Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 462,109 views

pomo

Posts: 68

#621 • • pomo pomppu
Tyhmyys. Älyä pitää olla... sekin on älyä et tajuaa millon pitää jättää aivot narikkaan. *possu*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#622 • • Edited [Nuclear] el aprendiz
OT!

Amokk,
[...]Mielestäni jokaisen tulisi hallita oma äidinkielensä sen verran hyvin, että osaa sekä tuoda ilmi että tulkita sarkasmia.



Ei mul muuta mut tää kyl särähti meikäläisen korvaan aika kovasti. :D Sarkasmi on mun (ja luultavasti monen muunkin) mielestä vaikeinta kirjottamista ja loppupeleissä aika harva sitä osaa. Mut ehkä kantsis jatkaa privassa jos jutustuttaa enemmänkin.

edit: okei, ehkä tänkin ois voinu sinne laittaa :D

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Unik

Posts: 4,117

#625 • • Unik
Se jos ihminen valehtelee itsellensä ja vielä itse uskoo ne omat valheensa.
ghost_object

Posts: 38

#626 • • ghost_object
Vaikeaa kuvitella mitään kaavaa asialle, minulle miehen Kauneus on aina niin ylättävä asia..
Suudelma kai ratkaisee.
ippu

Posts: 52

#627 • • ippu
mulla ei o itelläni tapana ihastua päättömästi ihmisiin, ni sellanen rupee kyllä ahistamaan ja vie kiinostuksen,jos joku rupee yhen tai kahen tapaamisen jälkee tunnustamaa rakkautta tai tenttaamaa mun tarkotus periä. Samaten mielistely ja liika yrittäminen ärsyttää. ja kyl miehen pitää tietää mitä se haluaa!! kaikki ei voi olla "ihan sama"... Mistä miä aina löydänkin ne lapaset?!?

--
on mielelle pahasta olla aina osa yleistä mielipidettä

Epailija

Posts: 5,636

#628 • • Epailija Physicist, 2nd class.

ippu, 23.7.2006 00:09:
ja kyl miehen pitää tietää mitä se haluaa!! kaikki ei voi olla "ihan sama"... Mistä miä aina löydänkin ne lapaset?!?



Mjah. Minusta se, että tietää tasan tarkkaan mitä haluaa, voi ihan yhtä hyvin kieliä kapeakatseisuudesta ja mielikuvituksen puutteesta. Onko sillä muuten mitään väliä miksi mies haluaa mitä haluaa? Oletetaan, että mies tietää (kuten pitääkin *rolls ze eyes*) mitä haluaa, ja oletetaan, että tämä on menestyksekäs ura lakimiehenä. Miehekästä, check. Oletetaan nyt, että erehdymme kysymään kysymyksen "miksi" ja että vastaus on "rahan takia". Vaikka tämäkin on ehkä stereotyyppisen miehekästä, niin onko se positiivinen asia? Ei idealismia, ei älyllistä yhteyttä ammattiin (tyyliin juridiikan kiemurat ja oikeuskäsitys ovat kiehtovia asioita), vaan puhdasta materialismia. Itse ottaisin ehkä mieluummin sen nk. "lapasen".

Lopuksi sanottakoon vielä, että jotkut saattavat hyvinkin vain uskotella muille ja etenkin itselleen tietävänsä mitä haluavat, koska ihmisen vain "pitää tietää". Henkilökohtaisesti uskon, että tämä on erittäin yleistä ja että ne, jotka vahvimmin väittävät tietävänsä suuntansa, saattavat sisäisesti hyvinkin olla eniten hukassa koska eivät ole pysähtyneet kyseenalaistamaan itseään.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

lostgone

Posts: 2,493

#629 • • lostgone

ippu, 23.7.2006 00:09:
mulla ei o itelläni tapana ihastua päättömästi ihmisiin, ni sellanen rupee kyllä ahistamaan ja vie kiinostuksen,jos joku rupee yhen tai kahen tapaamisen jälkee tunnustamaa rakkautta tai tenttaamaa mun tarkotus periä. Samaten mielistely ja liika yrittäminen ärsyttää. ja kyl miehen pitää tietää mitä se haluaa!! kaikki ei voi olla "ihan sama"... Mistä miä aina löydänkin ne lapaset?!?


Jos haluat miehen joka tietää mitä hän haluaa, niin lemppaatko hänet siksi että hän jo sattumoisin tietää toisilla treffeillä tjsp. rakastavansa sinua?*ding*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

ippu

Posts: 52

#630 • • ippu
ok, käytin ehkä turhan jyrkkää ilmaisua. patoutumia... sitä hain takaa, että miehellä pitää olla omia mielipiteitä ja myös kyky ilmaista niitä. itsekkyys(vai pinnallisuus??) ja mielipiteetömyys on eri asia. eikä se että tietää mitä haluaa tarkoita ettei ihminen olisi kyseenalaistanut itseään, päinvastoin. me puhutaan nyt eri asiasta.

--
on mielelle pahasta olla aina osa yleistä mielipidettä

ippu

Posts: 52

#631 • • ippu

lostgone, 23.7.2006 01:31:
---
ippu, 23.7.2006 00:09:
mulla ei o itelläni tapana ihastua päättömästi ihmisiin, ni sellanen rupee kyllä ahistamaan ja vie kiinostuksen,jos joku rupee yhen tai kahen tapaamisen jälkee tunnustamaa rakkautta tai tenttaamaa mun tarkotus periä. Samaten mielistely ja liika yrittäminen ärsyttää. ja kyl miehen pitää tietää mitä se haluaa!! kaikki ei voi olla "ihan sama"... Mistä miä aina löydänkin ne lapaset?!?

---

Jos haluat miehen joka tietää mitä hän haluaa, niin lemppaatko hänet siksi että hän jo sattumoisin tietää toisilla treffeillä tjsp. rakastavansa sinua?*ding*



en. mä en vaan usko että kukaan tuntee toista parin tapaamisen jälkeen niin paljo et vois sanoa rakastavansa tätä.se on miun mielestä ihastusta vielä siinä vaiheessa:) mut mä oon kieltämättä ehkä hiukan kyyninen...

--
on mielelle pahasta olla aina osa yleistä mielipidettä

Freja

Posts: 8,775

#634 • • Freja Sihteeri

ippu, 23.7.2006 00:09:
mulla ei o itelläni tapana ihastua päättömästi ihmisiin, ni sellanen rupee kyllä ahistamaan ja vie kiinostuksen,jos joku rupee yhen tai kahen tapaamisen jälkee tunnustamaa rakkautta tai tenttaamaa mun tarkotus periä. Samaten mielistely ja liika yrittäminen ärsyttää. ja kyl miehen pitää tietää mitä se haluaa!! kaikki ei voi olla "ihan sama"... Mistä miä aina löydänkin ne lapaset?!?



Mä oon niiiin samoilla linjoilla! *joo*
Ja toi mielistely ja lässytys, "ihan sama, tehään sitä mitä sä halut"-meininki saa kans mun karvat niin pystyyn että. Yhhhh *eiei*

Liikaa tietoa pienen ajan sisällä = ei kiitos.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#635 • • Enkeli Guest

Jusna666, 4.4.2006 16:23:

-Kumisaappaat
-Hallitsematon syöminen
-Kysely mm. "onko mun perse sun mielestä kasvanu/levinny"
-Vegetarismi



No mitä noissa nyt on niin ihmeellistä?? *nauru*
hallucinogen

Posts: 8,190

#636 • • hallucinogen Edain

Freja, 23.7.2006 09:18:
Liikaa tietoa pienen ajan sisällä = ei kiitos.


ai :D Mä höpötän aina kaikki luurangot kaapista ekaan 30 minuuttiin ;D Oon aina ajatellu ettei sit tarvii homehtuu jonkun kanssa kolmea viikkoa ja todeta et jaaha toi on ihan eri linjoilla siinä ja siinä tärkeessä asiassa =D

--
pikku-*possu*

lunake

Posts: 800

#638 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

hallucinogen, 27.7.2006 10:00:
---
Freja, 23.7.2006 09:18:
Liikaa tietoa pienen ajan sisällä = ei kiitos.

---

ai :D Mä höpötän aina kaikki luurangot kaapista ekaan 30 minuuttiin ;D Oon aina ajatellu ettei sit tarvii homehtuu jonkun kanssa kolmea viikkoa ja todeta et jaaha toi on ihan eri linjoilla siinä ja siinä tärkeessä asiassa =D




Juuri näin! *joo*




*possu*

--
Hedelmällisyys on påp!