V#tuttaako?!

2,024 posts, 102 pages, 676,679 views

Avatar
#441 • • Edited LindaGP Guest


...Basic Instinct kolkuttelee... Tai Copycat.



Kuulostaa enemmänkin Single White Female:lta :012:
Avatar
#442 • • Lara C Guest


Kuulostaa enemmänkin Single White Female:lta :012:


Toihan osui... :001:
Avatar
#443 • • LindaGP Guest



Toihan osui... :001:



No, hyvänen aika! Hankkiudu sitten nopeasti eroon tästä otuksesta!
Avatar
#444 • • Edited jUSSi Guest
Taas on firmassa YT-neuvottelut. Edelliset alkoivat 16.9.2002 ja uutta pukkaa. Taas pannaan 15% jengistä pellolle. Vähänkäö vituttaa kun uusi auto tuli ostettua 2 viikkoa sitten. Nyt eletään sitten herranpelko perseessä 7.5 asti ja mietitään mistä sitä saisi töitä jos tulee kenkää..

http://www.itviikko.fi/uutiset/uutisalue.asp?alue=paiva&UutisID=55277
http://www.tietoviikko.fi/uutiset/50747.shtml
http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/juttu.asp?id=20030318OL14

edit: onneksi en äänestänyt porvareita... vähänkö nyt vituttaisi. Ainoa mikä vituttaa on se, että liitto myi irtisanomisajat parilla pennillä. Nyt jos olet ollut alle vuoden töissä niin irtisanomisaika on 2 viikkoa. Hyvä liitto! Ei tässä paljoa mitkään parin euron palkankorotukset lämmitä...
Avatar
#445 • • Edited Taedium Guest
1. Epätodellinen sumu - Eilen oli sellanen sumu, että liikennemerkit näki kun ne ohitti. Ei ennen. Siis näkyvyys alle 10m. Ja paikallinen poliisi yritti itsemurhaa ja yritti käyttää minua siinä hyväkseen. Moottoritietä ajoin hissun kissun 80km/h, kun siinä oli näkyvyyttä noin 50m. (Ok, joku vois laskee jarrutusmatkan ja todeta, että 50m on liian lyhyt 80km/h nopeudesta. No mut kumminkin sen katsoin olevan riittävän turvallinen nopeus, jotta kerkeää vielä töihinkin... ja pääsee sinne saakka ehjänä.) Ohitse suhisee idiootteja 120km/h, eli heillä ei ole mitään aavistusta mitä on edessä. No minä ajoin hitaampaa kaistaa, niin eiköhän siinä ole moottoritiellä - siis tiellä, ei penkereellä, missä tilaa on - oli auto pysähtyneenä. Ja poliisiauto siinä edessä. Poliisi seisoo auton oikealla laidalla ja kun minun tulee ohittaa oikealta, niin arvaa meinasinko ajaa poliisin yli. Jos ei olisi ollut niin kiire, olisin pysäyttänyt ja käynyt kysymässä onko herra poliisi koskaan kuulluut varoituskolmiosta.

2. Irlantilainen työmoraali - Pankki sotkee ja säätää. Mun pitää siis täyttää miljoona paperia kun he sotkee. Ei siis pankki itse korjaa asioitaan, vaan minä. No sitten mun tili on jäissä, eikä rahaa. No lupaavat korjata asian, kunhan paperit saapuu. Jos vien suoraan pankkiin, niin ne lähettää samana päivänä paperit perille ja seuraavana päivänä mun tili on siinä tilassa kun mun tilin kuuluukin. Jos postitan niin paperit on seuraavana päivänä ja tili sitä seuraavana. Vein paperit pankkiin perjantaina. Soitin tänään, että hei en viitsisi teidän sotkujen takia syödä näkkileipää. Sanoivat, ettei yhtään paperia ole tullut sinne, varmaan vielä siellä mun pankissa. Niin tässä maassa kaikki hoidetaan sun oman haarakonttorisi toimesta. Et saa mennä mihinkään muuhun haarakonttoriin. Ja siellä ne lepää. Potkis kaikki irlantilaiset pois tästä maasta, niin vois jokin toimiakkin täällä. Palkkais sellasii, jotka oikeesti haluaa ja osaa tehdä töitä.

edit:

3. Flunssa - Perhana sitä flunssaakin on pakko pukata. Keuhkoon sattuu ja päähän sattuu. No kyllä se pitää pieni kipu kestää.

