Valokuvauskilpailu #1 - "Lehdetön"

220 posts, 11 pages, 79,783 views

Illustrator

Posts: 3,171

#161 • • Illustrator

djmg:
No jospa mäki sit nyt osallistuisin tähä ..*joo*

linkki

Ei hassumpi. *joo*
Tronica

Posts: 60

#162 • • Tronica
Ihan hauska topic :) Tässä olisi tämmönen tuotos: Lehdetön

--
©Tronica

kala

Posts: 543

#163 • • kala Selfmade Executable

Tronica:
Ihan hauska topic :) Tässä olisi tämmönen tuotos: Lehdetön


Hieno kuva.

--
Tämä kaloja käsittelevä artikkeli on tynkä. Voit auttaa Klubitusta laajentamalla artikkelia.

Avatar
#164 • • CryOniC Guest

ALIEN:
---
CryOniC:
-sky diving-

---


helkkarin hieno kuva muuten!!!! =)


*kiitoskiitos**pupu*
nemo

Posts: 656

#166 • • nemo Wanha kettu
Mulla kävi juuri niin kuin pelkäsinkin.... kävin varta vasten ottamassa kuvan tähän skabaan ja panttailin sitä aikani. Yllätys, yllätys.... joku ehtikin jo postaamaan lähestulkoon samalla idealla olevan kuvan. Onneksi eroa kuitenkin löytyy edes hieman *iloinen* Vaikutan siis baittarilta mutta en sitä kuitenkaan ole? *nauru*

Säännöissä ei mainittu kehyksistä mitään (tai sitten en vaan tajua?). Säännöt vaikuttivat muuten olevan perus 'pimiösäännöt', eli kaikki pimiössä tehtävä näyttää olevan sallittua joten lisäsin kuvaan kehykset jotka voisi toteuttaa myös perinteisessä pimiössä.. Jos ne nyt kuitenkin ovat sääntöjen vastaiset, niin huomauttakaa niin postaan kuvan ilman kehystä.

Anyways, tässä foto. Toivottavasti frame näkyy oikein, fotari ei ainakaan joka zoomeilla näytä oikein? Ja Jone, en myöskään löytänyt mitään reoluutio- tai kokorajoituksia mistään, eli minkähän kokoisena kuvaan saa postata lopullista kisaa varten sinne flammabuliin?

-kuvanemo-

--
Tää on mun sigu

peepe

Posts: 904

#167 • • peepe
Nemo, toi on ihan mieletön!

Ja kokoajan tulee vaan parempii kuvii, koht vaikee päättää mikä on paras :)
diorite

Posts: 437

#169 • • diorite 180+
Voisi jatkossa päättää jonkun tietyn ajan koska aina uuden skaban kuva pitää viimeistään lähettää, esim. parillisen/parittoman viikon su ilta klo 00:00. Pari viikkoa kuitenkin pitäisi riittää aina uuden kuvan ideointiin ja toteuttamiseen eikä venyisi odottelu sitten liian pitkäksi.

Sitten äänestys voisi alkaa sen jälkeen kun tuo palautusraja on mennyt umpeen ja olisi viikko aikaa äänestää omasta mielestä parasta kuvaa. Uusi aihe tietysti julkistettaisiin samalla kun edellisen kuvan äänestys alkaisi eli tuona samana aikana kun lähetysaikakin umpeutuisi.

Kommentteja kiitos *piis*

--
Kuka? Minäkö?

andi--

Posts: 1,381

#170 • • andi-- lunttu

diorite:
Voisi jatkossa päättää jonkun tietyn ajan koska aina uuden skaban kuva pitää viimeistään lähettää, esim. parillisen/parittoman viikon su ilta klo 00:00. Pari viikkoa kuitenkin pitäisi riittää aina uuden kuvan ideointiin ja toteuttamiseen eikä venyisi odottelu sitten liian pitkäksi.



Niin siis mikä osio tosta ekasta viestistä nyt jäi epäselväksi:

Takaraja (josta ei jousteta) kuvien postaamiseen maanantai 22.11.2004, keskiyö (00.00).

--
- RAAH -

diorite

Posts: 437

#172 • • diorite 180+

andi--:
---
diorite:
Voisi jatkossa päättää jonkun tietyn ajan koska aina uuden skaban kuva pitää viimeistään lähettää, esim. parillisen/parittoman viikon su ilta klo 00:00. Pari viikkoa kuitenkin pitäisi riittää aina uuden kuvan ideointiin ja toteuttamiseen eikä venyisi odottelu sitten liian pitkäksi.

---


Niin siis mikä osio tosta ekasta viestistä nyt jäi epäselväksi:

Takaraja (josta ei jousteta) kuvien postaamiseen maanantai 22.11.2004, keskiyö (00.00).



Ei siitä mun mielestä mikään jäänyt epäselväksi. Tuo viesti oli kehittämisidea tuleville kilpailuille koska ainakin minä käsitin että tästä oli tarkoitus tehdä jatkuva kilpailu uusilla aiheilla eikä tämä yksi ja ainoa vain. Päivähän tietysti voi jatkossakin olla vaikka tuo maanantai mutta pointtini oli säännöllisyys.

--
Kuka? Minäkö?

Dementation

Posts: 2,892

#173 • • Edited Dementation wednesday?
Tässä tämä mun kuva. Alpha, kiitos kameran lainasta.

linkki

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Mosh

Posts: 137

#174 • • Edited Mosh Adonis
Kaiken tän kauneuden sekaan heitän oman tekeleeni... aikaa jäi vähemmän kuin odotin.

linkki

--
Naiset eivät ikinä ole ovelia. Naiset ovat vain katalia.

Mosh

Posts: 137

#176 • • Mosh Adonis
Laitoin pienemmän.

--
Naiset eivät ikinä ole ovelia. Naiset ovat vain katalia.

mana

Posts: 60

#177 • • mana pieni tyhmä fyysikko
Pitemmittä puheitta, kuvani kilpailuun:

--
If you do it you'll regret it, if you don't do it you'll regret it. Either way your going to regret it, you might as well just do it.

Nefertete

Posts: 665

#178 • • Nefertete pile-eläin
Miun kuva.
linkki

--
Toiset tykkää muhkummasta.

Nefertete

Posts: 665

#179 • • Nefertete pile-eläin

mayah:
---
Wow!! Tää vetää pohjat! *aplodit* Hieno!



vai pohjanoteeraus *nauru*
kiitos ja niiaus *blush*

--
Toiset tykkää muhkummasta.

Jone

Posts: 8,258

#180 • • Jone Archibald Haddock
Saattaapa käydä niin, että itse joudun jättämään skaban väliin siitä huolimatta että sen aloitin. Koneeni virtalähteen ja toisen kovalevyn posahtamisen myötä mulla ei valitettavasti ole tällä hetkellä mitään softaa edes perustavanlaatuiseen kuvankäsittelyyn.