Unity The Island - The White Party 6.8.2005 @ Helsinki

299 posts, 15 pages, 41,717 views

bizkit

Posts: 9

#221 • • bizkit
Ei voi tosiaan muuta sanoa kuin että, kiitos unity. Kukaan ei pääse edes lähelle Teitä. Aika väkevää! *pelle*
Hattis

Posts: 194

#222 • • Hattis
Unityt kyllä osoitti taas kerran olevansa todellakin kesän parasta antia - säästä riippumatta!! *plur* Loisto ilta, loistavassa seurassa!! kiitos ja kummarrus ja ensi kesään!!
Rysty

Posts: 48

#223 • • Rysty Superyllätyssektori
Hauskaa oli. Samanlaista kuumaa siellä tanssilattialla on aina ollut ja hyvin mahtui kikkailemaan ainakin siellä missä itse pompin. Harmittavaa että satoi ja ihmiset jonottivat sateessa, mutta kuka käski tulla niin myöhään.. Aikaisemmin illalla pääsi jonottamatta. Ulos sateeseen oli mukava mennä kävelemään että jäähtyi hitusen tanssimisen väliaikana. Ruoka oli jees, makkara oli jees, meno oli katossa ja viihdyin. Ensi vuonna uudestaan.
Bio

Posts: 4,429

#224 • • Bio The Bullies / Pinky

tuuls, 8.8.2005 11:38:
mut missä vaiheessa se ilotulitus oli? meni ihan ohi...



Tais varmaan olla siin paikkeil kun ekat sateet tuli.. kivoi paukui *hih*
juGis

Posts: 563

#225 • • juGis

Bio, 8.8.2005 13:17:
---
tuuls, 8.8.2005 11:38:
mut missä vaiheessa se ilotulitus oli? meni ihan ohi...

---


Tais varmaan olla siin paikkeil kun ekat sateet tuli.. kivoi paukui *hih*



Damn, mäkin missasin ton.. Tais paukkua sisällä vähintään yhtä paljon *nauru*
Bio

Posts: 4,429

#226 • • Bio The Bullies / Pinky

juGis, 8.8.2005 13:18:
Damn, mäkin missasin ton.. Tais paukkua sisällä vähintään yhtä paljon *nauru*



Varmasti.. sisällä oli kyl alusta saakka huikee fiilis.
Skenemursu

Posts: 1,568

#227 • • Skenemursu Vastarannan Kuha
Tapsa soitti parhaan setin pitästä aikaan lukuunottamatta muutama laukkaa jotka varmaan johtui teknisistä syistä eikä soittoteknisistä :)

mutta oikeen maistuvaa teknorallia tuli välistä tosi iso kiitos siitä!

toisen puolen musassa ei sitten oikeen ollutkaan päätä eikä häntää :( kimin ja mr a setit maistui kyllä mutta ketä ikinä siellä muita soittikaan niin ei pysty ymmärtämään *igor* kutsukaa vaikka nihilistiksi, mutta musa oli kuin roskaklubista sillä erotuksella että roskaklubissa biisit kuitenkin ainakin yritettiin miksata yhteen. No tulipahan vuodatettua, hyvät bileet kaiken kaikkiaan mutta olis ollut vielä paljon paremmat jos vaikkapa kimi ja ana olis soittanut kaksin koko illan siinä toisella puolella.

Joka tapauksessa mukavaa että pääsi kerran tänäkin kesänä käymään ja kävely sateessa himaan ei edes harmittanut yhtään koska oli tullut sen verran reivattua tapsan tahdeissa että oli siitä jäänyt hyvä fiilis päälle joka kesti kotiin saakka.

Jotenkin se (tapsan) puoli muistutti positiivisella tavalla vanhoja kunnon raveja. Tuli sellainen tullikamari fiilis siitä tiiliseinästä, technorallista, kuumasta ja kosteasta fiiliksestä ja tungoksesta. JEES!
bubbelgum

Posts: 2,477

#228 • • bubbelgum ~sylikissa~
Siis ihan oikeesti. Miten te voitte sanoo että Unity-possee ei voi syyttää mistään? Et se oli vaan sään syy, ja sillehän ei voi mitään... Montahan kertaa se pitää sanoa että kyse ei ollu pelkästään säästä?

