"Ainoastaan vastustaminen on tärkeää"-topic

279 posts, 14 pages, 61,321 views

noemi

Posts: 535

#241 • • noemi
Mä VASTUSTAN järkyttävän törkeen loukkaavan pientä ja onnetonta opintotukea. *grr* Lisää ilmasta rahaa! Se, että mä oon laiska ei oo mikään peruste sille että mun pitäis olla myös köyhä. *dissaa* Daa!!1

--
Oikeutta koneille!

Tripla-T

Posts: 373

#242 • • Tripla-T Räntämäen Lataamo
Vastustan viherpipertäjiä ja niiden älyttömiä ajatuksia maapallon pelastamisesta. Turha paasata, että maapallolla on liikaa väkeä täällä Suomessa. Voit samantien ottaa koneen kiinaan tai intiaan ja aukoa päätäsi siellä. Muhahaah ! Maapallo tulee kuolemaan ja me kaikki sen mukana. Nauttikaamme hetken menosta.

--
Crom ! - Conan Barbaari

Heli

Posts: 1,489

#243 • • Heli vai kuka se oli
vastustan viherpipertäjien vastustajia.

--
ei se väärin ole.

T0mbstone

Posts: 728

#244 • • T0mbstone The Process.
Vastustan vastustajien vastustajia. *hih*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

SamHard

Posts: 2,098

#245 • • SamHard
Vastustan ylikaupallista, ylilyödysti ympäripyöreänpehmeänkaikillekivankuuloisen paskan
r&b/rappi yksinkertaisen suhina/haitsu jee jee vokalit ym. sisältävän "musiikin"
"tuottamista"!!
Avatar
#246 • • Annakins Guest

Tripla-T, 18.4.2007 19:50:
Voit samantien ottaa koneen kiinaan tai intiaan ja aukoa päätäsi siellä.



Et voi, lentokoneet saastuttaa.
Heli

Posts: 1,489

#247 • • Heli vai kuka se oli
Vastustan mun mielipiteiden vastustajia! *plur*

--
ei se väärin ole.

typ0

Posts: 1,892

#248 • • typ0 syntax error
VSTASTAVAAN!!!1111 *grr**grr*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Heli

Posts: 1,489

#249 • • Heli vai kuka se oli
vihaan typojaki!!1

--
ei se väärin ole.

Tripla-T

Posts: 373

#250 • • Tripla-T Räntämäen Lataamo
Vastustan koleita kaamuja jolloin pitää pyöräillä töihin !

--
Crom ! - Conan Barbaari

Jone

Posts: 8,258

#251 • • Jone Archibald Haddock
Vastustan jyrkästi täysin perseellään olevaa unirytmiä. 24 tunnin syklistä olisi kiva kuluttaa 8 tuntia putkeen nukkumiseen noin välillä 23.00-07.00. Kun ko. sykli rikkoutuu niin, että uneen tarkoitetut 8 tuntia nukutaan neljässä kahden tunnin pätkässä ja lopun aikaa tehdään töitä, niin saadaan aikaan niin mielenkiintoisia tuloksia, että morjens vaan.

Vastustan myös sipsejä ja pähkinöitä. Ei kiitti mulle ensimmäistäkään ihan hetkeen.

Jotta vastustaisin kolmea asiaa tänäänkin, niin vastustan myös sitä, että joku rotta on juonut mun kaikki Kokikseni. Aamu ei starttaa ilman Kokista ja/tai Batteryä.
Dementation

Posts: 2,892

#252 • • Dementation wednesday?
Vastustan hammashoitajia, jotka lukee säädöksiä tarkalleen ja pakottaa mut 4,5 minuutin tikinpoistohomman takia menemään yksityiselle ja maksamaan siitä itseni kipeäksi, vain koska en juuri tällä hetkellä ole sen kuntayhtymän asukas, jonka alueella olen koko sen viikon kun tikit pitäisi suustani poistaa.

Eikä tähän auta se, että olen ollut sen kuntayhtymän asukas 20 vuotta ja saatan vielä joskus olla uudestaankin, enkä edes kelpaa päivystykseen, koska tilanteeni ei ole "akuutti"!!! Eihän se ole akuuttia jos tikit pitää olla vähintään 7 päivää ja saavat olla max 10 päivää ja sinä aikana en pysty nykyisen asuinkaupunkini terveyskeskukseeni menemään... *grr* *hmph*

Pitäis varmaan v*ttu antaa tikkien mädäntyä suuhun ja mennä sitten niiden päivystykseen kysymään, että kelpaanko jo tänne???

