Minkä väriset hiukset sulla on ja miksi?

396 posts, 20 pages, 165,627 views

KooKie

Posts: 4,338

#61 • • KooKie aka. Petress Pan
Punaiset. Olin vaikka kuinka kauan unelmoinut punaisista hiuksista (ehkä suurin syy siihen veikan punapää -exä, ketä on aivan mielettömän nätti) ja sitten viime uutena vuotena raaskin viimein luopua mun hirveistä teinixvetyperoksidiblondeistani. Jotenkin tää punainen väri on aina parhaimmillaan vähän haalettuaan, kun juuri värjättyinä hiukset näyttää aivan äärettömän epäluonnollisilta (kyllä, olen kokeillut eri värejä ja merkkejä). Viihdyn aivan perkeleen hyvin näissä, tää on mun väri *plur*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

meklr

Posts: 206

#62 • • meklr Kun hiiret on poissa, niin kissat hyppii seinille.
ajattelin värjätä hiukset punaseks tai siniseks...

no väril ei niin välii mut ku oon intis en tie onks mitään järkee yheks viikon lopuks värjätä kun joutuis lekkaan heti pois..?!

vaik miel tekis kyl ku en oo melki vuoteen värjänny hiuksii... eikä se ny taloudellisestikkaan oo niin iso tappio... (tulis kuitenkin si juotua nekin rahat...)
dubious

Posts: 158

#63 • • dubious ribidim
blondi monellakin tapaa... mut viimeksi kun olin operoitavana niin se tyttö ehdotti et ens kerralla vedettäis jotenkin hämärästi tuhkan väriseksi. Kuulosti aika mielenkiintoselta. *hymy*
Daverian

Posts: 491

#64 • • Daverian
Punaiset ne on. Minä vaan tykkään punaisesta. Sopii hyvin mun hieman tummempaan pukeutumiseeni. Ja haluan myös vähän erottua joukosta ja punaisella se onnistuu.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Saarre

Posts: 1,151

#65 • • Saarre
ruskeet.. ja siks että ne vaan perkele tulee tuolta ihonalta ton värisenä vaikka kuin koittaa suostutella kääntymään takasin

--
*tähti* Full hearts cant lose

anis

Posts: 2,451

#66 • • anis
Kukaan ei varmaan tiedä mutta punamustat. Ne ovat lempivärejäni.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

nomic

Posts: 4,120

#67 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Saarre, 3.11.2005 18:44:
ruskeet.. ja siks että ne vaan perkele tulee tuolta ihonalta ton värisenä vaikka kuin koittaa suostutella kääntymään takasin



*lmao*

sama juttu.

"...ja parrat oli kuin joulupukilla, PERKELE!"
Saarre

Posts: 1,151

#68 • • Saarre

nomic, 3.11.2005 18:52:
---
Saarre, 3.11.2005 18:44:
ruskeet.. ja siks että ne vaan perkele tulee tuolta ihonalta ton värisenä vaikka kuin koittaa suostutella kääntymään takasin

---


*lmao*

sama juttu.

"...ja parrat oli kuin joulupukilla, PERKELE!"



Nii,
Perkele! *hmph*

--
*tähti* Full hearts cant lose

asdf

Posts: 3,155

#69 • • asdf
Just niin värjätyt blondit ku rahalla saa. Kyllästyin ruskeisiin, vähän vaihtelua välillä. *hymy*
Mizfir

Posts: 2,472

#70 • • Mizfir pittuinen
Värillä ei väliä, kunhan on punainen*vink* oma värihän se..on pisamat ja kaikki kaverina.

--
-Mannanen-

vaavu

Posts: 1,324

#71 • • vaavu vara-vana
Albiinonvaaleat. Syy: joku käsittämätön geenimutaatio sai aikaan, että kaksi ruskeatukkaista vanhempaa saivat kolme täysin blondia lasta.

Vaikka mun tukan sävy on luonnostaan enemmän kylmä, pyrin saamaan vielä enemmän kylmyyttä pesemällä tukkaa hopeashampoolla silloin tällöin.

Olisi kiva joskus kokeilla jotain muuta väriä, mutta mä pahaa pelkään, että muunvärinen tukka ei oikein tulisi näyttämään järkevältä mun naamavärkkiin yhdistettynä. Ainoa, mikä ehkä saattaisi toimia, olisi joku harmaan sävy. Mulla onkin ollut haaveissa sellainen monivärjäys harmaan eri sävyillä. Ehdotin sellaista mun kampaajallekin, mutta se sanoi, että harmaan sävyt lähtevät tukasta heti ensimmäisenä, eli värjäystulos ei olisi kovin kestävä.