4. Firmamme siivous - Joku perhanan irlantilainen on käyny siivoamassa pöydät täällä. Ja ei oo tajunnu, että sen pesuaineen voi myös pyyhkiä pois. Kaikki pöydät ihan tahmeena.

edit2: - Noni. Nyt sit tunnin päästä lekuriin kattomaan mikä on, ku ei meinaa hengitys ees kulkee. Ainaki säästyy röökirahat ku tulee keuhkot mukana jos ees koittaa polttaa.

Toivottavasti ei oo mikää itämainen tauti.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/2853185.stm
http://www.helsinginsanomat.fi/uutiset/juttu.asp?id=20030318KO53
http://www.helsinginsanomat.fi/uutiset/juttu.asp?id=20030318KO52

edit3: Huh, ei ollu vinkuintialainen hyppykuppa. Oli vaa jotain bakteereja keuhkoissa. Ny himaan viikoksi makoilee.
Avatar
#446 • • plink Guest
vitun flunssa. töihin ei pääse ja pää on niin jumissa ettei mistään ajattelua tarvitsevasta toiminnasta tule mitään. koita tässä nyt sitten keksiä jotain tekemistä kun joutuu olla neljän seinän sisällä kokoajan. ja tätä on kestänyt vasta reilun vuorokauden ja nyt jo alkaa pää hajoilemaan. vittu.
Avatar
#447 • • Remotion Guest
No kyllä vaan, nimittäin microsoft on luonut ihanan ohjelman nimeltä Word. Yritäppä sillä kirjoittaa kolmeen palstaan kuhunkin eri teksti kehyksiin tai formeihin eri tekstejä, eiköhän vaan mee koko dokumentti ihan sekaisin!!! :mad:
Avatar
#448 • • mark hamilton Guest
EI!
Avatar
#449 • • JussiS Guest


No kyllä vaan, nimittäin microsoft on luonut ihanan ohjelman nimeltä Word. Yritäppä sillä kirjoittaa kolmeen palstaan kuhunkin eri teksti kehyksiin tai formeihin eri tekstejä, eiköhän vaan mee koko dokumentti ihan sekaisin!!! :mad:



Vinkki: käytä palstoitukseen taulukkoa :)
Avatar
#450 • • LindaGP Guest
V**uttaa tyhmät Hongkongilaiset varaajat. Eivät voi kerralla mailitse kertoa kaikkea tarvittavaa tietoa, vaan sitä pitää ihan kaivamalla kaivaa heiltä.
Avatar
#451 • • LindaGP Guest
Platinum proudly (:rolleyes: ?) presents:

Blondie is pissed off! Again! A neverending story! This episode: A ticket for speeding! Don't miss it!

Eli lauantaina Hallmarkiin menossa. 60 alueella 90. Nettosin pikavoittona 252 ecua. Ei paljon naurata. Tuli aika pitkä laihari.
Avatar
#452 • • sunnyboy Guest


Platinum proudly (:rolleyes: ?) presents:

Blondie is pissed off! Again! A neverending story! This episode: A ticket for speeding! Don't miss it!

Eli lauantaina Hallmarkiin menossa. 60 alueella 90. Nettosin pikavoittona 252 ecua. Ei paljon naurata. Tuli aika pitkä laihari.



Uskomattoman huonoa tuuria!!!! Poliiseilla olis varmaan ollut parempaakin tekemistä kuin pitää sakkorysää iltamyöhällä?!
Avatar
#453 • • Tapi T Guest


60 alueella 90. Nettosin pikavoittona 252 ecua. Ei paljon naurata. Tuli aika pitkä laihari.


Tämä vituttaa muakin! Tuohon aikaan illalla noilla paskalakeilla pitäisi olla hieman muuta tekemistä kuin ylinopeuksien vahtaaminen!
:mad:
Avatar
#454 • • hab Guest




Uskomattoman huonoa tuuria!!!! Poliiseilla olis varmaan ollut parempaakin tekemistä kuin pitää sakkorysää iltamyöhällä?!





mjaa, kyllä noi kotikutoiset rallikuskit saa mun mielestä pitää edes jossain nuhteessa. kuuden kympin alueelle yhdeksänkymmentä on jo aika paljon ja yleensä noille pienemmille nopeusrajoituksille on jotkin perusteetkin.


eli, jos pitää väännättää tietoisesti 50% ylinopeutta, niin ehkä on turha sitten valittaa, kun sakot napsahtaa.
Avatar
#455 • • Edited LindaGP Guest



eli, jos pitää väännättää tietoisesti 50% ylinopeutta, niin ehkä on turha sitten valittaa, kun sakot napsahtaa.