Vaikka sää ois ollu kuin kaunis tahansa, ja ulkona ois voinu hengaa vaikka koko illan, niin en mä ainakaan siitä maksa!

Mä maksan siitä että pääsisin toimiviin bileisiin, jossa tilaa on kaikille jotka lipun on ostanu. Ja sitä ei todellakaan voinu sanoa tästä illasta.

Jos joku muu haluu maksaa siitä että saa hengaa ulkona kantaen omaa reppuu selässä koko ajan, niin senkun. Mut ihan turha alkaa väittää että me jotka valitetaan, valitetaan turhasta.

Jos bileet haluu toimiviks, ja TIETÄÄ että tilaa on vähän, ja TIETÄÄ että narikka on pieni, niin silloin ei myydä niitä lippuja niin paljon että kaikki ei mahu!!!

Kuinka vaikeeta toi asia on tunkee teijän pluristelijoiden tajuntaan?

--
Hullu ku pullosta tullu.

Samu

Posts: 517

#229 • • Edited Samu Bodhisattva

bubbelgumMä maksan siitä että pääsisin toimiviin bileisiin, jossa tilaa on kaikille jotka lipun on ostanu. Ja sitä ei todellakaan voinu sanoa tästä illasta.



Siinä tapauksessa sä/joku muu todennäköisesti valittaisit lipun hinnasta tai siitä, että lippuja on tarjolla niin rajoitetusti.

Vinkki; Kari Tapion tai jonku Matti Eskon keikalla lipun hintaan kuuluu yksi kappale istumapaikkaa, ja siis oikeuden tuon pinta-alan määräaikaiseen hallintaan.

bubbelgum, 8.8.2005 14:44:
Jos joku muu haluu maksaa siitä että saa hengaa ulkona kantaen omaa reppuu selässä koko ajan, niin senkun. Mut ihan turha alkaa väittää että me jotka valitetaan, valitetaan turhasta.

Jos bileet haluu toimiviks, ja TIETÄÄ että tilaa on vähän, ja TIETÄÄ että narikka on pieni, niin silloin ei myydä niitä lippuja niin paljon että kaikki ei mahu!!!



Tottakai se narikka jää pieneks, jos kaikilla on repullinen rojuu.

Aijoo, se happening - Oliko snadisti kova meininki, vai häh!? Omasta all-time suosikkiklubista tulee kerta kerralta enempi all-time. ..eiku?

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

CM

Posts: 1,507

#230 • • CM

bubbelgum, 8.8.2005 14:44:
Jos bileet haluu toimiviks, ja TIETÄÄ että tilaa on vähän, ja TIETÄÄ että narikka on pieni, niin silloin ei myydä niitä lippuja niin paljon että kaikki ei mahu!!!

Kuinka vaikeeta toi asia on tunkee teijän pluristelijoiden tajuntaan?



Eli lipun hinnat tuplaks ja porukkaa puolet vähemmän?...
Mark

Posts: 7,311

#231 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

bubbelgum, 8.8.2005 14:44:
Siis ihan oikeesti. Miten te voitte sanoo että Unity-possee ei voi syyttää mistään? Et se oli vaan sään syy, ja sillehän ei voi mitään... Montahan kertaa se pitää sanoa että kyse ei ollu pelkästään säästä?

Vaikka sää ois ollu kuin kaunis tahansa, ja ulkona ois voinu hengaa vaikka koko illan, niin en mä ainakaan siitä maksa!

Mä maksan siitä että pääsisin toimiviin bileisiin, jossa tilaa on kaikille jotka lipun on ostanu. Ja sitä ei todellakaan voinu sanoa tästä illasta.

Jos joku muu haluu maksaa siitä että saa hengaa ulkona kantaen omaa reppuu selässä koko ajan, niin senkun. Mut ihan turha alkaa väittää että me jotka valitetaan, valitetaan turhasta.

