sisarukset

90 posts, 5 pages, 40,418 views

Pauha

Posts: 515

#41 • • Pauha
Kyllä, yks isoveli löytyy. Eipä se tänne taida olla rekistöröitynä, mutta samoissa bileissä pyöritään kylläkin.

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

Jago

Posts: 4,039

#42 • • Jago un-trained monkee
ainut lapsi oon

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Raver71

Posts: 3,605

#43 • • Raver71 Elämäntapa reivaaja, dj raver
Ainut olen ja en... Faijalla kaksi muksua seuraavasta liitostaan. Pitäisi kaiketi virallisesti asia ilmaista että veli- ja siskopuoli. Mutta kyllä he ovat ihan "täysiä" mun silmissä. Systeri on ilmestynyt tänne klubbariin ja bileissäkin käy. http://klubitus.org/profiili.php?nimi=Heltzu- broidi ei ole niin innostunut bileissä käymään. Eikä ole tänne eksynyt.
AnssiV

Posts: 1,798

#44 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Löytyy neljä vuotta vanhempi sisko. Otettiin kumpikin pieni hajurako kotipaikkakuntaan (Juankoski), mie asun Lohjalla ja sisko Vaasassa.. *hymy*
Foxmagon

Posts: 1,329

#45 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Isosisko vm. -83. Totaalisen rakas outolintu *sydän*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

AaKo

Posts: 637

#46 • • AaKo Tosi veivaaja
oon isoveli kahelle siskolleni :)

--
En se mää ollut!!!

domi

Posts: 7,069

#47 • • domi Työn sankari.
Veli vm. -84, totaalinen kusipää, mut silti raahaan sen joskus ennakkoluuloineen bileisiin.
kilobitti

Posts: 2,419

#48 • • kilobitti 1-2-3 techno
Veljiä on kaksi; -72 ja -74, itse olen -79. Olen kuitenkin ainoa elektroniseen musiikkin hurahtanu, muut on hurahdellu ihan muihin genreihin.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

anthocyan

Posts: 1,511

#50 • • anthocyan Kohti valoa...
http://klubitus.org/profiili.php?nimi=Alternative

Pikkuveli, vaikkei niin pieni *nauru* Ikäeroo vain 1a 10kk ja läheisiä ollaan. *hihu* Ei kyl klubbaris kauheesti näy...

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

tir

Posts: 951

#51 • • tir
onhan noita kaksi vanhempaa (mutta minua lyhyempää..) siskoa.
suurin piirtein kahden vuoden välein, minä -83, sitten -81 ja viimeisin -78.
olen yrittänyt kyllä opettaa noille parempaakin musiikkia, vanhimmalle on sentään jotain tarttunut..
Fyrisch

Posts: 4,525

#52 • • Fyrisch

tir, 24.10.2006 17:19:
onhan noita kaksi vanhempaa (mutta minua lyhyempää..) siskoa.
suurin piirtein kahden vuoden välein, minä -83, sitten -81 ja viimeisin -78.
olen yrittänyt kyllä opettaa noille parempaakin musiikkia, vanhimmalle on sentään jotain tarttunut..



tuot ne sit sinkkuluukku kemuihin ;D
Alley Cat

Posts: 489

#56 • • Alley Cat Jedi Master
Omat sisaruspuolet (eri isä kuin mulla) on niin paljon mua vanhempia, että niitä ei täältä löydy, eikä tuu löytymään. Mutta vanhin veljentytär löytyy, eli Cloudberry. Hän se opetti tätin klubbaamaan *blush*

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

Amuck

Posts: 2,396

#57 • • Edited Amuck dub-i-dub
Mua sitten risoo niin saatanasti kun ihmiset vastaa threadeihin lukematta niitä, edes sitä ensimmäistä postausta (ok, poisluetaan nyt ne 50-sivuiset sinkkuluukut ym. häröilyt).

Aiheeseen: ihana pikkusiskoni *sydän*
ja serkkuplikka :)

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Siren

Posts: 826

#58 • • Siren Seinäruusu
Mun broidi oli täällä, GoA. Mut yhtä ihana isoveli se on edelleenki vaik se ei bileissä enää juuri jaksakaa käydä *sydän**sydän*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Tyeicha

Posts: 5,807

#59 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
mun korvaamattomat..
pikkubroidi (careen) ja serkku (jammailija) löytyy klubbarilta.. *sydän*

--
-Tyeicha-

Progress

Posts: 955

#60 • • Progress
mulla on 3 sisarusta. Tiina 27v, Mikko 25v ja Jukka 21v. Olen ainut joka tykkää bileistä, konemusasta jne. He muut inhoavat niitä. *nauru*
Olen kyllä yrittäny houkutella mukaan, mut ei oo onnistunu. He tietävät jo etukäteen etteivät tykkäisi. Ymmärrän ja hyväksyn sen. En mäkää vois ikinä tykätä kaikenlaisesta musasta, kuten esim. ku veljeni Mikko tykkää Eläkeläisistä. *nauru*
Mut rakkaita he mulle ovat ja ollaan läheisiä. Yritän aina joka kerta ku nähdään sanoa heille että ovat rakkaita mulle. Sitä tapahtuukin aika harvoin, ku asuvat kaikki Treella ja mä milloin missäkin, Joensuussa tai tukholmassa kuten nyt kesän 2005 ja tästä vuodesta puolet. Mut nyt oon tulos hesaan opiskelee, joten sit treelle ei oo enää NIIN pitkä matka...*iloinen*

Rakastan teitä ihanat sisarukset! *sydän* (ja vaikkei heistä kukaan täällä tota luekaan, halusin vaan sanoo ton. *hymy*)

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*