Parhaat Paitatekstit!

382 posts, 20 pages, 232,481 views

ezzy

Posts: 8,060

#61 • • ezzy Droid-pappa

Jone:
Venatkaa vaan, kohta on ultratrendikästä ja seksikästä olla keravalainen. *vink*



AIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE *ding*

Seuraava pysäkki, Korso...
Jone

Posts: 8,258

#62 • • Edited Jone Archibald Haddock

serotonot:
TAHTOO!



Hienoa. Consider yourself meitsin ensimmäiseksi paitatilaajaksi. Ilmoitan kun saan designin tohon valmiiksi - siinä voi vielä skidisti kulua.

ezzy:
AIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE *ding*

Seuraava pysäkki, Korso...



Tuotteistan kaikki pikkukylät ja pahamaineiset seudut yksi kerrallaan. Kohta ei ole häpeä olla itä-Vantaalta tai Juupajoelta. *vink*
serotonot

Posts: 3,137

#63 • • serotonot Paul Easy

Jone:
---
serotonot:
TAHTOO!

---


Hienoa. Consider yourself meitsin ensimmäiseksi paitatilaajaksi. Ilmoitan kun saan designin tohon valmiiksi - siinä voi vielä skidisti kulua.


joo ei hätää. hyvää kannattaa odottaa :D
aivastus

Posts: 499

#64 • • aivastus Ärsyttävä
Pitäis teettää musta paita, missä lukee valkoisella selässä Sponsoder by: Äiti.

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Avatar
#65 • • MiSSy* Guest
*muhaha*
Istuu ehdottomasti mulle parhaiten

[iso] VITUN PÄIVÄNSÄDE [/iso]

*muhaha*
kilobitti

Posts: 2,419

#66 • • kilobitti 1-2-3 techno
Europe is for h*sydän*m*sydän*s

Päinvastoin kuin ilmeisesti on tarkoitus, toi saa mut nauramaan lähinnä jenkkien typeryydelle *nauru*

http://www.cafepress.com/thewhitehouse.3933408

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

remotion

Posts: 5,283

#67 • • remotion nostatus guru

MiSSy*:
*muhaha*
Istuu ehdottomasti mulle parhaiten

[iso] VITUN PÄIVÄNSÄDE [/iso]

*muhaha*



No toi sopi ainakin hyvän nimimerkillä "päivänsäde" kirjoittaneelle, en sit tiiä miten se sulle sopii...
Lyylikki

Posts: 2,975

#68 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Vitun päivänsäteestä tuli mieleeni, että mitäs mieltä te ootte muuten niistä pipoista joissa on painatus. Alkuun mun mielestä ne oli tosi jees, mutta nykyään niitä tuntuu olevan kaikilla. Löysin aikanaan "Vitun päivänsäde" -pipon, mutta en mä sitä suomessa kehdannut päähäni laittaa, joten annoin sen siskolle. Irlannissa kun harvempi tajuu suomea.

Tuntuu, että vallalla on sellainen käsitys, että on vaan hienoa laittaa sellainen "printti" pipo päähän, eikä yhtään ajatella, että mitä siinä lukee. On aika perseestä, kun 13 wee teinillä on "Panen vähän ja huonosti" -pipo tai "Slut" tai jotain muuta käsittämätöntä. Ja tänä talvena noita pipoja on näkynyt ihan sairaasti. Trust me, mä oon töissä Asematunnelissa.
Avatar
#69 • • MiSSy* Guest

remotion:

No toi sopi ainakin hyvän nimimerkillä "päivänsäde" kirjoittaneelle, en sit tiiä miten se sulle sopii...



*ding* voihan se sopia molemmille... *joo* hieman ehkä eri tavalla koska mun kohdalla toi "vitun" tuo sen oman vivahteensa mun päivänsäde olemukseen *justjoo*
aivastus

Posts: 499

#70 • • aivastus Ärsyttävä

Lyylikki:
Vitun päivänsäteestä tuli mieleeni, että mitäs mieltä te ootte muuten niistä pipoista joissa on painatus. Alkuun mun mielestä ne oli tosi jees, mutta nykyään niitä tuntuu olevan kaikilla. Löysin aikanaan "Vitun päivänsäde" -pipon, mutta en mä sitä suomessa kehdannut päähäni laittaa, joten annoin sen siskolle. Irlannissa kun harvempi tajuu suomea.

Tuntuu, että vallalla on sellainen käsitys, että on vaan hienoa laittaa sellainen "printti" pipo päähän, eikä yhtään ajatella, että mitä siinä lukee. On aika perseestä, kun 13 wee teinillä on "Panen vähän ja huonosti" -pipo tai "Slut" tai jotain muuta käsittämätöntä. Ja tänä talvena noita pipoja on näkynyt ihan sairaasti. Trust me, mä oon töissä Asematunnelissa.