Jos bileet haluu toimiviks, ja TIETÄÄ että tilaa on vähän, ja TIETÄÄ että narikka on pieni, niin silloin ei myydä niitä lippuja niin paljon että kaikki ei mahu!!!

Kuinka vaikeeta toi asia on tunkee teijän pluristelijoiden tajuntaan?



otappa vähän bameja ni tulee parempi mieli ja rauhotut. Sun taitaa olla vähän helvetin vaikea tajuta realiteetteja, ei "meidän pluristelijoiden". Lueppa Villen postaus aiemmin ja harkitse sen jälkeen kitinääs uudestaan. On se nyt vittu jos on stadin paras mesta kyseessä, ja jos just SULLE ei satu riittää tilaa vaikka täski topikissa 80-90% ihmisistä on todennut että tilaa oli riittävästi. Tai sit voit varmaan tarjota asiantuntevaa apuas bileiden järjestämisessä unityjengille, kun he eivät toimivia pileitä osaa järjestää. Ja mitenhän vitussa sä myyt pileisiin vähemmän lippuja jos ko pileet toimivat nonprofit periaatteella? Sit kitistään et laatu kärsii jos fyffeä on vähemmän, ku nykynen panostus ei ees riitä sunlaisilles pässeille. Ja jos lipun hinta on korkeempi, valitetaan ryöstöstä (josta ehdit valittaa jo aikasemmin täs topikissA) ehkä parempi et jäät seuraavaks himaan ja mietit miten voit ite järkätä pileet mitkä miellyttää koko helsinkiä.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

juGis

Posts: 563

#232 • • juGis

bubbelgum, 8.8.2005 14:44:
Siis ihan oikeesti. Miten te voitte sanoo että Unity-possee ei voi syyttää mistään? Et se oli vaan sään syy, ja sillehän ei voi mitään... Montahan kertaa se pitää sanoa että kyse ei ollu pelkästään säästä?

Vaikka sää ois ollu kuin kaunis tahansa, ja ulkona ois voinu hengaa vaikka koko illan, niin en mä ainakaan siitä maksa!

Mä maksan siitä että pääsisin toimiviin bileisiin, jossa tilaa on kaikille jotka lipun on ostanu. Ja sitä ei todellakaan voinu sanoa tästä illasta.

Jos joku muu haluu maksaa siitä että saa hengaa ulkona kantaen omaa reppuu selässä koko ajan, niin senkun. Mut ihan turha alkaa väittää että me jotka valitetaan, valitetaan turhasta.

Jos bileet haluu toimiviks, ja TIETÄÄ että tilaa on vähän, ja TIETÄÄ että narikka on pieni, niin silloin ei myydä niitä lippuja niin paljon että kaikki ei mahu!!!

Kuinka vaikeeta toi asia on tunkee teijän pluristelijoiden tajuntaan?



No mielestäni eiköhän toi pointti jo tullut selville, että narikan tilan loppuminen on hyvin harmittavaa ja eiköhän järjestäjät tee seuraavan kerran asialle jotain, niin kuin itsekkin mainitsin postauksessa. Eli joko enemmän narikkatilaa tai vähemmän lippuja myyntiin.

*uuh*

Ja se mitä tulee ettei Unity possea vois/sais syyttää mistään, niin jokaisella on oma mielipide kyseisistä tapahtumista ja sen mukaan jokaisella on oikeus esittää oma mielipide. IMO: Siellä on aina (puhun vain omasta puolestani) niin helvetin uskomattoman hienoa, ettei edes esim. viime (vai olikohan toissa) kesän narikan pressun kataamien vesilitrojen tippuminen suoraan (vain ja ainoastaaan) mun niskaan, haitannu omaa iltaa sitten yhtään, vaikka meinas olla varmaankin kaikennäköiset keuhkotaudit ja muu sairastuminen lähellä.

On se sitten kuinka pluristelua tahansa. Noh, sitähän koko Unity-fiilis (tm) itseasissa onkin.

