V#tuttaako?!

2,024 posts, 102 pages, 676,697 views

Avatar
#921 • • Digital Beat Guest
vituttaapi ku on opintolainat jo menny ja pitää porukoilta nyhtää. Töistä ei tietoa kesäksi. Kyllä vituttaa sopivasti. :eek:
Avatar
#922 • • Hansu Guest
Vituttaa kun olen toisinaan aivan _sairaan_ äkkipikainen ja saatan räjähtää sekunnin murto-osassa ilman mitään näennäistä syytä... Lähes saman tien alkaa kaduttaa ja on paha mieli siitä miten tuli kilahdettua ja itsesyytökset alkavat jyllätä pienessä pääkopassa :( Tää on varmaan geeneissä, isäni ainakin on ihan samanlainen.
Avatar
#923 • • Daniel Braun Guest

Vituttaa kun olen toisinaan aivan _sairaan_ äkkipikainen ja saatan räjähtää sekunnin murto-osassa ilman mitään näennäistä syytä... Lähes saman tien alkaa kaduttaa ja on paha mieli siitä miten tuli kilahdettua ja itsesyytökset alkavat jyllätä pienessä pääkopassa :( Tää on varmaan geeneissä, isäni ainakin on ihan samanlainen.



Myös mä kärsin ihan samasta jutusta.
Suutun helposti ja erittäin nopeasti.
Yhtäkkiä saatan ärähtää jostakin typerästä asiasta.
Ja kun kiukku pääsee alkuun, jatkan sitä niin kauan kuin sitä riittää.
Eli paineet pois...

Osaiskin joskus olla ihmisiksi, mut ei.
Härkäpäinen hölmö olen... :(

Vituttaa kun en jaksais kävellä kauppaan.
Tai oikeesti en jaksais tänään tehdä mitään.
Olis vaan niin paljon kivempi makailla himassa ja miettiä maaiman menoa.
Tai oikeesti sitä kuinka monta pientä kuhmuraa on olohuoneen katon rappauksessa...
Avatar
#924 • • Timmo Guest
Vituttaa noi "kenellä on kovin move" mainokset!!!

:mad: :mad: :mad:
Avatar
#925 • • Painkiller Guest

Vituttaa noi "kenellä on kovin move" mainokset!!!

:mad: :mad: :mad:



On muuten vitun ärsyttäviä & perseestä. :angry: :angry: :mad:
Avatar
#926 • • Keniro Guest
Just ny mua ei vituta ja oon muutenkin hyvällä tuulella :)
Avatar
#927 • • ER Guest
Nictoons caught on tape!!!!
Avatar
#928 • • miikkaL Guest
Ei heti aamusta vituttanu, mut nyt alkoi vituttaan kun huomasin etten keksi mitään nettisivuja missä roikkua, eikä ole töitä.. Lähtis vaikka läheiselle huoltamolle kahville
Avatar
#929 • • Keniro Guest
Jonkin verran kyllä vituttaa joo kun ircis QuakeNetin email:in vaihto hässäkkä ei pelitä oikein :angry: :confused:
Avatar
#930 • • serotonot Guest
ihanaa. luulin tossa jo joitakin hetkiä että vuosia vaivannut masennus on kadonnut mutta kiltisti se taas nosti päätään kun sitä vähiten odotti.


"hurraa"
Avatar
#931 • • Remotion Guest

työttömille jää enenemmän käteen kuin rehellisillä työtätekevillä ihmisolennoilla.


