Unity The Island - The White Party 6.8.2005 @ Helsinki

299 posts, 15 pages, 41,696 views

Trixie

Posts: 1,342

#181 • • Trixie
Jos vain voisin, hehkuttaisin bileet äärimmilleen, mutta niin upeita sanoja ei tästä maailmasta löydy jotka voisivan korvata eilisen illan. Ilta oli sanoin kuvaamattoman upea*sydän**plur**pihkassa**sydän*
Saarelle päästyä fiilis oli jo niin katossa ettei pieni viima ja kylmyys haitannu. Ruokajonossa seisoskelu meni nopeasti hyvän muusiikin tahdissa joratessa*hihu* ja sitten kybän aikaa kun pääsi kunnolla sisälle bilettää fiilis nousi entisestään*iloinen*

Musiikki oli aivan loistavaa ja sitä tulikin tanssittua melkein putkeen koko ilta loppuun asti mitä nyt välillä piti käydä tankkaamassa ettei nestee vajaus iskisi. ja poskilihasten kipeydestä huomaa että hymyilty on vuoden tarpeet sisään*hymy*

Ai niin melkein unohdin ne viuhkat, loistava idea*iloinen* niille oli käyttöä hyvinkin paljon ja nyt sitten koristamaan hyllyn päälle odottelemaan seuraavaa vuotta*hihu*
Unityt on aina Unityt, ei sitä muuta sade eikä viima. Olen haltioissani ja seuraavaa vuotta odottelen.

Kiitoksia illasta Unity väelle ja omille kavereille ja muille tutuille, oli niin pirun hieno ilta*sydän**plur*

--
face your fears and live your dreams

ville

Posts: 3,780

#182 • • ville olen oikeasti ujo

UzU, 7.8.2005 19:45:
+ vessoja oli tullut lisää, kun siellä ulkonakin oli siinä uudessa rakennuksessa vessat. nämä olis kyllä voinut merkitä selvemmin.



Ulkona olevat vessat ei ole ravintolan vaan Helsingin kaupungin. Ekalla kerralla ne oli auki, tokalla kerralla kiinni ja nyt nähtävästi taas auki. Viimekerralla kun ne olivat kiinni Uunisaaren ravintolahenkilökunta sanoi, että he eivät voi vessoille yhtään mitään. Tiedä sitten miten on asian laita.

Tosin nyt kun ne oli auki, ne olisi voinut merkata paremmin. Nyt talon päädyssä rannan puolella oli WC kyltti, mutta eihän se siihen sivulle näkynyt.


Noista aarteista: Käsittääkseni niitä piilottaa välillä eri henkilöt. Kaikkia aarteita ei myöskään ole numeroitu, joten jälkikäteen on mahdotonta tietää mitkä aarteista on löydetty ja mitkä ei. Siten vanhoja aarteita on luonnossa jäljellä (esim joku löysi viime kerralla vuoden vanhan aarteen). Mikäli aarteenetsintää vielä ensi vuonna on, pitäisi ihmisille ehkä selvästi tiedottaa millaista aarretta pitää etsiä tai vaihtoehtoisesti vanhat pitäisi kerätä pois luonnosta. Jälkimmäinen tapa tietysti olisi luonnon kannalta parempi :)

Mut vielä kerran: Kiitos, oli upeaa <3
Jone

Posts: 8,258

#183 • • Edited Jone Archibald Haddock
Täytyy sanoa etten itsekään valitettavasti viihtynyt, joskaan sitä ei voi pistää puitteiden piikkiin. Säästä johtuen sisällä oli kuuma, kostea ja hirveä tungos - kombo, joka saa nuppini laukeamaan jos olen täysin selvinpäin kuten nyt olin. Himassa oli myöskin vielä ihan hauska idea koittaa haalia päällensä mitä tahansa valkoista kaapista, jotta voisi olla dresscoden mukainen. Perillä se ei ollut enää niin kivaa kun sieltä kaapista löytyi tasan vanha liian pieni puuvillapaita ja kertakäyttöhaalari. Ei ole kauhean kiva kun ei meinaa saada sanaa suustaan ahdistukseltaan, joten lähdettiin sitten menemään puoliltaöin.