En minä valita, minua v**uttaa. Case closed.

Edit: Mutta enivei, tiedän että minulla on painava kaasujalka, siksi aionkin laihduttaa n. 8kg, ja nimenomaan varpaista... :D
Avatar
#456 • • Remotion Guest






mjaa, kyllä noi kotikutoiset rallikuskit saa mun mielestä pitää edes jossain nuhteessa. kuuden kympin alueelle yhdeksänkymmentä on jo aika paljon ja yleensä noille pienemmille nopeusrajoituksille on jotkin perusteetkin.


eli, jos pitää väännättää tietoisesti 50% ylinopeutta, niin ehkä on turha sitten valittaa, kun sakot napsahtaa.



No ei toi loppupeleissä ole kovinkaan paljon jos tie on selvä eikä oo näköesteitä, mukava auto alla ja kuuntelee vaikka kivaa settiä ennen bileitä, ne vauhdit on suunniteltu niin että sitä 60km/h voi ajaa myös kuurosokea pappa jonka reaktioaika on jotain vähän muuta kuin sen alta puoli sekuntia.

Lisäksi kytät kyttää aina paikoissa joissa nopeusrajoitus just muuttuu esim 80km/h alueesta 60km/h alueeksi. (tjeu: turuntien automaattiset valvontakamerat)
Avatar
#457 • • serotonot Guest
v*tutus on niin tylsä sana, mutta onton, ahdistavan ja kaikin puolin tyhjän olon aiheuttaa tää 7v kestänyt masennus joka ei tunnu paranevan millään. Yhtään ei myöskään varmaan helpota se että lähdimme tyttöystävänkanssa eilen illalla eri suuntiin. ystävinä tosin mutta kuitenki....


*mega-avaut*
Avatar
#458 • • Cici Guest




Kuulostaa enemmänkin Single White Female:lta :012:



Todellakin kuulostaa kun itsekin satun tuntemaan kyseisen ihmisen.
Ja Yhdyn kyllä Lara C.n mielipiteisiin. Yhdessä ollaan pohdittu että kuka on seuraava uhri tämän tajuttua ystävien kaikonneen. Arvailujakin on ollu....
Avatar
#459 • • Remotion Guest


v*tutus on niin tylsä sana, mutta onton, ahdistavan ja kaikin puolin tyhjän olon aiheuttaa tää 7v kestänyt masennus joka ei tunnu paranevan millään. Yhtään ei myöskään varmaan helpota se että lähdimme tyttöystävänkanssa eilen illalla eri suuntiin. ystävinä tosin mutta kuitenki....


*mega-avaut*



sama latinaksi:

Witutus Maximus :(
Avatar
#460 • • Taedium Guest
1. Suomen lukioiden maikat
2. Suomalaiset toyotacorollajuntit, joilla on tietokone, internet ja winamp.

Perustelut:
1. Niitä kurssilistoja on pakko syytää jokainen hakukone tukkoon. Ja sitten kun etsii tietoa niin tulee 500 000 tulosta joistain Ypäjän Lukion kursseista. Ei ketään muuta kun Ypäjän Lukiolaisia kiinnosta ne kurssit, ja jos ne Ypäjäläiset lukiolaiset on niin idiootteja, ettei ne löydä niitä sivuja hakukoneitta, niin ottakaa ihmeessä niiltä ne tietokoneetkin pois!

2. Kun on se Winamp ja siellä miljaardi Iron Maidenin biisiä ja kaikki Suomi Rock kokoelmat, ja siellä seassa vaikka Sibeliuksen Finlandia, niin ei sitä Winamp Generated Playlistia ole pakko sinne nettiin tallettaa. Kyllä sitä uskotaan vähemmästäkin, että teillä on paskaa musiikkia kone täynnä. Ja jostain syystä ne winampin listat osuu aina Suomeen. Harvoin muualta. Juntteja...