Sovelluskehitysportfolio | Software Development Portfolio

62 posts, 4 pages, 29,390 views

tomii

Posts: 3,594

#21 • • tomii kallion herttua
*lmao* hei vähän armoo kaverille *piis*

--
reivaan kunnes kuolen

bates

Posts: 707

#22 • • Edited bates Tirehtööri

Mark Hamilton, 4.6.2007 20:39:
Tässä Flash-video osaamisestani



Aika jees kyl, selkeesti Action Script hallussa - en oo meinaa ennen nähny sillä moista toteutettavan!


Sivua ei löydy
Etsimäsi sivu on voitu poistaa, sen nimi on voinut muuttua tai se on tilapäisesti poissa käytöstä.



Yritä seuraavaa:

Jos kirjoitit sivun osoitteen osoiteriville, tarkista, että se on kirjoitettu oikein.

Avaa sivuston portfolio.teknologiaplaneetta.com kotisivu ja etsi linkkejä sivuille, jotka sisältävät tarvitsemasi tiedot.
Valitse Edellinen ja kokeile jotain toista linkkiä.
Valitse Etsintäsivu-painike ja etsi tietoja Internetistä.





*nauru*

--
The best way to predict the future is to invent it.

domi

Posts: 7,069

#23 • • Edited domi Työn sankari.

bates, 8.6.2007 14:48:
---
Mark Hamilton, 4.6.2007 20:39:
Tässä Flash-video osaamisestani

---


Aika jees kyl, selkeesti Action Script hallussa - en oo meinaa ennen nähny sillä moista toteutettavan!



Sivua ei löydy
Etsimäsi sivu on voitu poistaa, sen nimi on voinut muuttua tai se on tilapäisesti poissa käytöstä.



Yritä seuraavaa:

Jos kirjoitit sivun osoitteen osoiteriville, tarkista, että se on kirjoitettu oikein.

Avaa sivuston portfolio.teknologiaplaneetta.com kotisivu ja etsi linkkejä sivuille, jotka sisältävät tarvitsemasi tiedot.
Valitse Edellinen ja kokeile jotain toista linkkiä.
Valitse Etsintäsivu-painike ja etsi tietoja Internetistä.





*nauru*


Joo, sama tuli mulle. Ei tainnut Matti pitää kauempaa hiiren siirtely-flässejä tallessa.
Tosin CV:stä kävi selville seuraavaa:
Tietojenkäsittelyn Perustutkinto, datanomi (Ikaalisten kauppaoppilaitos)
2003-2006

Eli taitaa olla UUNITUORE DATANOMI ^_^
evvk

Posts: 1,918

#24 • • Edited evvk

bates, 8.6.2007 14:48:
---
Mark Hamilton, 4.6.2007 20:39:
Tässä Flash-video osaamisestani

---


Aika jees kyl, selkeesti Action Script hallussa - en oo meinaa ennen nähny sillä moista toteutettavan!



Sivua ei löydy
Etsimäsi sivu on voitu poistaa, sen nimi on voinut muuttua tai se on tilapäisesti poissa käytöstä.



Yritä seuraavaa:

Jos kirjoitit sivun osoitteen osoiteriville, tarkista, että se on kirjoitettu oikein.

Avaa sivuston portfolio.teknologiaplaneetta.com kotisivu ja etsi linkkejä sivuille, jotka sisältävät tarvitsemasi tiedot.
Valitse Edellinen ja kokeile jotain toista linkkiä.
Valitse Etsintäsivu-painike ja etsi tietoja Internetistä.





*nauru*



öö joo
evvk

Posts: 1,918

#25 • • Edited evvk

domi, 8.6.2007 15:18:
---
bates, 8.6.2007 14:48:
---
Mark Hamilton, 4.6.2007 20:39:
Tässä Flash-video osaamisestani

---


Aika jees kyl, selkeesti Action Script hallussa - en oo meinaa ennen nähny sillä moista toteutettavan!



Sivua ei löydy
Etsimäsi sivu on voitu poistaa, sen nimi on voinut muuttua tai se on tilapäisesti poissa käytöstä.



Yritä seuraavaa:

Jos kirjoitit sivun osoitteen osoiteriville, tarkista, että se on kirjoitettu oikein.

Avaa sivuston portfolio.teknologiaplaneetta.com kotisivu ja etsi linkkejä sivuille, jotka sisältävät tarvitsemasi tiedot.
Valitse Edellinen ja kokeile jotain toista linkkiä.
Valitse Etsintäsivu-painike ja etsi tietoja Internetistä.





