesiassa. Tutkiskelin taloa, missä oli isot huoneet ilman huonekaluja. Sitten lentelin meren yllä. Taivas oli hyvin kirkas, samoin turkoosi meri, johon sukelsin taivaalta. Kaikki näytti kauniilta ja puhtaalta.
Heli

Posts: 1,489

#736 • • Heli vai kuka se oli
näin tässä taannoin unta, et jouduin väittelyyn aiheesta : onko kaverin muksu 2v vai 1v.
se kamu (miinapiina), jonka muksusta puhuttiin väitti, että se on 1v, vaik mä tasan tarkkaan tiesin et se on 2v.
ärsyttävää olla oikeessa kun toinen ei usko. viel sen oma muksu! *grr*

--
ei se väärin ole.

sadesola

Posts: 409

#737 • • sadesola Kettu mikä kettu
Heräsin painajaiseen.

Jalkani oli katkennut ja roikkui
perässäni:((

Huh. Ahdistavaa. Liikaa töitä.

--
KABOOM!

Miinapiina

Posts: 3,494

#738 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

H3li, 30.8.2007 21:49:
näin tässä taannoin unta, et jouduin väittelyyn aiheesta : onko kaverin muksu 2v vai 1v.
se kamu (miinapiina), jonka muksusta puhuttiin väitti, että se on 1v, vaik mä tasan tarkkaan tiesin et se on 2v.
ärsyttävää olla oikeessa kun toinen ei usko. viel sen oma muksu! *grr*



ihanaa et mä tuun sun uniin... *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#739 • • Aurinkoneiti
Tulin kotiin. Rappukäytävässä oveni vieressä istui isokokoinen, mustavalkoinen kissa. Se katsoi minua kauniilla silmillään odottavasti. Avasin oven ja menimme sisälle.
wammi

Posts: 627

#740 • • wammi
viikonlopun mennessä 5+3+4 tunnin unilla 12:sta tunnin tykitys tuntui suhteellisen maukkaalta...