Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 462,022 views

m1kk3

Posts: 5,560

#1321 • • m1kk3 no-life

vala, 21.5.2009 00:56:
---
mikke, 17.5.2009 14:54:
---
se sossun tuella elävä

---


Vähän nyt särähti negatiivisesti tuo (työttömien haukkuminen), kun ihmisiltä menee tänä päivänä työpaikat alta ja sossun luukulle on pakko mennä että pysytään leivässä*piis*

Korjattu.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

tbo

Posts: 935

#1322 • • tbo budhisattva

mini_mi, 21.5.2009 15:53:
---
Vai kykenisikö tällaisessa suhteessa toinen olemaan niin epäitsekäs ja ylevä, että jos toinen ei ole suhteessa onnellinen niin myöntyisi kollektiiviseen päätökseen, ettei olla yhdessä enää, vaikka itse olisi onnellinen?



No itse asiassa (taaskaan en halua nostaa itseäni tässä kohtaa jalustalle), mun eka eroni (ja jossain määrin tokakin) meni jotakuinkin noin. Mä olisin itse halunnu yrittää jatkaa ja koin että ongelmat joita siinä tilanteessa oli ei olis ollu lainkaan liian isoja ratkaistaviks, mut loppuviimeks näin et mun on pakko antaa periks etten satuttais sitä toista ihmistä sen enempää. Oli helvetin rankkaa, mut en kuollu siihenkään, ja lopputuloksena oli sellainen harvinaisuus kuin että me oltiin eron jälkeen ihan oikeita frendejä vielä pitkään ennenkuin mä sit muutin pois kaupungista ja yhteydenpito jäi vähemmälle. Oon tästä aivan helvetin ylpee ja kiitollinen.

Sen jälkeen tollasta konsensusta onkin saanu ettiä, eikä oo eron jälkeen paljoo kavereinakaan hengailtu (jos on edes nähty). That's slightly more fucked up.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

pyhimys

Posts: 622

#1323 • • pyhimys
Tuosta jättämisestä sen verran, että sen verran pitäisi olla kanttia ja kiinnostusta toista kohtaan, että sanoisi asian suoraan kasvotusten ja vähän ehkä jopa selittäisi syitä. Suoraan sanoen vituttaa, kun itsekin sai vain lähinnä sellaisen viestin ettei nyt ehdi nähdä, kun on kiireitä ja blaablaa. Kyllähän se jostain kertoo, jos ei pysty sanomaan suoraan edes tekstivietissä (!) ettei kiinnosta enää nähdä. Ei siinä ainakaan toista osapuolta oteta yhtään huomioon. Tehdään se vain siten mikä on itselle helpointa. Huono maku vaan jää tuollaisesta. Ei sen puhumisen pitäisi olla niin hankalaa...
vns

Posts: 276

#1324 • • Edited vns
- Takertumattomuus
- Kovuus, empatian puute
- Epärationaalisuus ja rodun arvostaminen yli muiden (ihmiset/valkoiset/whateva)
- Tunteellisuuden puute
- Tunteellisuuden näyttämisen puute, on kiva saada 50 tekstaria päivässä niinku lukioaikoina.
- Ettei osaa avautua asioista
- Pihtaaminen
- Exät, evvk.
- Oma napa
- Se, ettei panosta suhteeseen

Yleensäkin: Se ettei välitä toisista tai anna kuvaa siitä. Koko suhdehan on sillon ihan turha? Liia tunteelline ja takertunu naine ei voi olla.
Hansu

Posts: 481

#1326 • • Hansu

vns, 21.5.2009 17:05:
Liia tunteelline ja takertunu naine ei voi olla.


Eikö edes silloin, kun hysteerisen mustasukkaisena tarkistaa kaikki tekstarisi ja sähköpostisi eikä halua olla _hetkeäkään_ irti susta vaan tunkee mukaasi kaikkiin vapaa-ajan juttuihisi ja vaatimalla vaatii jäämään kotiin luoksensa vaikka suunnitelmissasi olisi esim. kahvilatapaaminen vanhan ystäväsi kanssa?
Avatar
#1327 • • astaroth Guest

vns, 21.5.2009 17:05:
Tunteellisuuden näyttämisen puute, on kiva saada 50 tekstaria päivässä niinku lukioaikoina.


mua tällainen rassaisi. itseäni sapettaa ylipäätää koko kännykän olemassaolo, mutta koska yhteiskunta pakottaa sopeutumaan siihen, niin pakko niellä puremalla. ketuttaa soittaa, ketuttaa vastata ja erityisesti vituttaa joutua vastaamaan tekstareilla. lankapuhelimet takaisin!

Liia tunteelline ja takertunu naine ei voi olla.


onko termi "crazy bitch!" sulle tuttu? :D
Takyon

Posts: 2,945

#1328 • • Takyon Möwkö

vns, 21.5.2009 17:05:
- Takertumattomuus
- Tunteellisuuden näyttämisen puute, on kiva saada 50 tekstaria päivässä niinku lukioaikoina.

Liia tunteelline ja takertunu naine ei voi olla.



