V#tuttaako?!

2,024 posts, 102 pages, 677,339 views

Avatar
#941 • • JussiS Guest
Vituttaa kyl kun pitäis vääntää päättötyötä niska limassa, mut mitään ei saa aikaseks. Viel olis aikaa, mut veikkaan et viimisel viikol puserretaan väkisin kasaan...
Avatar
#942 • • Bio Guest

Vituttaa kyl kun pitäis vääntää päättötyötä niska limassa, mut mitään ei saa aikaseks. Viel olis aikaa, mut veikkaan et viimisel viikol puserretaan väkisin kasaan...



Niin se mullakin meni viimeiseen viikkoon..

on vaan niin laiska ;)
Avatar
#943 • • Hansu Guest
VITUTTAA! :mad:
Avatar
#944 • • Ezzy Guest

Vituttaa kyl kun pitäis vääntää päättötyötä niska limassa, mut mitään ei saa aikaseks. Viel olis aikaa, mut veikkaan et viimisel viikol puserretaan väkisin kasaan...



Muijakaveri väänsi päättötyönsä yhdessä päivässä (viimeisenä) ja sai kolmosen :hah:

Ihmiset, jotka käytte ostamassa videoita/deeveedeitä/ceedeitä alelaareista!! Ette ole ainoita jotka käyvät ostoksilla. Ne levyt/kotelot/pakkaukset saa laittaa takaisin omiin koloihinsa, niitä ei tarvitse jättää esille siihen päälle. Ei ole hauskaa järjestää niitä uudestaan, että saisi selville mitä kaikkea siinä alelaarissa oikeasti on. :angry: :mad: :angry: :mad: :angry: :mad: :angry: :mad: :angry: :mad: :angry: :mad:



Ne Levyt saa laittaa esille myös niin, ettei niitä tarvitse penkoa esim. vois kaikki OLLA SAMAN SUUNTAISESTI JÄRJESTETTYNÄ ettei tarvi sitä saatanan häkkiä kiertää, että saisi arvottua leffan nimen siinä kannen reunasta.
:angry: :mad: :angry: :mad: :angry: :mad: :angry: :mad: :angry: :mad: :angry: :mad:

hyvää työpäivää ja plur :)
Avatar
#945 • • JussiS Guest
Vituttaa ihan kaikki saatana perkele taas niin paljon että.

:angry: :mad: :angry: :mad: :angry: :mad: :angry: :mad:

edit: itsään saa syyttää
Avatar
#946 • • LindaGP Guest
Ei nyt suoranaisesti v**uta, mutta kuitenkin. Serkkuni menee ensi viikon lauantaina naimisiin, ja pyysi minua laulamaan ja soittamaan kirkossa. Biisi on karmea, mutta itsepä ovat sen valinneet. Nyt alkaa biisi olla jo suht hyvin päässä ja skittakin mahtuu vielä juuri ja juuri syliin. Olen jopa neuvolassa muistanut otattaa hemoglobiinin oikean käden keskisormesta, ettei soittaminen sattuisi.

Mutta. Eilen sitten tämä onneton tunari vetäisi veitsellä vasemman käden keskisormeen kuoriessa omenoita. Silleen nätisti kynnen läpi. Verta tuli kuin kosher-ammun kaulavaltimosta. Prkl. Nyt sormenpää pitää olla teipattuna, ettei halkileikattu kynsi jää kiinni joka paikkaan. Voi elämä taas...
Avatar
#947 • • Daniel Braun Guest

Ei nyt suoranaisesti v**uta, mutta kuitenkin. Serkkuni menee ensi viikon lauantaina naimisiin, ja pyysi minua laulamaan ja soittamaan kirkossa. Biisi on karmea, mutta itsepä ovat sen valinneet. Nyt alkaa biisi olla jo suht hyvin päässä ja skittakin mahtuu vielä juuri ja juuri syliin. Olen jopa neuvolassa muistanut otattaa hemoglobiinin oikean käden keskisormesta, ettei soittaminen sattuisi.

Mutta. Eilen sitten tämä onneton tunari vetäisi veitsellä vasemman käden keskisormeen kuoriessa omenoita. Silleen nätisti kynnen läpi. Verta tuli kuin kosher-ammun kaulavaltimosta. Prkl. Nyt sormenpää pitää olla teipattuna, ettei halkileikattu kynsi jää kiinni joka paikkaan. Voi elämä taas...


Ai perkules!
Tunnen myötätunnosta kipua sormessani...

Kun tietää miltä toi tuntuu kun puukolla sivaltaa sormesta lähes palan pois ja tietää myös sen miten ikävää on soittaa kitaraa sormenpäät hajalla...
Ei tuu olemaan helppoa jos meinaat vielä suorittaa tehtäväsi kunnialla loppuun.
Minen välttämättä haluais/uskaltais soittaa isommalle porukalle kitaraa vasemman käden sormenpää tohjona...
Vois olla aikas huvittavan kuuloinen rämpyttely, näillä kitaransoitto taidoillani...
Avatar
#948 • • LindaGP Guest

Ei tuu olemaan helppoa jos meinaat vielä suorittaa tehtäväsi kunnialla loppuun.



Njaa. Olen kerran soittanut tutkinnonkin oikean käden peukalonkynsi korvattuna palasella pingispalloa. :D
Avatar
#949 • • sauce Guest
joko mua vituttaa tai sitten mulla on nälkä. veikkaisin jälkimmäistä.
Avatar
#950 • • Daniel Braun Guest


Njaa. Olen kerran soittanut tutkinnonkin oikean käden peukalonkynsi korvattuna palasella pingispalloa. :D


:eek: Oho.
Tollasta en ole koskaan kuullutkaan.
Aikas hyvä suoritus, mut toisaalta se oikean käden peukalonkynsi ei oo se kaikista merkittävin.
Paitsi tietysti klassisessa soitossa sillä tietyst on väliä (ja sehän toi tutkinto tais olla?)
Mut enemmän mua haittais vasurissa oleva vika...
Avatar
#951 • • Bio Guest
yks asia v*tutttaa kesäs aina nimittäin juopot, pultsarit, tai sellaset kun on aina kännis, haisee perseelle, tulee puhuu jotain paskaa ja ehkä alkaa uhoo perkele..

aina kun kesä alkaa niin näitä juoppoja yhtäkkiä vaan alkaa ilmestyy jostain kivenkoloista, menis töihin perhana tai käyttäis sossun rahat muuhun kuin viinaan :mad:
Avatar
#952 • • sauce Guest
olen samaa mieltä. ottaisivat itteään niskasta kiinni ja menisivät töihin tai sitrten vaikka afrikkaan rakentaa kaivoja. mieluummin jälkimmäistä.

aina kun kesä alkaa niin näitä juoppoja yhtäkkiä vaan alkaa ilmestyy jostain kivenkoloista, menis töihin perhana tai käyttäis sossun rahat muuhun kuin viinaan :mad:



mä tiedän missä toi kivenkolo on. tän läävän, jota joku erheellisesti voisi kodiksi kutsua, rappukäytävässä. talvella punkee sisään mitä hämärämpää narkkii ja juoppoo. ei niitä uskalla hätistellä, käyvät vielä päälle.

joskus kun kysyin isännöitsijältä että "onko kellaria tms. säilytyspaikkaa" niin se vastas että "jollet ole iso tai aseistettu niin sinuna en menisi sinne alas.". että sellasta.

voin sanoa että on VITUTTANUT. kiva herätä siihen kun poliisit huutaa kerrosta ylempänä "NYT VITTU AVAAT SEN OVEN". juupajuu. mutta ei oo paha vuokra.

nimim. syksyä ja muuttoa odotellessa :happyroll:
Avatar
#953 • • Tapi T Guest
Tämä liittyy melkein rappukäytävään.

Eli siis mun talon hissi....

Joku Einstein oli kussut(!) sinne viime sunnuntaina. Soitin saman tien huoltoyhtiön päivystäjälle ja pyysin sieltä jonkun siivoamaan. Hississä haisi ihan vitun pahalle.

Maanantai-aamuna töihin lähtiessäni jotkut nuoret tsubut olivat siivoamassa rappukäytävää - hississä haisi edelleen tosi pahalle. Kun tulin illalla kotiin, niin hissiä ei oltu vielkään siivottu.

Hississä haisee edelleen. Tuli tehtyä reklamaatio isännöitsijälle ja vuokraisännälle.
Avatar
#954 • • sauce Guest
vituttaa.

niin siis, onko monella vastavalmistuneella, tai valmistumassa olevalle tullut sellasta fiilistä että "mitä vittua sitä sit tekis"?
Avatar
#955 • • JussiS Guest

"mitä vittua sitä sit tekis"?


Samaa oon kans itekin kelaillu.
Avatar
#956 • • akir0 Guest
ei
Avatar
#957 • • sauce Guest

Samaa oon kans itekin kelaillu.


mihin oot päätyny, vai onko auki vielä?
Avatar
#958 • • JussiS Guest

mihin oot päätyny, vai onko auki vielä?


Kai sitä jotain duunii pitäis maksaa et sais vuokran maksettuu. Eri asia on et mistä sitä löytäis.
Avatar
#959 • • sauce Guest


Kai sitä jotain duunii pitäis maksaa et sais vuokran maksettuu. Eri asia on et mistä sitä löytäis.



juu, duuni olisi kiva. hiukan pienempikin palkka riittäs näin aluksi. mielelläni menisin vaikka harjottelijaksi:)

turkulaiset mainostoimistot yms. av/www -alan lafkat ATTENTION! pm. for further info:)
Avatar
#960 • • taro Guest
Kyllä. Koska lupasin olla luottamatta keheenkään enään. Ja tässä sitä taas sitten ollaan.

Olen tyhmä.