Mikä kiihottaa, kiinnostaa, innostaa?

232 posts, 12 pages, 116,954 views

Howdy

Posts: 7,955

#81 • • Howdy Oldie
Kyllä ne kauniit silmät vie mennessään ja upea hymy ja nauru *hih**slurps*

--
Käpy vailla vertaa

Elsa F

Posts: 2,763

#82 • • Elsa F Koululainen :)
Pitkät ripset
Syvä katse
Härnääminen
Kädet
Ääni

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

Akrobaatti

Posts: 330

#83 • • Akrobaatti
Trance: kiihottaa/kiinnostaa/innostaa
Rap/hiphop: kiinnostaa/innostaa
Ja tyttö-ystävä: kiihottaa/kiinnostaa/innostaa

*ökkö* <--- ökkökin kuuntelee Girdler Synthetic:sii

--
Hip Hop For Life

hoopstar

Posts: 472

#84 • • hoopstar hoopstar
timmistä perseestä se kaikki lähtee *sydän*
¡ Previous post about a year ago !
kilobitti

Posts: 2,419

#85 • • kilobitti 1-2-3 techno

Roger Roger:
Nyt mä huomasin miksei mulla ole ikinä vientiä: Se hiton partavesi! Eikun kauppaan ostoksille. Vinkkejä mitä ostan...*iloinen*.



Pöh sä mitään vinkkejä tarvi. Mene miesten haju-osastolle haistelemaan, ja ota se mikä tuoksuu hyvältä ja tuntuu omalta - niin minä tein. Käytän aika vähän, ni mulla on tällä hetkellä vaan tuo yksi ja sen tuntuu riittävän hyvin*hymy*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Pingu

Posts: 111

#87 • • Pingu the missing penguin
meikkaavat miehet *kuolaa*

--
meininki on tärkein.

Avatar
#88 • • ALIEN Guest
kauniit naiset *kuolaa*
Optik

Posts: 1,691

#89 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Khrmh... pitänee miettiä tarkkaan ja harkitusti viittinkö tänne kirjoitella mun perversioita.. saattaa olla että tulevaisuudessa ihmiset pakenee aina 15 metrin päähän jos oon jossain liikenteessä ja katselee aivan päinvastaiseen suuntaan ja viheltelevät.. *ding**lmao*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

W

Posts: 1,049

#90 • • W

alien:
kauniit naiset *kuolaa*




Osuit naulan kantaan......*slurps*
Avatar
#91 • • ALIEN Guest
huulet kiinnostaa, vittu kiinnostaa, perse innostaa - eiks jep!? *vink*
Cloudberry

Posts: 493

#92 • • Cloudberry
Vihreät silmät, terävät kulmahampaat, hoikka kroppa, parta, karvaisuus, tumma tukka ja korut on sellaisia ulkoisia ominaisuuksia mitkä kiihottavat.. *plur*
Silmälasipäiset, kuulokkeet korvilla vaeltavat tai kirjaa puiston penkillä/ ruuhkabussissa lukevat miehet kiinnostaa.
Älykkyys ja luovuus innostaa. *joo*
(Liian harvoin vaan löytää näitä samasta paketista.. *nyyh*)

Ihan järjettömästi kiksejä (ei oikeasti mitään rajaa..) saan myös uimisesta, saunomisesta, hyvästä musiikista, hyvästä ruuasta, kaikesta kauniista..
Asioista mitä olenkin jo \&#8221;Pienet Paheeni\&#8221; ja \&#8221;Tärkeimmät asiat elämässäni\&#8221; topicceihin listannut. Kaikkea en kehdannut tunnustaa noissa, enkä kehtaa tässäkään.. *iihhih*

Huippu juttu että ihmisiä ylipäätään kiihottaa, kiinnostaa ja innostaa enää mitkään asiat.. Lisää intohimoa kehiin! *nauru*
Flamie

Posts: 478

#93 • • Flamie
Pyllymiehiä ollaan. *vink*
Howdy

Posts: 7,955

#94 • • Howdy Oldie
Kaikki kiinnostaa .. olis helpompi luetella mikä ei kiinnosta ..