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Sallakat

Posts: 2,220

#253 • • Sallakat jungle, baby !
vastustan toimiston yhteisiä siivouspäiviä ennen muuttoa, jolloin minä olen ainoa kuka tulee klo 9 paikalle ja jolloin muut valuvat klo 10-11 *grr*
phear

Posts: 804

#254 • • phear <X>
Vastustan useamman päivän ryyppäämisestä johtuvia useamman päivän krapuloita.
psydog

Posts: 4,536

#255 • • psydog I’ve seen the Promised Land!
Vastustan bileidenjälkeisen koomailun. Se on niin PASKA olontila mikä saapu jatkojen jälkeen. *igor*
RiD

Posts: 2,817

#256 • • RiD Nukemi
Vastustan tälläsiä vitun aamuja kun herään siihen että ihmettelen että onpa ulkona puoli seitsemän karmea liikenne jo, huomatakseni että kello onkin kahdeksan ja oon taas peukku perseessa nukkumaan mennessä säätänyt herätyskelloa.

Vastustan myös linja-autoja jotka eivät voi odottaa pysäkillä sen vertaa että viimeinenkin asiakas pääsisi sisään, samantien liikennevalon vaihtuessa vihreäksi tämä vitun linja-auto porhaltaa karkuun jättäen mut n.3 metrin päähän sisäänpääsystä.

Vastustan omaa laiskuuttani ja sitä etten ikinä jaksa siivota liukastuessani n. 42939429kertaa postilaatikosta tuputettuihin paskoihin mainoslehtisiin lyöden olkapääni ulko-oveen kohtuu kipeästi.

Vastustan n.30min odottelua kotona seuraavan linja-auton lähtöön selkeästi hieman kuumeisena ja kurkku sen tuntuisena että joku ois sullonut ananaksen poikittain sinne.

Vastustan hyvin alkaneen aamun jälkeen kouluun saapuessani opettajia joiden elämäntehtävänä on valitus turhanpäiväisistä asioista, kuten siitä että en ole ollut tunneilla paikalla vaikka kys. kurssin sisältö on minulta jo käytännössä suoritettu ja arvioitu. Kys. kurssilla ei ole tehty muuta kuin yksi työ jonka aikana olin paikalla.

Vastustan että koulussa on ruokana kaalikeittoa. Tämä ei minulle mene jakeluun, eikä ikinä tule menemäänkään.

Vastustan tupakka-askeja joista loppuu sisältö.

Vastustan tällästä turhanpäivästä istuskelua koulussa koska mun kuulemma pitäisi käydä täällä vaikka oonkin tän jo suorittanut (?!)

Vastustan tätä koko päivää ja kaikkea siihen liittyvää.

--
*super* *possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#257 • • hallucinogen Edain
Vastustan sitä, että mulla on matikantentti huomenna ja mun laskin alkoi vetelee just viimesiä.

--
pikku-*possu*

¡ Previous post about a year ago !
Jone

Posts: 8,258

#258 • • Edited Jone Archibald Haddock
Vastustan sitä ettei kukaaan ole vastustanut täällä mitään pitkään aikaan. Kyllä sitä nyt pitää maailmasta vastustettavaa löytyä, perhana.

Vastustan myös eilen samassa lentokoneessa olleita Mike Monroen näköisiä pissiksiä, joilla oli joka asiasta jotain ulistavaa. Se, että äitinne on laittanut teidät tarjouslennolla ulkomaille kun ei ole enää jaksanut katsella kotona pakkeloituja naamojanne ja typerästi tupeerattuja tukkianne ei tee teistä maailmantähtiä joille lentoemäntien pitäisi pystyä pullauttamaan perseestään vaikka kuusimetrinen sitruuna pyydettäessä.

Vastustan jyrkästi sitä etten enää pikagooglettamisella löytänyt pitäviä perusteita "Lidl on perseestä"-luennon pohjustamiseksi. Inhoan ko. kauppaa kaikin mahdollisin puolin ja vaadin saada mahdollisuuden saada muitakin enemmän puolelleni. Vastustan sitä ettei nykyään löydä enää niin helposti lokaa ko. kauppaketjusta kuin vielä pari vuotta sitten - silloin Lidlin vastustamiselle oikeutuksen löytäminen oli melkoista tikkunekkujen viemistä lapsilta. Vanhat hyvät takaisin ja heti!
aada

Posts: 736

#259 • • aada
Vastustan sitä, ettei jäätelöstä saa syödä vaan suklaata päältä. Miksi syödä jäätelö kun se on pahaa ja plussana erikseen ostettu suklaa ei ole sama asia, joten tässä tavassa on joitain ideaakin.
hemuz

Posts: 2,178

#260 • • hemuz kätevä emäntä

Jone, 25.6.2008 18:04:

Vastustan myös eilen samassa lentokoneessa olleita Mike Monroen näköisiä pissiksiä, joilla oli joka asiasta jotain ulistavaa. Se, että äitinne on laittanut teidät tarjouslennolla ulkomaille kun ei ole enää jaksanut katsella kotona pakkeloituja naamojanne ja typerästi tupeerattuja tukkianne ei tee teistä maailmantähtiä joille lentoemäntien pitäisi pystyä pullauttamaan perseestään vaikka kuusimetrinen sitruuna pyydettäessä.



REPS *lmao**nauru*