Anyway, muutama kuva tuli otettua ja siirrän niitä juuri koneelle. Tulevat nähtäväksi kunhan nyt ehdin.

PS. Whinetetään nyt vielä vähän; Uzun tekemästä listasta ehdin itse kokea tasan sen nuudelihässäkän joka oli liian tulista, rasvaista ja mautonta. Noita muita olis kyllä ollut varsin mukavaa kokea, mutta aikataulutus ei valitettavasti tällä kertaa oikein natsannut. Listan ulkopuolelta mainittakoon rakettien ammuskelu, joka oli ihan kliffaa katsottavaa.
yawiz

Posts: 236

#184 • • yawiz
multaki hävis johonki valkone reebookin paita
UzU

Posts: 2,361

#185 • • UzU [33100]

ville, 7.8.2005 20:25:
Ulkona olevat vessat ei ole ravintolan vaan Helsingin kaupungin.



Ok. No sitten asia on toki toinen.

Ja toki tuossa mun listassa oli suurin osa semmoisia asioita että niitä eivät kaikki saaneet/osuneet kohdalle/riittäneet/tykänneet tms.

Ja kyllähän siellä lämmin ja täyttä oli. Siitä ei pääse mihinkään.

Mut makuasioista ei parane kiistellä.
jugy

Posts: 57

#186 • • jugy Tsilinaksu!
Pukukisan tuloksista ei missään vaiheessa ollut mitään infoa...
Tässä ainakin oma ehdoton lemppari kilpailun voittajaksi:
(5 vuoden liput kahdelle on kuitenkin tavoittelemisen arvoinen juttu aikaa ja vaivaa säästelemättä *vink* )
PieceOfMind

Posts: 628

#187 • • Edited PieceOfMind Omnea mea mecum porto.
Ekaa kertaa Unityissa, ja jäi tosi hyvä fiilis! Missattiin tosin suurin piirtein kaikki ohjelma aarteenetsinnästä lähtien, mut onneks päästiin nauttimaan bileistä ihan täysillä *sydän* Hyvän seuran ansiosta (kiitos Bio, Mirva, Sonja ja muut *hali*) oli niin kivaa, ettei sade tai tungos haitannu.

Ja kiitos tuntemattomalle pojalle, joka antoi mulle tikkarin - tuli tosi hyvä mieli! *hali*
AlexS

Posts: 1,389

#188 • • AlexS kummasetä

jugy, 7.8.2005 21:51:
Pukukisan tuloksista ei missään vaiheessa ollut mitään infoa...
Tässä ainakin oma ehdoton lemppari kilpailun voittajaksi:
(5 vuoden liput kahdelle on kuitenkin tavoittelemisen arvoinen juttu aikaa ja vaivaa säästelemättä *vink* )



Huh! On kaunis*hymy*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Avatar
#189 • • Edited tanja Guest
Mun ehdottomat suosikit pukuskabassa oli ihanat ja sexyt morsiamet!!!
Jone

Posts: 8,258

#190 • • Jone Archibald Haddock
Kun kuvia ei julkaistavaksi asti ole kuin 6 kappaletta, niin laitetaan ne nyt sitten kaikki tähän nähtäville ennen SESSIONS2:een laittamista:

001.jpg


002.jpg


003.jpg


004.jpg


005.jpg


006.jpg
Christoffer

Posts: 32

#191 • • Edited Christoffer Mikael von Bondsdorff

tanja, 7.8.2005 22:17:
Mun ehdottomat suosikit pukuskabassa oli ihanat ja sexyt morsiamet!!!



Three armed runaway brides: Titityy, Akira, Fibula

Design by Akira Lightware
Bio

Posts: 4,429

#192 • • Bio The Bullies / Pinky
Noniin, kotiin päästy.
Eka kerta mulla unityissa ja hienot pippalot oli. Ilma ei ollut mikään parhain mahdollinen, mutta eipä se haitannu menoa. Sisällä välillä meinas tulla kuuma *hikoil* ja muutenkin tila oli vähissä. Orkidea soitteli mahtavaa settiä, fiilis oli aivan huippua.. lisäks muiden valkoiset vaatteet lisäs tunnelmaa. Ja ne viuhkat oli tosi hyvä idea, sai hyvän muiston *plur*

Tosi iso kiitos PieceOfMindille majoituksesta ja hyvästä seurasta.. *hali* Mirvalle myös kiitos seurasta *hymy* Pitkästä aikaa hauska viikonloppu.

