sisarukset

90 posts, 5 pages, 40,408 views

Tupe-san

Posts: 447

#81 • • Tupe-san

swizh, 2.3.2007 00:57:
Poikaystäväni tuomas on alkanut käymään ahkerasti bileissä. Löytynee nimimerkillä tupe-san <3 :))



Ootte taas nielly vahingos liian isoja palasia kirahvin nahkaa.

--
No Reality

zweig

Posts: 12

#82 • • Edited zweig LooK WHaT I CaN Do!!!!
mun ihku pikkuveljeni ei ole vielä ( huom VIELÄ) suostunut lähteen klubbaileen kanssani, mutta kyllä sekin vielä saadaan taivuteltua.. sen sijaan serkku-poikani käy aika-ajoin kiksuttelemassa ja onhan se kerran säteissäkin käynyt. lisäksi "sisareni" lisa ja maija käyvät ahkerasti kanssain tamppailemassa! *jiihaa*
niin ja tietenkin se mun "sisareni" "pikkuveli" tupe-san myös on saatu mukaan!
Turri

Posts: 124

#83 • • Turri
Sukua en huoli samoihin bileisiin *dissaa*
paitsi jos olen itse levareitten takana *nauru*

--
Furrrrrry

keisha

Posts: 1,394

#85 • • Edited keisha bullet with butterfly wings

milla, 9.8.2005 22:29:
ketkä kaikki klubbaris on keskenään sukua? ja ei, mul ei ole tylsää, ja ei, ulkona ei sada vettä.. laalaa.

mun sisko on toi (hullu-) http://www.klubitus.org/profiili.php?nimi=Verano

Ai Verona on sun syysteri? En ois ikinä arvannu... Mut harvoinpa sitä huomaa läheisistä, Never untimasted the power of denial.
PS. Heitäkö numeros mulle privaan, haluun lähtee keharoimaan sun kanssa :D
Joo, känny meni taas paskaks tiputtuaan sohvalta...hyvä Nokia!

Mun pikkusysteri on 18v, tosin ei kuuntele konemusaa, luopio*senkin* Yritin kyl kuunteluttaa sil nuorempana esim RMB:tä, josta se tykkäskin jossain vaiheessa, mut nyt pear pressure on pakottanu kuuntelee pmmp:tä. Jossain Espoon keskuksen paikassa ne kuulemma käy viikonloppusin kavereiden kanssa.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

sadesola

Posts: 409

#86 • • sadesola Kettu mikä kettu
Isoveljeni liikkuu erilaisissa
musiikkiympyröissä:(

Pian hän lakkaa vääntämästä
kättä kanssani.

Sitten meillä ei olekaan enää
muuta yhteistä, kuin
kulmakarvojen kohottelu -ele,
into erilaisiin maratoneihin ja
perimä.

Todellisuudessa ollaan niin läheisiä,
ettei yhdistäviä tekijöitä ei tarvita. *sydän*

--
KABOOM!

terraluna

Posts: 1,270

#87 • • Edited terraluna Agentti
Sisko kävi keväällä ekan kerran bileissä mun kaa ja tykkäs mahdottomasti. Eilen se liittyi meidän järjestön maililistalle. Ei löydy netistä, mutta kyl jos tarpeeksi kauan tuijottaa meitä vierekkäin niin hoksaa että sukua taidetaan olla. :)

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Djane J7

Posts: 307

#88 • • Djane J7 [FINRG,2Ibiza,Supercharged,Harder.fi]
Siskoseni on aina mun bileseurana *plur* Joutunu raahautumaan bileisiin siitä lähtien kun mäkin alotin...ei vaan, todella mielellään on kyl mukaan lähtenyt...pikkusiskoni täällä nim. niijna *hymy*
tiiplis

Posts: 1,043

#89 • • Edited tiiplis also available in sober
Onko aviomies sukua? *täh*

Sisko mulla on mut se ei todellakaan kuuntele konemusaa tai käy bileissä *nauru* Pikkuserkun kanssa hipattiin joskus 1999 - 2000 mut en tiedä hippaako enää tai käykö täällä.

Siskon lapsista on sen sijaan kasvamassa hyvää tahtia potentiaalisia bileilijöitä mut siihen menee kyl muutama vuosi... *tirsk*

Edit: bileilijöitä siis siinä mielessä et konemusa kuullostaa ok:lta.

--
italia litania nainati lailati

Mellu-

Posts: 4,006

#90 • • Mellu-
kylhä toi isoveli (-84) joskus on bileis käyny ja kuuntelee konemusaakin.. tosin hyvin harvoin. Mut on se ihan paras *sydän*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER