Mikä kiihottaa, kiinnostaa, innostaa?

232 posts, 12 pages, 116,770 views

Katrina

Posts: 605

#1 • • Katrina
On jo pidempään kiinnostanut minkälaisia intohimoja klubituksen asukeilla on... Joko ihan seksuaalisessa mielessä tai sitten ihan missä tahansa mielessä.

Hyvin pukeutuneet ja kauniita puhuvat miehet, mikseivät naisetkin, kiihottavat. Joskus on myös kiva puhua pikkutuhmia.

Kaikenlainen häröily kiinnostaa. Saan kiksuja myös hyvistä kirjoista.

Innostunut olen kovin monenlaisesta, on harvoja asioita jotka eivät innosta tippaakaan.

Kertokaa ja kommentoikaa ystäväiset.
cosmikki

Posts: 1,261

#2 • • cosmikki
seksuaalisessa mielessä ehkä kiihottavimmat jutut liittyvät tavalla tai toisella S/M - juttuihin.
tosin on myös ihmisiä jotka saavat kiihottumaan pelkästäään ulkoisella olemuksellaan, tai jollain pikku jutulla kuten katsellaan.
kaikista hauskinta on kuitenkin keksiä kaikkea "pientä kivaa" oman poikaystävän kanssa *joo*

..jos taas ajatellaan muista asioita joista itse saan kiksuja niin musiikki nyt on tietysti ihan ykkösjuttuja, samoin jotkut tv-sarjat (*vink*), sekä kaikenlainen toilailu *plur*

..jatkuvasti etsin elämääni jotain uutta josta kiksejä saisin - ja jatkuvasti niitä löydänkin *pihkassa**heiii*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Katrina

Posts: 605

#3 • • Katrina
cosmikki:

seksuaalisessa mielessä ehkä kiihottavimmat jutut liittyvät tavalla tai toisella S/M - juttuihin.
tosin on myös ihmisiä jotka saavat kiihottumaan pelkästäään ulkoisella olemuksellaan, tai jollain pikku jutulla kuten katsellaan.
kaikista hauskinta on kuitenkin keksiä kaikkea "pientä kivaa" oman poikaystävän kanssa *joo*

..jos taas ajatellaan muista asioita joista itse saan kiksuja niin musiikki nyt on tietysti ihan ykkösjuttuja, samoin jotkut tv-sarjat (*vink*), sekä kaikenlainen toilailu *plur*

..jatkuvasti etsin elämääni jotain uutta josta kiksejä saisin - ja jatkuvasti niitä löydänkin *pihkassa**heiii*




Oman poikaystävän kanssa on tosiaan hauskaa keksiä kaikenlaisia parisuhdetta virkistäviä pikkujuttuja. Kiihotun myös masun koskettelusta, ihanaa.

Unohdin tosiaan mainita, että hyvä musiikki on aina innostavaa!
patis

Posts: 1,158

#5 • • patis 10
Piiitkät hiukset naisilla... *joo*

Kunnon kielarit... nam
killuska

Posts: 748

#6 • • killuska
miehen VATSALIHAKSET!!!!!!!!AH!
ruskettunut niska, jossa ketju saa mut hulluks!
(jos täst hullummaks voi tulla *vink*)*pihkassa*

--
*killuska*

Duris

Posts: 677

#7 • • Duris lil L
Miehen käsivarren lihakset....
uh, ku o hyvä hauis ni.....*pihkassa*

niii, ja kyl ne vatsalihaksetki iha jees on...ja rintalihakset...ja..hyvä takamus.
*iloinen*

ja sit joillain o sellanen ihana pilke silmäkulmassa

jeb
*vink*

--
*pupu*

milla

Posts: 3,699

#8 • • milla
niskaniskaniskaniskaniska.. sen koskettelu*sydän*
Dragonfly

Posts: 542

#9 • • Dragonfly Mariarawr
niska juu :=:) kaikki peelo yleensäkki :=:) hauska kikkailla kaikkee skitsoo :=:) onhan tuolla pörrökäsiraudat roikkumassa seinällä :=;) ne lähtee kyl aina mun mukana kaikkialle... *purr*

