NEO presents ASTRAL PROJECTION & ETNICA live Saturday 15.03.2008 @ Studio 51 Helsinki

207 posts, 11 pages, 33,465 views

xl8r

Posts: 2,227

#161 • • Edited xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Visuaalien geneerisyydestä: täytyy kyllä myöntää, että hieman geneeristä materiaalia tuli pyöritettyä, en ole vähään aikaan tehnyt taas psykevisuaaleja ja ajattelin irroitella hieman äärikliseillä jo ihan senkin takia että kyseessä oli kuitenkin Astral Projection, joiden musavideot ovat näiden äärikliseiden käyttämisen alkulähde. Pahoittelen jos se meni joitain hieman yli. Tuo outo kommentti että ei kannata kaikkea materaalia näyttää heti alkusi on ehkä hieman outo kun kuitenkin materiaali vaihtui läpi illan tasaista tahtia... No mielipideasia sinänsä.

Nauhoitettua materiaalia tuli jonkin verran, mut tod näk en nähtäväksi sitä tällä kertaa mihinkään laita, johtuen ihan sattuneesta pakkausasetuskämmistä ja sitä kautta kohtuuttoman huonolaatuisesta tallenteesta *igor*

Itsellä oli ainakin oikein mukava ja onnistunut ilta. Liveä tai ei, Astral Prjection upposi loistavasti, Troll Scientists yllätti positiivisesti ja Genki rokkasi sukat jalasta. Kiitoksia illan järjestäjille, ja pahoittelut tutuille kun en kerinnyt oikein kiireiltäni vaihtamaan edes paria sanaa.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

golem

Posts: 1,395

#162 • • golem Golem

Mai, 16.3.2008 12:20:
---
Juhgu, 16.3.2008 12:05:
Astral Projection oli vähän niin ja näin, alkuun oli toki hienoa nähdä lavalla ne tyypit joiden biisien kautta tutustui psykeen, mutta fiilis latistui aika äkkiä kun live oli joku markan teeskentelylive. Olis vaikka DJ-setti niin ei haittais, mutta tollanen että jätkät heiluu kännissä lavalla ja on vääntelevinään niin vitusti nordleadin ja mikserin nappeja ilman että sillä on yhtään mitään vaikutusta musiikkiin, niin kyllä siitä vähän kusetuksen maku jää.

---


Aika jännä, mua ei haitannyt yhtään ja se, että jäbä hyppi Jack Daniels-pullo kädessä nostatti vaan mun fiilistä! Parastahan on kun dj itekin on messissä ja fiiliksissä!! Koko sen setin ajan oli ihan käsittämätön fiilis!*plur*



Hyi helvetti, ens kerralla ku ne bookataan, niin vois ainakin opettaa niille, et jois jotain paremman makusta litkua eikä tollasta paskaa :D
Damien

Posts: 2,882

#163 • • Damien [tr3ox]

tomii, Mut jos bileitä ei enää voi järkkää, niin sit rupee jo suututtamaan...



Bileitä voi aina järkkää, UG-UG-UG.

Mihin mun mielestä meidän koko skenen pitäis tippuu takaisin. Ei kuppilan kuppilaa, omii mestoi, back2basics.
Mai

Posts: 374

#164 • • Mai Villikisu

golem, 17.3.2008 00:25:
---


Aika jännä, mua ei haitannyt yhtään ja se, että jäbä hyppi Jack Daniels-pullo kädessä nostatti vaan mun fiilistä! Parastahan on kun dj itekin on messissä ja fiiliksissä!! Koko sen setin ajan oli ihan käsittämätön fiilis!*plur*

---


Hyi helvetti, ens kerralla ku ne bookataan, niin vois ainakin opettaa niille, et jois jotain paremman makusta litkua eikä tollasta paskaa :D



No eii ku just äijjien juoma! *pahis*
polly

Posts: 1,259

#165 • • polly Herra

Angel-Of-Ice, 16.3.2008 14:33:
Oli muuten ensimmäisen kunnon psykebileet mulle, enkä enää ikinä ikinä halua missata Neo:n järjestämii pippaloita. Pala taivasta. Maailma johon kuulun! *tanssittel*

Olo on kun junan alle jääny, mutta hyvin onnellinen. *hih* *plur*



lol :D
et ole edes vielä nähnyt sitä taivasta ;)

You take the blue pill and the story ends. You wake in your bed and believe whatever you want to believe.
You take the red pill and you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.
Remember -- all I am offering is the truth, nothing more
MissKoo

Posts: 1,289

#166 • • Edited MissKoo
Psyke raikas ja tanssi maistui *joo* Kivaa oli! Ei ollut liikaa väkeä ja musa oli loistoa *plur*

*sydän* Psyke *sydän*

Sitä täytyy vielä jälleen kerran ihmetellä, miksi ihmeessä psykeä kuuntelee pääsääntöisesti hipit? Mikä siinä on? *ding* Mä itse en ole pätkääkään hippityyppi ja tavallaan olisi hirmu kivaa, että enemmän 'omantyylisiä' ihmisiä kuuntelisi psykeä. Mua ei oikein sytytä epähygieeniset rastat tai muutenkaan mikään hippityyli, mutta musa sitäkin enemmän *joo*
Trixie

