NEO presents ASTRAL PROJECTION & ETNICA live Saturday 15.03.2008 @ Studio 51 Helsinki

207 posts, 11 pages, 33,414 views

T0mbstone

Posts: 728

#181 • • T0mbstone The Process.
Lasinsiruista...

Siellähän oli pari työntekijää siivoamassa niitä moppien kanssa pois.
En ole missään aikaisemmin bongannu kyseisellä tavalla työllistettyjä ihmisiä... *hih*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Mai

Posts: 374

#182 • • Edited Mai Villikisu

Vteich, 16.3.2008 21:17:
---
niomic, 16.3.2008 20:10:

Propsit sinulle myös siitä, että jaksoit katsella tuota ihan helvetin rasittavaa 45+ mammaa ja sen kännistä heilumista. Itsellä ei olisi hermo kestänyt. Hienosti kaatui selälleen varmaan viidesti jo pelkän AP:n setin aikana ja tuskin päättyi ilta kovin hyvin muistikuvin, kun lopulta lähti hoipertelemaan paikalta pois.



Hui, joo se nainen. Erehdyttiin miehen kaa menemään sen viereen ja muutaman sekunnin päästä se siinä alko mun vieres jotain kiehnää ja hymyillen vinkkas silmää*sars*...ÄÄÄ..pakenin aika äkkiä paikalta*igor*
Avatar
#183 • • niomic Guest

Mai, 17.3.2008 19:58:
Hui, joo se nainen. Erehdyttiin miehen kaa menemään sen viereen ja muutaman sekunnin päästä se siinä alko mun vieres jotain kiehnää ja hymyillen vinkkas silmää*sars*...ÄÄÄ..pakenin aika äkkiä paikalta*igor*



Haha, aika nopeesti kyl liukenitte paikalta :D Eipä tuolla iällä tai muutenkaan niin väliä, vaan käytöksellä ja kännillä. Tosin itselleni ois ollu aivan sama vaik ois ollu Angelina Jolie, AP:ta kuunnellu niin pitkään ja nyt vasta olin Suomessa / vapaana et pääsin niitä kuuntelemaan. Siinä jää vikittelijät kakkoseks :P
Mai

Posts: 374

#184 • • Mai Villikisu

niomic, 17.3.2008 20:12:
---
Mai, 17.3.2008 19:58:
Hui, joo se nainen. Erehdyttiin miehen kaa menemään sen viereen ja muutaman sekunnin päästä se siinä alko mun vieres jotain kiehnää ja hymyillen vinkkas silmää*sars*...ÄÄÄ..pakenin aika äkkiä paikalta*igor*

---


Haha, aika nopeesti kyl liukenitte paikalta :D


Siis hää, mist sä voit tietää kuinka nopeasti?*ding*
pasik

Posts: 174

#185 • • pasik
Huh huh.. olipas erittäin mukava ilta. Pelkäsin pahinta Etnicasta (ja Mauri B:stä) sekä Astralista.. eli siis että olisivat lähteneet mukaan tuohon nyky-israel-pop-kixu-whatnot-paskaan mutta hyvää matskuahan sieltä tuli o/

Odotin enemmän vanhoja biisejä AP:lta mutta parempi noin että tuli paljon uutta, kuulostivat hyvälle. Vanhoista soi ainakin People can fly, Kabalah ja lyhyt pätkä Mahadevaa.

Onnistuin saamaan Mahadeva 12":n nimmarin.. loistavan illan yksi kohokohdista :)
sale

Posts: 1,235

#186 • • Edited sale

pasik, 17.3.2008 21:26:


Onnistuin saamaan Mahadeva 12":n nimmarin.. loistavan illan yksi kohokohdista :)



Ja toinen kohokohta ne viskinhöyryiset pusut :D

Kaikenkaikkiaan onnistunut ilta.Astralin setistä nautin itse eniten koko illan aikana. Pitkästä aikaa oikein mukava bileilta.Juomia tuli nautittua tarpeeksi, tansittua yllättävän paljon ja huudelttua ääni käheäksi!!

Kannatti siis lähteä :)
kemuttaja

Posts: 385

#187 • • Edited kemuttaja Team Kemuttajat
Ennen bileitä vähän epäilytti toi studio paikkana mut tolla väkimäärällä toimi oikeen mahtavasti*joo* En muista millon olis ollu noin hauskaa bileissä!!Täytyy nostaa hattua järjestäjille.Musa oli aivan mahtavaa koko illan et vieläkin hymyilyttää *iloinen**plur**tanssittel*

--
*igor*kyl mun piti*igor*

KaiKiKo?

