Kotkalaisten asiallisen keskustelun luukku

259 posts, 13 pages, 86,291 views

m1kk3

Posts: 5,560

#101 • • Edited m1kk3 no-life

Karski, 10.4.2007 13:09:
---
Dementation, 10.4.2007 13:05:
kyllä tässä on nyt kyse enemmästä kuin parin ihmisen välienselvittelystä, vaikka nekin täällä topikissa näkyy...

---


Joo, niitä ihmisiä on enemmän kuin kaks, mutta
ei se silti noita käsiteltäviä asioita yleisesti
kiinnostaviks tee.


ja esim. "miten päin seisot suihkussa?"-topikki on yleisesti kiinnostava ? Mun mielestä se ei oo mikään kriteeri näissä klubbarin tunkiotopikeissa muutenkaan.

edit: ja Kotkalaisille tää varmasti mielenkiintoinen. Muille ehkä ei. *nauru*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

-Alex-

Posts: 706

#102 • • -Alex- Dj

Caro², 10.4.2007 13:04:
Imho tää topikki on vallan tarpeellinen. Kotkan asiat usein levähtää käteen, vihaisia merimiehiä kun tämä kaupunki on pullollaan. Kyllä tänne jossain vaiheessa tulee muutakin täytettä.



Sun pitää päästä aina sanomaan se viiminen sana, eikö niin? Meillä on eri käsitykset tosta harrastuksesta ja that's it. Mä en omalta osaltani enää jatka tätä ikuisuuskeskustelua sun kanssa.
Karski

Posts: 6,049

#104 • • Edited Karski Pomon kätyri

mikke, 10.4.2007 13:11:
---
Karski, 10.4.2007 13:09:
---
Dementation, 10.4.2007 13:05:
kyllä tässä on nyt kyse enemmästä kuin parin ihmisen välienselvittelystä, vaikka nekin täällä topikissa näkyy...

---


Joo, niitä ihmisiä on enemmän kuin kaks, mutta
ei se silti noita käsiteltäviä asioita yleisesti
kiinnostaviks tee.

---

ja esim. "miten päin seisot suihkussa?"-topikki on yleisesti kiinnostava ? Mun mielestä se ei oo mikään kriteeri näissä klubbarin tunkiotopikeissa muutenkaan.



Aivan eri asia: kaikki seisoo jotenkin
päin suihkussa joten kaikki voi täten olla
asiantuntijoita oman seisomisensa osalta ja
osallistua keskusteluun, kun taas tää topikki
tuntuu käsittelevän ainoastaan kotkalaista
dj-toimintaa, joka ihan oikeesti koskee vaan
alle kymmentä ihmistä koko universumissa.

Toisaalta täsmennän nyt vielä että syy,
jonka takia tää topikki on tarkkailun alla on se
henkilöönmenevä sävy tässä, ei yleinen
kiinnostavuus. Nää alle kymmenen ihmistä
kun ei tunnu saavan asiallista keskutelua
aikaan.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Dementation

Posts: 2,892

#105 • • Dementation wednesday?

-Alex-, 10.4.2007 03:51:
Meitsi on aina soittanut tanssilattian mukaan, koska se on tollasissa paikoissa dj:n tehtävä.



Kotkan seurahuoneella muutamia kertoja viettäneenä väitän että sä soitat vähiten _tanssilattian_ mukaan.
Sä soitat hittejä, se pitää myöntää ja toteutat toiveita, joten jengiä on kyllä lattialla ns. all the time, mutta sulla on siinä samalla sellainen pikku vika, että vaikka meininki olis melkein extaasissa siellä lattialla, niin sä saatat vaihtaa tyyliä täysin, vaikkapa trancesta räppiin, koska yksi asiakas on sitä räppiä pyytänyt tai koska on sen tyylisen musan "vuoro". No lattialla jengi vaihtuu nopeasti, ja räpistä tykkäävät valtaa alan, joten ei hätää, homma näyttää hyvältä, kun lattia pysyy täynnä. Mutta ne ihmiset jotka oli melkeen extaasissa ovat juuri kokeneet iltansa paskimman hetken...

Tätä on näkynyt siellä useammin kuin kerran ja esim. rene ja mikis hoitaa sitä tanssilattian katsomista paljon paremmin, vaikka hekin soittavat jokaiselle jotakin. Kumpikaan yllämainituista ei harrasta niin suurta fiiliksen tiputtamista kuin sinä, vaan he johdattelevat paremmin fiiliksestä toiseen. Olen myös monesti miettinyt, että osaatko settisi tyylilajit ja niiden soittoajat ulkoa, koska monena iltana viime syksynäkin tuli tosi suuria deja vu fiiliksiä kun oli kuuntelemassa bepopissa sitä soittoa.

