LaFraise.com - "Bronx River Block Party" saatavilla!

144 posts, 8 pages, 73,609 views

Lost-Soul

Posts: 3,107

#41 • • Edited Lost-Soul los pallos
harmi kun yksi paita ei ole vielä päässyt myyntiin asti :(

edit: vai pitäisikö sanoa kuvio

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Individual

Posts: 10,942

#43 • • Individual HYPNO!
Nopea toimitus. Olin ihan ihmeissäni, kun ne jo tänään saapui postissa ja kyllä ne livenä ne paidat näyttää vielä niiiin paljon siistimmiltä ku kuvastossa. *hihu*
jjkobsson

Posts: 959

#44 • • jjkobsson
Itsellenikin paidat saapui jo tänään ja hyvältä näyttävät.

--
||jjkobsson||

herman

Posts: 207

#45 • • herman
Olin kahden vaiheilla koon suhteen.. valitsin väärin :(
Muuten kyllä näyttää hyvältä. Saa nähdä miten kestää kulutusta.
Jone

Posts: 8,258

#46 • • Jone Archibald Haddock

herman, 29.3.2007 19:40:
Olin kahden vaiheilla koon suhteen.. valitsin väärin :(
Muuten kyllä näyttää hyvältä. Saa nähdä miten kestää kulutusta.



Tuliko valittua liian pieni vai liian iso? Liian pienen valitsemisella nimittäin on merkitystä tohon printin kestävyyteen siinä mielessä, että ne ei välttämättä kestä loputtomiin sitä sivusuuntaista venytystä jota väistämättä tulee kun liian pieni koko on liian ison ihmisen päällä.

Muuten printtien pitäisi kestää loistavasti - muistattehan pestä paidat väärinpäin. *hihu*
herman

Posts: 207

#47 • • herman

Jone, 30.3.2007 15:40:

Tuliko valittua liian pieni vai liian iso? Liian pienen valitsemisella nimittäin on merkitystä tohon printin kestävyyteen siinä mielessä, että ne ei välttämättä kestä loputtomiin sitä sivusuuntaista venytystä jota väistämättä tulee kun liian pieni koko on liian ison ihmisen päällä.

Muuten printtien pitäisi kestää loistavasti - muistattehan pestä paidat väärinpäin. *hihu*



Liian iso. Kai se pesussa siitä ainakin vähän kutistuu, kun ei ilmeisesti ole esipestyjä.
Nefertete

Posts: 665

#48 • • Nefertete pile-eläin
Hmm nyt olen aika huolissani, kun täällä näyttää porukka saaneen paitansa aikaa sitten, vaikka ovat tilanneet miuta myöhemmin.

En ole kuullut muuta paidoista, kuin että tasan viikko sitten maanantaina tuli viesti LaFraiselta, että paidat on postitettu. Oon kyllä tarkkaillut postiani täällä viime keskiviikosta lähtien, jos viiden paidan paketti olisi sen verran iso, ettei mahdu postilaatikkoon.. Onkohan mistään lähetystunnusta mahdollista onkia esille?

--
Toiset tykkää muhkummasta.

Jone

Posts: 8,258

#49 • • Jone Archibald Haddock

Nefertete, 2.4.2007 19:14:
Hmm nyt olen aika huolissani, kun täällä näyttää porukka saaneen paitansa aikaa sitten, vaikka ovat tilanneet miuta myöhemmin.

En ole kuullut muuta paidoista, kuin että tasan viikko sitten maanantaina tuli viesti LaFraiselta, että paidat on postitettu. Oon kyllä tarkkaillut postiani täällä viime keskiviikosta lähtien, jos viiden paidan paketti olisi sen verran iso, ettei mahdu postilaatikkoon.. Onkohan mistään lähetystunnusta mahdollista onkia esille?