Posts: 48

#188 • • Edited KaiKiKo?

MissKoo, 17.3.2008 08:23:
Sitä täytyy vielä jälleen kerran ihmetellä, miksi ihmeessä psykeä kuuntelee pääsääntöisesti hipit? Mikä siinä on? *ding* Mä itse en ole pätkääkään hippityyppi ja tavallaan olisi hirmu kivaa, että enemmän 'omantyylisiä' ihmisiä kuuntelisi psykeä. Mua ei oikein sytytä epähygieeniset rastat tai muutenkaan mikään hippityyli, mutta musa sitäkin enemmän *joo*



Ei vittu!
L
O
L.

http://www.youtube.com/watch?v=mVQT65IZQsY

http://www.youtube.com/watch?v=YSd44CxTclk

http://www.youtube.com/watch?v=P6RwpM16kGo
MissKoo

Posts: 1,289

#189 • • Edited MissKoo

Hermosura, 18.3.2008 07:06:
---
MissKoo, 17.3.2008 08:23:
Sitä täytyy vielä jälleen kerran ihmetellä, miksi ihmeessä psykeä kuuntelee pääsääntöisesti hipit? Mikä siinä on? *ding* Mä itse en ole pätkääkään hippityyppi ja tavallaan olisi hirmu kivaa, että enemmän 'omantyylisiä' ihmisiä kuuntelisi psykeä. Mua ei oikein sytytä epähygieeniset rastat tai muutenkaan mikään hippityyli, mutta musa sitäkin enemmän *joo*

---


Ei vittu!
L
O
L.

http://www.youtube.com/watch?v=mVQT65IZQsY

http://www.youtube.com/watch?v=YSd44CxTclk

http://www.youtube.com/watch?v=P6RwpM16kGo

Onneks mun duunikoneessa ei toimi youtube, niin ei tartte näitäkään linkkejä kattoa..

Avatar
#190 • • Edited REivaaja Guest

MissKoo, 17.3.2008 08:23:
Psyke raikas ja tanssi maistui *joo* Kivaa oli! Ei ollut liikaa väkeä ja musa oli loistoa *plur*

*sydän* Psyke *sydän*

Sitä täytyy vielä jälleen kerran ihmetellä, miksi ihmeessä psykeä kuuntelee pääsääntöisesti hipit? Mikä siinä on? *ding* Mä itse en ole pätkääkään hippityyppi ja tavallaan olisi hirmu kivaa, että enemmän 'omantyylisiä' ihmisiä kuuntelisi psykeä. Mua ei oikein sytytä epähygieeniset rastat tai muutenkaan mikään hippityyli, mutta musa sitäkin enemmän *joo*


Koska sun kaltaset ihmiset ei oo viel kerinny raiskaa psykee.*hih*
Älä mene enää hippibileisiin. ..Kuuntele hippimuzaa kotona. Onko pakko jaotella? On hipitkin ennakkoluuloisia muita kohtaan siinä missä muutkin joten ei teissä paljoa eroa oo. Mä saan nihkeitä katseita melkein aina *katsootaakseen*, mutta evvk. En mä oo niit menossakaan kattoo ja niin kauan ku mua ei sieltä ajeta minähän sinne ängen*grr* jä ängen vaikka ajettaisikiin*grr* täytyy sit vaan hommaa peruukki ja sytyttää se palaa röökipaikalla protestix!! Vittu mikä teitä vaivaa!!! Saanhan olla ruma?
Edit: Ennenku joku postaa ''puhuit pussii'' niin kyllä, näin tein.*igor* hups, miten näin pääs käymää?
Howdy

Posts: 7,955

#191 • • Howdy Oldie
Psyke *pihkassa* ei voi muuta sanoa ... uudestaan joskus ...

