LaFraise.com - "Bronx River Block Party" saatavilla!

144 posts, 8 pages, 73,606 views

Jone

Posts: 8,258

#82 • • Edited Jone Archibald Haddock
Huh. Olipa hauskaa äsken saitilla.

Tämän viikon perjantaipeli oli kaikkien kolmen blogin yhteispanostus ja kesti yhtä huutoa 1½ tuntia (siinä ajassa blogeihin tuli yhteensä 1220 kommenttia), jona aikana jaettiin... No, öhms. Meidän piti vissiin jakaa kai 15 paitaa. Sit ajateltiin et tehdäänpä vielä 5 paidan bonarirundi ja nostetaan jaettavat paidat kahteenkymmeneen. Lopulta pistettiin sit kehiin vissiin kuitenkin 35 paitaa yhteensä ympäri Eurooppaa ja istun tällä hetkellä pöydän alla kirjoittamassa tätä piilosta, jotta Steffi (meidän talouspäällikkö) ei löydä mua. Uskoisin et Mike ja Lâm on myöskin etsineet itselleen suojaisat paikat.

Ainakin 4 paitaa meni taas klubbarilaisille. Anqqa ja Lyra ovat ottaneet kummatkin aktiivisesti osaa perjantaipeleihin siitä lähtien kun ensimmäisen kerran ilmoitin niistä ja tällä kertaa kummatkin nappasivat 2 plakkariin. Kuinkas paljon teillä muuten perjantaipelivoittoja onkaan yhdessä ja erikseen? *nauru*

Tämä tehdään ehdottomasti uudestaan jossain vaiheessa - viimeistään joulun alla.
domi

Posts: 7,069

#83 • • Edited domi Työn sankari.
Kiitos paidasta *hihu* Vaikka ei ollut sopivaa kokoa, eli oli liian pieni (ylläri), niin silti oli muuten niin huonon päivän piristävä yllätys saada hyvä kassi siinä mukana *joo*
Jone

Posts: 8,258

#84 • • Jone Archibald Haddock

domi, 10.7.2007 15:38:
Kiitos paidasta *hihu* Vaikka ei ollut sopivaa kokoa, eli oli liian pieni (ylläri), niin silti oli muuten niin huonon päivän piristävä yllätys saada hyvä kassi siinä mukana *joo*



Kassi? *ding*

Ei mitään käsitystä siitä mitä olet saanut, mutta selitä ihmeessä ja hyvä että natsaa. *hihu*

-

Sitten pikainen raportointi asiasta, josta en ole vielä ehtinyt edes bloggaamaan saitille, koska saavuin vasta tänään Ranskasta laFraisen pippaloista ja workshopista: Konseptiimme eivät yleensä kuulu reprintit ja näin tulee pääsääntöisesti olemaan vastaisuudessakin. Päätimme kuitenkin tehdä tähän sääntöön pienen poikkeuksen ja printata muutaman klasarin uudestaan hieman modattuna (kuhunkin reprintiin on siis tehty muutoksia alkuperäiseen paitaan verrattuna). Teamimme valitsee 4 reprintattavaa designia ja yhteisömme saa valita toiset neljä. Siitä lisää myöhemmin blogissa.

Just nyt tulin kuitenkin vaan nopeasti huutamaan, että eka reprint on ulkona:

Skywalker.jpg

skydetails.JPG

Kyseinen paita myy kuin kuumille kiville, joten juoskaa jo jos haluatte omanne. 500 kappaleen painos julkaistiin eilen illalla ja tällä hetkellä siitä on jo ~300 mennyt. Kundien L:ää isommat koot ovat jo päässeet loppumaan - onneksi ehdin itse tilaamaan omani! *jiihaa*
anqqa

Posts: 4,034

#85 • • anqqa tirehtööri

Jone, 17.7.2007 18:50:
---
domi, 10.7.2007 15:38:
Kiitos paidasta *hihu* Vaikka ei ollut sopivaa kokoa, eli oli liian pieni (ylläri), niin silti oli muuten niin huonon päivän piristävä yllätys saada hyvä kassi siinä mukana *joo*
---
Kassi? *ding*

Ei mitään käsitystä siitä mitä olet saanut, mutta selitä ihmeessä ja hyvä että natsaa. *hihu*



:D derbzin siistejä kangaskasseja tuntuu heruvan joka postissa mitä sieltä päin tulee, nimim. 3 kassin mies.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Jone

Posts: 8,258

#86 • • Jone Archibald Haddock

anqqa
:D derbzin siistejä kangaskasseja tuntuu heruvan joka postissa mitä sieltä päin tulee, nimim. 3 kassin mies.