Posts: 1,342

#167 • • Edited Trixie
Aivan mieletöntä saundia *sydän* tykkäsin kovasti vaikka en kovin paljoa tanssilattialla viihtynyt. Seura oli huippua ja kiva oli tutustua pariin uuteenkin tyyppiin *hymy*
Astral veti kyl aivan mielettömän setin, harmi vaan et soittivat 1,5h setin, ois sitä jaksanu pidempäänkin kuunnella*joo*
Mut hubaa oli, kiitos *hihu*

P.S. Ne decot jäi puuttumaan, vähän petyin sen osalta, mut muuten ei mitään negatiivista.

--
face your fears and live your dreams

tomii

Posts: 3,594

#168 • • tomii kallion herttua

Damien, 17.3.2008 00:45:

Bileitä voi aina järkkää, UG-UG-UG.

Mihin mun mielestä meidän koko skenen pitäis tippuu takaisin. Ei kuppilan kuppilaa, omii mestoi, back2basics.



Kyllä, mutta aikalailla sekin kuulema mennyt työläämmäksi, ainakin muutamassa paikassa (viranomaisten johdosta). No mutta se tästä... nää oli silti hyvät bileet, vaikka ei maan alle mentykään ja vaikka pari tyyppiä olikin ilmeisesti ottanut jotakin vähän liikaa. :)

--
reivaan kunnes kuolen

LactoPhilus

Posts: 268

#170 • • LactoPhilus - Central Kallio Investigation -
vittu oli paskimmat bileet evö.. *nyyh* odotukset oli niiiin korkeella ja yhen bissen kerkesin juoda ennen ku oli pakko lähtee menee tuolta.. ei dekoi.. ihan vitun evil tunnelma.. ihme porukkaa.. kaikki jotenki näytti hapanta naamaa siel.

studiolle ei enää ikinä kiitos..

elmos baaris tuli sit oltuu koko yö, sinnekki oisin mielummin maksanu sen 25e ku tonne paska bileisiin..
neuronaut

Posts: 121

#171 • • neuronaut

LactoPhilus, 17.3.2008 10:30:
vittu oli paskimmat bileet evö.. *nyyh* odotukset oli niiiin korkeella ja yhen bissen kerkesin juoda ennen ku oli pakko lähtee menee tuolta.. ei dekoi.. ihan vitun evil tunnelma.. ihme porukkaa.. kaikki jotenki näytti hapanta naamaa siel.

studiolle ei enää ikinä kiitos..

elmos baaris tuli sit oltuu koko yö, sinnekki oisin mielummin maksanu sen 25e ku tonne paska bileisiin..



wat
Wolverine

Posts: 1,860

#172 • • Wolverine

Liisulin, 16.3.2008 22:43:
voih olipas hauskaa! *plur* Ja oli kiva juttu kun oli kerrankin tilaa. Ja mua ei ainakaan edes haitannut dekojen puuttuminen kun meininki oli niiiin hyvä.

Onneksi en törmännyt näihin överitapauksiin, mutta pakko palata näihin vanhempiin rouvashenkilöihin. En tiedä mitä kyseinen rouvashenkilö oli nauttinut, mutta sieltä tuli semmoista "ulappaläppää" että ihan suu auki jäätiin katsomaan. jostain syystä vanhempi naishenkilö ja sellanen kuosi ei oikein ollut hehkeetä katsottavaa*eiei*

Mutta oikein mukavat fiilikset jäi pileistä kun oli niin ihanaa seuraa!



ton takii bileissä pitäis aina olla pari milf hunterii jotka ottaa yhen tiimin puolesta ja vie mukanaan kyseiset vanhemmat rouvashenkilöt.
Tiura

Posts: 731

#173 • • Tiura Taika
Missä decot???
NextAce

Posts: 2,505

#174 • • NextAce Alienated
Huhuh. En kyl muista milloin viimeks oon tannsinu näin paljoa. Etnican loppupää rokkas huolella. Astral oli oikeestaan sitä mitä odotinkin. Ei huono muttei mikään loistavakaan. Trollitsen sijaan päräytti kivasti. Ei Genkilläkään pöllömpiä biisejä ollu*hih*

Eipä tainnu olla dekon dekoa mestoilla? Hyvä maku jäi kaikenkaikkiaan silti suuhun vaikka psyke ja studio ei sovi mitenkään yhteen.

--
-Alienation-

-----

Sallakat

Posts: 2,220

#175 • • Sallakat jungle, baby !