--
Käpy vailla vertaa

Avatar
#192 • • Edited Reivaaja Guest

REivaaja, 18.3.2008 07:38:
Koska sun kaltaset ihmiset ei oo viel kerinny raiskaa psykee.*hih*
Älä mene enää hippibileisiin. ..Kuuntele hippimuzaa kotona. Onko pakko jaotella? On hipitkin ennakkoluuloisia muita kohtaan siinä missä muutkin joten ei teissä paljoa eroa oo. Mä saan nihkeitä katseita melkein aina *katsootaakseen*, mutta evvk. En mä oo niit menossakaan kattoo ja niin kauan ku mua ei sieltä ajeta minähän sinne ängen*grr* jä ängen vaikka ajettaisikiin*grr* täytyy sit vaan hommaa peruukki ja sytyttää se palaa röökipaikalla protestix!! Vittu mikä teitä vaivaa!!! Saanhan olla ruma?
Edit: Ennenku joku postaa ''puhuit pussii'' niin kyllä, näin tein.*igor* hups, miten näin pääs käymää?

Hö! just ku olin sanomassa. Sitäpaitsi onhan sekin jo raiskattu kiksumukapsykellä jonka myötä sinne tulee
kaulaan asti varustetut karvapallot heiluttelee glowstickii!! Hyi hävetkää!! Ettekö te tajua että glowstikin bensa kasvattaa sammakoille neljä munaa joista yxkää ei toimi!! Se on jo helvettiä se!!
Avangion

Posts: 2,529

#193 • • Avangion Punakardinaali

ezzy, 17.3.2008 17:47:
---
dj upi, 17.3.2008 17:05:
---
boubbin, 17.3.2008 16:47:
---
Avangion, 17.3.2008 16:27:
Studio 51:lle kiitokset siitä että paikka toimii paremmin nykyään kuin mitä se oli sedulana.

---

sama, mut sedunhan se taasen on.

---


Mis vaiheessa se taas on Sedulaks muuttunu? Eihän se ilman Sedua ehtiny olemaan kuin vuoden tjsp?

---


pari viikkoa sitten ku se joutu protestilistalle ja sedu osti osakekannan takas riitojen vuoksi



I stand corrected. En tiennytkään sen palanneen Sedun omistukseen. Outoa että heppu edes myi sen välillä pois. Nyt en sitten tiedä kuuluuko kiitos tilojen nykyisestä muodosta välissä olleelle yrittäjälle vai Sedulle. Veikkaisin ensimmäistä, mutta kyseessä on ihan mutua...

T0mbstone, 17.3.2008 18:00:
Lasinsiruista...

Siellähän oli pari työntekijää siivoamassa niitä moppien kanssa pois.
En ole missään aikaisemmin bongannu kyseisellä tavalla työllistettyjä ihmisiä... *hih*



Harvinaista on, mutta Luxissa (Sen kerran kun olen eksynyt.) näin saman asian.
Hyvä diili silloin kun ihmiset on niin pissapäisiä että viskoo niitä laseja sinne...

Luulisi kuitenkin ravintolalle olevan edullisempaa hankkia muovituoppeja kuin maksaa siivoojille... *ding* Sedulassa varmaan kyse on imagosta. "Pitäähän tuoppien olla oikeata lasia!" tjmsp...

Olisi luontoystävällisempääkin kun jätettä tulisi vähemmän.


Temppu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

MaSari

Posts: 1,986

#194 • • MaSari space jammer
Oli ihan vitsin kivaa *plur* Tanssittua tuli, musiikki oli ihanaa, eikä alkoholiakaan tullut juotua juurikaan :D jee!

Psyke *sydän* Astral, Mauri B *sydän*

Mut siis, eikö ihmiset käytä dödöä?! :D Niin hirvee löyhkä oli joskus tanssilattialla et meinas pyörtyä *pökr* vai johtuiko se niistä tavattoman monista villapaita- ja huppari-ihmisistä, jotka tanssi myös?! xD

Decoja jäin minäkin kaipaamaan. Tuntui tila aika laimeelta verrattuna muihin psykebileisiin, joissa olen aiemmin käynyt. Järkkääjille siis vinkki viitonen seuraaviin bileisiin.

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Individual

Posts: 10,942

#195 • • Individual HYPNO!

MaSari, 18.3.2008 12:35:
Mut siis, eikö ihmiset käytä dödöä?! :D Niin hirvee löyhkä oli joskus tanssilattialla et meinas pyörtyä *pökr* vai johtuiko se niistä tavattoman monista villapaita- ja huppari-ihmisistä, jotka tanssi myös?! xD


Soon se, ku ei enää oo se tupakinhaju peittämässä. *hih*
djsoma

Posts: 116

#196 • • djsoma
Ehkä jo tässä vaiheessa melkein off topic mutta postataan kuitenkin :)

Vaihteen vuoksi sai soittaa kunnon psykedeelisen setin. Päälavan saundi kuului aika paljon läpi joten tuli suosittua tollaista 100-120 biittiä dubibassoilla ja breaksiä.

