Minkä väriset hiukset sulla on ja miksi?

396 posts, 20 pages, 165,219 views

Verottaja

Posts: 1,174

#21 • • Verottaja no-life / luuviulu
Oli puna/musta irokeesi. Seuraavaks pelkkää mustaa.
Miksi? Enpäs osaa sanoa. Naperona halusin keesin, mutta
en silloin "uskaltanut" ottaa. Nyt on korjattu tuokin asia. *hihu*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Liqued

Posts: 187

#22 • • Liqued CyberHemuli
Tukka on musta ja pörrössä.. Miksikö? Varmaan siks koska en osaa muuten sitä enäään pitää.. Monen monta vuotta ollut pörrökampaus, paitti tossa välissä kun tukkani menin mokoma ajelemaan*blush* Onneks kasvaa hyvää vauhtia takas :)

--
Spin!

Mellu-

Posts: 4,006

#23 • • Mellu-
mustaaaaaaaah *goottiörinäefectihymiö*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Kolera

Posts: 4,256

#24 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
kalju niin kauan kuin ne kasvaa hiustenleikkuukoneella vedetystä jäljestä niin pitkiksi että taas vetelen koneella pois. Yleensä siinä vaiheessa leikkelen kun hiukset rupee sitomaan vettä ja se valuu siitä sitte ajan mittaa pitkin naamaa

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Amma

Posts: 2,383

#25 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Suhteellisen mega blondit - ja ihan aidot elovenat onkin. Ollut tän väriset koko pienen ikäni lukuunottamatta niitä lapsena Kumpulan maauimalassa vietettyjä kesiä, jolloin suortuvat värjäytyivät vaaleanvihreiksi kloorin vaikutuksesta. Ai niin, kerran oli myös vähän punaista spraytä päässä pari päivää.
Nää on ollut jo niin pitkään tän väriset, etten oikein uskalla kokeilla mtn uutta ja erilaista. Tää väri tosin lienee suoraan verrannollinen äo:n tasoonkin, mikäli blondivitseihin on uskominen. Vaihtelu vois kyllä virkistää...

--
*etsiskel*

Lincra

Posts: 181

#26 • • Lincra Se Baarimikotar
pitkät mustan-ruskeen-punasen-sekotus... jostain suunasta katottuna. *nauru*

--
Kyllä minä nimiä muistan, mutta en kenen ne on

Caro²

Posts: 5,301

#27 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Oli vaaleekupari.. ny on juurista tullu normiväritys..

väri toki ku soon nii söpöööööö
Braini

Posts: 76

#28 • • Braini raihnanen
tumman ruskeat hiukset ja ilmeisesti pitäis syyttää äippää ja pappaa geeneistä
Chainboy

Posts: 363

#29 • • Chainboy
Ruskeat normaalisti , mut enpäs muista koska viimeksi olisin nähnyt oman värini....?? mutsi sanoo et olen pahempi kuin tytöt !!! ja sen on kyllä totta : värit vaihtuu aina sen mukaan millä tuulella olen? joskus punaista , mustaa, blondia , neon sinistä, pitkää ,lyhyttä jne. kerrankin vaan meni hermot niin tartuin koneeseen ja vedi tukan pois. se tosiaan riippuu niin tuulesta ja siitä kans mitä mun parturi kaverit on mieltä koska ne osittain vaikuttaa (paljonki) miltä näytän.....

--
I am gay, so what ? = makunsa kullakin, sanoi koira munia nuollessaan

micqo

Posts: 1,094

#30 • • micqo
Tumman lila, vaihdan kuukauden/kahden välein väriä + tyyliä... olen tainnut kokeilla jo kaikki maailman värit tässä vuosien aikana, heh *nauru*
remotion

Posts: 5,283

#32 • • remotion nostatus guru
mä laitoin kans entisen 2 värisen tilalle mustan ja uhrasin pari kissanpentua siina samalla LOL
rainy

Posts: 208

#33 • • rainy
Mustat koska olen angstinen teinityttö! *tirsk* Tosin nää alkaa olemaan aika ruskeen sävyset kyl jo ku väri on haalistunu. *hymy*
alphamagic

Posts: 3,628

#34 • • alphamagic
Ihanat omat harmaat koska ajoin pari viikkoo sitte kaikki pois. Tartteis ehkä tehdä jotain. *hymy*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

gerry

Posts: 979

#35 • • gerry
Oma väri on sellainen vaalean ruskea (en tiedä miksi:) mutta olen värjänny ne blondiks. Heh, kaikki uskottavat konemuusikoit on blondeja;) No eih... Montaa vuotta värjänny mustiks mut huomannu vasta viime aikoina ettei musta ole mun väri. Se tekee kasvoista kalpeita eikä muutenkaan sovi. Värit rules, varsinkin valkoinen.

--
by B.C.S

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#37 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

gerry, 27.10.2005 14:20:
Oma väri on sellainen vaalean ruskea (en tiedä miksi:) mutta olen värjänny ne blondiks. Heh, kaikki uskottavat konemuusikoit on blondeja;) No eih... Montaa vuotta värjänny mustiks mut huomannu vasta viime aikoina ettei musta ole mun väri. Se tekee kasvoista kalpeita eikä muutenkaan sovi. Värit rules, varsinkin valkoinen.



joo vaihtelu virkistää

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

zenny

Posts: 1,145

#38 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Punapäänä ollu nyt jonku puolisen vuotta.. ja kyl tää punanen tuntuu nyt aika mun väriltä.. mut eiköhän tääki väri viel monet kerrat muutu joksku muuks... *joo*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Pauha

Posts: 515

#39 • • Pauha
Mustat on ollu syntymästä asti. Eipä ole kyllä tehnykkää mieli värjätä.

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

meklr

Posts: 206

#40 • • meklr Kun hiiret on poissa, niin kissat hyppii seinille.
Plääh.... oon intis ja siks en voi värjätä tai mitään muutakaan...*nyyh*

mut on ollu melki kaikki värit... vihree on ainut mitä ei o viel ollu... mut pinkki on kai kaikkein oudoin viäl q oli sellanen spede letti.... ei kyl ehtiny kauaa oleen q tuli hautajaiset vastaan ja aattelin olla järkyttämät koko sukuu..*hih*