Ville oli joskus monta vuotta sitten hiusmallina, ja silloin sille värjättiin sellainen sekoitus sinisiä ja harmaita sävyjä tukkaan... Se oli ihan sairaan hienon sävyinen, mutta ei se säilynyt pitkään hyvänä hopeashampoon käytölläkään.


dubious, 3.11.2005 18:41:
mut viimeksi kun olin operoitavana niin se tyttö ehdotti et ens kerralla vedettäis jotenkin hämärästi tuhkan väriseksi.




Kannattaa kokeilla... imho blondi tukka näyttää paremmalta, jos se on enemmän kylmä kuin lämmin. Perusblondauksessa tulee helposti sellainen likaisenkusenkeltainen tukka (jota onneksi saa avitettua hopeashampoolla). Tuhkansävyinen blondi on tässä suhteessa paljon parempi.

Ainoa ikävä puoli noissa kylmissä sävyissä on, että niitä ei myydä kotivärjäykseen. Ainoat kylmät sävyt löytyvät tuhkanblondeista väreistä, mutta nissäkin on suhteessa aika vähän sinisiä pigmenttejä. Syy siihen, että kylmiä sävyjä ei myydä kaupassa, on kuulemma se, että niillä itse värjätessä voi helposti tulla esim. vihreä tukka. Varsinkin jos on pohjalla jotain lämpimänsävyistä väriä.
mirah

Posts: 257

#72 • • mirah Starchild
Hyppii punaisen ja oranssin välissä. Yleensä sekoitus molempia. *tirsk* Ne on kivoja, ku ne on melkein kun oman väriset. Oma väri on semmoinen oranssi, eli oon punapää. Yks harvoista asioista mistä oikeesti pidän itestäni. Siis just se aito punapäisyys. Kalpee iho, pisamat ja kaikki.
remotion

Posts: 5,283

#73 • • remotion nostatus guru
itseasiassa tää mun tukka on nyt mustan ja tummanruskean rajalta, sinäänsä kylmäsävy, mutta tässä taittuu tosi makeesti voimakkaita kuparin ja ruosteen ruskean sävyjä valossa! Tykkään *hymy*
juhok87

Posts: 5

#74 • • juhok87
mustat, koska huvitti vaan joskus kokeilla...
KooKie

Posts: 4,338

#75 • • KooKie aka. Petress Pan

Värillä ei väliä, kunhan on punainen*vink* oma värihän se..on pisamat ja kaikki kaverina.



Oma väri on semmoinen oranssi, eli oon punapää. Yks harvoista asioista mistä oikeesti pidän itestäni. Siis just se aito punapäisyys. Kalpee iho, pisamat ja kaikki.



Lucky bastards!!! *grr* *grr* *grr* *dissaa* *nyyh*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Karvinen

Posts: 699

#76 • • Karvinen SekaiSin MariSta
Nooh nyt ne on sellaset, rruskeet, jossa on vähän punertavaa väriä, vaaleita raitoja ja oma vaalee vauva väri puskee esiin sivuilta *hihu*

Miksi ? koska värjäytin ne sellaseks. Miksi ? koska halusin. ja mitä niihin omii vaaleisii vauva värii tulee niin ne tulee aina mulle, mikää väri peitä niit kauaks aikaa..

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Alley Cat

Posts: 489

#77 • • Alley Cat Jedi Master
Vaaleanruskeat, ja on ihan luonnollinen väri. Nuorempana oli aina enemmän tai vähemmän punaiset. Nyt kun oon saanu kasvatettua kaikki kestovärit pois, olen antanut olla luonnontilassa (siis värin suhteen, permis on tullut välillä otettua). En vaan jaksa värjätä, oon kai niin pirun laiska.

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

Josssu

Posts: 506

#78 • • Josssu
Tällä hetkellä mulla on mustanruskeat hiukset, joissa on vaaleita raitoja. Oon jotenkin vaan jumahtanut tähän tosi tummaan väriin, enkä osaisi kuvitellakaan itseäni vaikkapa blondina. Onneksi laitoin tossa vähän aikaa sitten raitoja, että tuli edes vähän uutta ilmettä hiuksiin *nauru* Oma värini on tummanruskea.
Verottaja

Posts: 1,174

#79 • • Verottaja no-life / luuviulu

nomic, 3.11.2005 18:52:

"...ja parrat oli kuin joulupukilla, PERKELE!"


Kuulostaa majuri Forresterilta @ paka2.wmv *nauru*

Ja mun hiukset on nykyään mustat.

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

MaSari

Posts: 1,986

#80 • • MaSari space jammer
Punaset on nytkin. Punanen on paras väri! *plur*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*