* Cell : Spinning Whale [Future Memories, 2008, Interchill]
* I Awake : New Time Nomads [Birth EP, 2007, Ultimae]
* Ailo : Yoohoo [Concepts, 2007, Iono]
* Enterprise : Rocket Light [Chiller vol.1, 2007, Chillcode]
* Aural Float feat. Kim Sanders : Still Here [Beautiful Someday, 2005, Elektrolux]
* The Orb : Vuja De [The Dream, 2008, Liquid Sound]
* Bunker Din : A Pocket Epic [Grow Your Own, 2007, Chill Tribe]
* Krusseldorf : Unload [Smoker's Lounge, 2007, Sofa Beats]
* Hol Baumann : [Human] [Human, 2008, Ultimae]
* Androcell : All Is Full of Dub [Further Unfolding, 2006, Self Released]
* Slackbaba : Drink More Tea [...And the Beat Goes Om, 2006, Liquid]
* Morphonix & Master Margherita : Kim Dub (Phonic Mix) [Mastura, 2007, Elektrik Dream]
* Etnica : Triptonite (Ethilic Eden Mix by Aes Dana & Nova) [Totemism, 2007]
* Chronos : Self Overcoming [Steps to the Great Knowledge, 2007, Sunline]
* Tajmahal with Phytosophie : The Secret [Star Circus, 2007, Elektrik Dream]
* Banco de Gaia : Kara Kum [Farewell Ferengistan, 2006, Six Degrees]
* Orchid Star : Passion (Youth Remix) [Re:Birth, 2008, Liquid Sound]
* Shpongle : Shnitzled in the Negev / ... But Nothing is Lost [Nothing Lasts...But Nothing is Lost, 2005, Twisted]
* Younger Brother : I Am A Freak [Last Days of Gravity, 2007, Twisted]
* Flooting Grooves : Wavelenght [Upsyde Downe, 2007, Peak]
* Tripswitch : Indigo (Androcell Remix) [Circuit Breaker: Rewired, 2007, Liquid Sound]
* Kritical Audio : Krupp [Defining Moments, 2006, Chillosophy]
* The Orb : Truth Is... [The Dream, 2008, Liquid Sound]
plink

Posts: 1,405

#197 • • Edited plink team paska
jeah, hyvät bileet ja hauska ilta oli! ihan loppuun asti en jaksanut olla, mutta vielä puoli kolmen aikoihin tuntui olevan täysi meininki päällä. kolmatta kertaa kävin uusitulla studiolla, ja täytyy sanoa että hyvin tyytyväinen olen nykyiseen tila-asetteluun. tuntuu, että tanssilattialla on tilaa tanssia tönimättä, vaikka talo olisi tupaten täynnä (aika hyvin, sillä citystä tai jostain luin, että mesta vetäisi jopa 1500 ihmistä). astralin setin alku meni vähän ohi oman sektorin, mutta lopussa olin kuulevinani ainakin people can flyn, kabalahin, mahadevan ja searching for ufosin. biisejä tosin oli vaikea tunnistaa, koska kappaleiden muut elementit jäivät niin pahasti armottoman basaripaukkeen taustalle ainakin tanssilattian takaosissa. olikohan astral vaihtanut biiseihinsä nykytrendien mukaiset alapäät vai oliko pa equtettu perseelleen, sillä pahimmillaan soundi kuulosti aivan sellaiselta nyrkkipanopaskalta, jota soitetaan vähän joka psykebileissä. noh, mut astral oli kuitenkin astral, eikä muutkaan artistit huonoja olleet. kiitoksia hyvistä juhlista!

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Avatar
#200 • • Reivaaja Guest

MaSari, 18.3.2008 12:35:

Mut siis, eikö ihmiset käytä dödöä?! :D Niin hirvee löyhkä oli joskus tanssilattialla et meinas pyörtyä *pökr* vai johtuiko se niistä tavattoman monista villapaita- ja huppari-ihmisistä, jotka tanssi myös?! xD

Laittaa vähän tiikerisalvaa vai mikä se nyt olikaan nenän alle niin pääsee helpommalla.