MADWAVE 9.4.2005 @ Tampere

107 posts, 6 pages, 23,909 views

Timce

Posts: 5,381

#101 • • Timce

Funktion, 11.4.2005 14:19:
No joo olihan ne bileet, isolla B:llä... *joo*

Hieman offtopic: Minkä leffan tunnari se oli minkä Proteus(?) soitti väliin..? Hämää ihan helvetisti, oon siitä asti miettiny enkä saa päähäni.. *lmao*



Mä arvaan...Unelmien sielunmessu?

*justjoo*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

RiD

Posts: 2,817

#102 • • Edited RiD Nukemi

NasQ, 14.4.2005 02:57:
---
Funktion,
Hieman offtopic: Minkä leffan tunnari se oli minkä Proteus(?) soitti väliin..? Hämää ihan helvetisti, oon siitä asti miettiny enkä saa päähäni.. *lmao*

---

En kuunnellut hirmu tarkkaan, joten voi olla ihan päin mäntyä, mut ainakin o'fortunan se soitti, mikä ei kyllä kanssa ole leffan tunnari...Mutta vois kuulostaa siltä ;o



Jos tarkotat sitä biisiä mikä tuli protskun setin loppupuolella, semmosena eeppisenä introna tjsp, pienen spekuloinnin jälkeen päädyttiin siihen että se oli yhdestä metallican biisistä alku, kuitenkaan 100% varmuutta siitä ei ole

(enmuistanimee!)

--
*super* *possu*

shkuroff

Posts: 583

#103 • • shkuroff This is Spartaaaaaaaaaa!
Proteuksen soittama leffatunnari oli teema elokuvasta The Good, the bad, and the ugly. Toinen yleisestä soundista poikkeava pätkä oli joku kotimainen rokkikipale, muistaakseni HIM.

--
Support your local madness dealer!

Funktion

Posts: 1,720

#104 • • Funktion over 9000

shkuroff, 14.4.2005 11:58:
Proteuksen soittama leffatunnari oli teema elokuvasta The Good, the bad, and the ugly. Toinen yleisestä soundista poikkeava pätkä oli joku kotimainen rokkikipale, muistaakseni HIM.



No kun ei se ollu hyvien pahojen ja rumien tunnari... Ensimmäisenä mietin sitä ittekin.. *ding*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Emma

Posts: 54

#105 • • Emma
bileet oli hyvät, hiukan kyllä ihmetytti porukka mitä siä oli.olikohan jotkut luullut että kyseessä oli tavallinen baari-ilta???tai sitten erilaiset ihmiset tuli vaan tsiikaan menoo... (??!!)
vähän harmitti (tai oikeestaan paljon) kun karri k peru keikan, mutta ei voi mitään..proteus onneks korvas sen ja jäi hyvät fiilikset! =)
Emma

Posts: 54

#106 • • Emma

shkuroff, 14.4.2005 11:58:
Proteuksen soittama leffatunnari oli teema elokuvasta The Good, the bad, and the ugly. Toinen yleisestä soundista poikkeava pätkä oli joku kotimainen rokkikipale, muistaakseni HIM.


hyvä huomio
AaKo

Posts: 637

#107 • • AaKo Tosi veivaaja

shkuroff, 14.4.2005 11:58:
. Toinen yleisestä soundista poikkeava pätkä oli joku kotimainen rokkikipale, muistaakseni HIM.



tässä olis "pieni" videopätkä (3min) johon tuli nauhotettua just toi Himin biisi minkäsoitti..
mietin et pistänkö ollenkaan tätä esiin, koska känäs ku kuvaapi nii tulee kaikenlaista "päähänpistoksia" *nauru* joten toivottavasti ei hämää kuvaajan "taiteellinen näkemys" *vink*

tänpätkän nimi voisi olla: "Tyyntä Ennen Myrskyä"


ps.muistakaa et tavallisella digikameralla nauhotettu(äänenlaatu)

linkki

--
En se mää ollut!!!