Takavarikoin yhden! *hihu*
anqqa

Posts: 4,034

#87 • • anqqa tirehtööri

Jone, 17.7.2007 19:05:
---
anqqa
:D derbzin siistejä kangaskasseja tuntuu heruvan joka postissa mitä sieltä päin tulee, nimim. 3 kassin mies.
---
Takavarikoin yhden! *hihu*



lahjoitettu pönäkälle punapartaiselle miehelle takarivissä!

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Jone

Posts: 8,258

#88 • • Jone Archibald Haddock

anqqa, 17.7.2007 19:12:
lahjoitettu pönäkälle punapartaiselle miehelle takarivissä!



:( @ Pönäkkä.

Laihdutan!
Jone

Posts: 8,258

#89 • • Jone Archibald Haddock
Muutama alustava designer-jäseniä potentiaalisesti kiinnostava uutinen:

Tällä viikolla pistimme myyntiin ensimmäisen reprintimme ikinä, kuten aikaisemmin kirjoittelinkin. Toisin kuin suurimmalla kilpailijallamme, joka jopa armollisesti ryhtyi tällä viikolla maksamaankin reprinteistä karkkirahaa designereille, meillä kunnioitetaan suunnittelijoitamme. Suunnittelijamme ovat yhteisömme selkäranka ja niin reprinteistä saa ihan sen saman rahan mitä ensimmäisestäkin kerrasta - 1000.

Parin viikon päästä starttaamme teemakilpailun, jossa palkinto on normaalia palkkiotamme suurempi - 1500 / ~2000$. Kilpailua pyöritetään näillä näkymin 3 viikkoa tai kuukausi ja sen aihepiiri tulee olemaan monille varsin mieluisa. Allekirjoittanut on ainakin ihan tohkeissaan ottamassa osaa tähän hommaan.

Tällä hetkellä pyöritämme teemakilpailuja myös Ranskalaisen erittäin ison vaateketjun Celion kanssa. Näissä kilpailuissa palkinnot pyörivät potentiaalisesti tuhansissa euroissa (riippuen printattavien paitojen määrästä), mutta voittoisa designer saa vähintään 1500 ja todella suurta näkyvyyttä. Myös työskenteleminen suoraan Celiolle on tämän jälkeen mahdollista.

Vastailen mielelläni mahdollisiin lisäkysymyksiin näistä ja muista aiheista. *joo*
Jone

Posts: 8,258

#90 • • Jone Archibald Haddock
Monet täällä klubbarillakin kyselivät "I'm Innocent"-paidan perään kun se julkaistiin voittajaksi taannoin ja pyysivät ilmoittamaan koska se tulee saataville. Vastaus on "15 minuuttia sitten, run for your shirts homies!"

innocent.jpg

*jiihaa*
_samppa

Posts: 89

#91 • • _samppa
Kiitokset Jonelle näinkin myöhään LaFraisen mainostamisesta. Olinkin jo pitkään etsinyt uutta paikka, mistä tilata paitoja. Threadlessin gesignit eivät jostain syystä yleensä uppoa ja Tanktheory.com on viime aikoina muuttunut niin teiniangstiseksi, että sieltäkin on jäänyt paidat tilaamatta.

Tämän seurauksena päädyin sitten tilaamaan viisi paitaa :D. Mukan myös tuo syyttöminä syntyneiden seurapaita...

