MADWAVE 9.4.2005 @ Tampere

107 posts, 6 pages, 23,917 views

Beliar

Posts: 1,361

#41 • • Beliar
....muuuuuutta mutta mutta! Harmillista, että missaan Daven setin! *nyyh*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

SASHA  F

Posts: 1,722

#42 • • SASHA F
noh sitten paaaaljoooooon lisääääääääääääääääääää
drS

Posts: 1,939

#43 • • drS

DjBeliar, 7.4.2005 15:50:
*ding* Äh! Meillä oli viimeks 10,5 kiloo, eikä sekään mun mielestä riittäny... eihän siel ees kukaan alkanu oksenteleen, basson hakattua suolet solmuun... *iloinen*



jep, se 10,5 oli just hyvä vaikka aika pieni paikka onkin kyseessä.
juiceQ

Posts: 772

#44 • • juiceQ Fuck The Melody
täällä ollaan!
Chanvre

Posts: 26

#45 • • Chanvre
Ei kai siellä ihan korvatulppia tarvitse? *täh*
Joop, huomista oottelen kovasti...*jiihaa*

--
The Spice extends Life
the Spice expands consciousness
the Spice is Vital to Spacetravel

UzU

Posts: 2,361

#46 • • UzU [33100]

Chanvre, 8.4.2005 17:07:
Ei kai siellä ihan korvatulppia tarvitse? *täh*



Itse en muista juurikaan olleeni bileissä jossa en olisi tulppia käyttänyt.
Loose Grip

Posts: 330

#47 • • Loose Grip
Kyl ne tulpat kannattais. Ihan yhtä hyvin kuulee musat vaikka olis plugit korvissa, mutta ei tarvi huolehtia kuulovaurioista... (niinkun esim. tieston keikalla viimenen tunti oli semmosta huudatusta, että ne diskantit suorastaan sorvasi kuuloluita) Ainoo vaan, että ne semmoset perus-raksa-plugit on niin törkeen näköset korvassa, että tulee melkein samanlainen fiilis kun pellellä jolla on semmonen punanen vaahtomuovinenä... (yhtä paljon ne keltaset plugit meinaa korvista tulee pihalle )*pelle**nauru*
demonchild

Posts: 302

#48 • • demonchild Crazy/Beautiful
Jalka ei pysy paikoillaan ja Allun kiksuparta alkaa väpättään! *jiihaa*

--
Kiitos ja anteeksi

Orfeus

Posts: 5,872

#49 • • Orfeus
Tänään*jiihaa*
StatusQ

Posts: 60

#50 • • StatusQ teamnokia

hege, 7.4.2005 14:16:
Teknopuolellahan tulee sitten 5 kiloa ääntä.. koskaan ei ole liikaa ;)

--
Hege.LI



Jaa tuot sitten oman PA:s paikalle vai :)
Kyllä sen pitäis riittää sen kokoseen huoneeseen, taitaa vaan dj:t taas joutua pistään käsipyyhkeitä levarien jalkojen alle :D

--
Elysium 4ever.

Timce

Posts: 5,381

#51 • • Timce
Ehkä turhin postaus ikinä.
Muutama frame biljardia ja naiivin optimistinen känni. Tre on ihq.

Muutama tunti ja teknoluola haltuun.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Grass

Posts: 237

#52 • • Grass fiilistelijä
tarviskohan sitä lähtee näyttään davelle keskaria! :D
JuBe

Posts: 32

#53 • • JuBe
Tänne o pakko tulla... Proteus!!!! *aplodit**jiihaa*
hege

Posts: 242

#54 • • Edited hege

StatusQ, 9.4.2005 17:24:
---
hege, 7.4.2005 14:16:
Teknopuolellahan tulee sitten 5 kiloa ääntä.. koskaan ei ole liikaa ;)

--
Hege.LI

---


Jaa tuot sitten oman PA:s paikalle vai :)
Kyllä sen pitäis riittää sen kokoseen huoneeseen, taitaa vaan dj:t taas joutua pistään käsipyyhkeitä levarien jalkojen alle :D



Itseasiassa sinne tulikin toisaalta tuplasti jynkympi systeemi.. earit mukaan ;)

--
Hege.LI
BUTCHER-KK

Posts: 595

#55 • • BUTCHER-KK AGENT OF LUNA ¤ FAST ¤ FWO.ry
No huh huh! pitkästä aikaa Tamperella oli kunnon mättö pippalot! huh huh! Harmi ett tulin paikalle vasta puolen yön aikana :(! Mut paikalla oli vitusti väkeä ja vitusti tuttuja joka ovat joka metrin välein repii mua juttu seuralle! Meininki oli mahtava sekä hardin että tecnon puolella! Ainoa juttu johon olen pettynyt se että valoukkeli on laittanut välillä yllin vitun kyllin savua joka pilas koko menoa sekä kuvausta! Ja varsin se kuva meni pilalle jossa Proteus polccas DJ pöydällä :(! Mut ELÄMÄ ON! Mut erittäin hyvät pippalot oli! mahtava!

