Parhaat Paitatekstit!

382 posts, 20 pages, 232,426 views

Sallakat

Posts: 2,220

#301 • • Edited Sallakat jungle, baby !
kaikki t-paidoissa olevat mielipidetekstit tai muut kannanotot on vääjämättä mun mielestä ärsyttäviä. Enää ei enää itsensä ilmaisuna riitä joku tietty pukeutumistyyli näköjään. TAI paremminkin oman tyylin voi näköjään korvata jollain vitun tyhmällä "hard as a rock" "vitun päivänsäde" "hankkija" JNE paidoilla tai lippiksillä, varsinkin ne kortsupipot näillä kannanotoilla varustettuna on tosi hirveitä.
*toktok**eiei**poks*

edit: lisättäköön, että ärsyttäviä on ne pelkät tekstipaidat/mielipidepaidat, mutta esim grafiikkaan hyvin yhdistettynä läheskään kaikki tekstit ei ärsytä. Esim yksi hauska paita oli kaverilla, missä oli mcdonaldsin logo M. Paidassa luki MASTURBATE I'm lovin' it.
HannaNanna

Posts: 44

#302 • • HannaNanna
Mulla on semmonen vaaleenpunanen T-paita missä lukee selässä
TIEDÄN ETTÄ SELKÄNI TAKANA PUHUTAAN
Tykkään paidasta kovasti *sydän*
tbo

Posts: 935

#303 • • tbo budhisattva
T-paitahan on siis yks parhaista mahdollisista medioista - sun ei tarvii vaivautua lehtien yleisönosastoille tai (vie pahempaa) jonnekin intternetin "keskustelu"palstoille jauhamaan paskaa, jengi voi lukee sun mielipiteen suoraan siitä rinnuksilta. T-paitaa pitäessä on myös helppo seisoa sanojensa takana, niin sanotusti.

Minä tuen paikallisia underground-sankareita myös vaatetuksella, koska mähän olen sellanen :). ja jos säkin haluut tukee niitä, niin privaa, noit paitoja on viel muutama jäljel...kai.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

Flinck

Posts: 33

#304 • • Flinck
Olis hieno semmonen "I like my sounds extra fat", tai sitte soundsin vois korvaa vaik tracks *nauru*
e3m3li

Posts: 164

#305 • • e3m3li
tamperelaisen nuoriso kaljajuottolan tanssilattialla kahden ei niin viehättävän naisen ympäröivänä olevan pojan paidassa teksti "Master of pussy licking"*hih*
112

Posts: 61

#306 • • 112
when i was your age, i was stupid too

--
Jos sinulla on hyvä olo, älä ole huolissasi,
se menee kyllä ohi.

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#307 • • WiljamiDzay Nyypiö
Ei ota kantaa, mutta olen tahtonut sellaisen siitä lähtien kun näin yhden Helsinki-Vantaan lentokentällä joskus elokuussa 2005. Eli paita, jossa lukee
VODKA - CONNECTING PEOPLE
Nokia-fontilla, värillä ja asettelulla.

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Trixie

Posts: 1,342

#308 • • Trixie
Itse tilasin jokune aika sitten paidan, jossa edessä komeilee ÄRTSY ja takana PIUKERO ja on muuten hieno*hihu*

--
face your fears and live your dreams

yana

Posts: 877

#309 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

tbo,
Minä tuen paikallisia underground-sankareita myös vaatetuksella, koska mähän olen sellanen :). ja jos säkin haluut tukee niitä, niin privaa, noit paitoja on viel muutama jäljel...kai.



mulla o viel tallella tollanen paita jonka annoit joskus miljoonavuotta sit =D
Avatar
#310 • • pipa Guest
mä haluaisin paidan mis lukis: JÄRJESTYSHÄIRIÖ
Sundust

Posts: 314

#311 • • Sundust Behind The Sun
Tollasen paidan sain kerran, Eipä enää oo käyttöä tollekkaan..

--
*jiihaa* Danger i´m raving...

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#313 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
^ PARAS!! *sydän*

--
dasinoaisnvs

terraluna

Posts: 1,270

#314 • • terraluna Agentti
Oon miettiny pitkään et pitäis painaa semmonen t-paita, mis edessä ois silmät nännien kohdalla ja selässä teksti "onpa sulla kauniit silmät". Sit oikeesti hyviä on ne Puman logosta innoituksensa saaneet Ruma-paidat. Duunikaveril oli sellanen just tänään päällä. :D

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

spoinkel

Posts: 398

#315 • • spoinkel Alferd Heatpacker
Paras paitateksti on tietysti GOATSE (ks. kuva galtsussa)

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

33meli

Posts: 47

#316 • • 33meli hiljanen hiihtäjä
"söin teidän äitien tekemät ruuat" mahakkaalla miehellä päällään :D *piis*

--
*pahis*

Fyrisch

Posts: 4,525

#317 • • Fyrisch

33meli, 5.7.2007 00:11:
"söin teidän äitien tekemät ruuat" mahakkaalla miehellä päällään :D *piis*



:D

Huumorilla pärjää aina!
nammo

Posts: 163

#318 • • nammo the bestest
Pahuus voittaa. (itte tehty)
Eilen dyykkasin yheltä lavalta t-paidan tekstillä JENKKI VENYY JA PAUKKUU.

--
schnii schnaa schnappi

Avatar
#319 • • 3:15 Guest
RONKELIT RUNKKAA! ..paras.*pier*
Avatar
#320 • • pia^^ Guest

WiljamiDzay, 6.10.2006 13:03:
Ei ota kantaa, mutta olen tahtonut sellaisen siitä lähtien kun näin yhden Helsinki-Vantaan lentokentällä joskus elokuussa 2005. Eli paita, jossa lukee
VODKA - CONNECTING PEOPLE
Nokia-fontilla, värillä ja asettelulla.



Mulla on tällänen merkki haalareissa *nauru* En muista mistä lie mukaa tarttunu...