Parhaat Paitatekstit!

382 posts, 20 pages, 232,029 views

Avatar
#41 • • noai Guest
Barbie is a slut
-Cindy-

*lmao*
Zet4

Posts: 1,135

#42 • • Edited Zet4 n00b
Näin jollain joskus premissä mustan paidan jos oli isolla tekstillä PIRI ON PARASTA.

Se aiheutti kyllä spontaanin repeämisreaktion...

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

lohikarme

Posts: 1,730

#43 • • lohikarme RitariVittupää
Jonen Baywatch Kerava oli aika kova Pacifiquessa *nauru*

--
Qualis artifex pereo

rjv

Posts: 731

#44 • • rjv neuron tuoppi kiitos
IDDQD
Juhgu

Posts: 7,921

#45 • • Juhgu Virnistelijä
enjoy.jpg

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Lyylikki

Posts: 2,975

#46 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
puluvslokki

Jeps jeps...huomasin juuri, että pulu vs lokki on hajonnut tekijöiden osioihin, mutta tältä entiseltä "katto" sivulta pääsee etiäpäin. Sieltä löyty hauskoja paitoja ennenvanhaan. Toivottavasti poijaat saa omat sivustonsa toimimaan pikimmiten.

Niin mutta. En itse ole nähnyt, mutta aika hassu paita on ollut jollakulla päällä (pojalla), jossa luki: "I just powdered my nose"...eh eh eh...

Iteltäni löytyy mm." Fuck the DJ" -paita, ihan kiva. Ja jos olisi ollut rahaa olisin ostanut "I love FCUK" -paidan. Paidat joissa on jotain hassuja tekstejä, on kyllä mun mielestäni ihan sika jees. Joku tosiaan Mentalwearin mainitsi, mutta on olemassa järjestö (ehkä) Tupakoinnin lopettamisen ihanuus, josta löytyy todella kantaaottavia ja hauskoja paitoja. Muun muassa: "Milläs sitten pullistelet" -paita on aika hauska.
Twist

Posts: 925

#47 • • Twist Team Kemuttajat

Lyylikki:
puluvslokki

Jeps jeps...huomasin juuri, että pulu vs lokki on hajonnut tekijöiden osioihin, mutta tältä entiseltä "katto" sivulta pääsee etiäpäin. Sieltä löyty hauskoja paitoja ennenvanhaan. Toivottavasti poijaat saa omat sivustonsa toimimaan pikimmiten.

Niin mutta. En itse ole nähnyt, mutta aika hassu paita on ollut jollakulla päällä (pojalla), jossa luki: "I just powdered my nose"...eh eh eh...

Iteltäni löytyy mm." Fuck the DJ" -paita, ihan kiva. Ja jos olisi ollut rahaa olisin ostanut "I love FCUK" -paidan. Paidat joissa on jotain hassuja tekstejä, on kyllä mun mielestäni ihan sika jees. Joku tosiaan Mentalwearin mainitsi, mutta on olemassa järjestö (ehkä) Tupakoinnin lopettamisen ihanuus, josta löytyy todella kantaaottavia ja hauskoja paitoja. Muun muassa: "Milläs sitten pullistelet" -paita on aika hauska.



Joo french connectionilt (fcuk) löytyy ihan hauskoja paitoja, harmi vaan että stocca ei enään myy kyseistä merkkiä *eiei*
Lyylikki

Posts: 2,975

#48 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Keeerin:
"En oo täyrellinen, mutta paras mahrollinen.. "*iloinen*

No ok..Vähän juntti, mut ihan kiva..*iihhih*



Mistääs tommosia löytyy? Kuulostaa melkein Lauri Tähkän keikkapaidalta *vink*
rjv

Posts: 731

#49 • • rjv neuron tuoppi kiitos
ezzy

Posts: 8,060

#51 • • ezzy Droid-pappa

lohikarme:
Jonen Baywatch Kerava oli aika kova Pacifiquessa *nauru*



toi on kyl äärettömän kova *nauru*
Nalatsu

Posts: 155

#52 • • Nalatsu naarasleijona
mulla on sellainen ite teetetty musta paita, jossa valkoisella:
VAROKAA!
TÄMÄ NARTTU PUREE.

ja siihen päälle vielä musta pipo, jossa punasella: Psycho Bitch

kyllä duunin pileissä sai katseita osakseen.. *jiihaa*

--
@-}
-----
Naarasleijona
-----
{-@

Avatar
#53 • • greenie Guest
Suosin ihan vaan esim. mustia paitoja.

Osoittaa hieman suurempaa nerokkuutta sanoa asioita ihan itse, kuin pitää jonkun toisen printtiä päällä.
äm

Posts: 2,376

#54 • • äm

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Neko

Posts: 943

#55 • • Neko No äläpä kerro enempää

greenie:
Osoittaa hieman suurempaa nerokkuutta sanoa asioita ihan itse, kuin pitää jonkun toisen printtiä päällä.


No jaa. Printistä voivat halukkaat lukea jonkun kivan tekstin, tai jättää lukematta, mutta jonkun löpinöitä ei jaksa välttämättä kuunnella. Ja tätähän ei tiedä, ennen kuin se joku älkää lörpöttelemään, yleensä ne on rasittavia *vink* *hymy*

Ja mä en ainakaan hae mitään nerokkuutta noilla paidoilla *iloinen*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#56 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Lyylikki:

Mistääs tommosia löytyy? Kuulostaa melkein Lauri Tähkän keikkapaidalta *vink*



No en mä tiedä, mut jos kus lapsena olin tätini luona ja sen työpaikalla pystyi itse painattamaan paitoja ja se sitten painatti miehelleen tommosen paidan..*ding* *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Jone

Posts: 8,258

#57 • • Edited Jone Archibald Haddock

ezzy:
---
lohikarme:
Jonen Baywatch Kerava oli aika kova Pacifiquessa *nauru*

---

toi on kyl äärettömän kova *nauru*



Kiitoksia arvostamisesta. *hihu*

Mulla on taas uudet kujeet menossa t-paitojen suhteen. Seuraavaksi teen "CHE KERAVA"-paidan tähän tyyliin jollain amiksen kuvalla tjsp.

Suunnitteilla myös "Fear and Loathing in Kerava"- ja "Only in Kerava"-paidat.
ezzy

Posts: 8,060

#58 • • ezzy Droid-pappa

Jone:
Kiitoksia arvostamisesta. *hihu*

Mulla on taas uudet kujeet menossa t-paitojen suhteen. Seuraavaksi teen "CHE KERAVA"-paidan tähän tyyliin jollain amiksen kuvalla tjsp.

Suunnitteilla myös "Fear and Loathing in Kerava"- ja "Only in Kerava"-paidat.



Lord of teh kerava?
Jone

Posts: 8,258

#59 • • Jone Archibald Haddock

ezzy:
Lord of teh kerava?



Ei paskempi. Vastaavilla ideoilla saa heitellä, koska tässä puolileikilläni mietin ton Kerava-homman pienimuotoisella tuotteistamisella. Venatkaa vaan, kohta on ultratrendikästä ja seksikästä olla keravalainen. *vink*
serotonot

Posts: 3,137

#60 • • serotonot Paul Easy

Jone:


Mulla on taas uudet kujeet menossa t-paitojen suhteen. Seuraavaksi teen "CHE KERAVA"-paidan tähän tyyliin jollain amiksen kuvalla tjsp.


TAHTOO!