--
JAGUAR ALCONRG DRINK 9% VS RED DEVIL ALCONRG DRINK 9%

Loose Grip

Posts: 330

#56 • • Loose Grip
Mättöä koko rahan edestä ja jostain kumman syystä savua tuupattiin myöskin koko rahan edestä. Tanssilattia oli melko täynnä ja sakea sumu haittasi edelläolevan tanssijankin näkemistä, joten tanssiaskeleet käytiin heittämässä sitten tesnopuolella, missä oli paremmin tilaa, eikä ehkä ihan niin kuumakaan. Tesnopuolen PA soikin sitten niin lujaa, että tuntuu kuin tärykalvot olis revenny *grr*. Sinänsä oma moka kun ei ollu tulppia, mutta en silti löydä syytä miks niin pienessä tilassa pitäis PA:n soida niin lujaa kun tuolla soi... Noh ens kerralla sitten viisastuneena korviin kolmet tulpat ja kilo karhuvillaa niin saattaa ehkä säästyä kuulovaurioilta.
Juhgu

Posts: 7,921

#57 • • Juhgu Virnistelijä
No olihan kekkerit. On kyllä sanottava, että Tampereella osataan järjestää hiton hyviä bileitä (tietous tosin rajottuu näihin ja tranzexperienceihin). Musa kelpasi, esiintyjillä ja bilekansalla näytti olevan fiilis katossa, tuntemattomatkin ihmiset olivat tosi mukavia, ja valomiehille kiitos ja hatunnosto siitä, kuinka nätisti valot menivät musiikin mukaan. Oli myös hienonnäköistä, kun lähes koko alakerrasta tehtiin tanssilattia.

Pienet miinukset siitä, että yläkerrasta oli jossain vaiheessa pakko lähteä pois järjettömien desibelien takia (tulpat unohtuivat), ja savun määrä alkoi paikoitellen saada koomisia piirteitä. Plussaa kaikesta muusta *joo*

Nyt voisi nukkua pari viikkoa.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

hoopstar

Posts: 472

#58 • • Edited hoopstar hoopstar


Pienet miinukset siitä, että yläkerrasta oli jossain vaiheessa pakko lähteä pois järjettömien desibelien takia (tulpat unohtuivat), ja savun määrä alkoi paikoitellen saada koomisia piirteitä. Plussaa kaikesta muusta *joo*


Juu, korvatulpatkaan ei meinannut yläkerrassa riittää ja liiasta savusta alkoi välillä melkein hengitys salpaamaan *nauru* En ymmärrä miksei noihin desibeleihin osata kiinnittää huomioo. Ihan hyvin voisi pitää PA:ta sillä tasolla ettei tarvitsisi tuplakuulosuojausta. Tää ny on aika perinteinen itkun aihe *poks*

Ihan jees kekkerit muuten *joo*
Jeeto

Posts: 15

#59 • • Jeeto
Hyvät bileet silti vaikka päissään oltiinkin *hihu*
louis

Posts: 119

#60 • • Edited louis (Mirth LaQurre Feel's Around me)
Suututti kun kuuman ilman takia ja huonon hapen takia missasin Proteuksen keikan.

Yläkerta oli viilea ja ihan kiva oli silti.

Jos vieläkin tuntuu siltä että kuka *ittu mä oon. Mä olin se mustavalkoinen muija, jolla roikku tanssiessa kaulaliina vyötäröllä.

Kiitän lisää tällästä.

Bwt. Unohdin kysellä sitä, pink my ride -lippua :(

Off topic:

Samalla tähän vielä kerran, Oli kyllä hauskaa kun joku meni kysyyn proteukselt: tunnekko ton leidin. Mä istuin, koitin pitää poikkani. (valittavasti siinä pyörineistä vain Dave X tunnen näöltä)