"Ainoastaan vastustaminen on tärkeää"-topic

279 posts, 14 pages, 61,381 views

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#121 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
edit: vastustan myös tuplapostauksia.

--
dasinoaisnvs

Verano

Posts: 4,649

#122 • • Verano Merituuli

k1mm0, 20.4.2006 16:44:
jos kyseessä on täysin subjektiivinen ja/tai tunnepohjainen mielipide.



Mä luulen, että äm vastustaa sua tässä asiassa.
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#123 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

Verano, 20.4.2006 16:51:
---
k1mm0, 20.4.2006 16:44:
jos kyseessä on täysin subjektiivinen ja/tai tunnepohjainen mielipide.

---


Mä luulen, että äm vastustaa sua tässä asiassa.



joo, mäkin vastustan tunnepohjaisia mielipiteitä (a.k.a. perstuntumaa).

--
dasinoaisnvs

äm

Posts: 2,376

#124 • • äm

Verano, 20.4.2006 16:09:
Karski, jos mä vaikka nyt sit perustaisin sen uuden topikin niin pystytkö sä moden ominaisuudessa siirtämään täältä viestejä sinne?



Mä vastustan sitä, että täältä (tai yleisesti mistä tahansa aiheesta) poimittaisiin valikoidusti tiettyjen ihmisten tiettyjä viestejä uuteen topikkiin ilman lupaa.

Ihmiset voi lukea ensin täältä nämä keskustelut omasta katkomattomasta ketjustaan ja siirtyä sitten teidän "MINÄ KYSYN - SINÄ VASTAAT - JA JOS VASTAAT VÄÄRIN, VASTAAT UUDELLEEN!" -topikkiin.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Verano

Posts: 4,649

#125 • • Verano Merituuli

äm, 20.4.2006 17:25:
Mä vastustan sitä, että täältä (tai yleisesti mistä tahansa aiheesta) poimittaisiin valikoidusti tiettyjen ihmisten tiettyjä viestejä uuteen topikkiin ilman lupaa.

Ihmiset voi lukea ensin täältä nämä keskustelut omasta katkomattomasta ketjustaan ja siirtyä sitten teidän "MINÄ KYSYN - SINÄ VASTAAT - JA JOS VASTAAT VÄÄRIN, VASTAAT UUDELLEEN!" -topikkiin.



Onhan noita quottailtu muitten tekstejä ennenkin esim off-topic -topikkiin. _Mutta_ ymmärrän ja kunnioitan oikeuttasi siihen, ettei sun viestejäsi siirrellä yhtään minnekään ilman sun lupaa. Eräällä toisella forumilla jossa hengaan meillä vain on tapana splitata ketjuja uusiin tai jopa jo olemassa oleviin, jos aletaan mennä offille jne.

Uujee, mä jaksan tällä hetkellä vastustaa korkeintaan tuota sadetta, joka masentaa entisestään.
siveys

Posts: 2,492

#126 • • siveys lovely

Karski,
Tästä mä en tingi, jumalauta sitä päivää
mä en aio nähdä kun joku perkeleen
byrokraatti ratkaisee, onko joku muu
kykenevä vanhemmaksi vai ei.


Meni jo. Jos haluat adoptoida lapsen on vastassa iso liuta "perkeleen byrokraatteja", jotka päättävät oletko kykenevä vanhemmaksi vai et. Jos siis satut olemaan luonnostaan hedelmätön, elät jo tällaisessa yhteiskunnassa. Mitenkäs nyt suu pannaan?
Android

Posts: 3,908

#127 • • Android

siveys, 20.4.2006 21:06:
---
Karski,
Tästä mä en tingi, jumalauta sitä päivää
mä en aio nähdä kun joku perkeleen
byrokraatti ratkaisee, onko joku muu
kykenevä vanhemmaksi vai ei.
---

Meni jo. Jos haluat adoptoida lapsen on vastassa iso liuta "perkeleen byrokraatteja", jotka päättävät oletko kykenevä vanhemmaksi vai et. Jos siis satut olemaan luonnostaan hedelmätön, elät jo tällaisessa yhteiskunnassa. Mitenkäs nyt suu pannaan?



Taisin jo kysyä samaa...

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=48972;pid=755572#755572
Epailija

Posts: 5,636

#128 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Vastustan sitä, että jälkiabortti ei ole yleisesti hyväksyttyä toimintaa.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

siveys

Posts: 2,492

#129 • • Edited siveys lovely
Jos puoltaa sitä, että adoption yhteydessä on hyvä tehdä selvitys adoptoijien kyvystä toimia vanhempina myöntää jo väkisin sen tosiasian, että on potentiaalisesti olemassa ihmisiä, jotka eivät kykene toimimaan vanhempina, mutta jotka silti niitä hankkivat.

Jos meillä on käsissämme ongelma niin minun mielestäni nimenomaan tämä topicci on se, jossa siitä ongelmasta pitäisi saada vaahdota ilman, että heti tullaan tivaamaan "perustele! täsmennä! määrittele! ratkaise! tai ole sitten hiljaa!".

Vähän sama kun sanoisin että "Mun mielestä on ikävää, että maailmassa on ihmisiä, jotka näkee nälkää" ja heti tultaisiin huutamaan, että "No mutta määrittele mikä on nälkä ja koska voidaan sanoa, että ihmsiet näkee nälkää? Mä en ainakaan aio nähdä sitä päivää, jona joku byrokraatti päättää et kuka saa vetää Big Macceja ja kenen on elettävä vedellä ja leivällä!"