T: vintiömäinen setä
La Petite

Posts: 1,160

#193 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Bileet oli aluksi mun mielestä vallan mainiot, tultiin isolla porukalla ja fiilis oli katossa.

Valitettavasti sade alkoi lähes välittömästi saarelle astumisen jälkeen, mutta onnistuttiin onneks saamaan pöytä katoksesta. Tosin jäimme kaipaamaan kesäkuun Unityssä ollutta lämmitintä ja yhtä "lisäseinää" kun tuuli sattui ikävästi tulemaan juuri tuolta suunnalta.

Noin puolessa välissä minun ja muutaman muun ystäväni hymy hyytyi...

Terassille könynnyt ÖYSKÄÄVÄ pariskunta veti fiilikset täysin nollaan *dissaa*
siis aivan täysin uskomattoman mautonta toimintaa *eiei*

En lähde tätä tässä tämän enempää puimaan, eli eipä muuta kuin

ISO KIITOS EDELLEEN UNITYLLE JA YSTÄVILLE

P.S: Vinkkinä voisin vihjata, että kertakäyttösadetakit eivät varmasti maksaisi aivan älyttömästi ja voisivat ilahduttaa jopa vielä enemmän kuin nuo kauniit viuhkat

P.P.S: Mun ääni jäi tuonne saarelle, et jos joku löytää niin kiitos jos palautat *hymy*

--
Rem tene, verba seqventur

ottonivus

Posts: 148

#195 • • ottonivus Random juippi
*plur* UNITY*plur* Aina toimii, vaikka sataisikin. Hikeä, hyvää fiilistä&musaa ja muutenkin oiva ilmapiiri. Kesä on paketissa ja ensi kesää odotellessa. Valtaisat kiitokset ja aplodit Unity-possélle*aplodit*

--
\"anna mennä\"

Dana

Posts: 647

#196 • • Edited Dana
jaa jaa.. oli mun ekat unityt mutta ei todellakaan viimeiset! *iloinen* en nyt voi sanoa että olisin superplur näistä, mut ihan jees oli.. ensi vuonna uudestaan kun ei sada. Itse sade ei Mua haitannut, mutta huomasin sen vaikuttavan monen muun bilettäjän mielialaan.. jengi oli kuitenki aika vaisua! *justjoo*
Mut joo, bileistä:
+ihanat kaverit
(- hukkasin nuo ihanaiset liian monta kertaa )
+ ihmisten asut, moni oli santsannut asuihinsa mikä ilostutti mua suunnattomasti *aplodit*
+ nvessoihin tuotiin LISÄÄ paperia!!! aivan upeeta.. todella hyvä juttu!! *joo*
+ (pakko laittaa..) äänet oli toooosi hyvät, ja mies niiden takana aivan ihana!!
+ (LISÄYS PLUSSA:) mitäköhän ajattelin kun en tajunnut heti kiittää Tapsaa aivan upeasta setistä! Oli aivan ihanaa!! *sydän*

hmm.. eipä nyt muuta.. eli kaiken kaikkiaan plussan puolella ollaan!
Kiitos Unity ja kiitos Rainbow, Lasse, Alex, Bill sekä kans Fine..
Lenita

Posts: 1,423

#197 • • Lenita

ville, 7.8.2005 20:25:


Ulkona olevat vessat ei ole ravintolan vaan Helsingin kaupungin. Ekalla kerralla ne oli auki, tokalla kerralla kiinni ja nyt nähtävästi taas auki. Viimekerralla kun ne olivat kiinni Uunisaaren ravintolahenkilökunta sanoi, että he eivät voi vessoille yhtään mitään. Tiedä sitten miten on asian laita.



Siis jos heinäkuun unityä tarkoitat, niin kyllä ne vessat olivat auki ilmeisesti hetkellisen kiinni olon jälkeen. Niitä oli siellä valvomassa hauska tyttönen, joka keräsi samalla pientä kolehtia vessojen käytöstä.

