Parhaat Paitatekstit!

382 posts, 20 pages, 232,475 views

anis

Posts: 2,451

#241 • • anis

LoFi, 20.2.2005 13:56:
I might be schizophrenic, but i'm also Jesus =)

tais olla noin... ei oo oma paita joten piti muistella



Mä haluun tommosen! *tirsk*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

vuokko

Posts: 243

#242 • • vuokko
valkoisella t-paidalla simppelisti putkeen
HCADHD

murun kans aateltiin teettää pipot yhes kulkiessa pidettäviks;
murulle "ei se satu"
mulle "sattuupas"
Jone

Posts: 8,258

#243 • • Edited Jone Archibald Haddock
En nyt oikein tiennyt mihin muuallekkaan olisin tämän laittanut ja halutessani kuitenkin promota asiaa hieman ajattelin, että tässä topicissa t-paitojen sun muiden painostaminen ei olisi niin kammottava asia. *vink*

Eli eli... Lähiökakara-verkkokauppa on avattu osoitteessa http://lahiokakara.spreadshirt.net/

Toistaiseksi tarjolla kahta eri printtiä ja niistä seuraavia malleja:

senoritas.jpg

poc.jpg

Tässäkin threadissä ilmaan heitelty "Che Kerava"-painatus ja muita vastaavia on tulossa piakkoin. *hihu*

Myös ideoita printeiksi otetaan vastaan. Jos pidän niitä itse joko hyvinä tai hauskoina tai parhaimmillaan sekä että niin lähden mielelläni toteuttamaan niistä vektoriversioita.
serotonot

Posts: 3,137

#244 • • serotonot Paul Easy

Jone, [l
Tässäkin threadissä ilmaan heitelty "Che Kerava"-painatus ja muita vastaavia on tulossa piakkoin. *hihu*


Onks noi keravan taidemuseossa myytävät/myydyt che kerava-paidat sun disainaamia?
Jone

Posts: 8,258

#245 • • Edited Jone Archibald Haddock

serotonot, 7.2.2006 15:08:
Onks noi keravan taidemuseossa myytävät/myydyt che kerava-paidat sun disainaamia?



Paskiaiset rippasivat idean ja ne voi mun puolestani vetää siitä hyvästä jojoon. *vink*

Oon kuullut että moisia paitoja on siellä myynnissä ja pitäisi ottaa asiasta hieman yhteyttä sinne.

Mikäli niiden "Che Kerava"-printistä on jollain kuvia, niin saa toimittaa allekirjoittaneelle. Sattuneesta syystä hieman kiinnostaa.
domi

Posts: 7,069

#250 • • domi Työn sankari.
Kuvassa taustalla oleva 'Why Bother'-paita. Tuo aiheutti lievää repeilyä *nauru*

ps. jos joku tietää, mistä tommosia saisi, niin vinkki otetaan vastaan *vink*
coolcat82

Posts: 771

#251 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Kaverilla on sellanen makee "Pissaliisa"-paita... siis Liisalla *iloinen* Ja samalla typylläni on myös paita jossa teksti "Vittu haisee hyvälle" *lmao* Mä tingin sen siltä vielä itellleni...

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Jone

Posts: 8,258

#252 • • Jone Archibald Haddock
chekerava_print.jpg

Printti on nyt vihdoin valmiiksi asti tehtynä. Mikäli kaikki menee hyvin, niin huomisesta lähtien se on saatavilla. *sydän*
vinsku

Posts: 749

#253 • • vinsku huba huba
Miulla löytyy printtipaitoja vaikka muille jakaa :)
"Älä komenna tai muutan mummolaan!"
"Edessä: WARNING! Takana: BUKKAG" (Tämä ON herättänyt keskustelua)
"TURBOAPRILIA"
"Kiksu on hyvä sulhanen, hardcore paras rakastaja <3 ^_^"

Tulossa mahdollisesti:
"Olen (köyhä) opiskelija"

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Jone

Posts: 8,258

#254 • • Edited Jone Archibald Haddock
Vertailun vuoksi tohon omaan edelliseen postaukseeni liittyen Ville Pirisen versio "Che Keravasta." Tosta printistä ja sen olemassaolosta kävimme hieman kirjeenvaihtoa (ihan rakentavassa hengessä) Keravan taidemuseon (josta sitä on saatavilla mikäli jotakuta kiinnostaa ja kokee sen omaani paremmin toimivaksi läppänä) ja Pirisen kanssa. All is well now though - kummatkin jatkavat oman versionsa levittämistä ja onneksi ne eroavat toisistaan niinkin radikaalisti kun kaksi samalla aiheella varustettua printtiä nyt voi. *vink*

ck_villepirinen.jpg
asdf

Posts: 3,155

#256 • • asdf
Joskus näin jollain vastaantulijalla paidan varustettuna "Don't drink water, fish fuck in it" -tekstillä. Oli kyl aika huvittava. *hih*
Jone

Posts: 8,258

#258 • • Jone Archibald Haddock
...ja nyt niitä sitten saa.

newshirts_march.jpg

Kauppa on siis osoitteessa http://lahiokakara.spreadshirt.net

Ilmoittelen ko. paidoista vielä erikseen ihmisille, joiden muistan taannoin niistä multa kyselleen.
littlebig

Posts: 753

#259 • • littlebig aaat-chi kung
itse painettu ja ideoitu

--
straight ______

gay ^______^

Amuck

Posts: 2,396

#260 • • Edited Amuck dub-i-dub
Rokkipoikaystävälläni on "Prinsessa" -paita :) Sopii oikein hyvin siihen hevilettiin...

Jossain olen nähnyt dj:llä "I'm not a fucking jukebox" -tekstin, jossain paikoissa varmaan ihan tarpeellinen.

Oon aika tyytyväinen tähän omaanikin: "Have you ever fantasized about being beaten up by a girl?"

edit: joo ja vanha mutta ah niin hauska "There are 10 kind of people: those who understand binaries and those who don't" tms.

edit2: ilovehousemusic :)

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco