NEO presents ASTRAL PROJECTION & ETNICA live Saturday 15.03.2008 @ Studio 51 Helsinki

207 posts, 11 pages, 33,436 views

irrrma

Posts: 241

#141 • • irrrma huumori narikassa
No vitsit oli kyllä ihanaa musaa, *aplodit* polvi kyllä nousi aika korkeelle ja meininkiä riitti! *sydän*

--
kun virsikirjan kannet on levällään, täytyy veisata.

Avatar
#143 • • Reivaaja Guest

Individual, 16.3.2008 19:08:
??


No ihan ku jonku ilta tosissaan menis pilalle siitä et joku tuntematon öyskää, mut pitää vittu dissaa niit heti ku tilaisuus tulee. Mitäs jos neito odottaa kylmänä loppusijoituspaikkaa? Rupee tollanen ylimielinen purismi ottaa päähän. Volat ok - check, valot ok - check, musiikki ok - check, kaljassa hiilihappoo - check, tuoppi lasia - check, dekot ehjät ja hienot - check, no voi vittu nyt joku öyskää tos ni mä en pääse ekstaasii... Eri asia jos vaik laattaa päälle hirvees kunnossa. ''Älkää tulko raiskaa mun skenee'' No joo, se siitä. Hymyillään (siis tomii kans) kun tavataan.
Individual

Posts: 10,942

#144 • • Edited Individual HYPNO!

En_oo, 16.3.2008 19:34:
---
Individual, 16.3.2008 19:08:
??

---

No ihan ku jonku ilta tosissaan menis pilalle siitä et joku tuntematon öyskää, mut pitää vittu dissaa niit heti ku tilaisuus tulee. Mitäs jos neito odottaa kylmänä loppusijoituspaikkaa? Rupee tollanen ylimielinen purismi ottaa päähän. Volat ok - check, valot ok - check, musiikki ok - check, kaljassa hiilihappoo - check, tuoppi lasia - check, dekot ehjät ja hienot - check, no voi vittu nyt joku öyskää tos ni mä en pääse ekstaasii... Eri asia jos vaik laattaa päälle hirvees kunnossa. ''Älkää tulko raiskaa mun skenee'' No joo, se siitä. Hymyillään (siis tomii kans) kun tavataan.



Niin, onhan tuossa tietty pointtia sinulla, mutta kaippa tuossa ehkä oli havaittavissa myös pienoista turhautumista tuohon ilmiöön ja turhautumista myös siihen, että nuorten ihmisten pitää saattaa itsensä moiseen kuntoon, jonka päässä voi tosiaan olla se viileä loppusijoituspaikka ja perheellä suru. Mutta joo, jospa en tämän enempää pistäisi sanoja toisen suuhun.
Avatar
#145 • • Reivaaja Guest

Individual, 16.3.2008 19:37:
Niin, onhan tuossa tietty pointtia sinulla, mutta kaippa tuossa ehkä oli havaittavissa myös pienoista turhautumista tuohon ilmiöön ja turhautumista myös siihen, että nuorten ihmisten pitää saattaa itsensä moiseen kuntoon, jonka päässä voi tosiaan olla se viileä loppusijoituspaikka ja perheellä suru. Mutta joo, jospa en tämän enempää pistäisi sanoja toisen suuhun.

Mua vaan ärsyttää se ku huumeitten käyttö on jotenki skenen yhteinen asia. KUn sitten uutisissa kerrotaan että konemetsässä oli paljon huumeita, suuttuu jengi jotka ei käytä siitä että heidän maine menee. Kaikki joka voi mennä pieleen myös menee jossain vaiheessa... Eli kaikki pitää kieltää...
Ios

Posts: 93

#146 • • Ios
Hyvää musaa oli kyllä, klassikot toimii tietty aina. Musta tuolla oli huomattavasti rauhallisempaa menoa kun mitä studiossa yleensä ollut, hyvä niin *hymy*
ezzy

Posts: 8,060

#147 • • ezzy Droid-pappa

En_oo, 16.3.2008 19:50:
---
Individual, 16.3.2008 19:37:
Niin, onhan tuossa tietty pointtia sinulla, mutta kaippa tuossa ehkä oli havaittavissa myös pienoista turhautumista tuohon ilmiöön ja turhautumista myös siihen, että nuorten ihmisten pitää saattaa itsensä moiseen kuntoon, jonka päässä voi tosiaan olla se viileä loppusijoituspaikka ja perheellä suru. Mutta joo, jospa en tämän enempää pistäisi sanoja toisen suuhun.

---
Mua vaan ärsyttää se ku huumeitten käyttö on jotenki skenen yhteinen asia. KUn sitten uutisissa kerrotaan että konemetsässä oli paljon huumeita, suuttuu jengi jotka ei käytä siitä että heidän maine menee. Kaikki joka voi mennä pieleen myös menee jossain vaiheessa... Eli kaikki pitää kieltää...



Ja tästä pitäis sit olla pahoillaan, että jengi tekee huonoja valintoja ja päättää päivänsä bileiden lattialle? Ei kyl oikeen kyynelkanavat kostu.
Avatar
#148 • • niomic Guest
Alkuillasta oli vähän kuumeinen olo ni meinas jo tuntua et jää fiilikset latteiks. Mutta kun päästiin paikalle, tuli jotenkin nostalginen ja lapsenomaisen iloinen olo - tästä tulee hyvä ilta :)

Tosiaan, AP:n setti meni itellä ihan liekeissä ja vaikka suurin osa omista suosikeista jäi puuttumaan ja liven funktio oli vähän kyseenalaista, ei fiilis latistunut pätkääkään. Paljon oli kyl latistusyrityksiä muilta suunnilta. Tämä infin mainitsema vanhempi rouva luuli kai tanssiani soidinmenoiksi ja oli vähän väliä tarraamassa kiinni. Vieressä oli myös tämä yksi överitapaus, jonka hoitoon meni hetki setistä. Yllättävää kyllä ei vaikuttanut omiin fiiliksiin yhtään. Näin jälkeenpäin voisi todeta, että jos kaveris näyttää siltä et se on ihan paskana, ni kannattais ehkä tehdä jotain. Nythän tilanteessa ootettiin siihen asti, et muijalta lähti jalat alta ja tämänkin jälkeen kaveri vain asetteli tyttöä kaidetta vasten, pitkään yritin huutaa et hae apua niin voin asetella tytön kyljelleen oikeaan asentoon. Noh mitään ei tapahtunu ni piti ite lähtee juoksee portsarii alakerrasta. Portsarit hoiti imo homman mallikkaasti, tosin tuli heidänkin osaltaan vähän paska fiilis kun kelas et tänki tytön ois voinu ottaa sivuun jo kun fiilis näytti huonolta, mutta sentään jalat pitivät vielä.

Trollitohtorit meni vähän ohi kun piti hengähtää ja ottaa nesteitä takaisin. Muutenkin odotin jo tässä vaiheessa mitä mestari genki saa aikaseks psykepuolella. Ja kuten niin monessa mixissä, alku oli ehkä vähän liian letkeetä / ei niin koukuttavaa ja sit viimeset 20min semmosta parhautta et tiesi taas kuunnelleensa genkin settiä, jossa vaikuttaa aina olevan se joku oma tatsi.

Uudistettu studio toimi kyl niin paljon paremmin, et toivois viimevuosina studiolla käyneet porukat takas soittamaan paljon paremmassa mestassa :) Vieläkin toivoisin muovimukeja, mutta aika hyvin välttyi lasinsiruilta kun pysytteli ylemmillä tasanteilla, joilla oli muutenkin paremmin tilaa. Minianimal puolella tuli kans hyvää musaa monesti mitä siitä ohi meni ja oli äänentoistokin siellä puolella parempi kuin mitä muistan edellisiltä kerroilta.
ramsau

Posts: 403

#149 • • ramsau chuck my norris

astaroth, 16.3.2008 18:19:
kuka neo?

Pitäs varmaan alkaa lukeen omat postaukset ennenkuin alkaa painelemaan tuota "tallenna"-nappia. Krapulan ja tärinän piikkiin menee tämä.

Olen syvästi pahoillani.
Avatar
#150 • • Reivaaja Guest

ezzy, 16.3.2008 20:07:
Ja tästä pitäis sit olla pahoillaan, että jengi tekee huonoja valintoja ja päättää päivänsä bileiden lattialle? Ei kyl oikeen kyynelkanavat kostu.


ei vaan pitää päänsä kiinni je keskittyä omaan elämäänsä ja omaan käyttäytymiseensä.
vielä vähän ot:ta (sorry) liituraitakehä on vähän väärä paikka päteä. ymmärrän kyllä että se on kivaa kusta toisten haudalle. Muistuta kun vanhempasi kuolevat niin kerron kuinka he olisivat voineet elämäänsä pidentää. ''Vittu oisit syöny niitä saatanan ituja urpo*ptyi*''
merqus

Posts: 1,010

#151 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Yritys oli kova, mutta en oikeen päässy iltaan kiinni. Ensimmäisenä jäi ihmetyttämään decojen puuttuminen. Kuvien perusteella olisi odottanut jotain edes vähän enemmän. Musiikki ois kyllä maittanu ja seura oli mitä mainiointa, mutta joku tossa mestassa vaan latistaa omat fiilikset. Tai ehkä se olen vaan minä. Tiedä häntä. Parempi onni ens kerralla *justjoo*
Vteich

Posts: 187

#152 • • Edited Vteich

niomic, 16.3.2008 20:10:
Paljon oli kyl latistusyrityksiä muilta suunnilta. Tämä infin mainitsema vanhempi rouva luuli kai tanssiani soidinmenoiksi ja oli vähän väliä tarraamassa kiinni. Vieressä oli myös tämä yksi överitapaus, jonka hoitoon meni hetki setistä. Yllättävää kyllä ei vaikuttanut omiin fiiliksiin yhtään. Näin jälkeenpäin voisi todeta, että jos kaveris näyttää siltä et se on ihan paskana, ni kannattais ehkä tehdä jotain. Nythän tilanteessa ootettiin siihen asti, et muijalta lähti jalat alta ja tämänkin jälkeen kaveri vain asetteli tyttöä kaidetta vasten, pitkään yritin huutaa et hae apua niin voin asetella tytön kyljelleen oikeaan asentoon. Noh mitään ei tapahtunu ni piti ite lähtee juoksee portsarii alakerrasta. Portsarit hoiti imo homman mallikkaasti, tosin tuli heidänkin osaltaan vähän paska fiilis kun kelas et tänki tytön ois voinu ottaa sivuun jo kun fiilis näytti huonolta, mutta sentään jalat pitivät vielä.



Joo, itsehän hengailin koko AP:n setin ajan tuossa ihan vieressä, ja kummatkin tilanteet tuli nähtyä ihan tarpeeksi läheltä. Isot propsit teikäläiselle siitä, että jaksoit auttaa tuota koko kroppa makaronina ollutta nuorta tyttöä ja olit ainoita järkeviä koko tilanteessa (toki sen portsarin lisäksi, joka ymmärsi tytön laittaa oikeaan asentoon ja hakea lisäapua). Tämän tytön epämääräistä heilumista tuli taustalta seurattua jo vähän aikaa ja lopultahan homma tosiaan päättyi lattialle ihan velttona. Kaverinsa siis vain katsoi vierestä, eikä yhtään tajunnut auttaa missään vaiheessa. Sanottava toki on, että ei kyllä itselläkään hirveästi käynyt mielessä mennä auttamaan, vaan lähinnä odottelin, että joku poke tulisi tilanteen hoitamaan. Ehkä olen sen verran itsekäs tyyppi sitten, mutta jotenkin lähinnä vituttaa tuollaiset överit vetävät teinit, oli sitten vetänyt laillisia tai laittomia aineita. Ei jaksa.

Propsit sinulle myös siitä, että jaksoit katsella tuota ihan helvetin rasittavaa 45+ mammaa ja sen kännistä heilumista. Itsellä ei olisi hermo kestänyt. Hienosti kaatui selälleen varmaan viidesti jo pelkän AP:n setin aikana ja tuskin päättyi ilta kovin hyvin muistikuvin, kun lopulta lähti hoipertelemaan paikalta pois.

Noin muuten hyvät bileet ja AP:n setti toimi erittäin hyvin. Sillä nyt ei niin hirveästi väliä ole, oliko live vai "live" - tuollaisiahan nuo konemusan läppärilivet aina ovat.

Aijoo, ne lasituopit olisi ihan oikeasti kiva saada pois jo pikkuhiljaa. Lasinsirujen tallomisen sentään kestän, mutta se vituttaa, kun känniääliöt viskoo noita tuoppeja täysillä seinään parinkymmenen sentin päähän. Ei kiva. Noin muuten uusittu Studio tuntuu kyllä olevan paikkana erittäin jees tällaisiin, sen verran enemmän oli nyt tilaa olla ihan omassa rauhassaan kuin kesällä viimeksi käydessäni.
ezzy

Posts: 8,060

#153 • • ezzy Droid-pappa

En_oo, 16.3.2008 21:14:
---
ezzy, 16.3.2008 20:07:
Ja tästä pitäis sit olla pahoillaan, että jengi tekee huonoja valintoja ja päättää päivänsä bileiden lattialle? Ei kyl oikeen kyynelkanavat kostu.

---

ei vaan pitää päänsä kiinni je keskittyä omaan elämäänsä ja omaan käyttäytymiseensä.



Heti pidetään pää kiinni ja omaa käyttäytymistä korjataan, kun öyskääjiä ei enää bileissä ole. Silloinhan siihen ei hirveämmin enää syytäkään ole.
Ehkä vähän ontuvaa verrata öyskääjiä ja jotain ituruokavaliota :D
T0mbstone

Posts: 728

#154 • • T0mbstone The Process.
Kivaa oli! Parhaat bileet tänä vuonna itselle ainakin.

Pahin epäilyksen kohde, ylitäysi Studoi 51 ei osoittautunutkaan oikeaksi. Porukkaa oli juuri sopivasti ja liikkumaan ja tanssimaan pääsi ilman kummempaa ahtautumista.

Kaikki vastaan sattuneet tutut ja ennestään tuntemattomat ihmiset olivat ystävällisiä. Etnica ja Astral Projectionkaan eivät jätteet kylmäksi. Tykkäsin ja olin melkein liekeissä. *sydän*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Avatar
#155 • • Edited Reivaaja Guest

ezzy, 16.3.2008 21:20:
Heti pidetään pää kiinni ja omaa käyttäytymistä korjataan, kun öyskääjiä ei enää bileissä ole. Silloinhan siihen ei hirveämmin enää syytäkään ole.
Ehkä vähän ontuvaa verrata öyskääjiä ja jotain ituruokavaliota :D


Jos kykenisin empatiaan, itkisin. Elämän pituus on aika pitkälti kiinni omista valinnoistaan.
Esimerkki on musta ihan sama asia, mutta kärjistettynä - Teet tyhmän valinnan ja tällä lyhennät elämääsi. Eikö se riitä rangaistukseksi? Sen lisäksi sitten pitäisi olla vastuussa tuntemattomille joita sun olemassaolo ei vois vähempää kiinnostaa. Sun pitää kuitenkin ottaa heidän fiilis huomioon. Huomaatko ristiriidan?
Edit: Ymmärrän kyllä että ottaa päähän ne vähemmän öyskeis olevat jotka haastaa riitaa. Mutta tajuton ei paljoon pysty...
tomii

Posts: 3,594

#157 • • tomii kallion herttua

En_oo, 16.3.2008 19:50:
---
---
Mua vaan ärsyttää se ku huumeitten käyttö on jotenki skenen yhteinen asia. KUn sitten uutisissa kerrotaan että konemetsässä oli paljon huumeita, suuttuu jengi jotka ei käytä siitä että heidän maine menee. Kaikki joka voi mennä pieleen myös menee jossain vaiheessa... Eli kaikki pitää kieltää...



Mun läpät ei todellakaan liity siihen, että mua vituttais, että MULTA menee maine, vaan mua vituttaa se, että toi toiminta (överit) on jo nyt vaikuttanut psykebileiden järkkäämiseen todella negatiivisesti. Monia mukavia paikkoja ei enää saa bileitä varten vuokralle, parin paikkakunnan poliisit vesittää hommia todella tehokkaasti, metsästäkin ollaan häätämässä paljon helpommin kuin ennen jne. jne. Ja kukapa nyt haluiskaan, että omalla tontilla nuoret vetää veltot ja lähtee pahimmassa tapauksessa mustassa pussissa pois. Siinä kun menee sen elinkeinoharjoittajan maine. Mulle on ihan sama luuleeks joku mummo mua nipaksi, kun käyn bileis. Mut jos bileitä ei enää voi järkkää, niin sit rupee jo suututtamaan.

--
reivaan kunnes kuolen

Liisulin

Posts: 25

#158 • • Liisulin
voih olipas hauskaa! *plur* Ja oli kiva juttu kun oli kerrankin tilaa. Ja mua ei ainakaan edes haitannut dekojen puuttuminen kun meininki oli niiiin hyvä.

Onneksi en törmännyt näihin överitapauksiin, mutta pakko palata näihin vanhempiin rouvashenkilöihin. En tiedä mitä kyseinen rouvashenkilö oli nauttinut, mutta sieltä tuli semmoista "ulappaläppää" että ihan suu auki jäätiin katsomaan. jostain syystä vanhempi naishenkilö ja sellanen kuosi ei oikein ollut hehkeetä katsottavaa*eiei*

Mutta oikein mukavat fiilikset jäi pileistä kun oli niin ihanaa seuraa!
blueflame

Posts: 35

#159 • • blueflame of ananasmurska
Kivaa oli joo. Oli paljon tuttuja ja musa toimi. Mulla oli kanssa vähän pelko tosta, että paikka ois ihan liian täynnä, mutta olikin just sopivasti porukkaa. Decojen puuttuminen toi toisaalta tosi avaran olon tanssilattialle. Jouduin kyllä lähtee trollien keikan puolessa välissä, kun oli vähän kipee olo *eiei*

VJ-matsku oli kyllä vähän geneeristä alkuillasta, vaikkakin aihepiiriltään oikea. Tosin ei kannata välttämättä koko materiaalia pistää menemään heti alkuun.
RABETZKY

Posts: 28

#160 • • RABETZKY
oouuujeeas...nice partyparty *hymy* jungle music_ the beat is rockin!!!

--
feel @rainbow aka dikkindissin