Viikon toimitusajasta ei kannata vielä huolestua - "normaali" toimitusaika on jotain 3 päivän ja 1½ viikon välillä. Luonnollisesti ensimmäiseen noista pyritään ja usein myös päästään. Mikäli keskiviikkona et ole kuullut tilauksestasi vielä mitään, niin postaa asiasta vaikka tähän topiciin tai laita mailia osoitteeseen [email protected], niin ryhdyn kuumottelemaan eteenpäin.

Pahoitteluni että olet joutunut odottamaan hieman muita kauemmin. Osaan samaistua itsekin tohon poltteeseen, koska postilla on hallussaan tällä hetkellä myös 2 paitaa mulle ja odotan niitä erittäin innolla. *joo*
Nefertete

Posts: 665

#50 • • Nefertete pile-eläin

Jone, 2.4.2007 19:22:

Viikon toimitusajasta ei kannata vielä huolestua - "normaali" toimitusaika on jotain 3 päivän ja 1½ viikon välillä. Luonnollisesti ensimmäiseen noista pyritään ja usein myös päästään. Mikäli keskiviikkona et ole kuullut tilauksestasi vielä mitään, niin postaa asiasta vaikka tähän topiciin tai laita mailia osoitteeseen [email protected], niin ryhdyn kuumottelemaan eteenpäin.

Pahoitteluni että olet joutunut odottamaan hieman muita kauemmin. Osaan samaistua itsekin tohon poltteeseen, koska postilla on hallussaan tällä hetkellä myös 2 paitaa mulle ja odotan niitä erittäin innolla. *joo*



Ok - eli en mene vielä postilta kyselemään josko niillä ois pakettia minulle (jos vaikka se postin pikku lappunen ois kadonnut matkalla). Tuleeko noi muuten ihan postin välityksellä? Oli kuulemma viime viikolla joku soitellut meidän summeria joku aamu (olin jo itse töissä eikä toi toinen saanut kammettua itseään sängystä ylös siihen aikaan *nauru*)

..ja tosiaan polttelee kyllä, toivotaan että ensi viikonlopuksi saatais paidat.

--
Toiset tykkää muhkummasta.

Jone

Posts: 8,258

#51 • • Jone Archibald Haddock

Nefertete, 2.4.2007 19:28:
Ok - eli en mene vielä postilta kyselemään josko niillä ois pakettia minulle (jos vaikka se postin pikku lappunen ois kadonnut matkalla). Tuleeko noi muuten ihan postin välityksellä? Oli kuulemma viime viikolla joku soitellut meidän summeria joku aamu (olin jo itse töissä eikä toi toinen saanut kammettua itseään sängystä ylös siihen aikaan *nauru*)

..ja tosiaan polttelee kyllä, toivotaan että ensi viikonlopuksi saatais paidat.



Nooh, ei siitä nyt tietty mitään haittaa ole jos postilta kysyt, mutta itse en näkisi vielä tässä vaiheessa edes moista vaivaa. Jos keskiviikkona tilanne on sama, niin sit kantsii kysellä postilta ja mä varmistan toimituksen tilan asiakaspalvelultamme.

...ja joo, ihan normaalissa postissa ne toimitetaan. Pari paitaa tulee vielä ihan kätsysti postiluukusta, mutta isommat tilaukset pitää tosiaan noukkia lähimmästä postista.

Häiriöt toimistusten sujumisessa on meidän puoleltamme aika harvinaisia, joten en tosiaan huolehtisi asiasta vielä. Then again, kyllähän kuukausittaiseen 4000-8000:n toimitetun paidan joukkoon väkisin mokiakin mahtuu, mutta tässä tapauksessa en vielä usko sellaiseen. *hihu*
Jone

Posts: 8,258

#52 • • Jone Archibald Haddock
Pääsiäisviikon kammottavan paskan perjantaipelin jäljiltä olin sen verran häpeissäni, että tällä viikolla on tsempattu vähän enemmän. Varsinkin leffafriikkien kantsii sutia nyt saitin Suomen blogiin pelaamaan vapaavalintaisesta paidasta. ;)
Jone

Posts: 8,258

#53 • • Jone Archibald Haddock
Stop the press!

huhtiale.jpg

Mimico, Encre Magique, Effet Papillon, Eat Ate Eaten, Organic Station, White Alice, Poule Metal Jacket, Party Mousse, Salle d'attente, Cheval de Trois II, Noé ja Le t-shirt Nul ovat halvennuksessa. Tyhjennämme varastoamme uusien paitojen tieltä ennen kesää ja kolmestatoista eri designista jäljellä olevat hajakoot myydään pihalla paitojamme täysin aliarvostavaan 11e (t-paita) ja 13e (pitkähihainen) kappalehintaan.

Nyt siis tarjolla vastinetta rahoille siinä määrin, että crewn puolella mennään vatsat hapoilla. ^_^
Jone

Posts: 8,258

#54 • • Jone Archibald Haddock
Perjantaipeliä puskee taas Suomen blogissa ja jaossa on jälleen vapaavalintainen t-paitamme posteineen voittajalle. Käykää tsekkaamassa - ei teillä kuitenkaan mitään parempaakaan tekemistä ole kun hengaatte Klubbarilla keskellä päivää. *vink*
Jone

Posts: 8,258

#55 • • Jone Archibald Haddock
Elämme muutoksen aikoja, ystävät hyvät

headerlfeu.jpg

Sen jälkeen kun suomalainen saittimme julkaistiin yhdessä saksalaisen, norjalaisen ja englantilaisen sisarusparvensa kanssa tammikuun puolivälissä on ehtinyt tapahtumaan paljon. Alkuvuodesta olin Irlannissa ottamassa kontaktia muuhun teamiin ja he salmiakkikoskenkorvaan. Helmikuussa etsimme kuumeisesti bloggeria Englannin saitille ja Norjan kollegani lähti uusien haasteiden pariin. Maaliskuun puolella eri maiden kilpailut ja yhteisöt erotettiin toisistaan, Norja sai uuden bloggerin ja juhlimme "tyttöjen viikkoa." Huhtikuussa olikin aika lähteä piipahtamaan Lillehammerin lähistölle Hamariin The Gatheringiin moikkaamaan viikinkien dataavia jälkeläisiä ja nukkumaan betonilattioilla. Näihin aikoihin myös Hollanti liittyi mukaan mansikoiden maaperheeseen ja aloimme kovasti pohtimaan sitä oliko eri maiden erottaminen toisistaan kuitenkaan kauhean erinomainen idea. Toukokuun aikana olemme tulleet siihen lopputulokseen, että otamme tämän asian suhteen hatun tyylikkäästi käteen ja palaamme muutaman askeleen takaisin omissa jäljissämme voidaksemme lähteä jälleen kohti uutta kirkkaampaa tulevaisuutta.

Tänään kesäkuun ensimmäisenä päivänä Suomen, Norjan ja Hollannin saitit väistyvät uuden EU-saittimme tieltä. LaFraise lähtee rakentamaan yleiseurooppalaista yhteisöä, johon tulevat mukaan kaikki EU-maat Saksaa ja Ranskaa lukuunottamatta (joita varten pidetään edelleen omat saittinsa). Tällä tulee olemaan monia etuja nykyiseen järjestelyyn nähden; enemmän designeja samassa kilpailussa, enemmän arvosteltavaa, korkeampi taso, enemmän interaktioita muiden käyttäjien kanssa, kansainvälisempi tuotevalikoima... listaa voisi toki jatkaakin, mutta pidetään nyt joitain ylläreitä vielä plakkarissakin.

Oma roolini uudesssa ryhmittäytymisessämme on Suomen saitin bloggerin sijaan "EU-blogger" - tulen siis vastaamaan yksin oman maamme sijaan melko merkittävästi isommasta alueesta ja äidinkieleni sijaan puhtaalla engrishillä. Olen edelleen suomalaisten käyttäjien tavoitettavissa ja tukena kun kysyttävää ilmenee, on palautetta annettavaksi tai joku asia askarruttaa. Olen tavoitettavissa sekä saitin privaviestien kautta että osoitteesta [email protected].

Yleiseurooppalaisen kilpailun myötä hommasta pitäisi tulla erityisen kiinnostavaa yhteisömme designer-jäsenille. Aion itsekin ottaa osaa uuteen skabaan heti kun vaan millään ehdin tehdä parista ideastani kunnon vektoripläjäykset ja odottelinkin innolla ensimmäistä voittajaa tästä äänestyksestä. Uskoisin, että näemme sellaisen viimeistään heinäkuussa, mutta koska asioiden aikatauluja aikaistettiin, niin ehkäpä jo nyt alkaneen kuukauden aikana.

EU-blogissa nähdään tänään myös ensimmäinen perjantaipeli Suomen aikaan kello kolmelta. Normaalisti voittaja saa vapaavalintaisen paidan valikoimastamme, mutta tänään jaossa on pientä kivaa muillekin osallistujille, joten be there. ;)
Jone

Posts: 8,258

#56 • • Jone Archibald Haddock
Loput hajakoot puoleen hintaan

ale.jpg

11 kappaleesta printtejämme on enää hajakokoja jäljellä ja myymme ne pois uusien alta puoleen hintaan. Näiden perään kannattaa syöksyä nyt jos haluaa osansa, koska Ranskan yhteisölle niistä kerrottiin puolisen tuntia sitten ja mokomat roikaleet shoppaavat kyllä kaupan näillä hinnoilla tyhjäksi alta aikayksikön.

Juoksin itsekin apajille ja pian on kaapissa jälleen 2 paitaa lisää. *hihu*
domi

Posts: 7,069

#57 • • domi Työn sankari.
Jos jotain kritiikkiä sivustosta saa sanoa (siis sen lisäksi ettei op:n electron toiminut, väittää et invalid data :((( ), niin tekstikenttiin varsinkin luottokortin numeroa kirjoittaessa, fontti on mielestäni aivan liian pieni...en sit tiiä johtuuko selaimen asetuksista vai sivustosta.
Jone

Posts: 8,258

#58 • • Jone Archibald Haddock

domi, 11.6.2007 15:38:
Jos jotain kritiikkiä sivustosta saa sanoa (siis sen lisäksi ettei op:n electron toiminut, väittää et invalid data :((( ), niin tekstikenttiin varsinkin luottokortin numeroa kirjoittaessa, fontti on mielestäni aivan liian pieni...en sit tiiä johtuuko selaimen asetuksista vai sivustosta.



Ehdottomasti saa ja olet mun mielestäni täysin oikeassa tossa. Oon siitä sanonutkin, joten katsotaan josko sille saataisiin tapahtumaankin jotain. On myös tosiaan aika haitarista, että OP:n Electron ei meillä futaa, koska siihen ei pitäisi olla mitään järjellistä syytä. Aikaisemmin se toimi ja emme ole muuttaneet omissa maksutapoihin liittyvissä asioissamme mitään sittemmin, joten toi on asia joka hämmentää meitä.
yoni k

Posts: 667

#59 • • yoni k disko
Voi hitto kun toi tunnel de la giraffe -paita on siisti!
Harmi vaan kun longsleevejä vaan jäljellä. :)

Onkyl tosi hienoja printtejä ja hienoja ideoita noissa!
yoni k

Posts: 667

#60 • • yoni k disko
Höhööh, niimpä tietenkin. Kai se sitte on pakko tilaa longsleevenä ja pyytää vaikka äitiä katkomaan ja ompelemaan hihat nätisti. :)

Jotenki niin härö tuokin idea tossa paidassa, kans toi Fuyez on siisti kun noi kirahvit syö noita puita ja toiset puut kattoo peloissaan. *nauru*