"Ainoastaan vastustaminen on tärkeää"-topic

279 posts, 14 pages, 61,322 views

Cloud

Posts: 2,162

#221 • • Cloud Game Freak

josbe, 1.6.2006 14:58:
Vastustan typerää ja epäloogista ajattelutapaa.
Sitä, että joku on jostain asiakysymyksestä jotain mieltä sillä perusteella, että "tää on mielipidekysymys", kun huomaa, ettei ole kykeneväinen perustelemaan.



vastustan sitä, että asioisat pitäisi aina olla niin helvatun selittävä. Jos on sitämieltä, että punainen on ruma niin puinainen on ruma vaikka siinä, ei olisi suuria ajatuksia takana.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

josbe

Posts: 1,982

#222 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Cloud, 1.6.2006 15:22:
---
josbe, 1.6.2006 14:58:
---


vastustan sitä, että asioisat pitäisi aina olla niin helvatun selittävä. Jos on sitämieltä, että punainen on ruma niin puinainen on ruma vaikka siinä, ei olisi suuria ajatuksia takana.


Ensimmäistä lausettasi en ymmärrä, mutta eniveis:
Tuo on nimenomaan mielipide-, ei asiakysymys. Et tainnut lukea, mitä vastustan.
kAiStA

Posts: 229

#223 • • kAiStA
Vastustan vastustamista.
Vastustan vastustajia.
Vastustan vastustettavaa.
Vastustan vastustamattomia.
Vastustan vastustamatonta.
Vastustan vastustamattomuutta.

--
Let the music be your only God..

asdf

Posts: 3,155

#224 • • Edited asdf
Vastustan sitä, että jos on tärkeää asiaa ilmoitettavana, niin siihen vitun puhelimeen ei vaan vittu voi vastata! Vittu.

*hmph*

Perkele.

edit: Ja vastustan kans sitä et systeri saa pois muuttaessaan toisen meiän liian hyvistä sohvista ja mä en saa mitään!
Jone

Posts: 8,258

#225 • • Jone Archibald Haddock
Vastustan sitä, että puhelimeen pitäisi vastata. 80% ajasta mun ensimmäinen reaktioni puhelimen soidessa on ääneen ärähdetty "voi vittu" ja noin puoliin puheluista en jaksa kiinnostua vastaamaan ollenkaan.
asdf

Posts: 3,155

#226 • • asdf

Jone, 1.6.2006 16:20:
Vastustan sitä, että puhelimeen pitäisi vastata. 80% ajasta mun ensimmäinen reaktioni puhelimen soidessa on ääneen ärähdetty "voi vittu" ja noin puoliin puheluista en jaksa kiinnostua vastaamaan ollenkaan.



Jep yhdyn tähän, mutta silloin kun itellä on sitä tärkeää asiaa niin toi vastaamattomuus on helvetin raivostuttavaa.
Riku

Posts: 3,187

#227 • • Riku The Little Prince

mayah, 1.6.2006 16:30:
---
Jone, 1.6.2006 16:20:
80% ajasta mun ensimmäinen reaktioni puhelimen soidessa on ääneen ärähdetty "voi vittu"

---


No sanotaan 90%, niin pysytään realistisina.

Mä inhosin kännykkää keksintönä jo aikanaan kun se tuli kaikkien saataville, enkä ihan turhan takia näköjään, eli liityn Jonen kerhoon.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Jone

Posts: 8,258

#228 • • Jone Archibald Haddock

mayah, 1.6.2006 16:30:
No sanotaan 90%, niin pysytään realistisina.



Haluisin huomauttaa, että mun puhelin on joskus myös äänettömällä ihan tarkoituksella. Silloin en sen soidessa ärähtele yhtään mitään. *hihu*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#229 • • Aziz Combat Fighter
Mä vihaan ihmisiä jotka trendikkäästi sanoo vihaavansa kännyköitä.

Onhan ne nyt aika helvetin hyvä keksintö ja tekee miljoonista asioista just niin paljon helpompia.

Mut onhan se toisaalta niin et kaikki moterni on pahaa, takas puihin vaan asumaan.
Jone

Posts: 8,258

#231 • • Jone Archibald Haddock
Mä en vihaa kännyköitä. Kännykät on tosiaan helvetin käteviä. Mua vaan hatuttaa se ainainen soiminen, koska suurin osa mulle tulevista puheluista tarkoittaa että mun joko A) pitää tehdä jotain jollekin tai B) olis pitänyt tehdä jotain jollekin ja en oo tehnyt sitä ajoissa. Therefore aina kännykän soidessa vituttaa vaikka soittajaksi sitten paljastuisikin taho, joka ei halua musta mitään.
Riku

Posts: 3,187

#232 • • Edited Riku The Little Prince

Ana-5000, 1.6.2006 16:41:
Mä vihaan ihmisiä jotka trendikkäästi sanoo vihaavansa kännyköitä.