Tarpeeks monta kertaa kun kävi, niin oppi melkeen ulkoa että "vielä 2 biisiä tätä, sit 3 biisiä tota, sit tällä kertaa 3 sijasta 4 biisiä tota jne..." En tiedä sitten, onko se virallisesti hyvää baariDJ työskentelyä ja kuten todettua, jengiä sä saat lattialle, kun soitat hittejä ja toteutat toiveita, mutta ajattele kuinka paljon helpommalla pääsisit jos nauhottaisit sen setin mitä soittelet ja laittaisit alkuillasta pyörimään ja sit dokaisit siellä kopissa ja hymyilisit nätisti.

Palkka juoksis, lattia olis yhtä täynnä kuin nytkin ja sun ei tarttis edes soittaa... *vink*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

m1kk3

Posts: 5,560

#106 • • m1kk3 no-life

Karski, 10.4.2007 13:15:
Toisaalta täsmennän nyt vielä että syy,
jonka takia tää topikki on tarkkailun alla on se
henkilöönmenevä sävy tässä, ei yleinen
kiinnostavuus.


*piis* *hymy*

Nii ja hei pojat lopettakaa ny se vääntäminen ettei tää mee lukkoon.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Caro²

Posts: 5,301

#107 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

-Alex-, 10.4.2007 13:13:
Sun pitää päästä aina sanomaan se viiminen sana, eikö niin? Meillä on eri käsitykset tosta harrastuksesta ja that's it. Mä en omalta osaltani enää jatka tätä ikuisuuskeskustelua sun kanssa.


Niin pitää jos sitä sanottavaa on. Tuosta edellisestä aiheesta ei ole enää kylläkään sanottavaa. Joten jätetään se nyt sitten odottamaan vaikka tulevia liekityksiä.
Dementation

Posts: 2,892

#108 • • Dementation wednesday?

Karski, 10.4.2007 13:15:
Aivan eri asia: kaikki seisoo jotenkin
päin suihkussa joten kaikki voi täten olla
asiantuntijoita oman seisomisensa osalta ja
osallistua keskusteluun, kun taas tää topikki
tuntuu käsittelevän ainoastaan kotkalaista
dj-toimintaa, joka ihan oikeesti koskee vaan
alle kymmentä ihmistä koko universumissa.

Toisaalta täsmennän nyt vielä että syy,
jonka takia tää topikki on tarkkailun alla on se
henkilöönmenevä sävy tässä, ei yleinen
kiinnostavuus. Nää alle kymmenen ihmistä
kun ei tunnu saavan asiallista keskutelua
aikaan.



Myönnettäköön että tällä hetkellä aihe on hieman suppealla alustalla, mutta tällä topikilla on kuitenkin mahdollisuus olla ns. "kotkan bileskene" topikki, jolla on sitten lukijoita paljon enemmän... Samalla tavalla kun muutamilla muillakin kaupungeilla on topikkeja täällä...

Ja mielestäni tänne on kirjoitettu myös asiallisia postauksia, vaikka tietyt henkilökohtaisuudet kyllä itseäkin hieman häiritsee.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Karski

Posts: 6,049

#109 • • Edited Karski Pomon kätyri

Dementation, 10.4.2007 13:19:
Myönnettäköön että tällä hetkellä aihe on hieman suppealla alustalla, mutta tällä topikilla on kuitenkin mahdollisuus olla ns. "kotkan bileskene" topikki, jolla on sitten lukijoita paljon enemmän... Samalla tavalla kun muutamilla muillakin kaupungeilla on topikkeja täällä...

Ja mielestäni tänne on kirjoitettu myös asiallisia postauksia, vaikka tietyt henkilökohtaisuudet kyllä itseäkin hieman häiritsee.



niin kauan ku tää on 'rähinäluukku' niin
sanoisin että melko heikot todennäköisyydet
asialliselle keskustelulle.

Edit - muutanpa sitten saman tien topikin
nimen asiallisemmaxi *piis*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Sallakat

Posts: 2,220

#110 • • Sallakat jungle, baby !

Axel^, 10.4.2007 13:13:
selkä yleisöönpäin tietenkin..niinkuin nää kotkan pelimiehet:)
-jumalattoman kokoinen kuva-



pliis, hieman kuvien pienennystä ennen postausta?
Dementation

Posts: 2,892

#111 • • Edited Dementation wednesday?
Sain profiiliin kommentin -alex-:lta, joka mielestäni liittyy sen verran asiaan, että julkaisen vastaukseni täällä:

Se trancesta räppiin oli esimerkki, se olisi voinut olla vaikkapa humpasta heviin... Pointtina oli siis vain ja ainoastaan se että kyseessä oli runsaasti toisistaan poikkeavat tyylit.

