Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 461,494 views

yaotzin

Posts: 133

#1341 • • yaotzin
jossei se naine omaa aivoja
Lyylikki

Posts: 2,975

#1342 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Tossa kun taas juhannuksena katseli muutamaa "sukulaismiestä", niin kyllä se tietyllä tapaa ryyppääminen tappaa kiinnostuksen aika livakkaasti. Sillä tavalla siis, että ei ole mitään väliä mitä muut sanovat tai tekevät, kunhan saa kännit vedettyä. Sovitusta ei pidetä kiinni, kun kalja kiinnostaa enemmän. Omaa juomista vähätellään ja pidetään piilopulloja auton takakontissa.

Hyi elämä.
vns

Posts: 276

#1343 • • vns

ezzy, 22.6.2009 13:40:
---
vns, 21.5.2009 17:05:

- Tunteellisuuden näyttämisen puute, on kiva saada 50 tekstaria päivässä niinku lukioaikoina.

Yleensäkin: Se ettei välitä toisista tai anna kuvaa siitä. Koko suhdehan on sillon ihan turha? Liia tunteelline ja takertunu naine ei voi olla.

---


50 tekstaria päivässä...tolla ajalla vois tehdä varmaan jotain muutakin järkevää, jos asuu samassa kaupungissa edes tms. etäsuhteessa hieman eri homma tietty. Yhdessä asuvalla parilla menis itsellä toi kyl jo tohon jo mainittuu crazy bitch-kategoriaan :D



Ha.. 50.. you wish :D oon saanu täs viikon sisäl ~150 txt/pvä parhaimmillaan yhelt xD Joo kuluu kyl "vähä" aikaa yhteydenpitoon mut mikäs siin kerranki piristää ;) :D

Kännykkälaskua odottellessa...
ezzy

Posts: 8,060

#1344 • • Edited ezzy Droid-pappa

vns, 23.6.2009 12:33:
---
ezzy, 22.6.2009 13:40:
---
vns, 21.5.2009 17:05:

- Tunteellisuuden näyttämisen puute, on kiva saada 50 tekstaria päivässä niinku lukioaikoina.

Yleensäkin: Se ettei välitä toisista tai anna kuvaa siitä. Koko suhdehan on sillon ihan turha? Liia tunteelline ja takertunu naine ei voi olla.

---


50 tekstaria päivässä...tolla ajalla vois tehdä varmaan jotain muutakin järkevää, jos asuu samassa kaupungissa edes tms. etäsuhteessa hieman eri homma tietty. Yhdessä asuvalla parilla menis itsellä toi kyl jo tohon jo mainittuu crazy bitch-kategoriaan :D

---


Ha.. 50.. you wish :D oon saanu täs viikon sisäl ~150 txt/pvä parhaimmillaan yhelt xD Joo kuluu kyl "vähä" aikaa yhteydenpitoon mut mikäs siin kerranki piristää ;) :D

Kännykkälaskua odottellessa...



Minkä ikäinen sä olitkaan? Kai sulla on joku textaripaketti tai vastaava mis on 5000 textaria kuussa?
vns

Posts: 276

#1345 • • Edited vns

aada, 23.6.2009 12:45:
mistä te niinku puhutte??


Kaikennäköst, viimeks siit mite ihanaa oli nähä ja millon voidaan nähään seuraavaks. :D

ezzy, 23.6.2009 13:15:
Minkä ikäinen sä olitkaan? Kai sulla on joku textaripaketti tai vastaava mis on 5000 textaria kuussa?


22 xD noub, ei oo mitään paketteja :( eikä tota puhelint tuu ees normisti kauheesti käytettyy.


Selvennykseks ettei me seukata ees tai mitään.
Amuck

Posts: 2,396

#1346 • • Amuck dub-i-dub

Lyylikki, 22.6.2009 14:26:
Tossa kun taas juhannuksena katseli muutamaa "sukulaismiestä", niin kyllä se tietyllä tapaa ryyppääminen tappaa kiinnostuksen aika livakkaasti. Sillä tavalla siis, että ei ole mitään väliä mitä muut sanovat tai tekevät, kunhan saa kännit vedettyä. Sovitusta ei pidetä kiinni, kun kalja kiinnostaa enemmän. Omaa juomista vähätellään ja pidetään piilopulloja auton takakontissa.

Hyi elämä.


Juu. Kaikkien exieni (ensimmäistä varoittavaa esimerkkiä lukuunottamatta [siitä suhteesta muuten seurasi aika pitkä lista ominaisuuksia tähän threadiin :D ]) yhteinen piirre on se, että he juovat harvoin ja silloinkin kohtuudella.

