Kotkalaisten asiallisen keskustelun luukku

259 posts, 13 pages, 86,290 views

tomii

Posts: 3,594

#121 • • tomii kallion herttua
Kotkassa haisee kakka! ;)

--
reivaan kunnes kuolen

Individual

Posts: 10,942

#122 • • Edited Individual HYPNO!

Dementation, 10.4.2007 13:47

Ja mitä tulee tuohon baareissa käymiseen, niin enpä muista sinuakaan rakas ystäväni nähneeni koskaan seurahuoneella, kerro toki jos olen erehtynyt ja käyt siellä usein kuuntelemassa soitantaa josta nyt puhuttiin.


Käyn mä siellä. Harvemmin kyllä. Pari viikkoa sitten ed. kerran ja kivaa oli ja sitä ennen taisi olla 2-3 viikkoa sitten ja sitä ennen olikin taukoa hieman enemmän. Hieman tuo "olen käynyt harvoin siellä" lause herätti kysymyksen täällä päässä, että miten noinkin tarkkaan analyysiin rafladj:tten eri soittotyyleistä ja työtavoista pääsee, mutta kaippa se oli sitten intensiivistä käyntiä lyhyellä periodilla. Itse en tiedä lähtisinkö ko. työtä tekemättömänä vielä viivalle sellaisen kanssa, joka sitä tekee, epäilen.
Dementation

Posts: 2,892

#123 • • Dementation wednesday?
Ensimmäisessä viestissänikin jo kirjoitin näin:


Saaks tänne nyt kertoo asiat kärjistettynä, ilman mitään perusteluja ja ilman asiallisuutta ja aiheesta irrotettuna?
No teen niin kuitenkin, kun mahdollisuus on!



Mutta nyt kun otsikko on vaihdettu, niin voin kertoa vielä uudemman kerran, että moni alkusivujen postaukseni oli liioiteltu, kärjistetty, provosoiva ja täysin konsepteistaan irrotettua, joten sen antama kuva kotkalaisesta bilekulttuurista on väärä ja nyt kun tämä on muuttunut asiallisen keskustelun topikiksi, niin haluan pahoitella aiheuttamaani mielipahaa ja korjata muutamaa asiaa.

1) kaikissa kotkan bileissä ei harrasteta loppuillan korvanräjäyttäjäisiä, mutta ikävä kyllä joissakin harrastetaan ja ikävä kyllä se on mulle niin suuri juttu että on häätänyt minut useita kertoja pois bileistä. *hmph*

2) kotkassa ei koeta mitään od epidemiaa aina kun on bileet ja viihdekäyttö täällä on varmaan ihan yhtä yleistä kuin muuallakin. Mutta kuten moni tietää, niin sitten kun jollain menee viihdekäyttö yli ja se alkaa vaikuttaa enemmän zombielta kuin ihmiseltä, niin se näyttää pahalta. Ja näitä zombeja kotkassa näkyy aina välillä huolestuttavan paljon verrattuna muihin paikkoihin ja se ikävä kyllä laskee ainakin omaa bilemieltäni. Luultavasti lähinnä siksi että olen todella empaattinen ihminen ja koen pahaa mieltä, että jollain ei pysy homma hanskassa. Ihan samalla tavalla koen pahaa mieltä jos joku ryömii kadulla ja oksentaa kännispäissään. Ehkä olen turhan herkkä. *blush*

3) Kotkalaiset bilettäjät on valtaosin todella ystävällistä porukkaa ja koen monet täällä ystävikseni eikä sisäsiittoisuutta täällä varmaan esiinny sen enempää kuin muuallakaan. *plur* *hali*

Haluankin nyt myös muistuttaa, että foorumeilla asiat tappelevat eivät ihmiset, eikä minulla ollut ennen tätä topikkia riitaa kenenkään kanssa kotkassa ja toivon ettei ole tämän jälkeenkään. Asiallista keskustelua aion yhä käydä, mutta aion nyt tähän viestiin lopettaa kärjistelyn ja piikittelyn, jotta keskustelu voisi pysyä asiallisena.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Karski

Posts: 6,049

#124 • • Karski Pomon kätyri

Dementation, 10.4.2007 14:05:
Haluankin nyt myös muistuttaa, että foorumeilla asiat tappelevat eivät ihmiset



Tähän puolusteluun haluaisin taas kerran puuttua.
Asiat ei riitele, ihmiset riitelee.