Nää on mulle ainakin ihan totaalisia turn-offeja :D Omaa tilaa pitää olla ja aivan vitusti..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

[Siru]

Posts: 259

#1329 • • [Siru]
jos naisella on huonot hampaat... *eiei*

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

pyllyjumala

Posts: 469

#1330 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis
liiallinen itsevarmuus joka haisee kilometrien päähän *dissaa*

--
*känni*hölökyn kölökyn!

irrrma

Posts: 241

#1331 • • irrrma huumori narikassa

pyllyjumala, 21.5.2009 22:10:
liiallinen itsevarmuus joka haisee kilometrien päähän *dissaa*



KYLLÄ !!!*dissaa* Hyi helevetti!! *eiei*

--
kun virsikirjan kannet on levällään, täytyy veisata.

Madda

Posts: 650

#1332 • • Edited Madda ice-angel
- Pahanhajuinen hengitys (Valitettavasti ennen nykyistä suhdettani koin tämän..) ja kaikki muut pahat hajut + huono hygenia
- Liian isot luomet
- Saituus
- Tyhmyys
- Suvaitsemattomuus
- Huono itsetunto
- Tylsyys
- Huumorintajuttomuus
- Miehellä "ulkonevat" nännit

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

Samu81

Posts: 1,224

#1333 • • Samu81 kokolihaa

Takyon, 21.5.2009 19:50:
---
vns, 21.5.2009 17:05:
- Takertumattomuus
- Tunteellisuuden näyttämisen puute, on kiva saada 50 tekstaria päivässä niinku lukioaikoina.

Liia tunteelline ja takertunu naine ei voi olla.

---


Nää on mulle ainakin ihan totaalisia turn-offeja :D Omaa tilaa pitää olla ja aivan vitusti..



Samoin :D
Ylipäätään sellainen teinimäinen tekstailu on suht syvältä, ihmissuhteessa kuin myös kavereiden kanssa. Asiat hoidetaan puhumalla, ei pitkin työpäivää kännykkää räpläämällä. Esimerkkinä sellaiset, jotka laittaa tekstaria ja siihen pitäisi ikäänkuin soittaa takas että asia lähtisi lutviutumaan.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

J Raninen

Posts: 950

#1334 • • J Raninen

ice-angel, 22.5.2009 08:42:
- Liian isot luomet


Mielikuvitus juoksentelee taas vähän miten sattuu: ekana tuli mieleen SILMÄluomet ja aloin jo pohtia, kuinkahan monella on ongelma liian isoista silmäluomista ja näyttääkö sellainen jeppe tarpeeksi hassulta, jotta siitä tehtäisiin 4D-dokumentti...
Madda

Posts: 650

#1335 • • Madda ice-angel

J Raninen, 22.5.2009 09:25:
---
ice-angel, 22.5.2009 08:42:
- Liian isot luomet

---

Mielikuvitus juoksentelee taas vähän miten sattuu: ekana tuli mieleen SILMÄluomet ja aloin jo pohtia, kuinkahan monella on ongelma liian isoista silmäluomista ja näyttääkö sellainen jeppe tarpeeksi hassulta, jotta siitä tehtäisiin 4D-dokumentti...



Heh, siis EI silmäluomet vaan sellaset ruskeet iholuomet, joo=DDDD

Mut kyl varmaan lopahtais kiinnostus myös jos ois liian isot silmäluomet;)

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

Avatar
#1336 • • Equalizer Guest
liiat meikit, tylsyys, hiljaisuus
Tiinuliinu81

Posts: 510

#1337 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
- Takertuminen/hellittelynimien käyttö parien treffien jälkeen*eiei*.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Bomb_Shell

Posts: 4

#1338 • • Bomb_Shell

Tiinuliinu81, 22.5.2009 12:22:
- Takertuminen/hellittelynimien käyttö parien treffien jälkeen*eiei*.



Näin juuri *eiei*

sitten pitää olla oma elämä ja mielipiteet. Tosin mielellään panostaa siihen suhteeseenkin :D
Itsetunto myöskin kohdallaan.


Eikä todellakaan rupea puhumaan häistä parin viikon jälkeen :D *toktok*
Avatar
#1339 • • Sunshine^82 Guest
välinpitämättömyys, itsekkyys, epärehellisyys, hiljaisuus ja veemäisyys
ezzy

Posts: 8,060

#1340 • • ezzy Droid-pappa

vns, 21.5.2009 17:05:

- Tunteellisuuden näyttämisen puute, on kiva saada 50 tekstaria päivässä niinku lukioaikoina.

Yleensäkin: Se ettei välitä toisista tai anna kuvaa siitä. Koko suhdehan on sillon ihan turha? Liia tunteelline ja takertunu naine ei voi olla.



50 tekstaria päivässä...tolla ajalla vois tehdä varmaan jotain muutakin järkevää, jos asuu samassa kaupungissa edes tms. etäsuhteessa hieman eri homma tietty. Yhdessä asuvalla parilla menis itsellä toi kyl jo tohon jo mainittuu crazy bitch-kategoriaan :D