Kaikki tälläiset on hyvin valitettavia takaiskuja, joille ei sillä hetkellä valitettavasti voi mitään. Mielestäni Unity on kuunnellut hemmetin hyvin palautetta ja tehnyt aikaisemminkin muutoksia käytäntöihin ja parantanut kävijäystävällisyytta lähes joka vuosi. Toivottavasti tämänkinlainen ongelma osataan välttää ensi vuonna.

Itseltänikin pahoittelut niille ketkä joutu odottamaan viileessä/kylmässä ja sateisessa kelissä saareen pääsyä ja narikka-sekoilua.

t.JP

ps. ja täähän on vaan mun mielipide *vink*
juGis

Posts: 563

#233 • • juGis

modmod, 8.8.2005 15:25:
huide, parempi että pelkästään ihania unity muistoja tallella,
en haluu mitää errorii sinne unity-bile muistilokeroon kyl ikinä *eiei*.



Ai, voiks niitä olla huonojakin? *vink*

No ei vaan, sit kannattaa lopettaa kun ei enää jaksa plurailla, as simple as that. Onhan ne aina yhtä hektisiä ja hulluja kemuja. Ja AINA sataa, ainakin melkein *nauru*
Avatar
#234 • • seagt Guest

juGis, 8.8.2005 15:29:
---
modmod, 8.8.2005 15:25:
huide, parempi että pelkästään ihania unity muistoja tallella,
en haluu mitää errorii sinne unity-bile muistilokeroon kyl ikinä *eiei*.

---


Ai, voiks niitä olla huonojakin? *vink*

No ei vaan, sit kannattaa lopettaa kun ei enää jaksa plurailla, as simple as that. Onhan ne aina yhtä hektisiä ja hulluja kemuja. Ja AINA sataa, ainakin melkein *nauru*



no just sitä fundenukki et jos ei itellää o sitä pluristeluu enää niinkuin ennen (mitä mulla ei tod ois ny la ollu) ni pare jättää väliin. noi bilefiilikset o ihan "up to one self".
mut toisaalt oisin mäki ehkä raivonnu jos ipodi ois tuhoutunu satees tai kamera tai jotain jos kert
katoksetkin lenteli (?)
pare et on nää ihanat unity muistot vaa edellisilt vuosilt ja nuoruudest joita viedä hautaan mukaan :) *koht toinen jalka siel*
juGis

Posts: 563

#235 • • Edited juGis

modmod, 8.8.2005 15:34:
---
juGis, 8.8.2005 15:29:
---

Ai, voiks niitä olla huonojakin? *vink*

No ei vaan, sit kannattaa lopettaa kun ei enää jaksa plurailla, as simple as that. Onhan ne aina yhtä hektisiä ja hulluja kemuja. Ja AINA sataa, ainakin melkein *nauru*

---

no just sitä fundenukki et jos ei itellää o sitä pluristeluu enää niinkuin ennen (mitä mulla ei tod ois ny la ollu) ni pare jättää väliin. noi bilefiilikset o ihan "up to one self".
mut toisaalt oisin mäki ehkä raivonnu jos ipodi ois tuhoutunu satees tai kamera tai jotain jos kert
katoksetkin lenteli (?)
pare et on nää ihanat unity muistot vaa edellisilt vuosilt ja nuoruudest joita viedä hautaan mukaan :) *koht toinen jalka siel*



Kyllä, juuri näin. Itse vielä jaksan, mutta mä oonkin tällänen ikuinen plurinalapsi *nauru*
tuuls

Posts: 60

#236 • • tuuls

juGis, 8.8.2005 15:37:

Kyllä, juuri näin. Itse vielä jaksan, mutta mä oonkin tällänen ikuinen plurinalapsi *nauru*




...kuvittelee kuin sä vielä 80-v pluristelet tanssilattialla rollaattorin kanssa

*hihu*
vaavu

Posts: 1,324

#237 • • vaavu vara-vana
Mä olen niin onnellinen siitä, että pääsin taas saarelle mukaan. Vielä muutama päivä aikaisemmin näytti pahasti siltä, että mun Unity-putki katkeaisi. Mutta kun kotiuduin leikkauksesta perjantaina illansuussa, päätin että mähän olen menossa, liikuntarajoitteista huolimatta. Ei ole olemassa esteitä, on vain hidasteita. ;)

Vähän erilainen Unity-kokemus tästä tuli, kun liikkuminen tapahtui maitokärryillä vetäen ja illan vietin terassilla katoksen alla tyynyillä tuettuna. Mutta älyttömän kivaa oli silti, oli ihanaa jutella ihmisten kanssa ja fiilistellä tanssisalista kuuluvaa musaa. Ilta tuntui loppuvan ihan kesken!