*nauru*

---

Joo, sama tuli mulle. Ei tainnut Matti pitää kauempaa hiiren siirtely-flässejä tallessa.
Tosin CV:stä kävi selville seuraavaa:
Tietojenkäsittelyn Perustutkinto, datanomi (Ikaalisten kauppaoppilaitos)
2003-2006

Eli taitaa olla UUNITUORE DATANOMI ^_^



Sou.. on nyt PHP/AJAX koodarina yhes hesalaises firmas. Noita ei oikeen kolutus niin kiinnosta, tai siis kiinostaa van sen tasolla ei niin merkitystä lopupeleissä ole. Käytäksää IE:tä kun tulee toi ilmoitus? Niimitäin docrootia ei oo häksätty Apaccessa näytään sivua X jos tulee HTTP 404.
evvk

Posts: 1,918

#26 • • Edited evvk
taidan joutua kouluun ens syksynä
evvk

Posts: 1,918

#27 • • Edited evvk
---
evvk

Posts: 1,918

#29 • • Edited evvk

uana, 22.6.2007 21:36:
---
Mark Hamilton, 22.6.2007 20:51:


Nominate my project!!!

---


jos laittasitte sen repositorynne paalle vaikka?

"Firefox no puede establecer una conexión con el servidor en fisheye.teknologiaplaneetta.com:8484."



Sori linkki on vaihtunut pitää korjata SourceForgen linkki

evvk

Posts: 1,918

#30 • • Edited evvk

uana, 22.6.2007 21:36:
---
Mark Hamilton, 22.6.2007 20:51:


Nominate my project!!!

---


jos laittasitte sen repositorynne paalle vaikka?

"Firefox no puede establecer una conexión con el servidor en fisheye.teknologiaplaneetta.com:8484."



Nyt on korjattu
evvk

Posts: 1,918

#31 • • Edited evvk

evvk

Posts: 1,918

#32 • • evvk
jaahas tonne mun demoon oli postattu vittuiluja.. mikä mun ammattitaidossa on muka vikana? Häh? Tämä on kai vain klubituslasita kateutta.
evvk

Posts: 1,918

#33 • • evvk

uana, 23.6.2007 13:52:
---
Mark Hamilton, 23.6.2007 13:32:
mikä mun ammattitaidossa on muka vikana?

---


esim?


---
uusin projectin sivut Apache Tomcat 5.5 pohjaiseksi HTML-sivuksi
---


tomcat pohjainen html sivu =D



niin mikä on vikana kun laittaa Tomcatille ihan vaan HTML-sivun eikä tee JSP/J2EE koodausta. Miksi se on tärkeää jos sivulla on niin vähän sisältöä?

Miten voin vastata kysymykseen esim? jos klubituksella tulee mulle alaarvoista vituilua sehän on klubitukselaisen mielipide jos en sen mukaan osaa ja sen pitää vastata siihen itse.

Sitä paitsi teidän kommentit esim. Web 2.0 on päin vittua mun omia komenteja kohtaan. Mä oon lukenut asiasta ja mm. AJAXilla toteutettu hommeli joka mahdollistaa kuvien uppauksen ilman selainlatausta on Web 2.0 esim Flirck kuvakalleriassa.

Haistaka vaan vittu..
Android

Posts: 3,908

#34 • • Edited Android

Mark Hamilton, 23.6.2007 14:00:
Haistaka vaan vittu..



En ohjelmoinnista ole erityisen perillä, mutta kommentoin ihan muuten vaan.

Olet kirjoittanut 1158 viestiä Klubituksessa, joista vähintään 90% on pelkkää trollaamista, aivopieruja ja jotka eivät yleensä älykkyydellä loista. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jos itse pysyttelisit asiallisella linjalla, olisi luultavasti todennäköisempää, että saisist asiallisempaa palautettakin. Pieni itsekritiikki olisi ehkä paikallaan.

(En ole kommentoinut töitäsi enkä aio, koska en ole perehtynyt aiheeseen)
yana

Posts: 877

#35 • • Edited yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

Mark Hamilton, 23.6.2007 14:00:
---
uana, 23.6.2007 13:52:
---
Mark Hamilton, 23.6.2007 13:32:
mikä mun ammattitaidossa on muka vikana?

---


esim?


---
uusin projectin sivut Apache Tomcat 5.5 pohjaiseksi HTML-sivuksi
---


tomcat pohjainen html sivu =D

---


niin mikä on vikana kun laittaa Tomcatille ihan vaan HTML-sivun eikä tee JSP/J2EE koodausta. Miksi se on tärkeää jos sivulla on niin vähän sisältöä?

Miten voin vastata kysymykseen esim? jos klubituksella tulee mulle alaarvoista vituilua sehän on klubitukselaisen mielipide jos en sen mukaan osaa ja sen pitää vastata siihen itse.