Ja mitä tulee tohon klubityylin toivomuksiin, niin en ole koskaan toivonut sulta klubityylistä musiikkia, vaan kysynyt, että soitatko jossain kohtaa iltaa jotain menevämpää... Jos ymmärrät lauseen "soitatko jossain kohtaa jotain menevämpää?" pyyntönä, niin olen pahoillani. Olen myös pahoillani jos "toiveeni" ovat häirinneet soittojärjestystäsi.

Olen muuten käynyt viimeeksi seurahuoneella marraskuussa ja koko kotkassa asumisaikanani todella harvoin. Viime syksynä vaan tutorointi ja opiskelijabileiden vuoksi tuli käytyä ja kuultua eri soittajia enemmänkin.

Ja mä omassa viestissäni kerroin näin:


En tiedä sitten, onko se virallisesti hyvää baariDJ työskentelyä


Eli tarkoitin juuri sitä, että en tiedä mikä on virallisesti hyvää BaariDJ työskentelyä, mutta se että sä koet palautteen, jota annan ihan normaalista asiakasnäkökulmasta, itkemiseksi ja sitten vielä "uhkailet" mua ja sanot ettei mulla ole oikeutta palautteeseen, koska en tiedä mistään mitään, on aika mielenkiintoista.

Onko tuo tapa jolla sä vastaat kaikkien asiakkaiden ja baarityöntekijöiden palautteeseen?

Mä en aiemmin ottanut kantaa sun ja caron keskusteluihin, koska en tiedä missä määrin kumpikin vääristelee tarinaa, mutta kyllä ton "miten alex vastaa asialliseen asiakaspalautteeseen" - malliesimerkin jälkeen alan kääntyä uskomaan caron versiota.

*piis*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Ober

Posts: 587

#112 • • Ober Dog shit taco
Tän topicin perusteella muutan kotkaan:DD Ihana meininki
JOHTOPÄÄTÖS = i luv kotka
Individual

Posts: 10,942

#113 • • Individual HYPNO!
Jännä homma Deme, että baareissa et juurikaan käy, bileihin et tule, mutta silti sulla riittää tarinaa liuskatolkulla mitä siellä tapahtuu.

Ja noiden privojen julkaisu, voi elämän kevät sentään.
Karski

Posts: 6,049

#114 • • Karski Pomon kätyri

Dementation, 10.4.2007 13:33:
Tämä tuli kommenttina profiiliin, mutta julkaisen sen silti vastoin normaalia käytäntöäni:



On muuten myös vastoin hyviä tapoja,
kehotan poistamaan privaviestit tuosta
postauksesta.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Dementation

Posts: 2,892

#115 • • Dementation wednesday?

Karski, 10.4.2007 13:40:
On muuten myös vastoin hyviä tapoja,
kehotan poistamaan privaviestit tuosta
postauksesta.



Done

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Caro²

Posts: 5,301

#116 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

Ober, 10.4.2007 13:35:
Tän topicin perusteella muutan kotkaan:DD Ihana meininki
JOHTOPÄÄTÖS = i luv kotka


Ollaan vielä jäljessä Lahden suhteen kuitenkin. Siitä on sentään vakioitunut jo lause "Lahti pilaa tunnelman".. Pitäs varmaan saada Kotkalle samanlainen :I

esm: Kotkan Offtopik jatkot, tai jotain
Dementation

Posts: 2,892

#117 • • Dementation wednesday?

Individual, 10.4.2007 13:36:
---klip---



Myönnän että privan julkaisu oli typerää ja se oli hetkellisen ärtymisen tulosta, se on nyt poistettu...

Bileisiin en pahemmin enää kotkassa tule, se on totta... Myös kerroin aikaisemmin tuolla tf topikissa että korvienräjäyttäjäiset ovat saaneet mut vieroksumaan noita tf:n bileitä ja hirveesti muita ei ole viime aikoina ollut...
Ehkä siksi en myöskään käy kotkan bileissä, että lähestulkoon ainoat oikeasti hyvät bileet jotka olen kotkassa nähnyt, ovat olleet varissaaren bileet viime kesänä ja jos niihin tulee jatkoa, tai samoilta järjestäjiltä tulee bileitä, niin hyvin varmasti olen siellä... *plur*

Ja mitä tulee tuohon baareissa käymiseen, niin enpä muista sinuakaan rakas ystäväni nähneeni koskaan seurahuoneella, kerro toki jos olen erehtynyt ja käyt siellä usein kuuntelemassa soitantaa josta nyt puhuttiin.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Ober

Posts: 587

#118 • • Ober Dog shit taco

Caro², 10.4.2007 13:44:
---
Ober, 10.4.2007 13:35:
Tän topicin perusteella muutan kotkaan:DD Ihana meininki
JOHTOPÄÄTÖS = i luv kotka