Todistan tän nyt laittamalla rinnakkain vaikkapa
kommunismin ja kapitalismin.

Huomaatteko?

Mitään ei tapahdu. Vasta kun otetaan tähän
kans ihmistä joista toinen on valinnu toisen
ja toinen toisen, päästään siihen tappeluosuuteen,
ja silloinkin vain jos nää kaks ihmistä siihen haluaa
lähteä
.

Asioilla ei oo tunteita, ennakkoluuloja ja asenteita,
ihmisillä on.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Dementation

Posts: 2,892

#125 • • Dementation wednesday?

Individual, 10.4.2007 13:55:
Käyn mä siellä. Harvemmin kyllä. Pari viikkoa sitten ed. kerran ja kivaa oli ja sitä ennen taisi olla 2-3 viikkoa sitten ja sitä ennen olikin taukoa hieman enemmän. Hieman tuo "olen käynyt harvoin siellä" lause herätti kysymyksen täällä päässä, että miten noinkin tarkkaan analyysiin rafladj:tten eri soittotyyleistä ja työtavoista pääsee, mutta kaippa se oli sitten intensiivistä käyntiä lyhyellä periodilla. Itse en tiedä lähtisinkö ko. työtä tekemättömänä vielä viivalle sellaisen kanssa, joka sitä tekee, epäilen.



Myönnän siis tehneeni virhearvion, enkä tiennyt että käyt seuriksella noinkin aktiivisesti nykyään. My mistake *blush*

Joo, kyllä se oli tuo viime syksy lähinnä, kun kävin lähes joka viikko siellä kaks tai kolme kertaa. Sen jälkeen ja sitä ennen sitten hajakäyntiä.

Ja ei, en vieläkään julistanut tietäväni mikä on hyvän baariDJn kriteeri, tai miten sitä hommaa pitäisi hoitaa.
Tartuin vaan epäkohtaan jonka itse olen kokenut ja pohdiskelin sitä ääneen. En mielestäni kuitenkaan tehnyt sitä mitenkään asiattomasti, tai yrittänyt leikkiä jotain "tiedän kaiken tästä asiasta" - professoria, vaan kerroin rehellisesti siitä miltä minun silmissäni asiakkaana homma on tuntunut/näyttänyt.

Ja myöskin tältä pohjalta, eli asiakaspalautteen antajana, koin todella suurta ärtymystä vastauksesta jonka sain. Miten itse suhtautuisit jos saisit asiakaspalautteeseen henkilökohtaisuuksiin menevän vastauksen?

"Valio maitonne oli homeessa kun ostin sen kaupasta"
"Olet paska kuluttaja kun et pidä homeesta maidossasi ja jos vielä joskus meet kassalle ostaan maitoa, niin saat piimää"

Mut en mä pahalla todellakaan.
*piis* & *plur*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Dementation

Posts: 2,892

#126 • • Dementation wednesday?

Karski, 10.4.2007 14:10:
---klip---



Selvä, korjaanpa hieman lausuntoani:
[o]Haluankin nyt myös muistuttaa, että foorumeilla asiat tappelevat eivät ihmiset[/o]
Haluankin nyt muistuttaa, että foorumeilla itse pyrin keskustelemaan aiheista asiallisesti, mutta joskus käy toisin. Tämä ei kuitenkaan ole henkilökohtainen hyökkäys viestien kirjoittajaa vastaan ja vaikka olen eri mieltä jostain aiheesta tai vastustan jonkun mielipidettä, niin en silti vastusta kyseistä henkilöä tai koe häntä negatiivisena yhtään niin helposti kuin jonkin mitä hän kirjoittaa. Eli ei oteta henkilökohtaisesti näitä väittelyjä. *piis*

Parempi?

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Karski

Posts: 6,049

#127 • • Karski Pomon kätyri
Joo, toi fraasi on vaan muutaman
muun ohella (ei se ole tyhmä joka pyytää, jne)
sellanen johon en voi olla puuttumatta.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Dementation

Posts: 2,892

#129 • • Dementation wednesday?
*hali*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Karski

Posts: 6,049

#130 • • Karski Pomon kätyri
grouphug.jpg

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Dementation

Posts: 2,892

#131 • • Dementation wednesday?

Karski, 10.4.2007 14:26:
---klip---



Onko kuvien postaaminen asiallista keskustelua? *täh**ding*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

kännivaurio :P

Posts: 69

#133 • • Edited kännivaurio :P
Mites nyt kun tällainen "soppa" on päässyt syntymään, (mutta josta en voi kylläkään muuten ottaa vastuuta, kuin omista kirjoituksistani/oletuksistani), niin voisiko ihan asiallisena palautteena ehdottaa jotakin sen tapaista, että esim. bilemainoksissa olisi jokin maininta korvatulpista tms.? Se olisi mielestäni kaikkien etu, että uudetkin pilettäjät osaisivat varautua mahdolliseen jyskeeseen, eivätkä jättäisi seuraavia pileitä väliin. Ja jos mielestäni huomaan jonkin epäkohdan jatkossa (siis ehkä 10 vuoden päästä seuraavan kerran, koska kuten jo sataan kertaan olen todennut, ei Kotkan pilejärjestelyissä juuri valittamista ole ollut), niin lupaan huomauttaa asiasta hieman asiallisemmin ja toivottavasti myös muut ihmiset miettivät (kun aika moni on kovista desibeleistä kuitenkin huomauttanut), että voisiko niitä laskea ihan vähän?

Tulipa taas sekavaa tekstiä, mutta empä näköjään osaa kirjoittaa jaarittelematta :)

ja *hali*
Karski

Posts: 6,049

#134 • • Edited Karski Pomon kätyri

Dementation, 10.4.2007 14:27:
---
Karski, 10.4.2007 14:26:
---klip---

---


Onko kuvien postaaminen asiallista keskustelua? *täh**ding*



voi se olla, jos kuvan sisältö on asiallista ja tuo
jotain uutta keskusteluun.

Ei tietenkään aina, tällä kertaa nähdäkseni kyllä.

osallistuit muuten itsekin viimeksi pelkällä kuvalla
(postauksesi nro #124) *hymy*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

kännivaurio :P

Posts: 69

#136 • • Edited kännivaurio :P

Individual, 10.4.2007 14:32:
Paljos sellainen laatikko niitä keltaisia eareita muuten maksaa?


Niin tai sitten tuollainen idea :)

muoks. että tulppia tosiaan myytäisiin pileissä.
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#137 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

Caro², 10.4.2007 13:44:
esm: Kotkan Offtopik jatkot, tai jotain



uuh, kotkassa on varmaan hyviä jatkoja! <3
(ainakin näiden keskustelujen jälkeen :DD)

--
dasinoaisnvs

Dementation

Posts: 2,892

#138 • • Dementation wednesday?

kuulovaurio, 10.4.2007 14:30:
---klip---



Fine tuolla TF topikissa ehdotti limitteriä ja äänentasontarkkailijaa bileisiin ja tätä kannatan ja toivon kuulevani myös muita kannattajia tälle, niin kotkan bileisiin kuin muuallekin ja myös ehkä olisi kiva kuulla jos jollain on kokemuksia tälläisen tuottamasta edusta/kustannuksista.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Individual

Posts: 10,942

#139 • • Individual HYPNO!

k1mm0, 10.4.2007 14:34:
---
Caro², 10.4.2007 13:44:
esm: Kotkan Offtopik jatkot, tai jotain

---


uuh, kotkassa on varmaan hyviä jatkoja! <3
(ainakin näiden keskustelujen jälkeen :DD)


Puhuu mies, jonka asuinkaupunki ei ole tuottanut mitään muuta ihmisten "iloksi" kuin Klamydia-nimisen yhtyeen ja jossa on bileitä harvemmin kuin P-Koreassa vaihdetaan ylintä johtoa. *vink**tirsk* Soori...