--
^_____________^

ville

Posts: 3,780

#198 • • ville olen oikeasti ujo

Lenita, 8.8.2005 08:45:
Siis jos heinäkuun unityä tarkoitat, niin kyllä ne vessat olivat auki ilmeisesti hetkellisen kiinni olon jälkeen. Niitä oli siellä valvomassa hauska tyttönen, joka keräsi samalla pientä kolehtia vessojen käytöstä.



Just niitä ja heinäkuuta. Mä taisin sit käydä siellä juuri silloin kun vessat oli kiinni eikä ainakaan uunisaaren henkilökunta tiennyt tuollaisesta järjestelystä. Mut eipä se heinäkuussa haitannut kun miehet saattoivat tehdä perinteiset suomalaiset :)
juGis

Posts: 563

#199 • • Edited juGis
Erimielisyyksien johdosta, teenpä seuraavan oletuksen / johtopäätöksen:

Kuuma, kostea, hikinen, sade, paljon ihmisiä, jatkuvaa viereisen ihmisen tahatonta koskettelua jne = ihanan intiimi ja hekumallinen klubi-ilta, joka päättyy aina liian aikaisin.

tai

Kuuma, kostea, hikinen, sade, paljon ihmisiä, jatkuvaa viereisen ihmisen tahatonta koskettelua jne = ärsyttävän ahdas ja epämiellyttävä paikka, jossa joutuu jatkuvasti tunkeilemaan.

..

Eli siis asiat voi aina tuntea erilailla ja tästä nyt nämä eriävät mielipiteet johtuvat. Vähän samantyyppisiä mielipide-eroja on monesti nähtävillä Sun ja Unity -klubeilla, joissa tiivistyy juuri tämän tyyppinen ilmapiiri, josta joko tykkää tai ei. On sitten ensimmäistä kertaa tai sadatta. Ja onhan tietty Unityn vakkareillakin huonoja päiviä, mutta mulla onneks ei sitä ollut.

Ainahan bileistä löytyy winettämistä, jos niitä rupee etsimään. Fakta on se, että Unity on joka kesä ja minä ainakin olen siellä. Ja onhan se hyvä, ettei kaikki siitä pidä, koska nytkin sinne halusi liian monta ihmistä, näkihän sen jo Striitin jonossa, jossa liput loppuivat taas kesken.

Harmi ettei kaikki pysty nauttimaan siitä ilmapiiristä mistä itse nautin, koska se on uskomattoman intiimin ihanan nautinnollinen.

*sydän*

t.JP

ps. Ainiin, kiitos Merille ja Tuulille mukavasta seurasta. Ootte molemmat ihania ihmisiä. :) Ja tietty terkut ja kiitokset kaikille muillekkin tutuille (ja tuntemattomille), jotka olivat jakamassa tätä ihanaa iltaa kanssamme!

(edit: typot)
Mark

Posts: 7,311

#200 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Xtoff3R, 7.8.2005 22:55:
---
tanja, 7.8.2005 22:17:
Mun ehdottomat suosikit pukuskabassa oli ihanat ja sexyt morsiamet!!!

---


Three armed runaway brides: Titityy, Akira, Fibula

Design by Akira Lightware



uuuh, ihanat morsiamet *kuolaa* kansa vaatii tietää kuka ne 5 vuoden liput voitti *joo*

Ja ite bileisiin.. Itse en keksi ikinä unityista huonoa sanottavaa, en tälläkään kertaa. Rokkidea soitti parhaan settinsä (imho) koko kesänä, aivan mieletöntä paukutusta eikä floorilta pystyny lähtee ku pariks minuutiks johki antaa jaloille armonaikaa lisää *plur* Mä yhdyn toiveisiin siitä että tätä spessuherkkua saadaan lisää jatkossakin, I *sydän* unity! Ja ne ketkä eivät diganneet voivat jäädä kotiin next time, tilalle varmasti löytyy halukkaita..

ps. floorilla ei KERTAAKAAN tullut niin täyttä ettei ois pystyny liekittää käsii ilmaan tai joraa miten halus. Menkää itteenne jos kitisette jengin paljoudesta, missä muualla luulette pääsevänne kemuihin mis riittää 3m2 omaa tanssitilaa ku suomessa häh *igor* IMO toi ryysis oli pientä verrattuna ison maailman pileisiin..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!