Mikä kiihottaa, kiinnostaa, innostaa?

232 posts, 12 pages, 116,959 views

Roger Roger

Posts: 3,372

#61 • • Roger Roger Kentti
2000:


Minäpä tästä lähdenkin teippailemaan muuten niin karvattomaan kehooni hieman lisää karvoja... talvi tulee *nauraa*


Voisi olla ideaa. Mulla oli tosiaan huonosti trimmaillut karvat (entinen muija yritti trimmailla ja otti vahingossa kaikki pois) ja alussa tuntui että minikaveri paleltuu *hih*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Caro_79

Posts: 237

#62 • • Caro_79
Hyvin pukeutuneet miehet.
Ihanan tuoksunen partavesi saa meitsikän käymään ylikierroksilla*ding* Grauh....
Miehillä pitää olla hyvä kiinteä perä ja masukkikin ihan jees kunnossa*hih*
Roger Roger

Posts: 3,372

#63 • • Roger Roger Kentti
Vivian:

Hyvin pukeutuneet miehet.
Ihanan tuoksunen partavesi saa meitsikän käymään ylikierroksilla*ding* Grauh....
Miehillä pitää olla hyvä kiinteä perä ja masukkikin ihan jees kunnossa*hih*



Nyt mä huomasin miksei mulla ole ikinä vientiä: Se hiton partavesi! Eikun kauppaan ostoksille. Vinkkejä mitä ostan...*iloinen*. Ai niin, eihän mulla kasva partakaan. Vai kasvaako? Mitähän mä nyt sekoilen? Uuuuh

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Caro_79

Posts: 237

#64 • • Caro_79
Roger Roger:

Nyt mä huomasin miksei mulla ole ikinä vientiä: Se hiton partavesi! Eikun kauppaan ostoksille. Vinkkejä mitä ostan...*iloinen*. Ai niin, eihän mulla kasva partakaan. Vai kasvaako? Mitähän mä nyt sekoilen? Uuuuh[/quote]


Mä suosittelen CK I, se saa kyllä monet neitoset käymään kuumina. *plur* Toinen mun mielestä hyvä miesten tuoksu on Diesel tai miksei joku Kenzo sarjankin tuoksuista ole hyvä:-)

Ei partavesi tarkota sitä, että sulla pitäs olla hervoton pehko tossa leuassa RR*nauraa* Ei muuta kun ostoksille siitä niinkun olis jo *iloinen*

- Vivian *sydän*
Roger Roger

Posts: 3,372

#65 • • Roger Roger Kentti
Vivian:

Ei partavesi tarkota sitä, että sulla pitäs olla hervoton pehko tossa leuassa RR*nauraa* Ei muuta kun ostoksille siitä niinkun olis jo *iloinen*


Ei mulla hervotonta pehkoa ole, mutta pieni jossa keskellä oranssi raita (alussa oli punainen).

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Panfobia

Posts: 521

#66 • • Panfobia
Vivian:

Ihanan tuoksunen partavesi saa meitsikän käymään ylikierroksilla*ding*


Mut joku roti sitten sen partavedenkin käytössä...joidenkin ihmisten lähelle kun menee täytyy pidellä neesusta kiinni, ettei tukehtuisi siihen "tuoksuun"... Etenkin naisilla toisinaan se hajuvesien kanssa lutraaminen menee vähän liiallisuuksiin... *hymy*

--
*sydän*

Mafia

Posts: 126

#67 • • Mafia
Ai partakarvoistako tässä puhuttiinkin? *justjoo*
Roger Roger

Posts: 3,372

#68 • • Roger Roger Kentti
Mafia:

Ai partakarvoistako tässä puhuttiinkin? *justjoo*


Sekä että *pahis*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Panfobia

Posts: 521

#69 • • Panfobia
Mafia:

Ai partakarvoistako tässä puhuttiinkin? *justjoo*


No mitäs sit luulit... *pahis*

--
*sydän*

Mafia

Posts: 126

#70 • • Mafia
kainalo
Avatar
#71 • • Hallu Guest
Naisen euforinen hymy sytyttää heti! *plur*
(jos tiedät mitä tarkoitan)
Ja bilestä niitä löytyy joskus liikaakin...*iloinen*
Myfinesthour

Posts: 420

#72 • • Myfinesthour
Yllättävät asiat, spontaanius, avoin himokkuus, estottomuus ja aitous. Kuulostaa kliseiltä, mutta eipä siihen paljoa muuta tarvita. Tyylikkäät alusvaatteet saavat pulssin nousemaan myös. Yhden illan hommeleissa ulkonäkö on must, mutta oma kultsihan näyttää aina parhaimmalta*hymy*. Kiihottavan lisäksi on kyllä myös sellaista pervokiihottavaa, jota kaikki voi sitten arvailla, mitäköhän se pitää sisällään...*häh*

--
"..."

Avatar
#73 • • Pirpeli Guest
paljas on paras*hih*
joillekin miehille sopii sellanen ööööö...pilluparta ihan tuskasen hyvin. siis kapeahko viiva leuassa...namii
Akrobaatti

Posts: 330

#74 • • Akrobaatti
Hmm, mikäköhän kiihottais? hmm... Tyttö-ystävä? Tissit? JOO!!!*piis*

--
Hip Hop For Life

Germitbiili

Posts: 1,070

#75 • • Germitbiili Ihmepoika
Naisen silmät.......silmät on tosi jees jos jollain on kauniit silmät ja sit viel kattelee sillai viattomasti........ni ohhoh!!!!!!*plur*

--
NO SHIT SHERLOCK

avb

Posts: 1,003

#76 • • avb - Sylvester -
spanig:

Naisen silmät.......silmät on tosi jees jos jollain on kauniit silmät ja sit viel kattelee sillai viattomasti........ni ohhoh!!!!!!*plur*


Olen samaa mieltä kanssasi...kauniit silmät saa jalat vellomaan*plur*
Youzo

Posts: 1,175

#77 • • Youzo viidakkovekara
avb:

spanig:Naisen silmät.......silmät on tosi jees jos jollain on kauniit silmät ja sit viel kattelee sillai viattomasti........ni ohhoh!!!!!!*plur*
Olen samaa mieltä kanssasi...kauniit silmät saa jalat vellomaan*plur*


Tää on totta*joo*
Viimeksi tällä viikolla meinas vähän flippaa jalat kun naiset katso mua hassusti = )
Uhuu

Posts: 844

#78 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
puhdas iho on hypnoottinen asia. sileä, lämmin ja täydellinen... siihen tunteeseen voi helposti hukkua.

vappuilluissa törmäsin täydelliseen ihoon. siihen olisi voinut jäädä, vaikka kuinka pitkäksi aikaa. ihanan naisellinen ja suloinen kaulan ja solisluun yhtymäkohta... jäi yksi parhaimmista muistijäljistä *joo*

-ihofriikkiuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

hoopstar

Posts: 472

#79 • • hoopstar hoopstar
props:
- tummat hiukset *joo*
- ruskeat silmät *joo*
- napakoru *joo*
- timmi perse *joo*
- blaa blaa blaa *joo*


nononono:
- nännilävärit *eiei*
- isot tatuoinnit *eiei*
- kilipäät *eiei*
- suomipop *eiei*
Howdy

Posts: 7,955

#80 • • Howdy Oldie
Hoopie:

props:
- tummat hiukset *joo*
- ruskeat silmät *joo*
- napakoru *joo*
- timmi perse *joo*
- blaa blaa blaa *joo*


nononono:
- nännilävärit *eiei*
- isot tatuoinnit *eiei*
- kilipäät *eiei*
- suomipop *eiei*




Toi on hyvä *piis**plur**piis*

--
Käpy vailla vertaa