Itsehän voin joskus mennä vähän käsi maassa poikienkin puolesta :F

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

ezzy

Posts: 8,060

#1347 • • ezzy Droid-pappa

vns, 23.6.2009 14:49:
---
aada, 23.6.2009 12:45:
mistä te niinku puhutte??

---

Kaikennäköst, viimeks siit mite ihanaa oli nähä ja millon voidaan nähään seuraavaks. :D


---
ezzy, 23.6.2009 13:15:
Minkä ikäinen sä olitkaan? Kai sulla on joku textaripaketti tai vastaava mis on 5000 textaria kuussa?

---

22 xD noub, ei oo mitään paketteja :( eikä tota puhelint tuu ees normisti kauheesti käytettyy.


Selvennykseks ettei me seukata ees tai mitään.



Oletteko kuulleet intternetistä? :D
Lyylikki

Posts: 2,975

#1348 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

2la, 23.6.2009 15:35:
Itsehän voin joskus mennä vähän käsi maassa poikienkin puolesta :F



No toihan tossa on vähän semmonen ongelmallinen yhdistelmä, kun itse en kuitenkaan ole niitä vähiten kännisiä *känni*

Dogaaminen ei siis sinällään ole mikään nounou, ehkä suurempi nounou olisi täysi alkoholista kieltäytyminen. Tykkään kuitenkin laittaa punkkua ja konjamiinia ruokiin ja ruuanlaiton yhteydessä vähän tyttöönkin *hih* Mutta omalle dogaamiselleen miehen pitäisi olla rehellinen + pitäisi pystyä olemaan selvinpäin seurassa, jossa muut ottavat, jos näin on sovittu. Päihtyminen ei saisi olla sosiaalista kanssakäymistä tärkeämpää.

Onneksi tunnen useampiakin miehiä, joiden alkoholinkäyttö ja mun standardit kohtaa, joten toivo siitä, että meitsikin löytää jonkun standardit täyttävän ukkelin, tuurijuopon sijaan, on kuitenkin olemassa.
Avatar
#1349 • • niomic Guest

Lyylikki, 23.6.2009 15:52:
Mutta omalle dogaamiselleen miehen pitäisi olla rehellinen + pitäisi pystyä olemaan selvinpäin seurassa, jossa muut ottavat, jos näin on sovittu.



Miks ois tälleen sovittu? Kai siinä nyt rupee aika helposti vituttamaan ja viina maistumaan salassa jos muut vetää ja ite jotenkin kädestä vääntämällä pakotettu olemaan selvinpäin. Ehkä se sosiaalinen kanssakäyminenkin ois helpompaa ku ei tarvis salaa naukkailla ja sen takia hillitä muutenkin kanssakäymistä, ettei paljastu :P

Miks se absolutismi ois kovempi nounou, olettaen siis toki et henkilö ei sun dokailuas mitenkään erikoisemmin moralisois. Vai moralisoisitko itse hänen puolestaan itseäsi :)? Tuntuu jotenkin kuumottavalta, jos suhteen yhtenä ylläpitoehtona ois et pitää ainakin välillä dokata :G
Lyylikki

Posts: 2,975

#1350 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

niomic, 24.6.2009 01:04:
Miks ois tälleen sovittu? Kai siinä nyt rupee aika helposti vituttamaan ja viina maistumaan salassa jos muut vetää ja ite jotenkin kädestä vääntämällä pakotettu olemaan selvinpäin. Ehkä se sosiaalinen kanssakäyminenkin ois helpompaa ku ei tarvis salaa naukkailla ja sen takia hillitä muutenkin kanssakäymistä, ettei paljastu :P



No nyt juhannuksena tää tilanne syntyi mökillä siitä, että oli sovittu, että on perheen äidin ilta ja isin piti olla siinä kunnossa, että huolehtii perheen lapsista (nuorimmainen vajaa 2 v.). Jos jotakin esimerkiksi sattuisi ja pitäisi lähteä viemään lasta lääkäriin, niin siinä saattais olla sossuämmällä asiaa, jos koko konkkaronkaa on ihan pelti kiinni.

Samoin esim. jos on sovittu, että joku on kuskina isommalle tai pienemmällekin porukalle, ja hetken päästä huomataan, että tämä kuskiksi lupautunut onkin naukkaillut useamman oluen. Ja vastaukseksi saa, että "kyyyllä mä vielä voin ihan hyvin ajaa" tai että "no mennään sitten taksilla."