Juhgu, 16.3.2008 12:05:
Astral Projection oli vähän niin ja näin, alkuun oli toki hienoa nähdä lavalla ne tyypit joiden biisien kautta tutustui psykeen, mutta fiilis latistui aika äkkiä kun live oli joku markan teeskentelylive. Olis vaikka DJ-setti niin ei haittais, mutta tollanen että jätkät heiluu kännissä lavalla ja on vääntelevinään niin vitusti nordleadin ja mikserin nappeja ilman että sillä on yhtään mitään vaikutusta musiikkiin, niin kyllä siitä vähän kusetuksen maku jää. (Vrt. vaikka Infected Mushroomin live.)



me mietittiinkin, että näinköhän vetää samaa settiä kun sen istranceforumin avautumisen mukaan. ilmeisesti hienot, känniset nose divet lavan tuntumasta oli suomen keikkaa varten saatu hiottua pois ;D
Avangion

Posts: 2,529

#176 • • Edited Avangion Punakardinaali
Studio 51:lle kiitokset siitä että paikka toimii paremmin nykyään kuin mitä se oli sedulana. Tanssilattialla oli jopa tilaa paikoittain! *whaat*
Minukset tulee lasinsiruista. *eiei*

Ei se lattia niin liukas ollut että sitä olisi tarvinut "hiekoittaa" Hävetkää te jotka niitä viskoitte sinne, tai ylipäätän toitte juomianne sinne. Sain erään hepun juomia oikein kunnolla housuilleni. Onneksi kännykkä ei kastunut.

Artisteille kiitokset hyvistä seteistä! Oli loistava musiikkitarjonta ja tuli tanssittuakin sen mukaisesti.

Järjestäjille heitänkin isoa minusta! *eiei*
Oliko se savukoneen aine hankittu Venäjän armeijan ylijäämistä? Vanhentuneet sinappi- ja kyynelkaasut laimennettuna? *sars*
Valojen puolesta sanoisin järjestelyjen olleen kelvollinen.
Mutta dekot olivat loistavat! Nehän loisti poissaolollaan! *hih*
*eiei*

Tietenkin samat jutut mättää samoilla järjestäjillä riippumatta siitä onko kyseessä Housenation, Neo tai jokin muu? *ding*

Astralia olisi tosiaan kuunnellut pidempäänkin.
Psyke voi olla hemmetin hyvää, vaikken itse olekaan kovin hippi. *hymy*



Temppu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

boubbin

Posts: 81

#177 • • boubbin boubbin

Avangion, 17.3.2008 16:27:
Studio 51:lle kiitokset siitä että paikka toimii paremmin nykyään kuin mitä se oli sedulana.


sama, mut sedunhan se taasen on.
oli muuten päheet suitsukekynttilat siin ihan lavan etureunas, harmi etne palo loppuun jo siin astralin alus tjsp :P

--
Cmon now, lets all take some Caffeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine!

dj upi

Posts: 1,835

#178 • • Edited dj upi

boubbin, 17.3.2008 16:47:
---
Avangion, 17.3.2008 16:27:
Studio 51:lle kiitokset siitä että paikka toimii paremmin nykyään kuin mitä se oli sedulana.

---

sama, mut sedunhan se taasen on.
oli muuten päheet suitsukekynttilat siin ihan lavan etureunas, harmi etne palo loppuun jo siin astralin alus tjsp :P



Mis vaiheessa se taas on Sedulaks muuttunu? Eihän se ilman Sedua ehtiny olemaan kuin vuoden tjsp?

EDIT: On se kumma kun niistä overiteineistä jaksetaan valittaa. Kaikki ketä oon ikinä nähny bileistä lähtevän ambulanssilla muun kuin tappelun/sairauskohtauksen takia on kyllä olleet reilusti yli teini-iän... Ei se ikä vaan se laatu.
ezzy

Posts: 8,060

#179 • • ezzy Droid-pappa

dj upi, 17.3.2008 17:05:
---
boubbin, 17.3.2008 16:47:
---
Avangion, 17.3.2008 16:27:
Studio 51:lle kiitokset siitä että paikka toimii paremmin nykyään kuin mitä se oli sedulana.

---

sama, mut sedunhan se taasen on.
oli muuten päheet suitsukekynttilat siin ihan lavan etureunas, harmi etne palo loppuun jo siin astralin alus tjsp :P

---


Mis vaiheessa se taas on Sedulaks muuttunu? Eihän se ilman Sedua ehtiny olemaan kuin vuoden tjsp?

EDIT: On se kumma kun niistä overiteineistä jaksetaan valittaa. Kaikki ketä oon ikinä nähny bileistä lähtevän ambulanssilla muun kuin tappelun/sairauskohtauksen takia on kyllä olleet reilusti yli teini-iän... Ei se ikä vaan se laatu.



pari viikkoa sitten ku se joutu protestilistalle ja sedu osti osakekannan takas riitojen vuoksi
AdonisHercules

Posts: 596

#180 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Ei ole mitään valittamista. Loistavaa musiikkia hyvässä seurassa, mitä muuta voisi toivoa?
Tuli tanssittua niin paljon että välillä huomasi, että alkaa kunto loppumaan kesken *nauru*
Psyke *sydän*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.