---

Ollaan vielä jäljessä Lahden suhteen kuitenkin. Siitä on sentään vakioitunut jo lause "Lahti pilaa tunnelman".. Pitäs varmaan saada Kotkalle samanlainen :I

esm: Kotkan Offtopik jatkot, tai jotain


:D
Mielenkiintosta haluaisin tietää syvällisemmin ton häiriintyneen lauseen tarkoituksen...
Sunflower

Posts: 363

#119 • • Sunflower

Dementation, 10.4.2007 13:16:

Kotkan seurahuoneella muutamia kertoja viettäneenä väitän että sä soitat vähiten _tanssilattian_ mukaan.
Sä soitat hittejä, se pitää myöntää ja toteutat toiveita, joten jengiä on kyllä lattialla ns. all the time, mutta sulla on siinä samalla sellainen pikku vika, että vaikka meininki olis melkein extaasissa siellä lattialla, niin sä saatat vaihtaa tyyliä täysin, vaikkapa trancesta räppiin, koska yksi asiakas on sitä räppiä pyytänyt tai koska on sen tyylisen musan "vuoro". No lattialla jengi vaihtuu nopeasti, ja räpistä tykkäävät valtaa alan, joten ei hätää, homma näyttää hyvältä, kun lattia pysyy täynnä. Mutta ne ihmiset jotka oli melkeen extaasissa ovat juuri kokeneet iltansa paskimman hetken...

Tätä on näkynyt siellä useammin kuin kerran ja esim. rene ja mikis hoitaa sitä tanssilattian katsomista paljon paremmin, vaikka hekin soittavat jokaiselle jotakin. Kumpikaan yllämainituista ei harrasta niin suurta fiiliksen tiputtamista kuin sinä, vaan he johdattelevat paremmin fiiliksestä toiseen. Olen myös monesti miettinyt, että osaatko settisi tyylilajit ja niiden soittoajat ulkoa, koska monena iltana viime syksynäkin tuli tosi suuria deja vu fiiliksiä kun oli kuuntelemassa bepopissa sitä soittoa.



Mitään hajua ei ole seurahuoneen tyylistä tänä päivänä, eikä ole tullut Alexin soittoa todistettua vuosiin, mutta tämä nurina tuntuu nyt tosi hassulta. Eri dj:t soittaa eri tyyleillä. Konemusapuolella tuo settien eteenpäin liukuminen on todella yleistä, mutta perusravintolakeikalla tollanen ei vain aina toimi. Seurahuoneen musalinjaus kattaa (käsittääkseni) huttua hyvinkin laidasta laitaan, joten yhtä musatyyliä ei vain voi tulla kovin kauaa. Tanssilattialla vaihtuvuus on hyvä asia, sillä silloin on miellytetty isompaa porukkaa. Sitä paitsi, joskus isoilla hiteillä dj saattaa 'ajaa ittensä nurkkaan' eli isompaa/parempaa biisiä ei siitä musatyylistä voi laittaa, joten fiiliksen feidailua tehokkaampi tapa voipi olla tuo räväkkä vaihto aivan johonkin muuhun.

Sitä paitsi siksihän ne soittajat vaihtuvat, että soittotyylitkin olisivat erilaisia...
Dementation

Posts: 2,892

#120 • • Dementation wednesday?

Sunflower, 10.4.2007 13:47:
Mitään hajua ei ole seurahuoneen tyylistä tänä päivänä, eikä ole tullut Alexin soittoa todistettua vuosiin, mutta tämä nurina tuntuu nyt tosi hassulta. Eri dj:t soittaa eri tyyleillä. Konemusapuolella tuo settien eteenpäin liukuminen on todella yleistä, mutta perusravintolakeikalla tollanen ei vain aina toimi. Seurahuoneen musalinjaus kattaa (käsittääkseni) huttua hyvinkin laidasta laitaan, joten yhtä musatyyliä ei vain voi tulla kovin kauaa. Tanssilattialla vaihtuvuus on hyvä asia, sillä silloin on miellytetty isompaa porukkaa. Sitä paitsi, joskus isoilla hiteillä dj saattaa 'ajaa ittensä nurkkaan' eli isompaa/parempaa biisiä ei siitä musatyylistä voi laittaa, joten fiiliksen feidailua tehokkaampi tapa voipi olla tuo räväkkä vaihto aivan johonkin muuhun.

Sitä paitsi siksihän ne soittajat vaihtuvat, että soittotyylitkin olisivat erilaisia...



Päivän asiallisin postaus tähän topikkiin. Kiitos *hali*
Ehkä tästä vielä tulee järkevä keskustelu kunhan vähän ihmisten tunteet viilenee. *blush*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}