Ja kun kyse on siitä, että todellakaan ei tarvitsisi salaa naukkailla. Bissee saa juoda nurmikkoa ajaessa, naiset ottaa yleensä lasillisen jos toisenkin ruuanlaittoviiniä kokkaillessa jne. Ehkä se perimmäinen juttu on juuri se, että osaa pitää sovitusta kiinni. Eikä käytä viinaa (teko)syynä sopimuksen rikkomiselle.

niomic, 24.6.2009 01:04:
Miks se absolutismi ois kovempi nounou, olettaen siis toki et henkilö ei sun dokailuas mitenkään erikoisemmin moralisois. Vai moralisoisitko itse hänen puolestaan itseäsi :)? Tuntuu jotenkin kuumottavalta, jos suhteen yhtenä ylläpitoehtona ois et pitää ainakin välillä dokata :G



Kukinhan taaplaa tavallaan. Toki ystäväpiiriini kuuluu ihmisiä, jotka eivät juo (joko eivät pysty tai eivät halua). Absolutistiksi näen ihmisen, joka tekee omasta juomattomuudestaan numeron. Ehkäpä siinä se moralisointinäkökulma saattaa olla taustalla. En mä sitä tarkoita, että toisen pitäisi dogata, jotta suhde säilyisi hyvänä, vaan sitä, että toinen söisi mun konjakkikohokkaita, merimiespihvejä ja samppanja musseja hyvällä halulla ilman vinkumista siitä, että ruokaan on lisätty alkoholia. Tai että juhlatilaisuudessa voi ottaa lasillisen skumppaa, ilman sen suurempia venkoiluja.

Jos tätä nyt vie vielä pidemmälle, niin mun mielestä toki saa suhtautua intohimoisesti joihinkin asioihin, mutta pitää ymmärtää sitäkin näkökulmaa, että jollekulle toiselle sama asia ei herätä yhtä suuria tunteita.
Amuck

Posts: 2,396

#1351 • • Edited Amuck dub-i-dub

niomic, 24.6.2009 01:04:
---
Lyylikki, 23.6.2009 15:52:
Mutta omalle dogaamiselleen miehen pitäisi olla rehellinen + pitäisi pystyä olemaan selvinpäin seurassa, jossa muut ottavat, jos näin on sovittu.
---

Miks ois tälleen sovittu? Kai siinä nyt rupee aika helposti vituttamaan ja viina maistumaan salassa jos muut vetää ja ite jotenkin kädestä vääntämällä pakotettu olemaan selvinpäin. Ehkä se sosiaalinen kanssakäyminenkin ois helpompaa ku ei tarvis salaa naukkailla ja sen takia hillitä muutenkin kanssakäymistä, ettei paljastu :P


Sovittu -> kädestä vääntämällä pakotettu?

Mä keksin heti vaikka kuinka monta syytä. Pitää olla ajokunnossa seuraavana aamuna tai jo samana iltana; tietää että juominen helposti riistäytyy käsistä niin on parempi/helpompaa olla aloittamattakaan; ettei mene lasten juhannus pilalle kännissä örisevän aikuisen takia.

Miks se absolutismi ois kovempi nounou, olettaen siis toki et henkilö ei sun dokailuas mitenkään erikoisemmin moralisois. Vai moralisoisitko itse hänen puolestaan itseäsi :)? Tuntuu jotenkin kuumottavalta, jos suhteen yhtenä ylläpitoehtona ois et pitää ainakin välillä dokata :G


Tätä ihmettelin myös, taitaa Lyylikki vähän häpeillä omaa juopotteluaan toisen kirkasotsaisuuden rinnalla?

edit. oonpa hidas

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

ezzy

Posts: 8,060

#1353 • • Edited ezzy Droid-pappa

Lyylikki, 24.6.2009 09:02:
---
Absolutistiksi näen ihmisen, joka tekee omasta juomattomuudestaan numeron. Ehkäpä siinä se moralisointinäkökulma saattaa olla taustalla. En mä sitä tarkoita, että toisen pitäisi dogata, jotta suhde säilyisi hyvänä, vaan sitä, että toinen söisi mun konjakkikohokkaita, merimiespihvejä ja samppanja musseja hyvällä halulla ilman vinkumista siitä, että ruokaan on lisätty alkoholia. Tai että juhlatilaisuudessa voi ottaa lasillisen skumppaa, ilman sen suurempia venkoiluja.

