nukkuminen ja vaatetus

202 posts, 11 pages, 70,662 views

Yoni

Posts: 440

#181 • • Yoni Tyhmä Vartija!
Vaihtelee boxereista alastomuuteen...
_-JackaL-_

Posts: 281

#182 • • _-JackaL-_ Käyntikortissa lukee Asiantuntija
No alati alasti...

--
_- Elä hetkessä, muuta ei ole -_
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

¡ Previous post about a year ago !
Calumet

Posts: 216

#183 • • Calumet
Kännissä nyt nukutaan miten sattuu :D muuten nukun pääosin älästi!
Kolera

Posts: 4,256

#184 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
no nyt on vedetty normivaatteilla ku en oo reiluu viikkoo jaksanu laittaa lakanoita sänkyy ja oon vetäny unta sohvalla =P
mut normisti pyjamahousut jalassa ja joku randompeite torson päällä ja jonkinlaiset sukat jalassa useimmiten

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

djbege

Posts: 264

#185 • • djbege
Talviaikaan väsyneissä sarjisyökkäreissä (Karvinen, Aku Ankka, yms. pukintuomiset), kesäaikaan munasillaan.

--
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

DJMinksu

Posts: 14

#186 • • DJMinksu Bass-a-holic
Going commando *hih* paitti noh,kaverilla kyläillessä saatan olla sen verran siveellinen että boxerit on yön jalassa *nauru*

--
Live a lifestyle we call Harstyle

Dance until you fuckin drop!

Do you need a stunning bassline?

peikkolapsi

Posts: 1,180

#187 • • peikkolapsi miisa the maskotti
mä oon niin vilukissa että syksy ja talvi plus pitkälle kevääseenkin varmaan vielä menee kunnon vaatetuksessa *tirsk* (ja joo, patterit on varmaan jo täysillä).
yöpaita/vanha t-paita tai toppi, jotku kotihousut, pörrösukat ja mahdollisesti myös huppari... *justjoo* pitkähihanen kyl lähtee jossain kohtaa yötä jos sellasen oon laittanu.

kesällä pikkuhousut ja toppi> joka lähtee hätäseen jos on liian kuuma. ilman alushousuja en jostain syystä oikeen osaa nukkua.

mitäpä sen niin väliä mitä yöksi pukee. hah varsinkin ku yksin asuu ni ei tartte ees yrittää näyttää mitenkään viehättävältä *blush*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

turquoise

Posts: 732

#188 • • turquoise e-ra2co
Äitin lempiyöpukuja ovat aina olleet puuvillaiset haalarit. Teininä mua ärsytti, kun se vuodesta toiseen piti samaa dalmatialaiskuvioitua, kulahtanutta haalaria, jonka perssauma alko repeen ja perse vilkkui minne ikinä katsoinkaan. No, ei se siitä välittänyt - ei edes ommellut sitä umpeen - vaan jatkoa käyttöä todeten: "Sen on hyvä antaa tuulettua välillä". Siinä vaiheessa, kun koiramaisen mustat pilkut olivat jo lähteneet tuhansien pesujen myötä ja persesauma oli täysin risa, se heitti rakkaan yöpukunsa menemään ja osti uuden haalarin tilalle. Jes.
No, havahduin tässä yks päivä ilmavirtaan, että mun lempiyöhousut - vaaleanpunaiset ja puuvillaiset - ovat täysin kulahtaneet ja perssauma noin puolimetriä auki. Pitäisköhän ostaa seuraavaks haalari.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

