nukkuminen ja vaatetus

202 posts, 11 pages, 70,661 views

Avatar
#141 • • Norb Guest
Nykyään alasti, kun mies saa raivarit jos on vaatetta päällä xD Mut mä oon aika vilukissa ja sit kun tulee talvi niin on pakko olla ainakin villasukat..
Metsäpiru

Posts: 418

#142 • • Metsäpiru metsäpiruilee
no korkeintaan pikkarit. ei sitä nyt voi mitään ylimäärästä pitää päällä kun nukkuu, on sitten talvi tai kesä. flunssa on sitten eri juttu. *joo*
larzizi

Posts: 1,661

#143 • • larzizi
Kesäisin ja jossain seurassa alasti tai alushousut jalassa. Talvisin tulee puettua jonkun sortin yöpuku päälle, edes joku paita.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Foxmagon

Posts: 1,329

#144 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Höh, ei mitään vaatteita! *hihu*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Zandy

Posts: 273

#145 • • Zandy
Mä en osaa nukkua ilman peittoa, pelkkä lakana ahdistaa mua suunnattomasti. Kesän helteet ja kuumuus + peiton kanssa nukkuminen merkitsee siis mahdollisimman vähäistä vaatetusta öisin. Talvisin sen sijaan palelen niin paljon, että villasukat ovat ehdottomat, vaikkakin lähes aina keskellä yötä unissani potkin ne jaloista pois.
sapeli

Posts: 11,768

#146 • • sapeli jokukukamikä?
Haa, aihe johon en oo vielä vastannu *nauru* Pelkät alushousut meikäläiselle, kiitos *joo* Jossain vaiheessa löysä t-paita kuulu perusvarustukseen mutta opin siitä eroon kun mun kehokarvat sai faneja *uros* *hih* Nakkena (kiva ilmaus btw) tulee välillä kokeiltua, mut jotenkaa ei osaa rentoutua silleen *pepsodent*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Dacey

Posts: 671

#147 • • Edited Dacey Hän joka saa sinut ..
nakupelleillen paitsi pikkareilla pelleillen puolukkapäivillä *hih*
tosin jos o joku sohvamajottuja ni sit joku toppi tai joku.. vaik käynhän mä alasti kavereiden kanssa saunassaki mut en mä nyt haluuu et unissani revitän ihan kunnolla ja kaveri joka o heränny näkee mun yölliset oma-orgiat joista en tiedä mitään *tirsk*
oma petikaveri o sit luku erikseen *joo*

ja se nukkuminen.. jossen revitä iha täysillä selälleen ni sitte mahaltee. ja toi peiton halaus on aika pop, mut useimmiten my little horny saa olla syleilyssä. Nukahdan vaa kylkimahaltein poni puoliksi tyynynä *hmph*
UnityF

Posts: 15,721

#149 • • UnityF joo just se
nyt raskauden myötä ISO siis ISO kaikista ISOIN paituli mikä löyty anttilasta joka ei kiristä ja purista kasvavaa masuu. sitten kun synnytän niin samppu voi tulla kanssa tän paitulin sisää ja niin meillä on 2 in 1 yöpaitis *hih*
1ncarnation

Posts: 542

#150 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
boxerit!2!"!"!!!"!!

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

Burncycle

Posts: 106

#151 • • Burncycle Konttorirotta
Kyllä se boxereissa mullakin on! Jotenkin vähän vaikee vaan rentoutuu alasti. Ja mitään pyjamaahan ei tod vois edes kuvitella! Mähän en mikään -70 luvun peräkammarin poika ole!
Zapa

Posts: 1,393

#152 • • Zapa Mr Wrangler
Yleensä pilkkihaalareissa tai sit jos on yli +30C lämmintä kämpässä niin saatan keventää hieman ja vaihdan sukelluspukuun.
Chatte

Posts: 4,085

#153 • • Chatte Team Teknolipat :)
Munasillaan.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Avatar
#154 • • emppu Guest
Tänä kesänä ollu kyl tod järkkyä nukkuu*hikoil* Niin kuuma et lattia+lakana o ollu välil paras vaihtoehto.
lohikarme

Posts: 1,730

#155 • • lohikarme RitariVittupää
Äläshti

--
Qualis artifex pereo

Claquesous

Posts: 3,206

#156 • • Claquesous viidettä kolonnaa
En muista oonko vastannut, mutta Aatamin asussa totta kai. Kesät, talvet.

--
32. of December

-Santtu-

Posts: 1,965

#157 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

emppu, 11.8.2006 13:13:
Tänä kesänä ollu kyl tod järkkyä nukkuu*hikoil* Niin kuuma et lattia+lakana o ollu välil paras vaihtoehto.



Mun kämpässä taas on ollut niin viileä että oon välillä palellut siellä *ding* Osan öistä oon nukkunu peiton ja huovan alla *nauru* Talvea odotellessa*igor* ja mä oon viel varsinainen vilu*hellokitty*


Mulla vaatetuksena yleensä joku paita ja pikkarit..suosikki on ehdottomasti eräs punaraitainen nallepuhpaita jota en raaski ehkä ikinä palauttaa oikealle omistajalleen, kun pidän sitä muutenkin päällä _kokoajan_ (sori mirri)*blush* ja sit pupuyökkäri*sydän* Sukat jalassa en pysty nukkumaan millään*sars*
vinsku

Posts: 749

#159 • • vinsku huba huba
Välillä nukun alasti, mut useimmiten ainakin pikkarit jalas ja sit joku paita. Ei oo nyt viimeaikoin ollu mitään vakkarii. Sukat jalas ei onnaa *uuh*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

alphamagic

Posts: 3,628

#160 • • alphamagic
Nukkuminen ja vaatetus ei sovi yhteen.
Peitto riittää.
Ja kullan kainalo...

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.