Ainakin minä näen äm:n kirjoituksen nimenomaan valituksena siitä, että meillä on olemassa ongelma, johon ei ole olemassa hyvää ratkaisua. Se, että siihen ei ole olemassa hyvää ja vedenpitävää ratkaisua ei kuitenkaan mielestäni tarkoita sitä, että tästä ongelmasta pitäisi vaieta. Ehkä me jonakin päivänä löydämme sellaisen ratkaisun, johon voidan olla tyytyväisiä ja jolla saadaan tätäkin ongelmaa lievitettyä, mutta vaikeneminen ei ainakaan sen syntymistä edistä.

Vastustan siis vahvasti sitä, että aroista ja ongelmallisista asioista ei saisi keskustella.
siveys

Posts: 2,492

#130 • • siveys lovely

Epailija, 20.4.2006 21:31:
Vastustan sitä, että jälkiabortti ei ole yleisesti hyväksyttyä toimintaa.


Äidin vai lapsen? ;)
Epailija

Posts: 5,636

#131 • • Epailija Physicist, 2nd class.

siveys, 20.4.2006 21:36:
Äidin vai lapsen? ;)



Vastustan jälkiabortin rajaamista johonkin tiettyyn ihmisryhmään. ;)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Karski

Posts: 6,049

#132 • • Edited Karski Pomon kätyri

siveys, 20.4.2006 21:36:
Vastustan siis vahvasti sitä, että aroista ja ongelmallisista asioista ei saisi keskustella.



No justhan niist keskusteltais jos vastapuoli
siihen suostuis :D

Siis: lapsen tekemisen kieltäminen, miten se
sun mielestä käytännössä tehtäis? Pakkosterilointi?

Holtittomia vanhempia on olemassa, sitä tuskin
kukaan kieltää, mutta mitä tälle asialle sitten pitäis
tehdä? - Ja nyt mä haluaisin sit tosiaan jo jotain
muutakin kun pelkkää päivittelyä. Ongelmia olen
itse nähdäkseni jo esitellyt.

Edit: tehdääs tälle nyt sitten ihan oma topikki.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

siveys

Posts: 2,492

#133 • • Edited siveys lovely

Karski,
Siis: lapsen tekemisen kieltäminen, miten se
sun mielestä käytännössä tehtäis? Pakkosterilointi?


Ilmaisen itseäni ilmeisesti aika huonosti. Tarkoituksenani oli nimenomaan sanoa:

Ongelmat ja epäkohdat pitäisi pystyä osoittamaan huolimatta siitä kykeneekö esittämään käytännössä toimivan tavan ratkaista nämä ongelmat.

Erityisesti tässä topicissa ongelmaa pitäisi pystyä vastustamaan huolimatta siitä kykeneekö sen käytännössä ratkaisemaan.

Mikäkin vastustan tuota ulkona tihkuvaa sadetta, vaikka minulla ei ole harmaintakaan aavistusta miten ratkaisisin ikävän tilanteen.

Jos te haluatte ihan oikeasti keskustella siitä miten lapsen tekemisen kieltäminen voitaisiin joissakin tilanteissa toteuttaa ja millaisia sellaiset tilanteet ovat niin se keskustelu pitäisi hoitaa jossakin toisessa topicissa, koska se ei mitenkään liity vastustamiseen.

Vastustan siis edelleen sitä, että ongelma ei voi osoittaa, vaikka ei kuvittelekaan olevansa niin valaistunut, että kykenisi ne oikeasti ratkaisemaan.

Edit: eikö mitenlapsen olekaan yhdys sana? x)
siveys

Posts: 2,492

#135 • • siveys lovely

as, 20.4.2006 21:56:
Ootte kaikki väärässä! Minä voitin!


Vastustan sitä, että kukaan voittaisi. Varsinkaan elämässä.
Epailija

Posts: 5,636

#136 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Karski, 20.4.2006 21:45:
Edit: tehdääs tälle nyt sitten ihan oma topikki.



Vastustan, sillä luullakseni ehdin ensin.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Karski

Posts: 6,049

#137 • • Edited Karski Pomon kätyri

siveys, 20.4.2006 21:55:
Vastustan siis edelleen sitä, että ongelma ei voi osoittaa, vaikka ei kuvittelekaan olevansa niin valaistunut, että kykenisi ne oikeasti ratkaisemaan.



Mä vastustan näkemystä, jonka mukaan
huonot biologiset vanhemmat olis se perimmäinen
sosiaalinen ongelma, ja biologisen vanhemmuuden
kontrolloiminen sen ratkaisu.

Mä vastustan myös resurssien haaskaamista esimerkiksi
sateen vastustamiseen, se on kuitenkin osa luonnon
vääjäämätöntä kiertokulkua.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

xandra

Posts: 281

#138 • • xandra bambi
Mä vastustan tähän väliin eukalyptus-tuotteiden syömistä, koska eukalyptus on koalien ruokaa..! *grr*

*hih*

--
“Imagination is the highest kite one can fly”

Lauren Bacall

andi--

Posts: 1,381

#139 • • Edited andi-- lunttu
Vastustan salaatin ja muun vihreän syömistä, koska ne ovat ruoan ruokaa.

--
- RAAH -

Skenemursu

Posts: 1,568

#140 • • Skenemursu Vastarannan Kuha
ah tää on ihana topicci,

Viitaten aikaisempaan keskusteluun, vastustan kaikkia niitä spedejä jotka ottavat kunnianloukkauksena mitä tahansa tällä foorumilla heistä sanottua.

Vastustan seksinostamisen kieltämistä lailla, Vastustan armeijaa, Vastustan holhousyhteiskuntaa jossa asumme, Vastustan Irakin sotaa, Vastustan kaikenlaista sensurointia, jne