Parhaat Paitatekstit!

382 posts, 20 pages, 232,357 views

kakku111

Posts: 146

#261 • • kakku111 pikku pioneeri

boy-cut, 3.3.2006 10:11:
itse painettu ja ideoitu





tämä on mahtava *nauru*

--
Sinä kysyit:
Kuka on karoliina?

Oraakkeli vastasi:
Joku omituinen hiihtelijä.

kakku111

Posts: 146

#262 • • kakku111 pikku pioneeri
multa löytyy musta t-paita jossa valkoisella painatus rinnassa: toivoisin tähän tissit

*justjoo*

--
Sinä kysyit:
Kuka on karoliina?

Oraakkeli vastasi:
Joku omituinen hiihtelijä.

enkeliina

Posts: 169

#263 • • enkeliina kiksurinsessa
vastaiskuna kakulle, tykkäisin versiosta
"I wish these were brain" ^_^

--
Sinä kysyit: Mitä kiksu on?
Oraakkeli vastasi: Rakkautta.

SyndroDome

Posts: 1,103

#264 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
"Uusis on jumala" *nauru*

Suhteellisen ajankohtainen aihe :D

--
Life is full of choises.

kakku111

Posts: 146

#265 • • kakku111 pikku pioneeri

enkeliina, 3.3.2006 11:08:
vastaiskuna kakulle, tykkäisin versiosta
"I wish these were brain" ^_^



löytyy toikin, se vaan kutistu pesussa napapaidaks eikä mahdu enään päälle prkele*toktok*

mut ei haittaa ku ei se muutenkaan mulle oikeen sopinut*nauru*

--
Sinä kysyit:
Kuka on karoliina?

Oraakkeli vastasi:
Joku omituinen hiihtelijä.

tumpsi

Posts: 2,553

#266 • • tumpsi rekisteröitymätön
"skenehuora" <3
enkeliina

Posts: 169

#267 • • enkeliina kiksurinsessa

kakku111, 3.3.2006 11:35:
---
enkeliina, 3.3.2006 11:08:
vastaiskuna kakulle, tykkäisin versiosta
"I wish these were brain" ^_^

---


löytyy toikin, se vaan kutistu pesussa napapaidaks eikä mahdu enään päälle prkele*toktok*

mut ei haittaa ku ei se muutenkaan mulle oikeen sopinut*nauru*



Niin no ei mullekaan. Oonhan mä niin fiksu. *justjoo*
Löysinkin ton joskus jostain mutta se sit jäi sillon.

--
Sinä kysyit: Mitä kiksu on?
Oraakkeli vastasi: Rakkautta.

mikey

Posts: 161

#269 • • mikey mielenterveys horjuva
Latua perkele...

--
AJATTELE OMILLA AIVOILLAS...

Metsäpiru

Posts: 418

#270 • • Metsäpiru metsäpiruilee
"Blood-section director and advertising cheaf of the united vampiric lifestyle"
Jone

Posts: 8,258

#271 • • Jone Archibald Haddock
Hanki oma lintuinfluenssa(paitasi) nyt:

h5n1.jpg

"H5N1 - Chicks dig it!"
"H5N1 World Tour 2006"
"H5N1 - it tastes like chicken!"
"I survived H5N1"

@ http://lahiokakara.spreadshirt.net
rainy

Posts: 208

#272 • • rainy

Jone, 8.3.2006 18:44:
Hanki oma lintuinfluenssa(paitasi) nyt:

"H5N1 - Chicks dig it!"
"H5N1 World Tour 2006"
"H5N1 - it tastes like chicken!"
"I survived H5N1"



HAHA! *nauru* Täydellinen repeäminen! !! Toi World tour ois kyl aika hupaisa! *nauru* *tirsk*
Ill

Posts: 68

#273 • • Ill .-:wankers united:-.
Joskus kymmenen vuotta sitten näin kadulla yhdellä TP:llä paidan, jossa luki "Olen neitsyt" ja sen alla pienemmällä "(mutta tämä paita on tosi vanha.)"

--
Hipit on tyhmiä, rumia ja haisee pahalle.

Cloudberry

Posts: 493

#274 • • Cloudberry
Kaikkea sitä tekeekin ilahduttaakseen omaa nörttiään.. ja saadakseen huomiota..*blush*

Muita itse tehtyjä on ollut mm. "keskonen", "syrjäytymisvaarassa", "bikinikunnossa kuukauden päästä" ja "Kärpät SM 2005", viimeksi tein kämppikselle kofeiinimolekyylin kaavakuvan..

On muuten tosi hauskaa ajanvietettä tehdä porukalla paitoja. Ei tarvi kuin purkin painoväriä (tai kangaskalvovärejä, tai pursotettavia kohokangasvärejä, millä toi nerdy-toppi on tehty), muovialustan olohuoneen lattian suojaksi, piirtoheitinkalvoja sabluunoiksi, vaahtomuovia töpöttelyyn, hyvää musiikkia, taukoevästä jne.

