sittisontiaisten haasteet

85 posts, 5 pages, 39,626 views

Avatar
#61 • • REivaaja Guest

lohikarme, 5.4.2009 18:32:
Siis sun mielestä sanojen sattumanvaraisesti peräkkäin laittaminen on hauskanpitoa?

Minä kaikki ketsuppi!


Mee potkii vammasia jos tää ei riitä viihteex.
lohikarme

Posts: 1,730

#62 • • lohikarme RitariVittupää

REivaaja, 5.4.2009 18:34:
---
lohikarme, 5.4.2009 18:32:
Siis sun mielestä sanojen sattumanvaraisesti peräkkäin laittaminen on hauskanpitoa?

Minä kaikki ketsuppi!

---

Mee potkii vammasia jos tää ei riitä viihteex.



Ooks ekana jonossa?

--
Qualis artifex pereo

evvk

Posts: 1,918

#64 • • evvk

lohikarme, 5.4.2009 18:32:
---
mark hamilton, 5.4.2009 18:28:
---
lohikarme, 5.4.2009 18:12:
Tota ooks mä ainut jonka mielestä noissa Markin teksteissä ei oo päätä eikä häntää? Tuolla laakson sairaalan antenniosastolla saattanee kuulla jotain samantyyppistä.

---


Jaa no minä kyllä nyt tein ihan päätöksen jo tämän aloittaessa että nyt pidetään taas hauskaa ja vedetään tänne kunnon skeidaa. Onneksi tää on sentään tunkiolla.

---


Siis sun mielestä sanojen sattumanvaraisesti peräkkäin laittaminen on hauskanpitoa?

Minä kaikki ketsuppi!



Milläs todistat mitä ajattelin kun tämän aloitin?
lohikarme

Posts: 1,730

#65 • • lohikarme RitariVittupää



Oon

--
Qualis artifex pereo

evvk

Posts: 1,918

#66 • • evvk
Onko kellään replykuvapankkia ?? pistäkää linkki niin keskustellaan niillä jatkossa??
evvk

Posts: 1,918

#67 • • evvk
11218.jpg
m1kk3

Posts: 5,560

#68 • • m1kk3 no-life
halusin vaan sanoo et: Mark, oot mun idoli <3

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Late

Posts: 3,441

#69 • • Late team Lasse
LÄÄKKEET!!11
evvk

Posts: 1,918

#70 • • Edited evvk

Late, 5.4.2009 19:27:
LÄÄKKEET!!11



Sinä et tiedä paljonkaan psykoloogisissa asioissa käytettävien lääkeiden vaikutuksesta joten älä syytä niitä ilman lääkärin papereita joka on asioiden kanssa tekemisissä.
Et voi millään perustella näin nettikeskustelujen puitteessa edes toidistaa että mulla on ees lääkkeet etkä myöskään että olen vetässyt liikaa kaljaa tai mitään muuta sellaista.
nomic

Posts: 4,120

#72 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

mark hamilton, 5.4.2009 17:13:
---
nomic, 5.4.2009 15:36:
---
mark hamilton, 5.4.2009 13:29:
kryptattua tekstiä

---


Ei liity niinkään asiaan, mutta:
Oletko ajatellut tarkistaa tekstisi ennen kuin lähetät ne? Ei muuta, mutta noista ei meinaa ymmärtää mitään. Joten: OLEN SAMAA MIELTÄ!

---


En aijo tarkistaa näitä tekstejä kummenmmin ja teidän ei tarvi ymmärtää mitään koska se ei mua kiinnosta. Mulla ei ole miljardia vuotta aikaa näihin koska on parempaakin tekemistä. Jos ei ymmärrä tällä työmäärällä niin antaa olla. Mulla nyt meni näihin aika hemmetin monta tuntia miettiä näitä.



Vat? Jos sua ei kiinnosta muiden ajatukset, niin miksi et kirjoita näitä itsellesi vaikkapa privaan?
Ja joo, en muuten kitisisi, mutta kun oikeesti toi teksti on sellaista aivojumppaa että tuon jälkeen koodailee malbolgea leikiten ilman apuohjelmia.

Hienoja ajatuksia, mutta ulos ne tulee kryptattuna.
Ja jos ei ole aikaa tarkistaa, voi miettiä kahteen (tai jopa useampaan) kertaan että lähettääkö niitä viestejä sittenkään. Kukaan ei vaadi täydellistä äidinkieltä, pääasia on että tekstistä saa selvää - oletettavasti.

*piis*
Late

Posts: 3,441

#73 • • Late team Lasse

mark hamilton, 5.4.2009 19:38:
---


Sinä et tiedä paljonkaan psykoloogisissa asioissa käytettävien lääkeiden vaikutuksesta joten älä syytä niitä ilman lääkärin papereita joka on asioiden kanssa tekemisissä.
Et voi millään perustella näin nettikeskustelujen puitteessa edes toidistaa että mulla on ees lääkkeet etkä myöskään että olen vetässyt liikaa kaljaa tai mitään muuta sellaista.



en viitannut kehenkään kommentillani, mutta jotta tästä keskutelusta tajuais edes jotain niin tarvis kyllä niitä lääkkeitä...
evvk

Posts: 1,918

#74 • • evvk

nomic, 5.4.2009 19:59:
---
mark hamilton, 5.4.2009 17:13:
---
nomic, 5.4.2009 15:36:
---
mark hamilton, 5.4.2009 13:29:
kryptattua tekstiä

---


Ei liity niinkään asiaan, mutta:
Oletko ajatellut tarkistaa tekstisi ennen kuin lähetät ne? Ei muuta, mutta noista ei meinaa ymmärtää mitään. Joten: OLEN SAMAA MIELTÄ!

---


En aijo tarkistaa näitä tekstejä kummenmmin ja teidän ei tarvi ymmärtää mitään koska se ei mua kiinnosta. Mulla ei ole miljardia vuotta aikaa näihin koska on parempaakin tekemistä. Jos ei ymmärrä tällä työmäärällä niin antaa olla. Mulla nyt meni näihin aika hemmetin monta tuntia miettiä näitä.

---


Vat? Jos sua ei kiinnosta muiden ajatukset, niin miksi et kirjoita näitä itsellesi vaikkapa privaan?
Ja joo, en muuten kitisisi, mutta kun oikeesti toi teksti on sellaista aivojumppaa että tuon jälkeen koodailee malbolgea leikiten ilman apuohjelmia.

Hienoja ajatuksia, mutta ulos ne tulee kryptattuna.
Ja jos ei ole aikaa tarkistaa, voi miettiä kahteen (tai jopa useampaan) kertaan että lähettääkö niitä viestejä sittenkään. Kukaan ei vaadi täydellistä äidinkieltä, pääasia on että tekstistä saa selvää - oletettavasti.

*piis*



No okei.. täässä oli nyt jo järkeä mutta itse olen sitä miltä että noita replykuvia ja lyhyitä LÄÄKKEET!!!111 ilmaisuja on kiusallista kattella ja myöskin vaikea ymmärtää mutta ehkä ne provosoi minua tekemästä tiettyjä tyhmyyksiä.
evvk

Posts: 1,918

#75 • • evvk

Late, 5.4.2009 20:01:
---
mark hamilton, 5.4.2009 19:38:
---


Sinä et tiedä paljonkaan psykoloogisissa asioissa käytettävien lääkeiden vaikutuksesta joten älä syytä niitä ilman lääkärin papereita joka on asioiden kanssa tekemisissä.
Et voi millään perustella näin nettikeskustelujen puitteessa edes toidistaa että mulla on ees lääkkeet etkä myöskään että olen vetässyt liikaa kaljaa tai mitään muuta sellaista.

---


en viitannut kehenkään kommentillani, mutta jotta tästä keskutelusta tajuais edes jotain niin tarvis kyllä niitä lääkkeitä...



Joo ymmärrän mitä ajat takaa mutta lääkkeet ei sinua tee sellaiseksi että tajuaisit näistä jotain. Sellasta lääkettä nyt oikeesti ole olemassa. Jos nyt ees arvaan oikein niin puhutaan psykologiaan liittyvistä lääkkeistä ja ne nyt mun tietääkseni vain hitaasti ja varmasti auttaa potilaan eroon mm. masennuksesta tai ks. potilaan skitsooireet eivät ole liian fataalisia.
Damien

Posts: 2,882

#76 • • Damien [tr3ox]

Late, 5.4.2009 20:01:
---
mark hamilton, 5.4.2009 19:38:
---


Sinä et tiedä paljonkaan psykoloogisissa asioissa käytettävien lääkeiden vaikutuksesta joten älä syytä niitä ilman lääkärin papereita joka on asioiden kanssa tekemisissä.
Et voi millään perustella näin nettikeskustelujen puitteessa edes toidistaa että mulla on ees lääkkeet etkä myöskään että olen vetässyt liikaa kaljaa tai mitään muuta sellaista.

---


en viitannut kehenkään kommentillani, mutta jotta tästä keskutelusta tajuais edes jotain niin tarvis kyllä niitä lääkkeitä...



Täällä selaan tätä musanteon ohessa ja täytyy sanoa ettei ole ollut vaikeuksia luetunymmärtämisen kanssa. Pajaritkin vasta venaa tossa piipussa, ai nii mut eilen vedettiin känni-pajarit - pyörrän puheeni, olet oikeassa.. ...MUTTA NIIN OLEN MINÄKIN!

. ..ja mä!





MinÄ myös!
evvk

Posts: 1,918

#77 • • evvk

Damien, 5.4.2009 20:19:
---
Late, 5.4.2009 20:01:
---
mark hamilton, 5.4.2009 19:38:
---


Sinä et tiedä paljonkaan psykoloogisissa asioissa käytettävien lääkeiden vaikutuksesta joten älä syytä niitä ilman lääkärin papereita joka on asioiden kanssa tekemisissä.
Et voi millään perustella näin nettikeskustelujen puitteessa edes toidistaa että mulla on ees lääkkeet etkä myöskään että olen vetässyt liikaa kaljaa tai mitään muuta sellaista.

---


en viitannut kehenkään kommentillani, mutta jotta tästä keskutelusta tajuais edes jotain niin tarvis kyllä niitä lääkkeitä...

---


Täällä selaan tätä musanteon ohessa ja täytyy sanoa ettei ole ollut vaikeuksia luetunymmärtämisen kanssa. Pajaritkin vasta venaa tossa piipussa, ai nii mut eilen vedettiin känni-pajarit - pyörrän puheeni, olet oikeassa.. ...MUTTA NIIN OLEN MINÄKIN!

. ..ja mä!





MinÄ myös!



Jaa mää nyt en oikein ymmärrä mihin nää nyt ees liittyy enkä edes yritäkkään.
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#78 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
lol apua, tän threadin lukemisen jälkeen on pakko
mennä rakentaman eteiseen pahviaita :/

--
dasinoaisnvs

evvk

Posts: 1,918

#79 • • evvk

Juhgu, 5.4.2009 20:56:
Mä en yhtään ymmärrä mitä täällä tapahtuu, mutta viihdyn silti.



No en itekkään ymmärrä enää mistään mitään mitta silti tää keskustelu in varsin kivaa.