Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 461,507 views

Epailija

Posts: 5,636

#661 • • Epailija Physicist, 2nd class.

kottarainen, 29.10.2006 19:33:
*nauru* tiedä häntä



Noh, oli harrastus mikä tahansa, niin kukapa haluaisi olla prioriteettilistalla kärkisijojen ulkopuolella. "Sydän paikallaan" on varsin hyvä kriteeri, kunhan sillä tarkoitetaan muutakin kuin "vähän keskilinjasta vasemmalle siinä rintalastan korkeudella, about". ^^

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#662 • • ALIEN Guest

cjet, 29.10.2006 19:34:
Second that. Miks ihmeessä niiden pitää heti saada joku korvike.. *ding* Joo, tykkään kyllä olla kuuntelijan osassa ja helpottaa sitäkautta sitä tuskaa. Mut en mä hei oikeesti rupee siihen muussa kuin kaverin osassa. Kyllähän se ois varmaa joo helpompaa jos ois joku kainalo heti, mut ei musta mitään tunteiden kaatopaikkaa saa tehdä kiitos. Omia ongelmia on ihan tarpeeks. *pepsodent* Totally nono myös.



Joo, kuuntelijan roolin voi ottaa ystävämielessä, he ovat kuitenkin melko sekavassa vaiheessa elämässään. Ja nää tapaukset ovat yleensä niitä ketkä raflassa etsivät epätoivoisina yhdenillan juttuja et jos sellaset kiinnostaa.. :D
Jusna666

Posts: 1,447

#663 • • Jusna666 Diablo
Kanamaisuus,
hienostelu,
5sekunnin välein peiliinvilkuilu "onks tukka hyvin" (tosin menee tohon kanamaisuuden alle),
Vaikee selittää, mutta semmonen, että luokittelee ihmisen, hänen sosiaalisen statuksen perusteella.. Eli esim. "On se ihan mukava mut en mä voi olla sen kanssa ku se on vaan roskakuski" (tosin tääki menee kanamaisuuteen)..
Onhan noita..

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Epailija

Posts: 5,636

#664 • • Edited Epailija Physicist, 2nd class.

kottarainen, 29.10.2006 19:57:
Elikkäs elimet kohdallaan*hihu*



Say no more. *nudge nudge*

Edit: Mitä kettua.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

asdf

Posts: 3,155

#666 • • Edited asdf
Liian vakavat ja hienostelevat miehet ei toimi muhun yhtään, sillon mun ja sen käsitykset hauskanpidosta on niin kaukana toisistaan. Miehen pitää erottua joukosta jollain tavalla, että mun kiinnostus herää. Liika holhous on myös äärimmäisen ahdistavaa ja tätä tapahtuu yllättävän usein *hmph*

edit: Oon kehittäny itelleni säännön jota yritän parhaimman mukaan noudattaa: jos uuden pojun kanssa tulee kiusallisia hiljaisuuksia, niin tiedän siitä sit ettei se homma oikeen toimi.
pathi

Posts: 224

#667 • • pathi
- liian suuret erot ajatusmaailmassa ja kiinnostuksissa
- epämiellyttävät hiljaisuudet, kyllä tutustumisvaiheessa sitä puhuttavaa pitäisi riittää
- ei voi suoraan sanoa siinä vaiheessa jos ei enää kiinnostakaan, vaan jättää vaan vastaamatta puheluihin tms *dissaa*

--
D:

duvin

Posts: 582

#668 • • duvin Jay v/d Veen
torjunta (tarpeeksi usein toistettuna) *blush*
kap-pu

Posts: 1,167

#669 • • Edited kap-pu the amazing suction cup boy
yllämainittu kanamaisuus on kyl hyvinkin monta asiaa nasevasti kiteyttävä ilmaisu. *pepsodent*

noin yleisesti ottaen tää on hirveen vaikee kysymys. ku tytöt joiden kans on heilunut eivät ole mitenkään homogeeninen sakki. eri tytöissä kun viehättää eri asiat niin tavallaan vastaavasti saavat anteeksi niitä piirteitä jotka eivät välttämättä niin ole mieleen. eli joku tietty piirre jossakussa henkilössä saattaa riepoa suuresti, kun sitten taas vastaavanlaista piirrettä jossain toisessa voi hyvinkin katsoa sormien läpi.

nää seuraavat nyt on ehkä universaaleja ongelmia ja enemmän advanced-suhdetavaraa sellaisten "tapasimme juuri ja hänessä on paljon ärsyttäviä piirteitä"-juttujen sijaan, mut yleisesti ottaen rasittaa seuraavat asiat:

- se kun toinen pelaa koko ajan jonkun vihjailun varaan ja olettaa, että olen telepaatti joka LUONNOLLISESTIKIN tietää, mistä milläkin hetkellä kiikastaa tai mitä odottaa mun tekevän. voi jeesus ei se voi olla niin vaikee sanoo jos näyttää siltä ettei viesti ole mennyt perille. :D

