nukkuminen ja vaatetus

202 posts, 11 pages, 70,663 views

Caro²

Posts: 5,301

#41 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Ainoa mikä peittää on nyrkki vehkeen ympärillä.. yleensä ilman vaattehisia, joskus jopa ilman peittoa.. Ei kannata syöksyä huoneeseen, järkytys voi olla melkoisen suuri (ps. nukun yleensä mahallaan)..
Tarsu

Posts: 2,449

#42 • • Tarsu

Caro², 8.8.2005 21:19:
(ps. nukun yleensä mahallaan)..


Samoin !

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#43 • • Peikkotyttö

toma, 8.8.2005 19:51:
Alasti. Tosin jos on uniseuraa niin voin tehdä poikkeuksen. :)


*ding* en tajunnu,eiks just uniseuran kanssa pidä nukkua alasti?!
Voi keppostella keskellä yötä jne....

--
Groove is in the Heart

Daverian

Posts: 491

#44 • • Daverian

peikkotyttö, 8.8.2005 21:40:
*ding* en tajunnu,eiks just uniseuran kanssa pidä nukkua alasti?!
Voi keppostella keskellä yötä jne....



Se riippuu niin uniseurasta. Mikäli ollaan vaan ystäviä niin sitten pidetään vaatteet päällä. Mutta jos on joku muu niin sitten voi olla alasti.
Itse nukun boxereissa melkein aina. Kun ei tuota uniseuraa ole niin kauheasti sellaista jonka kanssa voisi nukkua ilman vaatteita.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

toma

Posts: 2,009

#45 • • toma Tototoototo

peikkotyttö, 8.8.2005 21:40:
*ding* en tajunnu,eiks just uniseuran kanssa pidä nukkua alasti?!
Voi keppostella keskellä yötä jne....


Juu, tarkoitin tällä seuraa joka on tullut nimenomaan ja vain nukkumaan :) Muuten kyllä!

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#46 • • Peikkotyttö

toma, 8.8.2005 21:53:
---
peikkotyttö, 8.8.2005 21:40:
*ding* en tajunnu,eiks just uniseuran kanssa pidä nukkua alasti?!
Voi keppostella keskellä yötä jne....

---

Juu, tarkoitin tällä seuraa joka on tullut nimenomaan ja vain nukkumaan :) Muuten kyllä!


ai,kato emmä tiiä tollasesta seurasta mitään...ei mul oo kavereita jotka nukkuis mun kaa*nyyh*

--
Groove is in the Heart

toma

Posts: 2,009

#47 • • toma Tototoototo

peikkotyttö, 8.8.2005 21:56:
ai,kato emmä tiiä tollasesta seurasta mitään...ei mul oo kavereita jotka nukkuis mun kaa*nyyh*


Niin no joskus sitä muutenkin, vaikka voisikin olla jotain pientä kivaa vipinää, ei syystä tai toisesta jompi kumpi, tai molemmat, halua juuri sillä hetkellä mitään häsmäkkää, on parempi pitää pöksyt jalassa, ettei vahingossa pääse innostumaan. :)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#49 • • Peikkotyttö

toma, 8.8.2005 22:01:
---
peikkotyttö, 8.8.2005 21:56:
ai,kato emmä tiiä tollasesta seurasta mitään...ei mul oo kavereita jotka nukkuis mun kaa*nyyh*

---

Niin no joskus sitä muutenkin, vaikka voisikin olla jotain pientä kivaa vipinää, ei syystä tai toisesta jompi kumpi, tai molemmat, halua juuri sillä hetkellä mitään häsmäkkää, on parempi pitää pöksyt jalassa, ettei vahingossa pääse innostumaan. :)


Meillä ei onneksi enää innostuta...vahingossakaan*lmao*

--
Groove is in the Heart

NiMo

Posts: 483

#50 • • NiMo PolkkaPuppe
se on yleensä toppi ja pikkarit, peitto on niin paksu että niin on hyvä *joo*

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

Garo

Posts: 446

#51 • • Garo #jake
Bokserit, alasti nukkuminen ei jotenkin tunnu luonnolliselta.. tiedä sitten *nauru* Ja peitto pitää olla aina siten, että mahdollisimman vähän ihoa koskettaa toista osaa ruumiista --> viileämpi nukkua kun ei heti rupea hikoilemaan.

- Garo
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#52 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Stringit tai alasti *nauru* ja huoneenlämpötilan on oltava vuodenajasta riippumatta sellanen et voi liikkuu alasti *hih*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

UzU

Posts: 2,361

#53 • • UzU [33100]
Alasti ja lähes kesät talvet kahden peiton alla, ellei sit ole jotain elävää patteria seurana.

Joskus kohteliaisuus syistä boxerit jalassa.

Niin ja kuulun kans peitto jalkojen (etenkin polvien) väliin-kerhoon.
Aamu

Posts: 999

#54 • • Aamu you had me at hello
öö. no en osaa ihan alasti nukkua,
että ainakin piccarit jalassa..
kesällä nyt tykänny myös tosipaljon pitää bikinien yläosaa yllä.
talvisin ihanat pitkät kalsongit ja joku jalkkispaidoistani.

ps. toi peitto jalkojen / polvien väliin kerho kuulostaa myös mun paikaltani!

--
Do you think the expansion will make me fat?

Progress

Posts: 955

#55 • • Progress
mieluiten alasti...*hih* Mut joskus joutuu nukkuu boxereis tai pyjamahousuis. Ainaki ku nukkuu jossai jossa ei voi olla "oma itsensä". Mut kyl mä aina muuten, varsinki nättien tyttöjen viekus...*hihu*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

micqo

Posts: 1,094

#56 • • micqo
nakupuku päällä jo monta vuotta, aivan parasta *piis* *hih*
keisha

Posts: 1,394

#57 • • keisha bullet with butterfly wings
Vaatteitta paras ja mukavin. Anna-Leena Härkönen totesi jossain kolumnissaan jotenkin tähän malliin: "Tytöt nukkukaa ilman alushousuja, tavaran on hyvä antaa tuulettua välillä."

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

JuHnu

Posts: 338

#58 • • JuHnu
en kyl muista millo oisin nukkunu viimeks muuta ku boxerit vaa jalas...t-paita tai vastaavaa tuntuu vaa jotenki epäluonolliselta.*ding*

--
ai mitä?siis hä?niiku mitä?mä en kyl nyt tajuu..

Mar6

Posts: 2,178

#59 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

keisha, 9.8.2005 00:59:
Vaatteitta paras ja mukavin. Anna-Leena Härkönen totesi jossain kolumnissaan jotenkin tähän malliin: "Tytöt nukkukaa ilman alushousuja, tavaran on hyvä antaa tuulettua välillä."



Joo ei helvetti mä en tarkalleen muista mistä tää on Quotettu.. Mut jos en väärin muista niin tää oli jossain ylioppilasainekirjassa myös :D Saatto äikäntunnilla aikanaan olla kivaa :D
Alasti nukkuminen on sitä parasta nukkumista! :*plur*

--
-Where there is house there is a home-

kamu-

Posts: 243

#60 • • kamu- Skojare
Yleensä boksuis tai alasti. Peitto on kyl sit mitä ihmeellisimmis solmuis aamusin mut yleensä kuitenki jalkojen välis *nauru* Uniseurat on sanoneet peittorohmuks ja lämpöpatteriks *hih*

--
Minä itse! *nauru*