sittisontiaisten haasteet

85 posts, 5 pages, 39,509 views

evvk

Posts: 1,918

#1 • • Edited evvk
Tässä nyt on elämän aikana intissä ja vaikka missä keskusteltu asioista vaikka minkä sittisontias P.A.S.K.A junttien kanssa. Esim. heitin normi smalltalkkia ja sitten jengi luuli että luulen muka että disel atuoon tulee penssaa auton tankauksen yhteydessä.. ja se että luulee tollasia on inttikavereille ihan hirveä katastrooffi joo pari kaveria kuoli ja ydinpommi räjäti Tamperella mun mokasta.. ja mähän en luullu mitään vaan jengi käsitti väärin.
Toinen on että aija jana asioita on vaikea selittää kun on sillä 90 ÄO:llä vaikea tajuta että 4 viikon aikana voi lihoa ja laihtua intin sapuskoilla.. etekin kun oon tällänen laiha luikku ja mitäs mun laihuus ees muille kuuluu.. sehän on tosi ärsyttävä katastrooffi ja tuntuu vitutavan niin että naamasta näkee. Eli eikä osata pitää huolta omista asioista??


Ja tämä on nyt lauantai illan känniääliö ruikutus.. koska ittessähän ei ole mitään vikaa.. vai onko?

Eli tämä nyt on normi koulukiusaus ja siihen liityvä masennus juttu.. näitä ongelmia minulla ei ole ollut vuosiin mutta silti ja en ole nuori ja kokematon joka ei osaa sanoa vastaan.
Avatar
#3 • • Sunshine^82 Guest
joo näin on
evvk

Posts: 1,918

#4 • • evvk
Mut ehkä pääsee helpommalla kun ei vaan välitä niin ei tuu itelle pään vaivaa ja lopettaa nää valitukset netissä.
laite

Posts: 2,994

#6 • • laite MastahWankah
Mitä vittuu, onko sut päästetty armeijaan? Muuten oon tosta tekstistä ihan samaa mieltä, eli lisää joomlaa!
k-0ne

Posts: 228

#7 • • k-0ne SESSIONS2
Mä en tajunnut MITÄÄN tuosta ekasta viestistä
evvk

Posts: 1,918

#8 • • evvk

:D, 4.4.2009 19:42:
mä oon vähä eri mieltä, koska sä oot paska jätkä.



Millä perusteellä olen paskajätkä.. kyllä se mulle käy jos oon sun mielestä.. sehän ei mua kiinnosta koska mulla ei ole siinä rahaa kiinni.
evvk

Posts: 1,918

#9 • • evvk

laite, 4.4.2009 19:46:
Mitä vittuu, onko sut päästetty armeijaan? Muuten oon tosta tekstistä ihan samaa mieltä, eli lisää joomlaa!



Joo armeijasta pääsy vähän kesti.. ja sen kyllä huomaa.. pääsin armeijasta Joomlalla..
evvk

Posts: 1,918

#10 • • evvk
Pistäkä tää tunkiolle ja laitakaa vaikka lukoa.. alkaa olla jutut nyt taas sitä tasoa..
Timce

Posts: 5,381

#11 • • Timce

k-0ne, 4.4.2009 19:46:
Mä en tajunnut MITÄÄN tuosta ekasta viestistä



Sä et ole siis selvästikään käynyt armeijaa.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

evvk

Posts: 1,918

#12 • • Edited evvk

Timce, 4.4.2009 19:59:
---
k-0ne, 4.4.2009 19:46:
Mä en tajunnut MITÄÄN tuosta ekasta viestistä

---


Sä et ole siis selvästikään käynyt armeijaa.



Jaa no armeissa kyllä poppoa riittä ja jengi on melko nuorta joten ei ole ihmeellista että tyhmien asioiden takia aletaan uhoamaan ja aukoon.. mä nyt kuitenkin joduin jopa fyysisiin väkivaltatilanteissin.

Sitten kun jengi kyllästy että jokun kunnon valopää kiusaajan jutut meni liian pitkälle niin me yhdessä yön aikana kuorrutettin koko tyyppi hammastahnalla.. ja jos ei vittuilu loppunut niin jengi veti parikertaa turpaan.
Avatar
#13 • • astaroth Guest
mitä vittua?
evvk

Posts: 1,918

#14 • • evvk
Mitä nyt intistä muistaa parheiten.
Siellähän vaan siivotiin vapaa aika.. kun oltiin sivutto alkessut tarkisti että onko palohälyyttimen sisällä pölyä ja jos oli siivottin uudestaan ja sitten siivottiin taas uudestaan kun tällä kertaa ilman vaihtokanavissa oli pölyä.
Päivät oltiin komennuksellä 30 asteen pakkasella jäätävässä tuulessa rynkkyjen kanssa mettässä.

Kerrankin oltiin 34 asteen pakkasessa telttaretkellä ja yksi alokas kuoli aivokalvon tulehdukseen.
Jahas

Posts: 1,435

#15 • • Jahas
Rupee kyl pikkuhiljaa oleen replykuvan paikka.
Avatar
#17 • • trusti Guest
ei kellään olis tallessa sitä kuvaa missä retardit vetää lippaan intin rytkyt päällä?
Bio

Posts: 4,429

#19 • • Bio The Bullies / Pinky
223694.jpg