Sitä paitsi teidän kommentit esim. Web 2.0 on päin vittua mun omia komenteja kohtaan. Mä oon lukenut asiasta ja mm. AJAXilla toteutettu hommeli joka mahdollistaa kuvien uppauksen ilman selainlatausta on Web 2.0 esim Flirck kuvakalleriassa.

Haistaka vaan vittu..



poistin ton viimeisenkin postauksen koska tiesin etta se menee taas kerran tahan. tehty mika tehty. "om start"

kannattaako alkaa kertomaan mita sa oot lukenut "web 2.0" "hommeleista" ihmisille jotka oikeasti hanskaavat noi asiat. ja tota repoa browsaamalla myos nakevat sun ja sun esimiesten osaamisen tason.

en vaan nae pointtia miksi jaksat markkinoida itseasi taalla, ja muissa forumeissa joissa selkeasti on asiantuntevia ihmisia. just niita tyyppeja jotka istuu poydan toisella puolella kun sa oot tyohaastattelussa. eika taa oikeasti tee kovin hyvaa vaikutusta.

en ole tutustunut pintaraapaisua enempaa demi.fi web 2.0 ymparistoon mutta uskoisin etta loydat sielta paremmat markkinat itsellesi. uusia haasteita seka tuoreen asiakaskunnan jonka pain vittua olevat kommentit ovat sinulle hieman paremmin puolustettavissa

tama ei oikeasti ole ala-arvoista vittuilua vaikka varmasti koet sen siten. mutta jos kukaan ikina ehdottaa minun tai kenenkaan frendini projektiin sua niin helvetti jaatyy ennenkuin sa tuut saataa sinne yhtaan mitaan.
evvk

Posts: 1,918

#36 • • evvk

Android, 23.6.2007 14:08:
---
Mark Hamilton, 23.6.2007 14:00:
Haistaka vaan vittu..

---


En ohjelmoinnista ole erityisen perillä, mutta kommentoin ihan muuten vaan.

Olet kirjoittanut 1158 viestiä Klubituksessa, joista vähintään 90% on pelkkää trollaamista, aivopieruja ja jotka eivät yleensä älykkyydellä loista. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jos itse pysyttelisit asiallisella linjalla, olisi luultavasti todennäköisempää, että saisist asiallisempaa palautettakin. Pieni itsekritiikki olisi ehkä paikallaan.

(En ole kommentoinut töitäsi enkä aio, koska en ole perehtynyt aiheeseen)



Hei peace ei oteta niin vakavasti.. mun keskustelu ei oo koskaan ollut epäasiallista.. mutta muiden kyllä on.. vai väitätkö että kehari kuvian postaminen mun kommetien alle on asiallista.

Kuitenkin mää teen työkseni kaiken laistaa koodausta ja www-sivuja joten on ihan turhaa vituilla mulle että en muka osaa.

Et ehkä ole lukenut aikaisempia mun keskusteluja.
evvk

Posts: 1,918

#37 • • Edited evvk

uana, 23.6.2007 14:21:
---
Mark Hamilton, 23.6.2007 14:00:
---
uana, 23.6.2007 13:52:
---
Mark Hamilton, 23.6.2007 13:32:
mikä mun ammattitaidossa on muka vikana?

---


esim?


---
uusin projectin sivut Apache Tomcat 5.5 pohjaiseksi HTML-sivuksi
---


tomcat pohjainen html sivu =D

---


niin mikä on vikana kun laittaa Tomcatille ihan vaan HTML-sivun eikä tee JSP/J2EE koodausta. Miksi se on tärkeää jos sivulla on niin vähän sisältöä?

Miten voin vastata kysymykseen esim? jos klubituksella tulee mulle alaarvoista vituilua sehän on klubitukselaisen mielipide jos en sen mukaan osaa ja sen pitää vastata siihen itse.

Sitä paitsi teidän kommentit esim. Web 2.0 on päin vittua mun omia komenteja kohtaan. Mä oon lukenut asiasta ja mm. AJAXilla toteutettu hommeli joka mahdollistaa kuvien uppauksen ilman selainlatausta on Web 2.0 esim Flirck kuvakalleriassa.

Haistaka vaan vittu..

