sisarukset

90 posts, 5 pages, 40,409 views

UnityF

Posts: 15,721

#24 • • UnityF joo just se
Miun rakas pikkuveikka: nomic


Miun rakas pikkuserkku: omnivore

+ miun toinen broidi käy harvoin täällä aina huutelemassa miulle jos ei saa mua kiinni.. mut sen profiili en paljasta. *hymy*
Anime

Posts: 1,939

#27 • • Edited Anime Retrostööpeli
Rakas isoveljeni: Bejo *plur*

--
-K

mirah

Posts: 257

#28 • • mirah Starchild
Olen kaksonen Baby-G:n kanssa. <3
Shaz

Posts: 324

#29 • • Shaz team Wittupäät
Mun ihanista ihanin pikkuveli löytyy täältä. *hihu* Roba *sydän*
ville

Posts: 3,780

#32 • • ville olen oikeasti ujo
Elin siinä uskossa että klubituksessa tai ylipäätään bileissä ei pyöri sukulaisia. Sitten keväällä olin mummon hautajaisissa mikkelissä. Siunauksen jälkeisessä kahvipyödässä vastapäätä istui serkku, jolle sanoin, että ollaan varmaan nähty edellisen ja ainoan kerran noin seitsemän vuotta sitten sukujuhlissa.

Serkku sitten totesi: "Ei, kyllä me nähtiin viimeksi illussa"

Voisin veikata, et naama meni vähän punaiseksi, mut paha sanoa kun itse en nähnyt *blush*

El tässä on mun serkku.

Yhdennäköisyys on oikeesti aika hämmästyttävän suuri, itseasiassa ollaan varmaan ainoita serkuksia, jotka on yhtään samannäköisiä koko suvusta.
Aeryn

Posts: 166

#33 • • Aeryn
Jaahas, jos vaikka minkäkin sitten. Tässä ollos mun isosisko Cofu, joka sai mut kiinnostumaan konemusiikista joitain vuosia sitten. *iloinen* Yleensä meidät löytää samoista bileistä heilumassa tanssilattialla tai jossain muualla.*jiihaa**hihu*

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

Optik

Posts: 1,691

#35 • • Optik Piikkisika/Outopallo

ville, 22.8.2005 20:29:
Elin siinä uskossa että klubituksessa tai ylipäätään bileissä ei pyöri sukulaisia. Sitten keväällä olin mummon hautajaisissa mikkelissä. Siunauksen jälkeisessä kahvipyödässä vastapäätä istui serkku, jolle sanoin, että ollaan varmaan nähty edellisen ja ainoan kerran noin seitsemän vuotta sitten sukujuhlissa.



Jep.. on tää mikkeli sit ihmeen kummallinen mesta *nauru**hih*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

¡ Previous post about a year ago !
Sand3

Posts: 1,157

#37 • • Sand3 satuolento
ei ole ei tule *nyyh* ainoa kakara *poks*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

bubbelgum

Posts: 2,477

#38 • • bubbelgum ~sylikissa~

bubbelgum, 10.8.2005 12:21:
Kyllähän toi yks hullu ollaan saatu jo tänne. *pahis*
Vaikka sitä ei usein näykkään, mut silti!

Eli systeri: linkki

Broidi onki käyny klubeil melkee enemmän, mut sitä en oo saanu tänne viel houkuteltuu. *uuh*



Hähhähäää. Missio suoritettu! *pahis*

Kauan se kyl kesti, mut lopultakin onnistuin! *nauru*

Eli broidi messissä since kevät 2006. *jiihaa*

--> http://klubitus.org/profiili.php?nimi=Zeratul

--
Hullu ku pullosta tullu.

Cloud

Posts: 2,162

#39 • • Edited Cloud Game Freak
Vaiks iso broidi käykin bileis.. ni uh mä en kyll rehellisesti edes haluais sitä samoihin bileisiin mun kanssa.. Uuuh no thanks. Saati samalle foorumille.. uuh "shivers"

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Sparkling

Posts: 740

#40 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Siskoa tänne en tänne kyllä koskaan saa roudattuu, mut yks serkku löytyi viimiseltä Lab4:n keikalta ja myös täältä *jiihaa* Se oli viel niin hyvä tuol keikal ku kumpiki monta kertaa katottiin, että onpas tutun näkönen (ei oltu moneen vuoteen nähty sitä ennen) *hihu* -> http://klubitus.org/profiili.php?nimi=Viper

- Sori serkku, oli pakko! :D

--
.: Astetta enemmän nostetta :.