- se, kun toinen oirehtii suhteen ongelmia tiuskimalla ja naljailemalla täydellisen epäolennaisista asioista, jotka itse ongelmaan eivät liity mitenkään. luulis sitä nyt helvetti osaavan käyttäytyä! helpompi puhuuki juitsuist ku ei tarvi kihistä ja pihistä toisen pikkumaisuutta ja kyvyttömyyttä hillitä itseään.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

antti83

Posts: 206

#670 • • antti83
-Itsekeskeisyys
-Kanamaisuus
-Pinnallisuus
-Liiallinen tärkeileminen
-Ja mikä tärkeintä, ei osaa hyväksyä ihmisiä omana itsenään.
Kukaan meistä ei ole täydellinen, sellainen itsensä näkeminen muita parempana ihmisenä raivostuttaa.
dj Missiah

Posts: 303

#671 • • dj Missiah JusT PuT IT:n Hand-around + team TILLILIHA
-idioottimaisuus-
Ober

Posts: 587

#672 • • Ober Dog shit taco
Boten anna*pökr**poks*
ReiNe

Posts: 146

#674 • • ReiNe
Mulla menee jostain syystä mielenkiinto just siinä vaiheessa ku mies alkaa ylistää *ding*
Sellanen yli-imelä lässytys tappaa totaalisesti!
Sit sitä vaan miettii et kui helvetissä tosta pääsis mahdollisimman pian eroon..

Paskaksi tän tekee se, että eihän se mies ylistäis ellei tykkäis ni mee nyt siinä sitte dumppaamaan..

Tää taitaa mennä vähän samoihin ton aiemman saalistus jutun kanssa -en tosin kutsuis siksi-,
eli ei tuu mitään jos mies täysin antautuu alkumetreil, tyyliin mitä vaan vuokses..
Täytyy olla Mies!

("mitä vaan vuokses" astuu sit luonnollisesti kuvaan rakkaudessa, kiintymyksessä ja välittämisessä, kun suhde on saatu sille tasolle)

Ahdistavaa, miks näitä aina sattuu just mun kohdalle?
vai enkö mä vaan osaa suhtautua oikein?
miks mä en sit tunne samoin?
*toktok*

--
femalejunglist

hallucinogen

Posts: 8,190

#675 • • hallucinogen Edain

ReiNe, 29.10.2006 22:42:
Täytyy olla Mies!


Ööö mitä on olla mies? :D "hiljaa huora ja tuo sitä perkeleen kaljaa sieltä! Eikö se saatanan läski perse liiku yhtään nopeammin!" :D

--
pikku-*possu*

KooKie

Posts: 4,338

#676 • • KooKie aka. Petress Pan

hallucinogen, 29.10.2006 22:45:
---
ReiNe, 29.10.2006 22:42:
Täytyy olla Mies!

---

Ööö mitä on olla mies? :D "hiljaa huora ja tuo sitä perkeleen kaljaa sieltä! Eikö se saatanan läski perse liiku yhtään nopeammin!" :D



Hallu oot kyllä Miesten Mies. :DDD Ei siis vrt. "naistenmies", vaan silleen toisella tavalla, juu nou?

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Pätkis

Posts: 1,038

#677 • • Edited Pätkis Pikkis

ReiNe, 29.10.2006 22:42:
Mulla menee jostain syystä mielenkiinto just siinä vaiheessa ku mies alkaa ylistää *ding*
Sellanen yli-imelä lässytys tappaa totaalisesti!


En kyllä kans jaksa noita sanallisia vuodatuksia, yleensä se menee vielä siihen että mitä enemmän mies puhuu ihanuudesta, sitä vähemmän saa aikaan.. Tyyliin "oot kyllä tosi ihq raksu puspus" ja sitten ei kuitenkaan ehdi tavata / vastata puhelimeen tai viesteihin *igor*

Onneks näitä ei ole eksynyt tielle kuin tasan yksi yrittäjä. (Koska en oo kovin ihq.)

Ei siis tarvi olla tuppisuu juro äijä, mut kyllä sen nyt toisesta näkee että välittääkö se vai ei, ja huomaa ihan arkisista jutuista.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

hallucinogen

Posts: 8,190

#678 • • hallucinogen Edain

KooKie, 29.10.2006 22:51:
Hallu oot kyllä Miesten Mies. :DDD Ei siis vrt. "naistenmies", vaan silleen toisella tavalla, juu nou?


En oikeastaan kun mä en ymmärrä muutenkaan tuon taivaallista mitä naiset sanoo ja jos kuulen sanat niin en ymmärrä mitä se nainen oikeasti tarkoittaa. Tiiäks? Te kun ette puhu koskaan mitään selväjärkistä kuten tässäkin topicissa on todistettu :D

--
pikku-*possu*

asdf

Posts: 3,155

#679 • • asdf

Ober, 29.10.2006 21:59:
Boten anna*pökr**poks*



Koko yö kuorsausta korvaan ja aamulla kuolat poskella *hali* Gotta love it!
ReiNe

Posts: 146

#680 • • ReiNe

hallucinogen, 29.10.2006 22:45:
---
ReiNe, 29.10.2006 22:42:
Täytyy olla Mies!

---

Ööö mitä on olla mies? :D "hiljaa huora ja tuo sitä perkeleen kaljaa sieltä! Eikö se saatanan läski perse liiku yhtään nopeammin!" :D



oliks toi todella ainoo pointti minkä löysit?

--
femalejunglist