---


poistin ton viimeisenkin postauksen koska tiesin etta se menee taas kerran tahan. tehty mika tehty. "om start"

kannattaako alkaa kertomaan mita sa oot lukenut "web 2.0" "hommeleista" ihmisille jotka oikeasti hanskaavat noi asiat. ja tota repoa browsaamalla myos nakevat sun ja sun esimiesten osaamisen tason.

en vaan nae pointtia miksi jaksat markkinoida itseasi taalla, ja muissa forumeissa joissa selkeasti on asiantuntevia ihmisia. just niita tyyppeja jotka istuu poydan toisella puolella kun sa oot tyohaastattelussa. eika taa oikeasti tee kovin hyvaa vaikutusta.

en ole tutustunut pintaraapaisua enempaa demi.fi web 2.0 ymparistoon mutta uskoisin etta loydat sielta paremmat markkinat itsellesi. uusia haasteita seka tuoreen asiakaskunnan jonka pain vittua olevat kommentit ovat sinulle hieman paremmin puolustettavissa

tama ei oikeasti ole ala-arvoista vittuilua vaikka varmasti koet sen siten. mutta jos kukaan ikina ehdottaa minun tai kenenkaan frendini projektiin sua niin helvetti jaatyy ennenkuin sa tuut saataa sinne yhtaan mitaan.



ensinnäkin te että hanskaa Web 2.0 hommeita käsitys mailmassa sen paremmin kun minä itse.

toisekseen sää et oo tehnyt yhtään liikevaihtoo oman firman kautta... ihmetteleen klubituksen ja plattarin viestejä.

miten niin mun esimiehissä on vikaa?

oletko kuullut että on katellisia paska mulkuja jotka yt´rittää vaan paélata kilpailijat pois kaikin keinoin.

sitä paitsi
on vain harjoitus projekti jonka tarkoituksena on harjoitella oman sydeemin tekoa ja saada kokemusta. Niin miten nyt repositorystä muka näkee mun esimiesten tason kun mä on periaattessa CEO ja omistaja.. niin mitkä vitun esimiehet. Mun esimiehiä on asiakkaat ja muut CEO:t. Trkoitan että oon projektin admin eikä muilla ole sen kanssa mitään tekemistä eli mikään esimies ei päätä sen koodista ja sen oikeudellisuudsta.. en siis väitä että olen -__CEO vaikka päätän itse omasta yrittämisestä ja myynnistä yms.
Android

Posts: 3,908

#38 • • Android

Mark Hamilton, 23.6.2007 14:23:
Hei peace ei oteta niin vakavasti.. mun keskustelu ei oo koskaan ollut epäasiallista.. mutta muiden kyllä on.. vai väitätkö että kehari kuvian postaminen mun kommetien alle on asiallista.



En väitä.


Kuitenkin mää teen työkseni kaiken laistaa koodausta ja www-sivuja joten on ihan turhaa vituilla mulle että en muka osaa.

Et ehkä ole lukenut aikaisempia mun keskusteluja.



En väitä ettet osaa, koska en tiedä ohjelmoinnista pahemmin mitään.

Viittasin lähinnä siihen, että sinulla on tapana postata vähän turhan paljon tyhmiä viestejä muhin topiceihin.
evvk

Posts: 1,918

#39 • • Edited evvk

Android, 23.6.2007 14:38:
---
Mark Hamilton, 23.6.2007 14:23:
Hei peace ei oteta niin vakavasti.. mun keskustelu ei oo koskaan ollut epäasiallista.. mutta muiden kyllä on.. vai väitätkö että kehari kuvian postaminen mun kommetien alle on asiallista.

---


En väitä.


---

Kuitenkin mää teen työkseni kaiken laistaa koodausta ja www-sivuja joten on ihan turhaa vituilla mulle että en muka osaa.

Et ehkä ole lukenut aikaisempia mun keskusteluja.

---


En väitä ettet osaa, koska en tiedä ohjelmoinnista pahemmin mitään.

Viittasin lähinnä siihen, että sinulla on tapana postata vähän turhan paljon tyhmiä viestejä muhin topiceihin.



Joo toi pitää paikkansa että postaan kaikkee turhaa mutta kun mä en ota näitää niin vakasti. Ehkä oon huono ja pitäisi ottaa vakavasti.

Myöskin täällä klubarilla oman osaamisen markinointi on turhaa koska tällä ei oo muita kuin vain niitä jotka on töissä samalla alalla. Markkinonti onn kannattavaa vain jos teet esim. flaijereita bileisiin.
yana

Posts: 877

#40 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

Mark Hamilton, 23.6.2007 14:31:

toisekseen sää et oo tehnyt yhtään liikevaihtoo oman firman kautta...



tottatosiaan. en ole multinationaalifirman CEO kuten sina. painun aina valilla maan alle chillailemaan ja nauttimaan bahaman auringonlaskuista ja sukeltelemaan reeffille niin ei toi organisaation kasvu oo ollu mun juttu. revenueen sen enempaa menematta vaittaisin etta mun referenssit laittaa sun asiakkaita perseeseen anytime :)

ja siina sun tomcatissas on mun auditoimaa koodia


pitaa lahtee hakee pupuille puruja et saa hakin puhtaaks ja sit biitsille niin jatetaan taa tahan. sa voitit.