Eniten illassa otti päähän se, että en päässyt osallistumaan pääsalin hektiseen ja bakkanaaliseen biletykseen. Tapsan setti oli loistava, paras tänä kesänä, ja mua otti kyllä päähän ihan vietävästi että en päässyt jakamaan sitä muiden tanssilattialla olevien kanssa. Käsiä tuli kyllä nosteltua siellä terassillakin sopivissa kohdissa. *jiihaa* Viimeisen parin biisin ajaksi oli pakko mennä nojailemaan tanssilattian seinään ja fiilistelemään lopun tunnelmaa.

Unity on mulle kyllä aina ollut se bile jossa tulee tanssittua jalkapohjat kipeiksi ja viimeiseen biisiin asti. Nyt kun ei voinut, sitä vasta tajusi kuinka upeaa on päästä osalliseksi siihen tunnelmaan mikä Unityn tanssilattialla voi syntyä.

Ihan mielettömän iso kiitos koko Unity-posselle! *sydän* Toivottavasti te jaksatte vielä ensi kesänäkin järjestää näitä tapahtumia. Monen sydämeen jäisi iso aukko, jos nämä bileet jäisivät viimeisiksi.

Vielä kiitos kaikille niille jotka auttoivat mun liikkumista Uunisaaressa! *hali*
z

Posts: 1,146

#238 • • z
hyvät kemut nämä oli. ei semmoisista nauttimiseen pitäisi tarvita mitään mahd. yksittäisten epäkohtien huomiottajättämistä / -kieltämistä. (tarkoittaako plurailu nykyään noita edellisiä?? imo se on vähän eri juttu).

yksi syy miksi kemut on niin hyvät, on varmastikin se, että suuresta paskansateluriskistä huolimatta jotkut ihmiset antavat foorumeilla, kasvokkain, e-mailissa jne palautetta myös niistä asioista, jotka olisivat voineet toimia paremmin.
juGis

Posts: 563

#239 • • juGis

miikkah, 8.8.2005 16:02:
<clip>
yksi syy miksi kemut on niin hyvät, on varmastikin se, että suuresta paskansateluriskistä huolimatta jotkut ihmiset antavat foorumeilla, kasvokkain, e-mailissa jne palautetta myös niistä asioista, jotka olisivat voineet toimia paremmin.
</clip>



Word.
juGis

Posts: 563

#240 • • juGis

miikkah, 8.8.2005 16:02:
<clip>
hyvät kemut nämä oli. ei semmoisista nauttimiseen pitäisi tarvita mitään mahd. yksittäisten epäkohtien huomiottajättämistä / -kieltämistä. (tarkoittaako plurailu nykyään noita edellisiä?? imo se on vähän eri juttu).
</clip>



Ei mielestäni tarkoita, tai ainakin itse näkisin ton plurailun enemmänkin tunteena, joka tulee ympäristöstä, ihmisistä, musiikista, valoista, äänistä.. eli siis kokonaisuutena, joka aina kääntyy reilusti positiiviselle puolelle, riippumatta mahdollisista epäkohdista. Ja tietenkin aika kultaa muistot ja seuraavalle kerralle on jo valmiiksi niin hyvä fiilis, että se vaatii jo paljon, jotta saa illan menemään pilalle.

Eli siis ei niiden kieltämistä, vaan lähinnä keskittymistä niihin "olennaisiin" nautintoihin, eli niihin mistä itse pystyy nauttimaan.

..tottakai nyt jos kaikki menee ihan vituiks, niin sitten on eri asia..