Unity The Island - The White Party 6.8.2005 @ Helsinki

299 posts, 15 pages, 41,694 views

juGis

Posts: 563

#21 • • juGis
Jiihaa, tätä odotellessa. :) Sainkin hommattua sen jonottamisen jälkeen kaikki 4 lippua, vaikkakin aika hilkuille jäi: mun jälkeen jäi lippuja 8 kappaletta jäljelle, vaikka tulin mestoille "jo" 08:40 *justjoo*

Mutta täällä sit nähdään ja onneks onkin tullu ostettua tässä parin viikon / kuukauden aikana paljon valkosia/vaaleita vaatteita, että sitä onneks nyt riittää *nauru*

Mut joo, täällä sit ja silleen *hihu* ja ihkuu *jiihaa* ja plur:ii *plur* ja lovaa *sydän* ja halei *hali* ja kaikkee *aplodit*
Mark

Posts: 7,311

#22 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
tänne luonnollisesti *sydän* valkostaki jopa riittää sen verran et voi valita kahesta tai kolmesta asukokonaisuudesta *plur* oujaah, tuuulis jooooo....

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Jone

Posts: 8,258

#23 • • Jone Archibald Haddock

Ana-5000, 18.7.2005 22:51:
Hitto, mä en omista yhtäkään valkoista vaatekappaletta. Eikun venaas - yks sukka.

mutta... SEHÄN RIITTÄÄ!



Samoilla linjoilla mennään, mutta mun valkoisessa sukassanikin on punainen ja musta raita. *poks*
SilverJo

Posts: 1,893

#24 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.
#@?\¤&*!!1! Mistä mä saan lipun?! *grr* Kohta mä alan itkemään! ..*nyyh*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

La Petite

Posts: 1,160

#25 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

Jone, 19.7.2005 10:17:
---
Ana-5000, 18.7.2005 22:51:
Hitto, mä en omista yhtäkään valkoista vaatekappaletta. Eikun venaas - yks sukka.

mutta... SEHÄN RIITTÄÄ!

---


Samoilla linjoilla mennään, mutta mun valkoisessa sukassanikin on punainen ja musta raita. *poks*



No mutta, eihän sitä tarvitse kuin yhden valkoisen lakanan *hymy*

*jiihaa* toogabileet *jiihaa*

--
Rem tene, verba seqventur

littlebig

Posts: 753

#26 • • littlebig aaat-chi kung
tosi hyvä vaatetus tiedossa, 2 lippua vaan puuttuu
jos myyt, laita profiiliin viestiä

harmi että myynti aina arkiaamuisin kun joutuu olemaan töissä
laitetaan tästä lähin kaikki liput laiturille myyntiin alkaen klo 18! *muhaha*

--
straight ______

gay ^______^

anqqa

Posts: 4,034

#27 • • anqqa tirehtööri

La Petite, 19.7.2005 10:20:
No mutta, eihän sitä tarvitse kuin yhden valkoisen lakanan *hymy*

*jiihaa* toogabileet *jiihaa*



*uros* ku klux klan *uros*

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

La Petite

Posts: 1,160

#28 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

anqqa, 19.7.2005 10:27:
---
La Petite, 19.7.2005 10:20:
No mutta, eihän sitä tarvitse kuin yhden valkoisen lakanan *hymy*

*jiihaa* toogabileet *jiihaa*

---


*uros* ku klux klan *uros*



*ding* enemmän kyl ajattelin jotain kreikkalaismeininkii...

klubi cesar & co

--
Rem tene, verba seqventur

Trixie

Posts: 1,342

#29 • • Trixie
Ui ui tänne näin*plur**sydän* Liput kourassa jo odotellaan elokuuta*hihu* Toivotaan vain että säät olisi kohdallaan*joo* Nyt ei muuta ku väsäilee jotain valkoista*hymy*

--
face your fears and live your dreams

tuuls

Posts: 60

#30 • • tuuls

juGis, 19.7.2005 01:30:
Jiihaa, tätä odotellessa. :) Sainkin hommattua sen jonottamisen jälkeen kaikki 4 lippua, vaikkakin aika hilkuille jäi: mun jälkeen jäi lippuja 8 kappaletta jäljelle, vaikka tulin mestoille "jo" 08:40 *justjoo*


on se ihana nähdä kuinka uhrautuvaisia ystävät on *plur* *vink*
kiitti lipusta hani *hali*

en malta odottaa...
Avatar
#31 • • candyraver Guest
tämän tytön ensimmäiset unity bileet tiedossa*hymy* taustatutkimuksena oon katsellu vanhoja valokuvia kyseisistä bileistä ja kuunnellu kivoja "tarinoita" ton yhen "tyhmän" kertomana sen unity-kokemuksesta ja nyt odottelen täällä perhoset mahassa bileitä,jotka on mulle kesän ensimmäiset ja varmaanki ainoat. Valkonen vaatetus vaan hieman mietityttää hiekan ja ulkoilman takia,mutta tuskin menoa haittaa*vink* Tulossa näköjään paljon tuttuja paikalle*plur*
Saaressa nähdään*jiihaa*
juGis