Opiskelijoista puhumattakaan :(



Niin tässä sitä maksellaan korkeiden verojen muodossa opiskelijoiden ja muiden mulkeroiden sosiaaliturvan avulla juhlimista!!! :mad:
Lisäksi kiva maksaa joka kuu "eläkekuluja" vaikka ei edes näin nuorelta vielä kerry niitä! :mad:
Avatar
#932 • • rewind Guest
Vituttaa ku on tiskit tiskaamatta vapun jäljiltä ja koko kämppä on muutenkin täynnä paskaa. Puolityhjät ilmapallotkin vituttaa.
Avatar
#933 • • Daniel Braun Guest
Nyt ei vituta!
:)

Sain töitä...
Pääsee vihdoinkin sanomaan hei hei poppisrafla dj-soitolle.
Seuraavan kerran kun alkuviikosta soitetaan keikkoja, niin pääsee sanomaa: "Mun ei tarvi. Eti joku muu..." :)

Nih, mihin sit pääsin töihin.
Terve!
Kuinka voisin auttaa?
Ai sohvaryhmä olis hakusessa?
No meiltähän niitä löytyy!

Jep, eli huonekalumyyjäksi Sotkaan... :rolleyes:
On se oikeesti parempi kuin toi poppisrenkutuksen soitto.
Mikäs siinä, kyllähän sitä "harrastuksena" voi välillä käydä soittamassa, mut ihan työnä sen on kyllä yhtä helvettiä!
Avatar
#934 • • LindaGP Guest

Nyt ei vituta!
:)

Sain töitä...



Ihan sikapossuna onnea!
Avatar
#935 • • Daniel Braun Guest


Ihan sikapossuna onnea!


Kiits!
Maanantaista lähtien voipi minulta tulla ostamaan huonekaluja uuten kotiin ;)
Avatar
#936 • • A-E Guest
Onnea Danielli uudesta duunista, vaikka mua vituttaakin tällä hetkellä aivan suunnattomasti.

Itselläni on ollut kynsivallin tulehdus tässä jo pari päivää, eikä siihen näytä edes antibioottikuuri tepsivän. Sormi on paisunut kun saatanan pullataikina ja siihen saattuu aivan perkeleesti. Ja toi tulehdus on viellä oikeassa kädessä, joten olen nyt joutunut olemaan tässä vasuri jo pari päivää.
Avatar
#937 • • soile Guest
No nyt joo v#tuttaa. Otan jääkiekon aina liian tosissaa. :angry:
Avatar
#938 • • J Raninen Guest
No nyt sylettää:

Eilen piti olla leirillä ohjaajana ja enemmän tai vähemmän liikkua koko päivä. No kuinka ollakaan, alkulämmittelyssä tunaroin niin, että nilkasta meni nivelsiteet ja murtukin vielä jotain, eli jalka pakettiin hamaan tulevaisuuteen.

Lisäks pitäs huomenna mennä vetämään liikuntatuntia lukiolaisille ja ens lauantaina pitäs olla mukana näytöksessä. Se niistä sitten. Parin viikon päästä olis kaverin polttaritkin..
Avatar
#939 • • Hempp@ Guest
Nyt *tuttaa

Duuni pistää vihoiksi,pitäisi sellainen hakuohjelma duunata Intranettiin mutta eihän siitä tahdo tulla lasta eikä paskaa ja pomo luulee että minä olen joku samperin koodiorja joka tekaisee ihan noin vaan Notepadilla sellaisen tietokantaohjelman joka päivittää itseään ja siinä pitäisi olla kiinni puheohjelma ja voi luoja voi luoja! *itq*

Ihan mahdottomia pyytelee,pitäisikö sen ohjelman vielä kiehauttaa kahvitkin siinä sivussa?

:mad: :angry: :mad: :angry:

Prkl...*ttu...stana!
Avatar
#940 • • Edited milo Guest
Ihmiset, jotka käytte ostamassa videoita/deeveedeitä/ceedeitä alelaareista!! Ette ole ainoita jotka käyvät ostoksilla. Ne levyt/kotelot/pakkaukset saa laittaa takaisin omiin koloihinsa, niitä ei tarvitse jättää esille siihen päälle. Ei ole hauskaa järjestää niitä uudestaan, että saisi selville mitä kaikkea siinä alelaarissa oikeasti on. :angry: :mad: :angry: :mad: :angry: :mad: :angry: :mad: :angry: :mad: :angry: :mad:


No nyt voi taas rauhallisin mielin mennä aleen, ettei tarvitse käydä kehenkään käsiksi. :)