NaSu*

Posts: 236

#189 • • NaSu* psyKepossu

Replying to nukkuminen ja vaatetus:

sativa, 4.7.2009 18:43:
Äitin lempiyöpukuja ovat aina olleet puuvillaiset haalarit. Teininä mua ärsytti, kun se vuodesta toiseen piti samaa dalmatialaiskuvioitua, kulahtanutta haalaria, jonka perssauma alko repeen ja perse vilkkui minne ikinä katsoinkaan. No, ei se siitä välittänyt - ei edes ommellut sitä umpeen - vaan jatkoa käyttöä todeten: "Sen on hyvä antaa tuulettua välillä". Siinä vaiheessa, kun koiramaisen mustat pilkut olivat jo lähteneet tuhansien pesujen myötä ja persesauma oli täysin risa, se heitti rakkaan yöpukunsa menemään ja osti uuden haalarin tilalle. Jes.
No, havahduin tässä yks päivä ilmavirtaan, että mun lempiyöhousut - vaaleanpunaiset ja puuvillaiset - ovat täysin kulahtaneet ja perssauma noin puolimetriä auki. Pitäisköhän ostaa seuraavaks haalari.



awwww!!! *plur* HaaLaRi!!! muLLakin on joskus piKKu-possuna ollut sellanen.. tästä mieLeen tulleena vois kans harkita uuDen ostaMista *joo*

--
....Vuosaaren metsässä mä lämmitän rumpua
mättääni ympärillä kulttuuri kumpuaa....

Tää odotteLis jo KeSäää !!! ;)

kinderi

Posts: 1,783

#190 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Nykyään tulee nukuttua lähes aina joku toppi/t-paita ja alushousut päällä..
Ei vaan innosta aamuhörhönä sit kiskoa pikavauhtia jotain päälle(ne kun menee sit lähes poikkeuksetta väärinpäin) kun juniorit ilmoittaa että ois aika nousta..

Joka toinen viikonloppu kun olen yksin, nukun iiihan älästi *hihu*
Ja se jos joku on luksusta *nauru*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

aada

Posts: 736

#192 • • aada
Alasti. Vaikka välillä olisi vähän kylmä, en osaa oikein nukkua vaatteilla, tulee ihan sellainen olo, että olisin kipeänä. Silloin laitan toki vaatetta päälle, jos joku nukkuu mun vieressä.
MRC

Posts: 1,346

#193 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Bokserit :)

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

MiMoSa

Posts: 1,664

#194 • • MiMoSa
Vähän vaihtelevasti tulee käytettyä vaatteita tai oltua käyttämättä. Mut villasukat on kyllä lähes aina jalassa, vaikka ei muuta oliskaan. Muuten ei tarkene.*hihu*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Decion

Posts: 1,569

#195 • • Decion Koneradio
joskus saunasta suoraan maate mennessä nukun alasti, tai aktin jälkeen *hihu* muuten bokseri jalassa & t-paita päällä tai kesällä pelkät bokserit jalassa *hymy*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Claquesous

Posts: 3,206

#197 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Replying to nukkuminen ja vaatetus:

Decion, 8.12.2009 22:34:
joskus saunasta suoraan maate mennessä nukun alasti, tai aktin jälkeen *hihu* muuten bokseri jalassa & t-paita päällä tai kesällä pelkät bokserit jalassa *hymy*



Eihä sitä jaksa panon (ja toivottavasti laukeamisen) jälkeen ruveta pukee, sillo väsyttää iha vitusti, hyvä, et jaksaa ees kiitosta sanoo ku jo goisii.

--
32. of December

Ergilion

Posts: 751

#199 • • Edited Ergilion
Vanhassa -50 luvun talossa kun asutaan niin ei oo lattialämmitystä eikä muita hömpötyksiä *pepsodent*

Musta huopakatto takaa sen, että kesällä yläkerrassa on helvetin kuuma > pelkät boxerit

Talvella taas sitten joutaa olla pyjamanhousut ja paita, kun joka nurkasta ja ikkunasta vetää kylmää ilmaa.

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

aivomassa

Posts: 230

#200 • • aivomassa are you ready to lose control ?
alushousut jalas .. paita tuntuu liian tukalalle tai jotkut yöhousut :s

--
Dont expect us to be quiet !