Jos tätä nyt vie vielä pidemmälle, niin mun mielestä toki saa suhtautua intohimoisesti joihinkin asioihin, mutta pitää ymmärtää sitäkin näkökulmaa, että jollekulle toiselle sama asia ei herätä yhtä suuria tunteita.



Jospa vaikka soveltaisit tota jäljempää tuohon ensimmäiseen?
Kuulostaa vähän paksulta toi ensimmäinen näin absolutistina. En venkoile, jos ruoanlaitossa käytetään alkoholia (tapahtuu niin harvoin mun kohdalla, ts. ei ikinä), koska päätarkoitus ei ole päihtyminen. Jos jossakin tilaisuudessa on "pakko" ottaa skumppaa, niin kyllä se sotii mun arvoja vastaan ja kieltäydyn kohteliaasti ja toastailen vaikka vedellä. Mikään ei velvoita minua rikkomaan omaa koodiani.

En pidä alkoholista, en sen lieveilmiöistä, enkä päihtyneistä. En ole ikinä pitänyt ja pyrin välttämään niitä. Simppeliä. Jos joku kysyy miksi, en tuputa "näkemystäni" pahemmin, kommentoin vaan että ei ole koskaan ollut mun juttu.
kinderi

Posts: 1,783

#1354 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Tiinuliinu81, 22.5.2009 12:22:
- Takertuminen/hellittelynimien käyttö parien treffien jälkeen*eiei*.



Uhh, ihanaa.. Niinkun tässä jokin aika sitten, tokalla tapaamiskerralla jätkä alkoi mua kutsumaan kullaks ja rakkaaks..
Samalla reissulla kysyi että "Rakastatko sä mua?" ,ja kun luonnollisesti vastaan että "no EN", niin kuulen että vois sen kiltimminkin sanoa eikä tollain vähän liiankin suoraan.

Siis wtf!?!?

Eipä olla tapailtu enää :D

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

ezzy

Posts: 8,060

#1355 • • ezzy Droid-pappa

kindertin, 24.6.2009 12:13:
---
Tiinuliinu81, 22.5.2009 12:22:
- Takertuminen/hellittelynimien käyttö parien treffien jälkeen*eiei*.

---


Uhh, ihanaa.. Niinkun tässä jokin aika sitten, tokalla tapaamiskerralla jätkä alkoi mua kutsumaan kullaks ja rakkaaks..
Samalla reissulla kysyi että "Rakastatko sä mua?" ,ja kun luonnollisesti vastaan että "no EN", niin kuulen että vois sen kiltimminkin sanoa eikä tollain vähän liiankin suoraan.

Siis wtf!?!?

Eipä olla tapailtu enää :D



Rakkaus on kaikille aika erilaista. Vissiin tolle se oli sit moikkaaminen :D
Klassinen "you had me at hello" *hihu*
-Alex-

Posts: 706

#1356 • • -Alex- Dj

ezzy, 24.6.2009 12:08:
---
Lyylikki, 24.6.2009 09:02:
---
Absolutistiksi näen ihmisen, joka tekee omasta juomattomuudestaan numeron. Ehkäpä siinä se moralisointinäkökulma saattaa olla taustalla. En mä sitä tarkoita, että toisen pitäisi dogata, jotta suhde säilyisi hyvänä, vaan sitä, että toinen söisi mun konjakkikohokkaita, merimiespihvejä ja samppanja musseja hyvällä halulla ilman vinkumista siitä, että ruokaan on lisätty alkoholia. Tai että juhlatilaisuudessa voi ottaa lasillisen skumppaa, ilman sen suurempia venkoiluja.

Jos tätä nyt vie vielä pidemmälle, niin mun mielestä toki saa suhtautua intohimoisesti joihinkin asioihin, mutta pitää ymmärtää sitäkin näkökulmaa, että jollekulle toiselle sama asia ei herätä yhtä suuria tunteita.

---


Jospa vaikka soveltaisit tota jäljempää tuohon ensimmäiseen?
Kuulostaa vähän paksulta toi ensimmäinen näin absolutistina. En venkoile, jos ruoanlaitossa käytetään alkoholia (tapahtuu niin harvoin mun kohdalla, ts. ei ikinä), koska päätarkoitus ei ole päihtyminen. Jos jossakin tilaisuudessa on "pakko" ottaa skumppaa, niin kyllä se sotii mun arvoja vastaan ja kieltäydyn kohteliaasti ja toastailen vaikka vedellä. Mikään ei velvoita minua rikkomaan omaa koodiani.