Ainakaan minä en laita ylleni mitään printtivaatetta, minkä teksti ei minulle sovi. Olkoot sitten miten hieno tai muotia tms. Mieluummin kuljen alasti, kuin "julistan" jotain "väärää". Muutenkin nuo printit tuntuvat olevan turhan huomiohakuisia nykyään. Tai ehkä sitten vain kaikki nykyteinit ovat niitä "attention whoreja".

On niitä toisaalta ihan hyviäkin. Yhdellä puolitutulla maatalon isännällä on sellainen Extreme Duudsonit pipo, missä lukee 'Isäntä'. Sopii sille.
Ja muijan autistipikkuveljellä on hänen hokemaansa sopiva pipo: "Ei se satu".
Ja appiukolla ammattia kuvaava 'Talonmies'. Minulle ei sellainen kuulemma sovi, kun olisin vain viikonloppuisin piponi mittainen mies *hih*

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

remotion

Posts: 5,283

#72 • • remotion nostatus guru

relffiini:
kemiallinen varoitusmerkki ja selitys perässä (esim. haitallinen/ärsyttävä, räjähtävä yms.)

hauska vois olla UV- valossa näkyvä teksti:
"Hei, täällähän on UV-lamppu"



Mul tollanen paita, ostin ku olin 9luokalla...
Explosive mind lukee kuvan alla.
serotonot

Posts: 3,137

#73 • • Edited serotonot Paul Easy
Mun mielestä enemmän tai vähemmän kaikki "asenne"-paidat kuten "vitun päivänsäde" ja "isäntä" yms vastaavat setit on aika perseestä. Miks nois ei voi käyttää mielikuvitusta nois paitojen teksteissä?

Jotain tyyliin: "Neitsyyden menettää vain kerran mutta abortin voi tehdä vaikka kerran kuussa"

tollanen ainaki herättäis keskustelua toisella tavalla.

nimim. "Eläinkokeet lopetettava, käyttäkää sivareita"
aivastus

Posts: 499

#74 • • aivastus Ärsyttävä

serotonot:
Mun mielestä enemmän tai vähemmän kaikki "asenne"-paidat kuten "vitun päivänsäde" ja "isäntä" yms vastaavat setit on aika perseestä. Miks nois ei voi käyttää mielikuvitusta nois paitojen teksteissä?

Jotain tyyliin: "Neitsyyden menettää vain kerran mutta abortin voi tehdä vaikka kerran kuussa"

tollanen ainaki herättäis keskustelua toisella tavalla.

nimim. "Eläinkokeet lopetettava, käyttäkää sivareita"


Nuokin "asenne"-paidat nyt ovat niin yksilöstä riippuvaisia, että sopivatko ne kyseisille henkilöille vai ei. Itse suosin kuitenkin tuollaisia uniikkeja paitoja. Kuten esim omistamani techno hazard-paita, niitä taitaa maailmassa olla jopa 2.

Ja mitä väliä sillä loppujen lopuksi on, herättääkö paita keskustelua vai ei. Se yksilö joka sitä paitaa kantaa, voi kuitenkin enemmän siihen vaikuttaa. Miksei voisi esim. teettää paitaa, missä on Daavidin tähti, ja alla lukee vaikka "Hitler was right". Herättäisihän sekin keskustelua, oli kantaja sitten juutalainen, natsi tai mitä tahansa muuta.

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

serotonot

Posts: 3,137

#75 • • serotonot Paul Easy

xcft:
---
serotonot:
Mun mielestä enemmän tai vähemmän kaikki "asenne"-paidat kuten "vitun päivänsäde" ja "isäntä" yms vastaavat setit on aika perseestä. Miks nois ei voi käyttää mielikuvitusta nois paitojen teksteissä?

Jotain tyyliin: "Neitsyyden menettää vain kerran mutta abortin voi tehdä vaikka kerran kuussa"

tollanen ainaki herättäis keskustelua toisella tavalla.

nimim. "Eläinkokeet lopetettava, käyttäkää sivareita"

---

Nuokin "asenne"-paidat nyt ovat niin yksilöstä riippuvaisia, että sopivatko ne kyseisille henkilöille vai ei. Itse suosin kuitenkin tuollaisia uniikkeja paitoja. Kuten esim omistamani techno hazard-paita, niitä taitaa maailmassa olla jopa 2.

