MADWAVE 9.4.2005 @ Tampere

107 posts, 6 pages, 23,905 views

cassius

Posts: 60

#81 • • cassius must rave more...
Hexe
Pakko mainita loistava pupu/possupipo ja Tampere saa erityismaininnan tytteleistään, oikeen somaa kansaa ja pyllyt pyörii Mii laik.

proteus oli kyllä todella mahtava <3
mulla ainakin oli pupu-pipo :)

--
otetaan vaan vähän...
*pahis*

or_neon

Posts: 598

#82 • • or_neon mr2090
Joo ei todellakaan paskat kemut!*eiei* Ihan sika mahtavaa settiä tuli koko illan! Protskult tuli kyl aika samanlainen setti, ku viikko sit turun klubilla! Mut koko illan jalka vipatti ja käsi heilu..*jiihaa* Ekaa kertaa nyt sit tuli tampereella käytyy bileissä ja hellvetin hyvä meininki oli myös siellä!*joo*

Kaunit naiset kans yllätti jonkun verran mikä on aina plussaa.. Harmi vaan et paikalle saavuttiin ihan sika myöhään.. parhaimmillaan oli 190km/h vauhtii ku bileisiin tultiin*eiei**pahis* Mut hauskaa oli loppuun saakka ja kiitos jatkoporukalle..*iloinen**kiitoskiitos*

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]

Jahas

Posts: 1,435

#83 • • Jahas
Oli ihan jees kemut kyllä. Alakerran polkat ei oikeen maistunut, mut yläkerran teknoilut kelpas. Kiitokset Bennille siitä!
anis

Posts: 2,451

#85 • • anis
Mahtavat bileet*sydän* Tanssilattialla hieman tungosta mutta parempihan se,että on jengiä paikalla kuin bileet tyhjillään*hymy*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Sonya

Posts: 8

#86 • • Sonya
Aivan mahtavaa nähdä Proteus pitkästä aikaa Tampereella *hali* savua tosiaan oli vähän liikaa ja tanssilattia täynnä, mut eipäs se menoa haitannut *jiihaa* harmi ettei Karri päässyt paikalle..
*Bixxx*

Posts: 162

#87 • • *Bixxx*
Aivan mahtavat bileet jälleeen *aplodit* Harmitaa ku mun bilekamu ei tullu, mut sain mukaan monta muuta hyvää kamua *hihu* Ptoteuksen setti oli aivan omaa luokkaansa jälleen *jiihaa*
Ja kiitos niille kohteliaille miehille jotka halusivat tarjota mulle juotavaa *iihhih*

Seuraavia odotellen *juonittel*

--
***TIIKERI***

Funktion

Posts: 1,720

#88 • • Funktion over 9000
No joo olihan ne bileet, isolla B:llä... *joo*

Hieman offtopic: Minkä leffan tunnari se oli minkä Proteus(?) soitti väliin..? Hämää ihan helvetisti, oon siitä asti miettiny enkä saa päähäni.. *lmao*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Dogi

Posts: 19

#89 • • Dogi Speedfreak
Hyvät kemut oli \\o/

--
Mä en ymmärrä mua.
Kukaan ei ymmärrä mua.
Mä en ymmärrä ketään.
Kukaan ei ymmärrä ketään.

Avatar
#90 • • Juzba Guest
Oli tosiaan hyvät jamit ja sillee.. *jiihaa*
Chrisdyan

Posts: 479

#91 • • Chrisdyan

Juhgu, 10.4.2005 07:00:
No olihan kekkerit. On kyllä sanottava, että Tampereella osataan järjestää hiton hyviä bileitä (tietous tosin rajottuu näihin ja tranzexperienceihin). Musa kelpasi, esiintyjillä ja bilekansalla näytti olevan fiilis katossa, tuntemattomatkin ihmiset olivat tosi mukavia, ja valomiehille kiitos ja hatunnosto siitä, kuinka nätisti valot menivät musiikin mukaan. Oli myös hienonnäköistä, kun lähes koko alakerrasta tehtiin tanssilattia.



jeps sana tarkasti samoin*joo* Tampere jättää ain hyvän mielen

orgasm donorssit kuulosti viel paremmalta ku perjantaina, ja että oli mukavaa kuulla protskuuki pitkäst aikaa, ja kuulosti nii tajuttoman hyvältä, hyvät kemut tosissaa vaik tanssilattial oliki aika tungosta välil *jiihaa**aplodit*

--
Hikitomori

Tarsu

Posts: 2,449

#94 • • Tarsu
Hei likat !
Sovitaanko et mä päätän kuka saa ja kuka ei ;)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

serotonot

Posts: 3,137

#95 • • serotonot Paul Easy

Tapsa, 11.4.2005 20:11:
Hei likat !
Sovitaanko et mä päätän kuka saa ja kuka ei ;)


sä päätät ja mä alotan uudestaa, pojuseni...
Tarsu

Posts: 2,449

#96 • • Edited Tarsu

sä päätät ja mä alotan uudestaa, pojuseni...


I surrender !
Mä en ees alota sun kans,
arvostan sua liikaa !

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Avatar
#97 • • Edited Hoitsu Guest
Loisto Bileet oli *aplodit*
Yläkerrassa kävin vain kääntymässä pariin otteeseen, kyllä alakerran meno Proteuksen tahtiin oli so much better vaikka ahdashan se tanssilattia oli, mutta ei se menoa haitannut*lmao* HIM:n kappale höystettynä A`la Proteus oli aivan mahtava pätkä! Huomas itekin kuinka iloseks mielen teki kun yhtäkkiä alko tykitys!!!! ja terkut kaikille kamuille*plur* oli mahtavaa nähdä niin paljon frendei samois Bileis*hali**aplodit*
Jole

Posts: 51

#98 • • Jole konelevyseppä
Jep lattian pieni koko ja savun määrä oli aika letaalia meiningin ja isompien muuvsien suhteen mut silti oli hemmetin hyvä meno ja kunto loppui jo kesken loppuajasta ^_^ Kaverille ehdotin tulppia mut ei niitä tarvinnu, tinnitus loppu seuraavana päivänä klo 12 aikaan.. onneks oli tulpat itsellä kuitenkin :) Lisää tällaista mannaa *plur*
mk

Posts: 91

#99 • • mk kixumuusikko
Protsku yllätti kixummalla matskulla mitä osasin odottaa, samoin Urkujen Luovuttajat. Mut kaikesta huolimatta parasta musiikkia oli Bennin ja Hegen soittelemat teknot <3 *hali*
Kun Sasha alotti yläkerrassa oli pakko lähteä pois, vola nousi sietämättömäks. En tiedä sitten kuka sen väänsi kovalle... herra itse vai joku muu.

Mukavasti oli porukkaa *aplodit*
NasQ

Posts: 45

#100 • • NasQ

Funktion,
Hieman offtopic: Minkä leffan tunnari se oli minkä Proteus(?) soitti väliin..? Hämää ihan helvetisti, oon siitä asti miettiny enkä saa päähäni.. *lmao*


En kuunnellut hirmu tarkkaan, joten voi olla ihan päin mäntyä, mut ainakin o'fortunan se soitti, mikä ei kyllä kanssa ole leffan tunnari...Mutta vois kuulostaa siltä ;o