--
Uguu~

killuska

Posts: 748

#10 • • killuska
Ainiin meinas unohtua NÄNNIKORU jätkällä AHHHHHH!*pihkassa**pihkassa**pihkassa*

--
*killuska*

cosmikki

Posts: 1,261

#11 • • cosmikki
ruskettunut niska on kyllä ylikiva. ja kivat käsivarret... *plur*
..ja sellanen sopivasti pörrössä oleva tukka *joo*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Avatar
#12 • • -Loyal- Guest
Angeli:

Ainiin meinas unohtua NÄNNIKORU jätkällä AHHHHHH!*pihkassa**pihkassa**pihkassa*


yök! nännikoru sucks! Naisella/tytöllä hyvä muodokas perse, ehdoton ykkönen. Viattomuus, kiltin oloinen, veronica sucks!

[muokattu 13.9.2002 14:08]
patis

Posts: 1,158

#13 • • patis 10
jeps, nännikorut on aika yökköjä oli ne sitte naisella tai miehellä
milla

Posts: 3,699

#14 • • milla
patis:

jeps, nännikorut on aika yökköjä oli ne sitte naisella tai miehellä


täh? no eihän. ihania on:)
Pan

Posts: 140

#15 • • Pan
Älykkyys ja luonne, muu on vain plussaa.
*sydän*
ok, omistan selkäfetissin.....*hih**vink*

--
Positiivinen pakana

cosmikki

Posts: 1,261

#16 • • cosmikki
.mä en kans oikein lämpee nännikoruille. monille muille läväreille sen sijaan kyllä *joo**plur*

..kielikoru on kyllä ehdoton ykkönen (minäkin sellaisen joskus vuosia sitten jo hankin...)
..mutta tykkään mm. myös kulmälävistyksistä - miehillä siis *pihkassa*

...tyylikkäät tatskat on jees, mutta ylimenevät ei..

yhdyn myös siihen että älykkyys tuo seksikkyyttä.

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

TanyaK

Posts: 745

#17 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Luonne ja pilke silmäkulmassa. Persoonallisuus ja rohkeus olla oma itsensä. Mutta liian itsevarmat tyypit..YÖK!

Myöskään liian trimmi kroppa ei saa kuumenemaan. Sopiva pyöreys niin naisilla kuin miehillä..nam.

Mulla oli vaihe jolloin olin hulluna jos miehellä oli kalju ja korvarenkaat kummassakin korvassa..se on jäänyt taakse.

Salaperäisyys, mystisyys ja vaikeasti saatava on myös asioita jotka sytyttää.

[muokattu 16.9.2002 14:04]
Avatar
#18 • • Pirpeli Guest
- kulmaläväri pörrötukkasella söpöllä ruskeasilmäsellä pojalla*slurps*
- pitkät paksut hiukset ja pehmeät muodot naisella*joo*
- hierontaöljyt....*vink*
- steariini*pahis*
- kevyt S/M muutenkin*hymy*
- musiikki*plur*
Katrina

Posts: 605

#19 • • Katrina
Nännilävärit on ihan ok, vaikka en itselleni ottaisikaan. Silmälasitkin voi olla ihan jees, tekee aina älykkään vaikutelman. Itse lämpenen käsistä, mitä isommat sen söpömmät. Toisaalta pienet ja taitavatkin käy... *plur*
Defiz

Posts: 717

#20 • • Defiz
Avernian:


Pikku sivuhuomautuksena :
Silmälasit on naisilla yleensä aikamoinen +seksikkyys juttu. Tummat lasit taasen aikamoinen miinus.



Toi on kyllä totta
*iloinen*

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*