sittisontiaisten haasteet

85 posts, 5 pages, 39,621 views

evvk

Posts: 1,918

#21 • • evvk
Mee sää saatanan vähemmistö osakeen omistaja vaan sinne nurkaan häpeen me osakeenemmistön omistajat hoidetaan hävän bisneksiä.
Juhgu

Posts: 7,921

#23 • • Juhgu Virnistelijä
No miksei Markillakin vois olla omaa viihdetopiccia, ku muillaki on. *piis* It's only fair.

Alotitusviesti oli kyl pysäyttävä.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

evvk

Posts: 1,918

#24 • • evvk
Tässä sitä parasta armeijaparodia:

Muistuttaa minua kovasti armeijan toiminnasta ja siellä käytettävästä kielen käytöstä.
evvk

Posts: 1,918

#25 • • evvk
&feature=related
evvk

Posts: 1,918

#26 • • evvk
&feature=related
evvk

Posts: 1,918

#27 • • evvk
&NR=1
evvk

Posts: 1,918

#28 • • evvk
evvk

Posts: 1,918

#29 • • evvk
&feature=related
evvk

Posts: 1,918

#30 • • evvk
&feature=related
evvk

Posts: 1,918

#31 • • evvk
Normaalia toimintaa intissä
&feature=related
evvk

Posts: 1,918

#32 • • evvk
&feature=related
laite

Posts: 2,994

#33 • • laite MastahWankah
Mee sää saatanan vähemmistö osakeen omistaja vaan sinne nurkaan häpeen me osakeenemmistön omistajat hoidetaan hävän bisneksiä.
evvk

Posts: 1,918

#34 • • evvk
&feature=related
evvk

Posts: 1,918

#35 • • evvk
Tässä on tajuttu pointi aika hyvin
&NR=1
evvk

Posts: 1,918

#36 • • Edited evvk

laite, 5.4.2009 11:41:
Mee sää saatanan vähemmistö osakeen omistaja vaan sinne nurkaan häpeen me osakeenemmistön omistajat hoidetaan hävän bisneksiä.



Tällä ei ollut mitään tekemistä intin johtamistavankanssa. Tämä on normi läppä mitä kulee kun jotkut tyypit ovat omissa uskoissaan menossa ilman kunnollista kokemusta ja asiantuntemusta menossa perustaan Yritys Oy Ab:n. Mutta liityy yrittelijäisyyteen "kukaan ei ole seppä syntyessään".

Noita intti videoita juuri tohon postailin:
Siinä Paka3-videossa juurikin alkutilanne on sellainen että siinä on 2 jamppaa jotka nyt luulee kovasti itsestään vaikka mitä ja ovat kovin innoissaan. 3. tyyppi on just se VMTL ja vemppa mies jota ei hirveesti kiinnosta. Juuri kuin minun intiajan muistellissa.
Sit haastattelina olve kapianen jon sellanen rento äijä joka sitten koittaa todeta jotain mahollisimman järkevää ks. tyypeisttä ja ajattelee "just että tämmönen tapaus" ja päättä läheteä upseerikerholle.
Sitten tulee juuri se AUKiin pyrkivä kuulapää ja heittää kapiaiselle jotain ihme valitusta kun ei oikeen nuppi kestä armeijaa.
Sit sama jamppa tulee udestaan ks. kapiaisen puheille ja tajua tervehtiä ja sit kun tajuaa tekee sen väärin jne jne..
Sit kapiainen toteaa taas asioiden oikeilla nimillä asioita ja pistää tyypin AUKiin.. sitä kun ei kauheesti kiinnosta ja on sen tason korkea upseeri että voi tehdä ihan mitä huvittaa.
Sitten muutaman kuukauden kuluessa tää kuulapää alikessu vaan valittaa kun alokkaat on perseestä ja kaikki on perseestä muistamatta omia tunarointejaan alokasaikana ja aukissa.
Pelottelee hirveillä kauheilla koksuilla että sittenpähän asiat vasta on alokkaiden kannalta kamalaa kun koksut tulee.. mutta tämä oli valetta.
Koksut on kin rentoja jamppoja joita ei paljon kiinnsosta.
Alikessulla josta puhun on itsetunto ongelma ja luullee olevansa vaikka mikäkin isokiho ja kometaa ja valittaa alokkaille asitoita missä ei ole mitään järkeä. Sen pitää vaan pönkittää oma paskan teäkeyttään kaiken maailman jäpityssulkeisilla jotka tehdään vaikka 5000 kertaa udestaan niin kauan kun kenelläkään ei petä pokka.
Ja niin edellen ja niin edelleen.
mrskndr

Posts: 33

#37 • • mrskndr

mark hamilton, 5.4.2009 13:29:
---
Tällä ei ollut mitään tekemistä intin johtamistavankanssa.



Tällä ei ollut mitään tekemistä minkään kanssa. SAMAA MIELTÄ OLEN KUITENKIN!
nomic

Posts: 4,120

#38 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

mark hamilton, 5.4.2009 13:29:
kryptattua tekstiä



Ei liity niinkään asiaan, mutta:
Oletko ajatellut tarkistaa tekstisi ennen kuin lähetät ne? Ei muuta, mutta noista ei meinaa ymmärtää mitään. Joten: OLEN SAMAA MIELTÄ!
evvk

Posts: 1,918

#40 • • Edited evvk

mrskndr, 5.4.2009 15:30:
---
mark hamilton, 5.4.2009 13:29:
---
Tällä ei ollut mitään tekemistä intin johtamistavankanssa.

---


Tällä ei ollut mitään tekemistä minkään kanssa. SAMAA MIELTÄ OLEN KUITENKIN!



Joo ei ky liity nyt yhtään mihinkään muuhun kuin yksittäistapaukseen missä kuulin vähän kommettia kuin olin aikeissa perustaa oman Oy:n. Tai sitten valehtelin vähän ja totuus oli että olin menossa osakkaaksi erääseen Oy:n joka todistetusti ei koskaan ole tehnyt mitään taloudellista toimintaa ja on erään eläkelläisen eläkeillä pyörittämä pulju ja koittaa hankkia yritykseensä ilmaisia tekijöitä huijaamalla.