En pidä alkoholista, en sen lieveilmiöistä, enkä päihtyneistä. En ole ikinä pitänyt ja pyrin välttämään niitä. Simppeliä. Jos joku kysyy miksi, en tuputa "näkemystäni" pahemmin, kommentoin vaan että ei ole koskaan ollut mun juttu.



Alkoholiongelmaisiahan on kolmenlaisia: 1) Niitä jotka juovat liikaa 2) Niitä jotka haluaisivat juoda, mutta eivät voi koska elimistö ei kestä/kykene 3) ja niitä jotka eivät itse juo, eivätkä myöskään hyväksy muiden juomista. Absolutistit menee aika usein tähän jälkimmäiseen kategoriaan.
Lyylikki

Posts: 2,975

#1357 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

ezzy, 24.6.2009 12:08:
Jospa vaikka soveltaisit tota jäljempää tuohon ensimmäiseen?
Kuulostaa vähän paksulta toi ensimmäinen näin absolutistina. En venkoile, jos ruoanlaitossa käytetään alkoholia (tapahtuu niin harvoin mun kohdalla, ts. ei ikinä), koska päätarkoitus ei ole päihtyminen. Jos jossakin tilaisuudessa on "pakko" ottaa skumppaa, niin kyllä se sotii mun arvoja vastaan ja kieltäydyn kohteliaasti ja toastailen vaikka vedellä. Mikään ei velvoita minua rikkomaan omaa koodiani.

En pidä alkoholista, en sen lieveilmiöistä, enkä päihtyneistä. En ole ikinä pitänyt ja pyrin välttämään niitä. Simppeliä. Jos joku kysyy miksi, en tuputa "näkemystäni" pahemmin, kommentoin vaan että ei ole koskaan ollut mun juttu.



No jumalauta teidän kanssanne *nauru*

Ettekö te nyt näe mukamaste ollenkaan mitä mä haen tällä takaa eli etsin kultaista keskititetä. Mulle absolutistin arkkityyppi on Matti Vanhanen. Absolutismi ei varmasti olisi mikään totaalinen turnoff, jos multa menisi jalat alta. (Mä kokkaan myös ilman alkoholia.) Ehkä oli väärin sanoa, että vielä isompi nounou (tms), ei se nyt ollut viimeiseen asti ajateltu lausahdus.

Näin nykyiseltä kantilta vain katsoisin, että mun saattaisi olla helpompi tulla toimeen vaikkapa alkoholin suurkuluttajan, kuin niuhottavan absolutistin kanssa, ja huomattavasti todennäköisempää olisi, että sellaiseen törmäisin. Se, kumpi olisi parempi minulle, ei taida olla kovinkaan epäselvää.

Mun mielestä se, että ei syö lihaa tai ei juo alkoholia on ihan rinnastettavia juttuja, eikä mulle ole mikään ongelma kokata lihatonta ruokaa, jos tiedän jonkun olevan kasvissyöjä. Jos tiedän joukossa olevan jonkun, joka ei käytä alkoholia, niin tarjoan toki myös alkoholitonta vaihtoehtoa (perheen parissa tulee kyllä tarjottua muutenkin, kun aina on joku joka on autolla). Jos kuitenkin käy niin, että en ole tietoinen ihmisten valinnoista, enkä siksi osaa varautua oikealla tavalla, niin silloin toivottavasti syyttävä sormi ei osoita minua, eikä asiasta tarvitse tehdä numeroa. Se sosiaalinen ympäristö, jossa tällä hetkellä elän, kuitenkin käyttää alkoholia (perhe, ystävät, kämppikset jne.), joten absolutistin tähän ympäristöön solahtaminen tuntuu minusta kaukaiselta ajatukselta. (Kuulostaa aika hurjalta - omaankin korvaan.) Ja minä en osaa kuvitella suhdetta niin, että jättäisin oman elämäni ja ympyräni kenenkään miehen takia.

Mutta kuten tuli todettua. Eipä tässä tainnut tarkemmalla tarkastelulla perimmäisenjä juttuna olla ollenkaan alkoholi, vaan yleisesti se, kuinka suhtautuu ympäröivään maailmaan.
Avatar
#1358 • • niomic Guest

Lyylikki, 24.6.2009 09:02:
---
niomic, 24.6.2009 01:04:
Miks ois tälleen sovittu? Kai siinä nyt rupee aika helposti vituttamaan ja viina maistumaan salassa jos muut vetää ja ite jotenkin kädestä vääntämällä pakotettu olemaan selvinpäin. Ehkä se sosiaalinen kanssakäyminenkin ois helpompaa ku ei tarvis salaa naukkailla ja sen takia hillitä muutenkin kanssakäymistä, ettei paljastu :P

---


No nyt juhannuksena tää tilanne syntyi mökillä siitä, että oli sovittu, että on perheen äidin ilta ja isin piti olla siinä kunnossa, että huolehtii perheen lapsista (nuorimmainen vajaa 2 v.). Jos jotakin esimerkiksi sattuisi ja pitäisi lähteä viemään lasta lääkäriin, niin siinä saattais olla sossuämmällä asiaa, jos koko konkkaronkaa on ihan pelti kiinni.

Samoin esim. jos on sovittu, että joku on kuskina isommalle tai pienemmällekin porukalle, ja hetken päästä huomataan, että tämä kuskiksi lupautunut onkin naukkaillut useamman oluen. Ja vastaukseksi saa, että "kyyyllä mä vielä voin ihan hyvin ajaa" tai että "no mennään sitten taksilla."

Ja kun kyse on siitä, että todellakaan ei tarvitsisi salaa naukkailla. Bissee saa juoda nurmikkoa ajaessa, naiset ottaa yleensä lasillisen jos toisenkin ruuanlaittoviiniä kokkaillessa jne. Ehkä se perimmäinen juttu on juuri se, että osaa pitää sovitusta kiinni. Eikä käytä viinaa (teko)syynä sopimuksen rikkomiselle.



Ihan hyviä syitä. Mikäli asia on eksplisiittisesti sovittu, ni onhan tuo perseestä. Vähän tosin vaikuttaa siltä, että viina nyt sattuu liittymään tähän asiaan, vai pidetäänkö kaikesta muusta sovitusta sitten kiinni aina täysillä? Lähinnä nyt haen sitä, et onko tässä tilanteessa henkilön ongelma ennemminkin patologinen tai hyvässä uskossa, mutta huonolla toteutuksella valehtelu :) Tai voihan se toki olla niin, et äijä on vaan niin perso viinalle et se on sillä selvä, varsinkin jos muutkin naukkailee :/
ezzy

Posts: 8,060

#1359 • • ezzy Droid-pappa

-Alex-, 24.6.2009 12:48:
---

Alkoholiongelmaisiahan on kolmenlaisia: 1) Niitä jotka juovat liikaa 2) Niitä jotka haluaisivat juoda, mutta eivät voi koska elimistö ei kestä/kykene 3) ja niitä jotka eivät itse juo, eivätkä myöskään hyväksy muiden juomista. Absolutistit menee aika usein tähän jälkimmäiseen kategoriaan.



Tää menee jo vähän samanlaiseks keskusteluks ku toi ateismikeskustelu. Absolutismi on yhtä paljon alkoholiongelma, kuin "en pelaa futista" on harrastus.

Alkoholinkäytön hyväksymisen kanssa ei ole mitään ongelmia, se on se miten sitä jengi käyttää mikä siitä tekee suurimman turnoffin. Läträämistä ja päihtymishakuisuutta/ördäämistä en vaan voi sieltää ja miks pitäiskään, sikskö että se on suomessa yleinen tapa?
kinderi

Posts: 1,783

#1360 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

ezzy, 24.6.2009 13:14:
---
-Alex-, 24.6.2009 12:48:
---

---
Tää menee jo vähän samanlaiseks keskusteluks ku toi ateismikeskustelu. Absolutismi on yhtä paljon alkoholiongelma, kuin "en pelaa futista" on harrastus.



Mun oli pakko nauraa ääneen *nauru* Jälkimmäinen lause oli parasta mitä olen kuullu pitkään aikaan *nauru*

Ja edelliseen viestiini liittyen, en olis uskonu että näitä "you had me at hello"-tyyppejä oikeesti on olemassa. Väärässä olin. Huh.*ding*

Viinasten käytöstä noi yleisesti.. Itehän juon, joskus enemmän, joskus vähemmän, joskus jätän kokonaan väliin. Joskus vedän tahallani ihan perseet olalle(onneks tätä sentään harvemmin).
Saman käytöksen suon sitten myös muille. Joko juo tai sitten ei.

MUTTA, joku raja kuitenkin. Kännimustasukkaisuuskohtaukset on nounou. Joka viikonloppuinen känni on myös nounou. Täytyy osata pitää hauskaa ja bileillä ihan ilman känniäkin.
Eli jatkuva känni on turnoff. Hyh.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*