Posts: 563

#32 • • juGis

candyraver, 19.7.2005 13:50:
tämän tytön ensimmäiset unity bileet tiedossa*hymy* taustatutkimuksena oon katsellu vanhoja valokuvia kyseisistä bileistä ja kuunnellu kivoja "tarinoita" ton yhen "tyhmän" kertomana sen unity-kokemuksesta ja nyt odottelen täällä perhoset mahassa bileitä,jotka on mulle kesän ensimmäiset ja varmaanki ainoat. Valkonen vaatetus vaan hieman mietityttää hiekan ja ulkoilman takia,mutta tuskin menoa haittaa*vink* Tulossa näköjään paljon tuttuja paikalle*plur*
Saaressa nähdään*jiihaa*



Joo, mä kyllä oon ehdottomasti ollu aina Unity "fani" ja bileet on pääosin toiminu paikasta ja säästä riippumatta aivan uskomattoman hienosti, joka johtunee kai siitä "Unity-fiilis(tm)":stä :)

C u there :)
-P

Posts: 4,972

#33 • • -P

juGis, 19.7.2005 14:33:

-clip-



tuohon ei voi muuta kuin yhtyä. ensimmäiset unityt joskus 2v sitten eikä loppua näy.

nähkäämme ^__^ _\\\\/,,

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Mark

Posts: 7,311

#34 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

salaisinko?, 19.7.2005 14:37:
tuohon ei voi muuta kuin yhtyä. ensimmäiset unityt joskus 2v sitten eikä loppua näy.

nähkäämme ^__^ _\/,,



indeed. ekat unityt vuoden 99 ekat unityt, sen jälkeen missannu vissiin 2-3 pileet, ja niitä tuskin jatkossa tulee lisää jos vaan sattuu Suomessa olemaan *plur*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Mussu

Posts: 1,755

#35 • • Mussu
hmmm...mä olin kesäkuun unityis jo valkosis vaatteis...*justjoo*
Mut toisaalt mä oon aina ollu se hankalatapaus...mustat vois olla aika jees... *muhaha*

Mut katotaa pääseekö paikal asti...niihin on viel pitkä aika etten tiedä onko duunist vapaat vai ei...
Ja muutenkin fiiliksii sillo 6.8.

*hymy*
Burncycle

Posts: 106

#36 • • Burncycle Konttorirotta
Siis eikö Unityn pitänyt olla aina joka kesäkuukauden toinen lauantai? Elokuussa se olisi 13. päivä, ei 6.! Ärsyttää!! Mä oon sillon matkoilla!
vaavu

Posts: 1,324

#37 • • vaavu vara-vana

Mark, 19.7.2005 14:43:
indeed. ekat unityt vuoden 99 ekat unityt, sen jälkeen missannu vissiin 2-3 pileet, ja niitä tuskin jatkossa tulee lisää jos vaan sattuu Suomessa olemaan *plur*



Hahaa, täällä on muitakin joilla on pitempiä uria Unityjen parissa! :) Itselleni ekat Unityt oli vuoden 98 synttärit, ja sen jälkeen olen missannut 3 Unityn tapahtumaa (vuoden 2001 jälkeen en yhtäkään). Veikkaanpa noin muutenkin, että Unityssä on keskimäärin aika korkea osuus ns. kanta-asiakkaita.


Mutta mutta, nyt vaan pitäisi keksiä jotain valkoista päälle...!
-P

Posts: 4,972

#38 • • -P

vaavu, 19.7.2005 15:00:


Mutta mutta, nyt vaan pitäisi keksiä jotain valkoista päälle...!



eipä luulisi asian olevan mikään hankaluus itsellesi ja villelle. olette aina onnistuneet saamaan upeita asuja aikaseksi, tai niin kauan kuin muistan. en usko että tälläkään kertaa ette keksi jotakin hienoa hienompaa :)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

juGis

Posts: 563

#39 • • juGis
Mulla tais olla ekat Unityt Kermassa, olikohan se sit 2 vuotis syndet 1999 tms (tai mahd. aikasemmin). Voi herttilettis, siellä oltiin ympyrässä ja pidettiin käsiä yhdessä *sydän* *nauru*
juGis

Posts: 563

#40 • • juGis
Se aito ja oikea PLUR -fiilis *sydän*