Uusiakin ideoita on työn alla... Postailen tänne jahka saan aikaiseksi. *pepsodent*
Jone

Posts: 8,258

#275 • • Jone Archibald Haddock
Jotta Ernesto kääntyisi jälleen kerran haudassaan ja manaisi:

chefguevara.jpg

Kyseisiä essuja pitäis olla about huomisesta saakka saatavilla. Meinasin aluksi iskeä niihin ihan ton aikaisemman Che Kerava-printin, mutta sain sit päähäni ton Chef Guevaran (googlen perusteella en kyl ollut ensimmäinen asialla läppäillyt, mutta essuksi saakka läppä ei tätä ennen ole jalostunut tietääkseni.)
Avatar
#276 • • Rujo Mutantti Guest
Rinnassa "jeesus tulee" selässä "jeesus menee"
Nacu

Posts: 1,293

#277 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
http://www.kukuxumusu.com/web/index_cas.php

Tuolla on kans kivoja paitoja. Ei niinkään tekstejä, mutta kuvia ^^

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Exlex

Posts: 497

#278 • • Exlex

boy-cut, 3.3.2006 10:11:
itse painettu ja ideoitu

[ALUSPAITA]



Nyt yön pimeinä tunteina elektroa Kuun loisteesa kuunnellen tuli päähän muutamia kieroja ajatuksia joita haluan julistaa maailmalle paidan muodossa (SIC!)

Tuo aluspaita näyttää varsin mallikkaalta. Nyt tarvittaisiin siis neuvoja tuon tyylisen painatuksen toteuttamiseen. Itsellä kun on peukalo keskellä kämmentä noitten askartelujen kanssa, ja printtaus+silitys -metodi ei tietääkseni ole kovinkaan kestävä eikä ylipäätään sovellu mustille paidoille, niin olisi tarve paidan painatus for dummies -opastukselle.

Mitä siis on hyvä tietää ennen kuin ryntään kauppaan kyselemään painatustarvikkeita? Eli mistä niitä saa? Miten itse painatus toteutetaan? Kestääkö ne käyttöä?
littlebig

Posts: 753

#279 • • Edited littlebig aaat-chi kung

Exlex, 17.3.2006 02:26:
Nyt yön pimeinä tunteina elektroa Kuun loisteesa kuunnellen tuli päähän muutamia kieroja ajatuksia joita haluan julistaa maailmalle paidan muodossa (SIC!)

Tuo aluspaita näyttää varsin mallikkaalta. Nyt tarvittaisiin siis neuvoja tuon tyylisen painatuksen toteuttamiseen. Itsellä kun on peukalo keskellä kämmentä noitten askartelujen kanssa, ja printtaus+silitys -metodi ei tietääkseni ole kovinkaan kestävä eikä ylipäätään sovellu mustille paidoille, niin olisi tarve paidan painatus for dummies -opastukselle.

Mitä siis on hyvä tietää ennen kuin ryntään kauppaan kyselemään painatustarvikkeita? Eli mistä niitä saa? Miten itse painatus toteutetaan? Kestääkö ne käyttöä?



tässä mekaanikon erittäin hyvät ohjeet, hyvin samanlaiset kuin millä aluspaita on toteutettu:

mekaanikko, 17.2.2005 22:41:
---

Yleisesti ottaen, perus tekstiprintin tekeminen ei ole hankalaa ihan kotikonsteinkaan joten jos joku hyvä läppä läpänderi juolahtaa mieleen niin ei muuta kuin painamaan. Luonnos paperille (printtaamalla tai käsin piirtämällä), piirtoheitinkalvo päälle ja paperiveitsellä leikkaamaan sapluunaa (kannattaa teipata kumpikin paikoilleen alustaan etteivät pääse liikkumaan leikkaamisen aikana). Kun muistaa vaan ottaa huomioon, että suljettuihin kirjaimiin (versaaleista A, B, D, O, P, Q, R ja skandinaaviset kirjaimet) pitää joko jättää tukikaistaleet (ks. joku "stencil" fontti niin ymmärrät mitä tarkoitan) tai sitten noi keskiosat kokonaan auki niin hyvin menee.

Sitten vaan lykätään esim. pahvinpala blankopaidan sisään, pingotetaan paita ja teipataan vaik maalarinteipillä sapluuna päälle. Itse painaminen tapahtuu levittämällä tekstiilipainoväriä (saa esim. kangas- ja taidekaupoista) siveltimellä tai (ehkä suositeltavampaa) pienellä vaahtomuovinpalalla sapluunan päälle. Kuivaus hiustenkuivaimella (tai 24 h vapaasti kuivuen), silitys nurjalta puolelta (joku suojapaperi kannattaa jättää painokuvion ja silityslaudan väliin) ja voilá, hiano paita on valmis. =)

(Niin ja jos ei ole mikään guru graafikko niin aina tulee hyvä kun laittaa fontiksi Helvetica Neue 65 Medium, riittävän iso pistekoko (72 pt tai yli) kerning: optical (Adoben softissa), tasaus vasempaan laitaan (left align) ja väreinä valkoista ja punaista/mustaa. =) Eikä sit saatana venytellä tai litistetä niitä fontteja missään suunnassa!)



hobbypoint, josta kaikki tarvittavat saa ostettua, on muuttanut/muuttamassa kamppiin kampintorille (fredan puolelle)
edit: suunnitelmissa painaa alushousut, kuvaksi tällä kertaa sukellusvene =D

tai sitten ottaa yhteyttä painajaiseen ja kysyy mitä maksaa painattaa siellä :)
www.painajainen.com

--
straight ______

gay ^______^

twistedsushi

Posts: 211

#280 • • twistedsushi Nihil declaro
IM NOT AS THINK AS YOU DRUNK I AM

*tirsk*

--
Itse valitset puolesi.