--
Käpy vailla vertaa

blender

Posts: 2,552

#95 • • blender Arcade | KAIKU

Flamie:
Pyllymiehiä ollaan. *vink*



vai pyllypoikii 16v ? *nauru*
anthocyan

Posts: 1,511

#96 • • anthocyan Kohti valoa...
Oikeanlainen katse osaa antaa ihan hullut kiksit! *plur* Sanotaan vaikka, että poikaystävä osaa tehä mut hulluks sillä! Välillä tuntuu siltä, että kuolen hyvään oloon, kun se osaa katsoa niin ihanasti mua silmiin *plur* Lisäks monet tuoksut pistää pään pyörälle esim. hyväntuoksuinen miesten hajuste *sydän* Sit on tietenkin musiikki! Jota ilman ei voi elää!!! *hih* Ja kaikenlaisesta koskettelusta pidän myös, poikaystävän tekemänä se tietenkin kiihottaa *plur* On paljon asioita, mistä saan nautintoa... Olisi helpompi sanoa mistä en pidä *hymy*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

ella_

Posts: 1,329

#97 • • ella_
kiihottaa: tietynlaiset kosketukset, katseet, sanat, tunnelmat ja assosiaatiot

kiinnostaa: sosiaaliset tilanteet, opiskelu (vaikka ei juuri nyt), suorittaminen

innostaa: tanssitunnit, aurinko, hyvä ruoka, hyvä seura, salmiakki

only to name a few.

--
Elementary, my dear.

Avatar
#98 • • greenie Guest
Tytöt.

Erityisesti sellaset pienet söpöt Pandoran laatikot (positiivisessa mielessä), jotka saattaa nopeasti vilkaistuna näyttää poikkeuksellisen tavallisilta ja mitäänsanomattomilta, mutta joiden alta paljastuu äärimmäisen kauniita, luovia ja älykkäitä yksilötä.

Rakastan mukavia yllätyksiä!

Ainakin niin kauan, kunnes... se onkin sit jo toinen tarina *uuh*
rZi

Posts: 587

#99 • • rZi 42
Ihanat rullaluistelijanaiset*sydän*!
Treenattu sopusuhtainen kroppa on aina tosi voimakas ”turn on”.
Tissien hiplaus ja nuoleskelu, toimii molempiin suuntiin.*nauru* Tissien nuoleminen on niin kivaa JOO!*sydän**pihkassa*
Kiihottuneet tytöt/naiset kiihottaa.

Vaikee spesifioida kaikkee mikä sytyttää, esim. en yleensä syty naimisissa olevista naisista. Kerran kun olin ostoskeskuksessa, siel oli n.30-35-vuotias nainen kahen lapsensa kanssa. Oli selkeesti varakasta porukkaa kun pelkkää merkkii oli päällä, jopa lapsilla oli Burberryy ja yms. päällä. Ja se nainen oli kaunis, muodoiltaan hyvä, mut uskon että se oli se ”idylli” mikä siinä sai mut haluamaan sitä naista. Ja viimesen silauksen sain, kun ajoin parkkihallista ulos ja valoissa se nainen oli mun vierellä mustassa X5 bemarissa. Olisin saanu jo pelkästä pusustakin. Mut silti tää on muistaakseni ainoo kerta millon raha ja vaurauden osoittaminen ois saanu mut villiks, voi myös olla että kiimaisuutta lisäs kun olin just tullu salilta. Salin jälkeen panettaa AINA ihan vitusti!
Damn!*nauru**sydän*
remotion

Posts: 5,283

#100 • • remotion nostatus guru

Cloudberry:
Vihreät silmät, terävät kulmahampaat, hoikka kroppa, parta, karvaisuus, tumma tukka ja korut on sellaisia ulkoisia ominaisuuksia mitkä kiihottavat.. *plur*



OHO!!!!!!
En ois ikinä uskonut että joku luettelee just mun näkösen miehen sellasena mikä kiihottaa, now I´m totally amused, my life has totally chanced!*iloinen*