Onhan ne nyt aika helvetin hyvä keksintö ja tekee miljoonista asioista just niin paljon helpompia.

Mut onhan se toisaalta niin et kaikki moterni on pahaa, takas puihin vaan asumaan.

Ei ne ihmiset yhtään sen onnellisempia ole on niillä kännykät tai ei, asuu ne puussa tai ei. Koko planeetan kannalta taitais olla huomattavasti parempi että asuttais edelleen puissa. Ja täällä oli tarkotus puhua vastustamisesta, ei vihaamisesta. Sun inhos mua kohtaan on kyllä ollu tiedossa jo kauan, ei sitä enää tarvitse todistella keksimällä random-aiheita sille *pus*

Ps. Mun kännykän vihaamisessa tuskin on mitään trendikästä kun se on jatkunut suurinpiirtein sun yläasteajoista lähtien.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#233 • • Aziz Combat Fighter

Riku, 1.6.2006 17:00:
---
Ana-5000, 1.6.2006 16:41:
Mä vihaan ihmisiä jotka trendikkäästi sanoo vihaavansa kännyköitä.

Onhan ne nyt aika helvetin hyvä keksintö ja tekee miljoonista asioista just niin paljon helpompia.

Mut onhan se toisaalta niin et kaikki moterni on pahaa, takas puihin vaan asumaan.

---
Ei ne ihmiset yhtään sen onnellisempia ole on niillä kännykät tai ei, asuu ne puussa tai ei. Koko planeetan kannalta taitais olla huomattavasti parempi että asuttais edelleen puissa. Ja täällä oli tarkotus puhua vastustamisesta, ei vihaamisesta. Sun inhos mua kohtaan on kyllä ollu tiedossa jo kauan, ei sitä enää tarvitse todistella keksimällä random-aiheita sille *pus*

Ps. Mun kännykän vihaamisessa tuskin on mitään trendikästä kun se on jatkunut suurinpiirtein sun yläasteajoista lähtien.



Jätkä on hikiseen mua kaks vuotta vanhempi, aika kehnoo droppaa tollasii "sun yläaste"-juttuja :P

Mä vaan vastustan kännyköiden vastustamista!
Riku

Posts: 3,187

#234 • • Edited Riku The Little Prince

Ana-5000, 1.6.2006 17:26:
Jätkä on hikiseen mua kaks vuotta vanhempi, aika kehnoo droppaa tollasii "sun yläaste"-juttuja :P

Niin, eli sä olit yläasteella siinä vaiheessa kun mä jo kiroilin tota ääneen. Eli tottahan se on. Jos mä sain sut hyppimään seinille edes ton verran tollasen pienen turhan ja tyhmän kuitin ansiosta, niin aina parempi :)

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#235 • • Edited Aziz Combat Fighter

Riku, 1.6.2006 17:40:
---
Ana-5000, 1.6.2006 17:26:
Jätkä on hikiseen mua kaks vuotta vanhempi, aika kehnoo droppaa tollasii "sun yläaste"-juttuja :P
---
Niin, eli sä olit yläasteella siinä vaiheessa kun mä jo kiroilin tota ääneen. Eli tottahan se on. Jos mä sain sut hyppimään seinille edes ton verran tollasen pienen turhan ja tyhmän kuitin ansiosta, niin aina parempi :)



pleh.
Cloud

Posts: 2,162

#236 • • Cloud Game Freak

josbe, 1.6.2006 15:37:
---
Cloud, 1.6.2006 15:22:
---
josbe, 1.6.2006 14:58:
---


vastustan sitä, että asioisat pitäisi aina olla niin helvatun selittävä. Jos on sitämieltä, että punainen on ruma niin puinainen on ruma vaikka siinä, ei olisi suuria ajatuksia takana.

---

Ensimmäistä lausettasi en ymmärrä, mutta eniveis:
Tuo on nimenomaan mielipide-, ei asiakysymys. Et tainnut lukea, mitä vastustan.



Eips oo kyse siitä. Mä vain vastustan :) Kuten otsikkokin sanoo vain vastustaminen on tärkeää. Siispä vastustan :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

MiMoSa

Posts: 1,664

#237 • • MiMoSa
Vastustan kesää, jolloin ei ole lomaa!*grr*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

wiwi

Posts: 1,575

#238 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Vastustan sitä, että asioita tehdään vain sen takia että niitä kuuluu tehdä. Vastustan sitä, että minun pitäisi millään tasolla olla kiinnostunut tekemään jotain, minkä ainoa peruste on, että niin on aina tehty. Erityisesti vastustan ihmisiä, jotka eivät halua tai kykene kyseenalaistamaan yhtään mitään ja odottavat kaikkien muidenkin olevan yhtä jumiutuneita ja sokeita.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Kauluspaita

Posts: 91

#239 • • Kauluspaita
Vastustan lidlin purkkaa. Siittä tulee flunssainen olo.

--
-Taistelu rauhan puolesta on samaa kuin naiminen neitsyyden puolesta-