Ja mitä väliä sillä loppujen lopuksi on, herättääkö paita keskustelua vai ei. Se yksilö joka sitä paitaa kantaa, voi kuitenkin enemmän siihen vaikuttaa. Miksei voisi esim. teettää paitaa, missä on Daavidin tähti, ja alla lukee vaikka "Hitler was right". Herättäisihän sekin keskustelua, oli kantaja sitten juutalainen, natsi tai mitä tahansa muuta.


Joo siis ei paidan tarvi tietty herättää keskustelua (niinq tuskin 99,5% paidoista maailmassa herättääkään) mut jos niihin haluu pistää jotain "asenteellista" ni miksei just jotain tollast? Sitä paitsi mä ainakin tutustuisin mielellään tyyppiin jolla ois tollainen hitler-paita koska haluisin tietää että mistä moinen kela johtuu
kilobitti

Posts: 2,419

#76 • • kilobitti 1-2-3 techno

Lyylikki: Vitun päivänsäteestä tuli mieleeni, että mitäs mieltä te ootte muuten niistä pipoista joissa on painatus.



Rupeaa olemaan todella kulunut juttu, eikä ne itse tekstitkään saa aikaan minussa aikaan muuta kuin myötähäpeää..

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

serotonot

Posts: 3,137

#77 • • serotonot Paul Easy

kilobitti:
---
Lyylikki: Vitun päivänsäteestä tuli mieleeni, että mitäs mieltä te ootte muuten niistä pipoista joissa on painatus.
---


Rupeaa olemaan todella kulunut juttu, eikä ne itse tekstitkään saa aikaan minussa aikaan muuta kuin myötähäpeää..


Ah myötähäpeä. Tuo kaikkien nihkeiden tunteiden kantaisä.
twistedsushi

Posts: 211

#78 • • twistedsushi Nihil declaro
I Hate Barbi, That Bitch Has Everything *nauru**piis* aika hauska.

--
Itse valitset puolesi.

Zyklonius

Posts: 1,629

#79 • • Edited Zyklonius Velvet Kevorkian

serotonot:
Mun mielestä enemmän tai vähemmän kaikki "asenne"-paidat kuten "vitun päivänsäde" ja "isäntä" yms vastaavat setit on aika perseestä. Miks nois ei voi käyttää mielikuvitusta nois paitojen teksteissä?

Jotain tyyliin: "Neitsyyden menettää vain kerran mutta abortin voi tehdä vaikka kerran kuussa"

tollanen ainaki herättäis keskustelua toisella tavalla.

nimim. "Eläinkokeet lopetettava, käyttäkää sivareita"



I'll second that. Ainoastaan ignorantit nousukkaat pukeutuvat vulgaarin alaluokkaisiin päivänsäde-paituleihin (enkä tässä tarkoita paidan kuosia vaan printin henkistä sisältöä ja kypsyyttä).

Lapset - Jos haluatte aisaa tahi toosaa sekä katteetonta gloriaa, käväiskäähän www.tshirthell.com -sivustolla (ja eritoten Worse than Hell -osiossa). Tosin suurin osa nuiden pukineiden ideasta aukenee vasta sellaiselle, jolla on vielä naksujen jäljiltä päässä aivosoluja ja tietämystä amerikkalaisesta populaarikulttuurista muiltakin osin kuin mitä ameriikkalaiset valtamediat idiot boxin kautta suoltavat olohuoneisiimme.

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

aivastus

Posts: 499

#80 • • aivastus Ärsyttävä

Zyklonius:
---
serotonot:
Mun mielestä enemmän tai vähemmän kaikki "asenne"-paidat kuten "vitun päivänsäde" ja "isäntä" yms vastaavat setit on aika perseestä. Miks nois ei voi käyttää mielikuvitusta nois paitojen teksteissä?

Jotain tyyliin: "Neitsyyden menettää vain kerran mutta abortin voi tehdä vaikka kerran kuussa"

tollanen ainaki herättäis keskustelua toisella tavalla.

nimim. "Eläinkokeet lopetettava, käyttäkää sivareita"

---


I'll second that. Ainoastaan ignorantit nousukkaat pukeutuvat vulgaarin alaluokkaisiin päivänsäde-paituleihin (enkä tässä tarkoita paidan kuosia vaan printin henkistä sisältöä ja kypsyyttä).

Lapset - Jos haluatte aisaa tahi toosaa sekä katteetonta gloriaa, käväiskäähän www.tshirthell.com -sivustolla. Tosin suurin osa nuiden pukineiden ideasta aukenee vasta sellaiselle, jolla on vielä naksujen jäljiltä päässä aivosoluja ja tietämystä amerikkalaisesta populaarikulttuurista muiltakin osin kuin mitä ameriikkalaiset valtamediat idiot boxin kautta suoltavat olohuoneisiimme.


I'm part of the problem *plur*

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.