--
pleasure little treasure

Janisa

Posts: 2,226

#92 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Yritin rekkaroitua kayttajaksi ja tilata myos itselleni paitoja, mutta eihan ne tietenkaan tanne USA:an toimittele... Hauskaa etta siina kayttajaksi rekisteroinnissa ei ollu edes Yhdysvaltoja vaihtoehtona -ainakaan mulle tarjonnu... Nooh, taytyy pistaa veli asialle, silla mina haluan paitoja! *hihu*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

kaasi

Posts: 404

#93 • • kaasi
Tein juuri kahden paidan koetilauksen. Jos kaikki sujuu kuten pitää ja paidat on just passelit kooltaan (joo, tsekkasin kokotaulukon) mulle, niin täältä vois tilata toistekin paitoja. Design ainakin miellytti mun makua.
asdf

Posts: 3,155

#94 • • asdf
Ää-ä! Haluun tilata paitoja mut en nyt mitenkään käsitä mikä tuo 'Voucher' on :C
asdf

Posts: 3,155

#96 • • asdf

MasterOne, 4.8.2007 15:42:
Se on vain kohta johon voi laittaa alennuskoodin, jos sellaisen on jostakin saanut. Painat vain "checkout"-nappulaa, niin pääset eteenpäin.



Ah, kiitos!
kaasi

Posts: 404

#97 • • kaasi
Lauantaina 4.8. tilasin kaksi paitaa ja tänään keskiviikkona 8.8. tuli lähetys postilaatikkoon (mikä oli huippua, kun olin varautunut postissa käyntiin). Paidat istui hyvin ja vaikuttivat riittävän laadukkailta pesua ajatellen. Meikältä ainakin täysin kiitettävä arvosana tälle kioskille ja kiitokset Jonelle täällä Klubituksessa "mainostamisesta" - tuskin olisin koskaan eksynyt ko sivuille.
Jone

Posts: 8,258

#98 • • Edited Jone Archibald Haddock

Janisa, 4.8.2007 14:37:
Yritin rekkaroitua kayttajaksi ja tilata myos itselleni paitoja, mutta eihan ne tietenkaan tanne USA:an toimittele... Hauskaa etta siina kayttajaksi rekisteroinnissa ei ollu edes Yhdysvaltoja vaihtoehtona -ainakaan mulle tarjonnu... Nooh, taytyy pistaa veli asialle, silla mina haluan paitoja! *hihu*



...ja itseasiassa juuri tänään olen uutisoimassa, että 15.08. lähtien toimitamme myös Yhdysvaltoihin. ;)

-

Mitä tulee mainostamisesta kiittämiseen, niin olkaa ihan hyvät vain ja kiitoksia itsellenne. LaFraise muodostaa tällä hetkellä suurimman osan mun päiväduuneistani, joten mulla on luonnollisesti tässä ihan omakin ammatillinen lehmä ojassa. Mikäli kysyttävää on, niin sitä saa laittaa joko tähän threadiin, privana tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected]
Jutu

Posts: 3,054

#99 • • Jutu Blondi
2 paitaa tilannut, toista en ole vielä käyttänyt missään kun tuli vasta eilen perille, mutta siitä toisesta paidasta on tullut ihan lemppari *sydän* Eli todennäköisesti myös jatkossa tulee tilailtua paitoja täältä :)

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Janisa

Posts: 2,226

#100 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Jone, 8.8.2007 14:04:
---
Janisa, 4.8.2007 14:37:
Yritin rekkaroitua kayttajaksi ja tilata myos itselleni paitoja, mutta eihan ne tietenkaan tanne USA:an toimittele... Hauskaa etta siina kayttajaksi rekisteroinnissa ei ollu edes Yhdysvaltoja vaihtoehtona -ainakaan mulle tarjonnu... Nooh, taytyy pistaa veli asialle, silla mina haluan paitoja! *hihu*

---


...ja itseasiassa juuri tänään olen uutisoimassa, että 15.08. lähtien toimitamme myös Yhdysvaltoihin. ;)

-

Eli siis viikko viela odotusaikaa. Ei paha. *vink* Kiitos!

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...