Minkä väriset hiukset sulla on ja miksi?

396 posts, 20 pages, 165,245 views

Avatar
#221 • • cjet Guest

Gini, 9.11.2006 11:15:
---
cjet, 9.11.2006 09:57:
Blond, because blondes have always more fun.. *vink*


---


but brunettes remember it the next day!*vink*



Tarviiks kaikkee aina muistaa jos on vaa yksinkertaisesti nii ihana? *ding* *nauru*
xl8r

Posts: 2,227

#222 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Mustat, vaalennettu raita koko pään yli irokeesimalliin.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

larzizi

Posts: 1,661

#223 • • larzizi
Tällä hetkellä on punamustat *sydän* Musta pohja johon juuret värjätty punasiksi + päältä ensin vaalennettu jonkun verran mustaa (ja muutamia satunnaisia kohtia ympäri päätä) ja sen jälkeen värjätty punaseksi.

Tykkään tästä ihan hirmusesti *hihu*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

PuuhaOsku

Posts: 1,309

#224 • • Edited PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...
Piti tulla tummanruskeat.. Mutta mustalta nää näyttää*nauru*
Jna värjäs
Jago

Posts: 4,039

#225 • • Jago un-trained monkee
yritä nyt sit taas päättää mitä äänestää.. puna-oranssi&mustat

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

kinderi

Posts: 1,783

#226 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Tummaatummaa,melkein mustaa jossa on parit punaset raidat.
Tykkään,pitempään jo tälleen halunnu ja tietty pääsyy : Äiti makso kampaajan *tirsk*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

ComiK

Posts: 23

#227 • • Edited ComiK
maantienharmaa on pop.
- koska tälläinen väri mulle on suotu.*hih*
Avatar
#228 • • Elwira Guest
Vaihtuu koko aika.. Voin kertoo värit joita ette tuu näkeen mulla ikinä päässä.
Blondi ja keltainen.
ravec

Posts: 1,102

#229 • • Edited ravec
Alkaa vanhus harmaantuu. Hopea hapsi.

Silloin tällöin Herra Gekko tuuppaa jotain kivaa väriä.
Viimesen 6 vuoden aikana on ollut neon sektorista violetti, punainen, oranssi, sininen
Almost valkoinen, musta, harmaa ja 62 muuta väri yhdistelmää.

Muutamista on jäänyt kuvia.

http://www.ravec.1g.fi/kuvat/HiusKuvat/

Edit: down below

Värjään hiuksiani, koska näin ollen tunnen olevani lähempänä sitä puolta itsestäni, jota on olen joutunut rajoittamaan nykyisen elämän varjolla. Kaksosen toinen puoli.
Ehkä voin joskus olla vain Ibizilla rantatuolissa ja nauttia kun muut clubbaavat.
Daverian

Posts: 491

#230 • • Daverian
Mustat joissa on punaisia raitoja. Teki mieli vaihtaa vähän tyyliä kun niin kauan piti punaista väriä niissä. Kohta pitäisi leikata myös vähän erilailla.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

vinsku

Posts: 749

#231 • • vinsku huba huba
Mustat.

Syy 1) Koska 2003-2004 Japanivillityksessäni halusin samanlaiset hiukset kuin japanilaisilla(rokkareilla). Rokkareilla tukassa kyllä oli vaaleanpunaista ja sähkönsinistäkin.

Syy 2) Musta väri on siitä lähtien pysynyt päässäni, koska oon päättänyt että se sopii mulle kun .. tukka päähän? *joo*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Alyna

Posts: 194

#232 • • Edited Alyna
Tummat on. Oikea väri on blondi (*blush*), mutta tummaksi värjäsin koska yleensä ihmiset värjää tummista vaaleiks.. Päätin olla rebel ja värjäsinkin toisin päin *hih*

Edit: Ainiin, plus että menis ikuisuus saada näistä enää vaaleita *nauru*
Avatar
#233 • • pia^^ Guest
Tumma, jotenki tykästyny värii. Oma hius on punertavamaantienruskee ja tossa syy miks värjään *nauru*
Lyylikki

Posts: 2,975

#234 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Vaaleat, ihan omat blondit ovat olleen jo useamman vuoden. En saa kuulemma värjätä, sopii niin hyvin. Välillä kaipaisi ehkä piristystä ja vaihtelua, mutta olen huomannut muitten värien kanssa sen, että kun iho on tämmöinen kalponen, niin se vaatisi esimerkiksi meikeiltä ja vaatteilta aivan toisia asioita, jos tukka olisi jonkun värinen.

Onhan se ollut punainen, vialotti, ruskea, oranssi, luumu ja ties mitä näiden kaikkien väriyhdistelmien yhdistelmiä, mutta ikinä ei mustaa. Toisekseen, se näyttää hippasen hassulta, jos on tumma tukka, eikä kulmakarvoja tai ripsiä. Se niiden värjäys kun on kotikonstein aika syvältä ja ehtii haalistua seuraavaan kampaamokertaan.

Niin ja sitten lisää syitä. Näyttää tyhmältä, kun tulee blondi juurikasvu. Näyttää helposti siltä, että se tukka alkaa "ilmasta" eli joutuisi melko usein sitä sitten värjäilemään. Ja värjäily kampaajalla maksaa ihan sikana, kotikonstein ei ihan niin paljon, mutta olen jotenkin aina suosinut kampaajia. Nih.

Ja juu. Ei muuten pysykään mikään väri mun päässä. Hiuksessa itsessään kun ei ole juuri pigmenttiä, niin siihen ei tartu keinotekoisetkaan pigmentit niin hyvin. Näin mulle selitettiin, en sitten tiedä, mutta todellinen ongelma värien kanssa aina oli, että ne haalistuivat mielestäni liian nopeasti. Kaikkia keppaskonsteja kyllä kokeiltiin, suoraväriä pohjalle ja pigmentointia perusvärillä, mutta ei toiminut. Ehkä tukka-aineet on kehittynyt tässä muutamassa vuodessa niin, että voisi kokeilla jotain väriä joskus taas.

Haluaisin ehkä semmoisen metallinhohtoisen kuparin...hmm...
Sundust

Posts: 314

#235 • • Sundust Behind The Sun
Vanha tekno tukka on kasvanut vuodessa tyyliin "luonnonkihara liuhuletti" *hih* alkuperäinen väri tumman ruskea, jonka värjäsin "cosmic blue" eli musta letti ripauksella sinistä sävyä, joka tosin näkyy vain valoa vasten.

--
*jiihaa* Danger i´m raving...

Citty

Posts: 113

#236 • • Citty
Jos nyt hetken aikaa pitäis tätä punasta ja sit taas vaihtais väritystä*hymy*
Jago

Posts: 4,039

#237 • • Jago un-trained monkee
siili
mustat sivut ja oranssinpunanen pääliosa

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

lostgone

Posts: 2,493

#238 • • lostgone
Punaruskeat. Ei saa vaikuttaa vaaralliselta/uhkaavalta.

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

kamomilla

Posts: 31

#239 • • kamomilla
Ruskeeta on, ollut jo jonkun aikaa. Alkuperäinen on se tuttu suomalainen maantienharmaa, nyt pidän tätä vähän tummemman ruskeana ja raidoitettuna. Kauheasti tykkäisin punaisista raidoista mutta kun ei pysy kuin muutaman hassun viikon...
Bellezaaa

Posts: 573

#240 • • Bellezaaa Afrodite*
Tyyli muuttu mut väri säily eli talvilook päälle.
Sellaset ku Ziyi Zhang:lla tuol kuumimmat emännät osios*vink*